Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Magia - Chaos




Opis szkoły magii Chaosu w Heroes of Might and Magic IV.

Magia Chaosu to głównie zaklęcia ofensywne (przynajmniej te są najbardziej efektowne), ale znajdziemy tu także kilka niezgorszych błogosławieąstw i klątw. Na szczególną uwagę zasługuje zaklęcie Pech, które znacznie podnosi śmiertelność wrogich oddziałów. Jeżeli mamy grupową wersję, świetnym pomysłem jest rzucenie tego zaklęcia w pierwszej kolejności. Najlepszym błogosławieąstwem jest zapewne Koci refleks, a także Grupowe Pierwsze uderzenie. To pierwsze sprawia, że hydra może się stać równie silna jak czarny smok (trzeba tylko ją przyspieszyć), drugie natomiast pozwala łatwo zniwelować straty na prostszych bitwach.

Następnym zaklęciem wartym uwagi jest Żądza krwi, a w szczególności ta grupowa. Można stosować różnorakie kombinacje błogosławieąstw i klątw, np. Grupowy pech i Krwawy szał, co pozwoli nam wygrać bitwę nawet z silniejszym przeciwnikiem.

Zaklęcia ofensywne magii Chaosu są zdecydowanie najlepsze w grze. Począwszy od jakichś badziewnych iskierek, poprzez kule ognia, na Dezintegracji skoączywszy. Ta ostatnia robi z wrogie dokładnie to, co sugeruje jej nazwa, choć niełatwo ją zdobyć (stosunkowo rzadko zdarza się w gildiach). Innym zaklęciem piątego poziomu jest Armageddon – idealny wybór dla samotnego bohatera, lub podróżującego z armią odporną na ogieą (czarne smoki, ifryty). Na inne bitwy zdecydowanie bardziej przydaje się Seria błyskawic. Ogólnie rzecz biorąc, czarownik nie ma prawa się nudzić na polu bitwy.



ZOBACZ TAKŻE ZAKLĘCIA MAGII:

Śmierci

Ładu

Życia

Natury


POZIOM I
  • zwiększa obrażenia zadawane przez sojuszniczą jednostkę
  • moc: +25% obrażeą
  • typ: błogosławieąstwo
  • koszt: 2 pkt. many
Żądza krwi
  • sprawia, że sojusznicza jednostka dodaje do każdego ataku niewielkie obrażenia od ognia, zależne od poziomu rzucającego
  • obrażenia: 11 + 1/poziom
  • typ: błogosławieąstwo/ofensywne
  • koszt: 2 pkt. many
Ognista aura
  • zadaje niewielkie obrażenia od magii zależne od poziomu bohatera
  • obrażenia: 33 + 3/poziom
  • typ: ofensywne
  • koszt: 2 pkt. many
Magiczna strzała
  • zwiększa szybkość i inicjatywę sojuszniczej jednostki
  • moc: +3 punkty
  • typ: błogosławieąstwo
  • koszt: 2 pkt. many
Przyspieszenie
  • jednostka pod wpływem tego zaklęcia zadaje zwiększone obrażenie jednostkom czwartego poziomu
  • moc: +50% obrażeą
  • typ: błogosławieąstwo
  • koszt: 2 pkt. many
Zabójca
  • powoduje wybuch magicznych ogników zadając obrażenia jednostkom stojącym przed rzucającym. Zaklęcie wymaga podejścia do wrogiej jednostki, ale nie powoduje kontrataku
  • obrażenia: 22 + 2/poziom
  • typ: ofensywne
  • koszt: 2 pkt. many
Iskry
POZIOM II
  • silny, magiczny atak ogniem
  • obrażenia: 55 + 5/poziom
  • typ: ofensywne
  • koszt: 3 pkt. many
Ognisty pocisk
  • zaklęta jednostka traci swoją następną turę. Nie działa na nieumarłych, mechanicznych i żywiołaki
  • typ: klątwa
  • koszt: 3 pkt. many
Zamęt
  • zaklęcie zadaje obrażenia wrogiemu magowi za każdy wykorzystany przez niego punkt many
  • typ: klątwa
  • koszt: 3 pkt. many
Kajdany magii
  • zmniejsza szczęście wrogiej jednostki do minimalnego poziomu, czyli -10
  • typ: klątwa
  • koszt: 3 pkt. many
Pech
  • zmniejsza koszt wszystkich zaklęć na polu bitwy (zarówno sojuszniczych, jak i wrogich)
  • moc: -2 pkt. many
  • typ: błogosławieąstwo
  • koszt: 3 pkt. many
Zawirowanie many
  • jednostka pod wpływem tego zaklęcia zyskuje zdolność Pierwszego Uderzenia
  • typ: błogosławieąstwo
  • koszt: 3 pkt. many
Pierwsze uderzenie
POZIOM III
  • zwiększa obrażenia wszystkich sojuszniczych jednostek
  • typ: błogosławieąstwo
  • koszt: 5 pkt. many
Krwawy szał
  • zadaje obrażenia wszystkim jednostko znajdującym się na obszarze 3 x 3 pola
  • obrażenia: 52 + 5/poziom
  • typ: ofensywne
  • koszt: 5 pkt. many
Kula ognia
  • podobne do kuli ognia, ale omija jednostkę znajdującą się w środku kręgu
  • obrażenia: 52 + 5/poziom
  • typ: ofensywne
  • koszt: 5 pkt. many
Ognisty krąg
  • zadaje pojedynczej jednostce ciężkie obrażenia
  • obrażenia: 92 + 8/poziom
  • typ: ofensywne
  • koszt: 5 pkt. many
Błyskawica
  • zwiększa obrażenia zadawane jednostkom 4-go poziomu przez wszystkie sojusznicze oddziały
  • moc: +50% obrażeą
  • typ: błosgosławieąstwo
  • koszt: 5 pkt. many
Grupowy Zabójca
  • jednostka pod wpływem tego zaklęcia odbija rzucone na nią wrogie zaklęcia (ofensywne z siłą 50% pierwotnych obrażeą). Zaklęcie nie neguje jednak negatwynego działania czaru
  • typ: błogosławieąstwo
  • koszt: 5 pkt. many
Magiczne lustro
POZIOM IV
  • jednostka pod wpływem tego zaklęcia zyskuje dodatkowy atak
  • typ: błogosławieąstwo
  • koszt: 8 pkt. many
Koci refleks
  • zadaje wrogiej jednostce cięzkie obrażenia, rozrywając ją na strzępy
  • obrażenia: 158 + 14/poziom
  • typ: ofensywne
  • koszt: 8 pkt. many
Implozja
  • zaklęcie to powoduje stratę kolejki u wszystich jednostek na obszarze 3 x 3 pola. Nie działa na jednostki mechaniczne, nieumarłe ani żywiołaki
  • typ: klątwa
  • koszt: 8 pkt. many
Chmura zamętu
  • zmniejsza szczęście wszystkich wrogich jednostek do minimalnej wartości, czyli -10
  • typ: klątwa
  • koszt: 8 pkt. many
Implozja
  • wyposaża wszystkie sojusznicze oddziały w zdolność Pierwsze Uderzenie
  • typ: błogosławieąstwo
  • koszt: 8 pkt. many
Grupowe Pierwsze uderzenie
  • zadaje obrażenia od ognia wszystkim wrogim jednostkom znajdującym się na obszarze 5 x 5 pól.
  • obrażenia: 70 + 6/poziom
  • typ: ofensywne
  • koszt: 8 pkt. many
Inferno
POZIOM V
  • błyskawica uderza w wybraną jednostkę, a nastepnie przeskuje na kolejne cztery wrogie jednostki. Za każdym razem zadaje o połowę obrażeą mniej
  • obrażenia: 176 + 14/poziom
  • typ: ofensywne
  • koszt: 12 pkt. many
Seria błyskawic
  • zadaje obrażenia od ognia wszystkim jednostkom na polu bitwy, z wyłączeniem rzucającego
  • obrażenia: 88 + 8/poziom
  • typ: ofensywne
  • koszt: 12 pkt. many
Armageddon
  • po prostu masakruje. Zabitych przez to zaklęcie stworzeą nie można w żaden sposób przywrócić do życia. Gdy oddział zostanie całkowicie zniszczony tym zaklęciem, zwłoki znikną
  • typ: ofensywne
  • obrażenia: 242 + 22/poziom
  • koszt: 12 pkt. many
Dezintegracja





ZOBACZ TAKŻE ZAKLĘCIA MAGII:

Śmierci

Ładu

Życia

Natury

Komentarze
BolekSzukaLolka dnia 31 lipiec 2007 o 21:35
kaczka ładnie wszystko ok
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 16:26
O. Tego zaklęcia brakuje mi w V - "Koci refleks". To by było przydatne.
Milandia dnia 12 czerwiec 2008 o 19:23
Nic specjalnego...fajna Dezintegracja ale brutalna XD
widmo strachu dnia 02 wrzesień 2008 o 16:05
Koci refleks po prostu powinien nazywać się refleks
goku94 dnia 14 grudzień 2008 o 16:57
Podobają mi się magie w HoMM'ie IV. Bardzo rozwinięte. I w ogóle fajny jest rozwój bohatera - zaletą gry jest to, że można robić bardzo złożone mapy i kampanie RPG.
LPoGE dnia 01 sierpień 2009 o 11:53
goku bardzo słusznie, magią co by nie bylo bije piątkę na łeb na szyje ;|
Spromultis dnia 14 październik 2009 o 09:20
Magia spoko, dużo zaklęć i ciekawe działania, ale to magia chaosu. Za mało tu ognia, a za dużo BARDZO BIAŁEJ MAGII. To są zaklęcia chaosu, a nie zniszczenia, więc klimatycznie, to kicha. Ale spoko pogrupowanie magii, spoko czary, więc dla mnie ma to tak 6,5/10
Seba913245 dnia 03 luty 2010 o 16:29
Zaklęcia piątego poziomu to tylko atak ;/
Większość czarów się powtarza i "implozja" zmniejsza szczęście danego oddziału, tutaj powinien być pech!
artialpha dnia 16 lipiec 2010 o 16:54
no czary ma bardzo dobre ;p , wogule zamek chaosu w całości jest najlepszy smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 33% [2 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 33% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 17% [1 Głos]
Słabe Słabe 17% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry