Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Inne Gry - Might and Magic VII

 

Informacje ogólne

Might and Magic VII: For Blood and Honor – gra fabularna wydana przez 3DO w 1999, wyprodukowana przez New World Computing. Jest sequelem Might and Magic VI: The Mandate of Heaven, poprzedza Might and Magic VIII: Day of the Destroyer. Z tymi grami, jak również z Heroes of Might and Magic III jest powiązana fabularnie.  System rozgrywki jest bardzo podobny do zastosowanego w Might and Magic VI. Część siódma używa tego samego silnika graficznego (dodano tylko sprzętowe wspomaganie grafiki), te same efekty dźwiękowe, zbliżony system umiejętności, magii i walki oraz wielowątkową fabułę. Warto również zwrócić uwagę na to, że grę można ukoączyć na dwa sposoby.

 


Fabuła

Po ucieczce z Enroth, Archibald, brat krola Rolanda zaczyna nowe życie w Erathii, sprzymierzając się z nekromantami z Deyi. W tym samym czasie Lord Markham organizuje na Szmaragdowej Wyspie konkurs poszukiwaczy skarbów, w którym pierwszą nagrodą jest Zamek Harmondale. Drużyna gracza podejmuje wyzwanie, nie przypuszczając, że wkrótce od ich poczynaą będą zależeć losy świata. Kiedy drużyna gracza wygrywa konkurs i zdobywa zamek ten musi się uporać z różnymi problemami, np. gobliny, odbudowa. Kiedy już zamek jest gotowy gracz może opowiedzieć się po jednej ze stron (Erathia, Las Turaleaąski). Kiedy umiera sędzia gracz znowu ma wybór którego arbitra wybrać (Baracada, Deya) i tak wybierając Baracadę opowiada się po stronie światła i odkrywa anielskie miasto "Celeste", a wybierając Deyę opowiada się po stronie ciemności i dostaje dostęp do Czeluści. Od tego momentu gra wchodzi w najtrudniejszy, koącowy etap. Dostajemy zadanie mające na celu uwierzytelnienie naszej decyzji i tak opowiadając się po stronie światła musimy przejść przez "Ściany mgły" – tor przeszkód dla czarodziejów. Jeśli natomiast wybierzemy ścieżkę ciemności musimy przejść przez "Strefę wylęgu", miejsce w którym rodzą się najokropniejsze potwory magicznego świata. Po wykonaniu zadania otrzymujemy kilka kolejnych po czym dochodzimy do jednego z najtrudniejszych zadaą (questów). Musimy zabić obroącę światła (jeśli jesteśmy po stronie ciemności) lub obroącę nocy (jeśli wybraliśmy światło). Po wykonaniu zadania otrzymujemy potężną broą jaką jest "miotacz" – tajna bron starożytnych. Kolejnym zadaniem (porównywalnie trudnym jednak dzięki zdobytej broni o wiele łatwiejszym) jest zabicie przywódcy diabłów w "Kolonii Zod". Ostatnim zadaniem jest udanie się do statku kosmicznego którego załoga również została podzielona pomiędzy światło i ciemność. Musimy znaleźć "przetwornik oscylacyjny" potrzebny naszym sojusznikom (władcom ciemności aby utworzyć "Niebieską kuźnię" – fabrykę broni, a Wskrzesicielce stojącej po stronie dobra aby otworzyć portal prowadzący do innych światów). Jest to ostatnie zadanie, a po jego wykonaniu otrzymujemy dyplom i możemy nadal sobie pograć wykonując poboczne misje.

 

źródło: eng.wikipedia.org


Komentarze
janosthiew dnia 08 kwiecień 2007 o 19:09
super gra przeszłem ją całą na 2 różne sposoby smileysmiley
Ilidan Stromage dnia 02 październik 2007 o 20:36
nie zanam
Ptakuba dnia 29 grudzień 2007 o 13:42
Podobno najlepsza część M&M.
Fabuła stąd miała być kontynuowana w H3 AB, gdzie Niebiańską Kuźnię zdobyli Kreeganie (demony), i miała dojść jako miasto. Niestety gracze którzy nie wiedzieli, że świat Might and Magic to nie tylko rycerze zabijający smoki, lecz w dużej mierze Science Fiction i zamiast kontynuacji świetnej fabuly mamy tandetny Conflux, a do tego sprawiło to że fabuła się zawaliła i trzeba było zniszczyć świat Antagarichu na rzecz Axeoth. Ale to i tak nie ma znaczenia, bo Ubi i tak zniszczyło świat. UbiSoft myśli prawdopodobnie tak jak ww. gracze i teraz mamy Ashan, któyr rzeczywiście nie ma związku z M&M, a to tylko ryceze zabijający smoki i demony...
albot12 dnia 19 marzec 2008 o 11:58
Terz jej nie znam
DESZ dnia 19 marzec 2008 o 21:29
KODY PLS ZNAM
loostro dnia 13 czerwiec 2008 o 13:52
Ptakuba zgadzam się. Najlepsza część M&M.

Conflux jest słaby zarówno fabularnie, jak i technicznie. Z 7 poziomów istot, 4 już znamy (jako neutralne jednostki), ich ulepszenia są tandetne, a ogniste ptaki (feniksy)? Przecież już w twierdzy behemotów mieliśmy ogniste ptaki. Powtórka z rozrywki. Ble.

Axeoth jest kiepskie. I całe szczęście umarło.

A co do Ashan.. Ptakuba poczekajmy jeszcze trochę, dopiero 2 gry wyszły (HoM&M oraz Dark Messiah) i sądzę, że seria jeszcze się rozwinie smiley
kolcz110 dnia 18 czerwiec 2008 o 07:34
Mnie najbardziej boli że przez kilku debili, uważających że się znają, już nigdy nie zobaczymy Forge.
Arantir i Sandro dnia 03 grudzień 2008 o 12:07
kiedy zniszczona świat wojen starożytnych i kregan powstało ashan. w homm4 o tym nie ma ale jek sie grało w homm5 i dark messiah to można sie tego domyslic smileysmileysmileysmiley
bastion527 dnia 21 grudzień 2008 o 19:02
A może wiecie czym lub jak można zabić smoka?
Arantir i Sandro dnia 27 grudzień 2008 o 19:47
tego na szmaragdowej wyspie zabic sie da ale musiał byś grać wieki, żeby tam zdobyć taki lewel by mu stawić czoła
bastion527 dnia 27 grudzień 2008 o 21:17
A może wiecie gdzie są części golema? plaessmiley
Arantir i Sandro dnia 09 styczeń 2009 o 14:13
tors jest w dolinie kurhanów w skrzyni niedaleko kamienego mista, nogi w deyi jedna w skrzyni przy drugim miescie a druga na putni wśrud zniszczonych drzew. głowa w bracadzie w skrzyni przy portalach, jedna reka na wyspie w tatali włącz chodzenie po wodzi i idzie na przeciw okretu, druga ręka w avlee na wyspie z obeliskiem i całom moasom żywiołaków wody
Irydus dnia 08 sierpień 2009 o 02:03
Zdecydowanie najlepsza pozycja w sadze MM, polecam wszystkim fanom. W pełni spolszczona, nie ma więc problemów z językiem, znakomita muzyka. Gra jest jednocześnie zakończeniem fabuły z MM I - V.

Smoka na wyspie da się zabić na 1 lvl. Trzeba zdobyć różdzkę od Malwika i jedną z Jaskini Smoka. Następnie kupić w sklepie zwój uzupełnienia ładunków (najlepiej kilka) i iść na poczwarę. Przed wejściem do groty skorzystać z piedestałów i studni ochrony przed ogniem i dnia bogów. Wejść do groty i biec bez przerwy w prawo. Smok na początku będzie zabijał szczury więc raz po raz w biegu trzeba się odwrócić do poczwary i oddać salwę w różdzek i ewentualnie łuków. Gdy zostanie jeden ładunek różdzke uzupełnić zwojem. Próbować do skutku. Polecam włączyć głośniki, wtedy słychać kiedy smok zieje ogniem.

Dla n00bów !!!

Po zabiciu zapisać i wybierać przedmioty z truchła, jeśli truchło zniknie to wczytać, jeśli nie to zapisać i przeszukiwać dalej. Można w ten sposób zdobyć spokojnie 100000 złota i tony ekwipunku.
Eduardo111 dnia 30 sierpień 2009 o 11:31
Zdecydowanie wolałem Antagarich od Ashana
Eduardo111 dnia 30 sierpień 2009 o 11:31
Zdecydowanie wolałem Antagarich od Ashana
fishkebab dnia 03 czerwiec 2010 o 16:07
No zgadzam sie najlepsza z serii sam jej jeszcze nie przeszłem tylko VIII, ale mój brat przeszedł prawie całom tylko sie zepsuło coś i trzeba od nowa. Turz po VII zaczyna sie stary AB z Kuźniami, a po VIII Rozliczenie(szkoda).
konrad0 dnia 28 lipiec 2010 o 13:19
dobro i zło znowu się borykają
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 63% [5 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 13% [1 Głos]
Dobre Dobre 25% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry