Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Inne Gry - Might and Magic VIII

 

O grze

Might and Magic VIII: Day of the Destroyer (polski tytuł: Might and Magic VIII: Dzieą Niszczyciela') to komputerowa gra RPG przeznaczona na komputery z systemem operacyjnym Microsoft Windows wyprodukowana przez New World Computing i wydana w 2000 roku przez 3DO. Jest ósmą z kolei grą w serii. Gra zebrała słabe recenzje, krytykowano ją za stary silnik graficzny - tego samego użyto w dwóch wcześniejszych grach sagi, a także za to, że rozwój postaci, system umiejętności, efekty dźwiękowe i graficzne a nawet pewne elementy gry, jak karcianka Arcomage zostały skopiowane z Might and Magic VII.

Szybkie spojrzenie na screenshoty Might and Magic VIII: Day of the Destroyer i już mozna stwierdzić, że grafika nie zmieniła się dużo. Używa się tego samego 3D silnika. Kilka z 2D duszków wyglądają lepiej niż inne, takie jak cyklopy i ogieą elementalny, ale nadal są płascy i robią kiepskie wrażenie wizualne Gra również ma sfrustrujący błąd posczas walki, który prowadzi do tego, iż twoje party jest bezsilne przeciw potworom, które stają zbyt blisko w walce. Gra posiada kilka innych błędów, które wymagają częstego użycia opcji szybkiej obrony.

Fabuła

Niszczyciel, wcielenie absolutnego zła i chaosu, znów zstąpił na Ziemię. Otworzyły się cztery bramy: wody, ognia, powietrza i ziemi, a siły w nich drzemiące zaczęły pustoszyć światMusisz utworzyć party do pięciu bohaterów, by rozpocząć kampanię, by zamknąć bramy i uratować Enroth od planetarnego wygaśnięcia. Jako początkujący najemnik schroniłeś się w przyczepie handlarza Ciemnego Elfa. Twoje pierwsze zadanie będzie mieć na celu ucieczkę na kontynent Jadame. Następnie oczywiście będziesz musiał zdobyć wystarczające doświadczenie, by wspomoc innych w największej przygodzie, którą świat kiedykolwiek zobaczył. Sojusze mogą być trudne do zawarcia, by walczyć na kontynencie wśród królestw potworów i plemion, ale twoi najbardziej wierni sojusznicy mogą przyjść w najbardziej monstrualnych formach. Pomiędzy zwykłymi rycerzami i osobami duchownymi mógłbyś również znaleźć trole, Smoki, Ciemne Elfy -- lub dowolną ilość innych niespodziewanych ras skłonnych, by pójść za tobą na koniec świata - lub nawet dalej. Ponieważ tworzysz swoją drużynę, doświadczenie zyskujesz w walce, zwiększasz swoj arsenał broni, wiedzy, przedmiotów,. Dobre szczęście pomoże ci w rozwiązywaniu pułapek zastawianoych porzez wrogów. To od Ciebie zależy czy słoące znów wstanie nad Jadame, czy też pogrąży się w chaosie i ciemności.


Komentarze
Ilidan Stromage dnia 02 październik 2007 o 20:37
nie zanam
rafalek2401 dnia 21 grudzień 2007 o 15:05
ja nie znam tej gry smiley smiley smiley no z reszta nie muszesmiley
rafalek2401 dnia 21 grudzień 2007 o 15:05
ja nie znam tej gry smiley smiley smiley no z reszta nie muszesmiley
DESZ dnia 19 marzec 2008 o 21:28
ZNAM TAKIE SOBIE DAJTA KODY
SandroPL dnia 25 marzec 2008 o 08:47
Jedna z najlepszych gier z serii M&M super smiley . Mam tam każdym po 70 lvl.smiley
loostro dnia 13 czerwiec 2008 o 13:58
Lepsza była VII. Ósemka to moment kiedy twórcy pokazali, że brak im nowych pomysłów. Leciwa fabuła, zrezygnowanie z pewnego wątku z VII (Science Fiction), stary silnik graficzny z nowymi błędami, all in all - gdyby nie logo M&M pewnie nigdy bym nie zagrał.

Przez szacunek dla serii powstrzymam się od dalszego komentarza. Powiem tyle, że przy VIII zacząłem się bać o przyszłość tak świetnej serii.
dragon0 dnia 16 lipiec 2008 o 16:46
prymityw smiley
Arantir i Sandro dnia 03 grudzień 2008 o 12:19
gupi pomysł na rozwuj bohaterów. siudemka lepsza
Heros28 dnia 22 czerwiec 2009 o 14:26
Jak znależć córkę przywódcy zbójców co ogry ją zabrali w karawanie, please nie mogę przejsc, tam jest jakaś klatka, jak się wchodzi do niej trzeba gdzieś przycisnąć?
Irydus dnia 08 sierpień 2009 o 02:08
Dobra gra, nie to samo co MM VII, mimo to dobra. Rozwój bohaterów jest plusem, nie minusem. Polecam przechodzić jednym bohaterem. Fabuła nie powala, ale wątek Sci-Fi jest w postaci Escatona.

Co do kodów, to nigdy takich nie spotkałem, ale można użyć edytora zapisów (do ściągnięcia w Kwasowej Grocie).
eryk92 dnia 12 sierpień 2009 o 11:38
Do Heros28: tam, gdzie jest sala z tronem i 2 skrzyniami na prawo od wejścia jest przycisk otwierający kratę piętro niżej. A dalej to już sobie poradzisz smiley
eryk92 dnia 12 sierpień 2009 o 11:42
SandroPL ja miałem 68 przy ukończeniu gry (zresztą tak samo jak w M&M7) a spróbuj nabić np. 111lvl (taki mam liszem Taleshire i elfką Blackthorne) a na takim lvlu to żaden potwór w Jadame nie podskoczy smiley
LPoGE dnia 20 sierpień 2009 o 06:01
ciekawe... z loostro jest zupelnie odemnie w gustach przynajmniej różny widzę. siudemke wlasciwie nie gralem mialem raz obydwie te gry jednoczesnie, bracia wybrali najpierw siudemke zagrac a ja osemke odrazu, widzialem tylko ze ze podobna do dziewiatki taką, zwyczajnością. w osemce rasa to tez klasa.. dark elf to łucznik + łotrzyk np. są całkiem fajne wampiry mozna tez znalesc sojusznika w jednym ze smoków którzy przebijaja swoja 'bronią palną' elfow - misrzow łuku, na łeb, na szyję. uznaje te gre wlasnie za bardzo ciekawa pod tym takze wzgledem. fabuła ujdzie.. ale wolę te diabłowate stwory potwory jak w dark mesiahu są, a nie jako kosmitów chyba.
LPoGE dnia 20 sierpień 2009 o 06:04
ale milo w sumie ze moglem powiedziec ze ten swiat z ktorego pochadzą moze byc rozumiany jako planeta jak to wlasnie w might and magicach bywalo jednemu dobremu jak na człowieka osobnikowi...
Heros28 dnia 12 listopad 2009 o 20:43
a jak wykonac misję z tymi prochami ogra co trzeba je zaniesc bo stanalem na tej misji i nie wiem co zrobic
angel slayer dnia 01 grudzień 2009 o 00:52
Jak moge otwozyc krypte czasu
Irydus dnia 29 grudzień 2009 o 00:22
Aby otworzyć kryptę czasu trzeba zabić króla jednorożców i zdobyć specjalny klucz. Jak capnąć króla? Trzeba rozwiązać zagadkę z obelisków.

Heros28, masz na myśli zadanie z pochowaniem szczątków Vilebite'a?
Heros28 dnia 01 marzec 2010 o 18:22
Tak pris o szybka pomoc, a wogole macie jakies podpowiedzi co do tej gry
sikacz dnia 28 kwiecień 2010 o 02:08
zapraszam na strone o Might and Magic VIII Day of the Destroyer - poradnik, opis przejscia gry, transport, bieglosci magiczne, bieglosci walki, inne bieglosci, trenerzy, magia - wszystko to na www.mm8.cba.pl
fishkebab dnia 03 czerwiec 2010 o 15:59
Ale fajnie powspominać, przeszłem i mam dyplom na ścianie. Oczywiście VII lepsze ale VIII terz nie jest złe. Nieraz myśle by przejść jeszcze raz ale to już nie to samo(Przyznaje trochę grzebałem w edytorze, a morze przejść jeszcze raz bez edytora, hm?).
Blade87 dnia 24 lipiec 2010 o 13:03
A może kup sobie słownik, poćwicz ortografię i gramatykę chłopczyku? Co do gry: przeszedłem (takie to k... trudne?) i całkiem miło wspominam gierkę.
konrad0 dnia 28 lipiec 2010 o 13:20
nie znam
fishkebab dnia 14 sierpień 2010 o 21:30
Blade87 jeśli to do mnie to wiedz że ja się nie przejmuje jak napisze bo w końcu książki nie pisze.
Blade87 dnia 22 sierpień 2010 o 22:35
Argument w stylu: nie muszę pisać poprawnie i szanować innych użytkowników i stosować się do etykiety ogólnie przyjętej w Internecie, ponieważ nie piszę książek, utwierdza mnie w przekonaniu, że jesteś kompletnym przygłupem. Dobranoc.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 45% [5 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 9% [1 Głos]
Dobre Dobre 18% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 18% [2 Głosów]
Słabe Słabe 9% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry