Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Miasta - Życie




Przystaą - miasto Życia w Heroes of Might and Magic IV.

Zobacz również miasto:
Chaos | Ład | Moc | Natura | Śmierć | Życie

Pierwszo-poziomowe postacie to Kusznicy lub Giermkowie, rekrutowani odpowiednio w Strzelnicy i Gildii Giermków. Kusznicy jednostka ta nie ponosi żadnych kar za strzelanie na duże odległości. Giermkowie mają zaś szansę z każdym atakiem na ogłuszenie atakowanej jednostki. Na drugim poziomie dostępnymi budowlami są Fabryka Balist, w której produkowane są Balisty lub Strażnica, w której mieszkają Pikinierzy. Balisty nie ponoszą żadnych kar za strzelanie na duże odległości, nie ponoszą również kar za strzelanie przez duże obiekty takie jak mury. Trzeci poziom to Koszary, gdzie można pozyskać Krzyżowców bądź Klasztor, gdzie pozyskujemy Mnichów. Krzyżowiec ma podwójne uderzenie uderza dwa razy podczas jednego ataku, drugie uderzenie następuje po kontrataku przeciwnika. Mnich jednostka strzelająca. Dostępne budowle czwartego poziomu to Ołtarz Światła, rekrutujemy tam Anioły mogące wskrzesić część poległych sprzymierzonych jednostek. Występujące na tym samym poziomie Czempioni otrzymują bonus do obrażeń za każde przebyte pole podczas ataku. Jednostka posiada umiejętność Pierwszego Uderzenia. Zamek Życia daje bardzo ciekawe możliwości budowy gmachów wspomagających. Głownie mowa tu o Seminarium - bohater może się tam nauczyć czterech dodatkowych umiejętności. Stajnie zapewniają premię +7 punktów do szybkości utrzymującą się przez tydzień. Opactwo zwiększa twoje morale o 2 punkty i stan ten utrzymuje się, aż do najbliższej walki.

Zobacz jak wygląda miasto Życia wewnątrz.

Kliknij aby zobaczyć powiększenie 800 x 600
Przystań



Opisy wszystkich dostępnych budynków w Przystani, mieście Życia.

Rada Wioski
Funkcja:
Daje 500 sztuk złota dziennie.  
Wymagane budynki: Brak (ten budynek jest już standardowo wybudowany)
Koszt budowy:
Rada Miasta
Funkcja:
Daje 750 sztuk złota dziennie. 
Wymagane budynki: Rada Wioski 
Koszt budowy: 2500 złota, 10 drewna, 10 kamieni
Ratusz
Funkcja:
Daje 1000 złota dziennie
Wymagane budynki: Rada Miasta 
Koszt budowy: 2500 złota, 10 drewna, 10 kamienia, 5 kryształów, 5 klejnotów
Fort
Funkcja:
Pozwala na wzniesienie murów 1 poziomu i budowę pierwszych budynków 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 5000 złota, 20 j. drewna, 20 j. rudy
Cytadela
Funkcja:
Buduje wieże obronne i umacnia mur obronny.
Wymagane budynki: Fort 
Koszt budowy: 5000 złota, 20 j. drewna, 20 j. rudy
Zamek
Funkcja:
Buduje fosę.
Wymagane budynki: Cytadela 
Koszt budowy: 5000 złota, 20 j. drewna, 20 j. rudy
Karczma
Funkcja:
Pozwala rekrutować bohaterów. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 500 złota, 2 drewna
Karawana
Funkcja:
Pozwala na wysyłanie jednostek i bohaterów w dalekie strony. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 4000 złota, 10 j. drewna 
Stocznia
Funkcja:
Pozwala budować statki. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 2000 złota, 20 j. drewna
Więzienie
Funkcja:
Pozwala przetrzymywać pojmanych bohaterów.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: Ten budynek jest standardowo wybudowany. 
Zakon Paladynów
Funkcja:
Można w nim kupić artefakty i eliksiry.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 3000 złota, 14 j. rudy 
Święta Katedra poziom 1
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary pierwszego poziomu i odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1000 złota, 1 j. drewna, 1 j. rudy 
Święta Katedra poziom 2
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary drugiego poziomu i odzyskać manę.
Wymagane budynki: Święta Katedra poziom 1
Koszt budowy: 1000 złota, 1 j. drewna, 1 j. rudy 
Święta Katedra poziom 3
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary trzeciego poziomu u odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Święta Katedra poziom 2
Koszt budowy: 1000 złota, 1 j. drewna, 1 j. rudy 
Święta Katedra poziom 4
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary czwartego poziomu u odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Święta Katedra poziom 3
Koszt budowy: 1000 złota, 1 j. drewna, 1 j. rudy 
Święta Katedra poziom 5
Funkcja:
Pozwala poznać 1 czar piątego poziomu u odzyskać manę.
Wymagane budynki: Święta Katedra poziom 4
Koszt budowy: 1000 złota, 1 j. drewna, 1 j. rudy 
Zakon Natury
Funkcja:
Pozwala poznać czary Magii Natury. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: KK
Zakon Uroków
Funkcja:
Pozwala poznać czary Magii Ładu. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: KK
Opactwo
Funkcja:
Zwiększa morale o 2 w czasie walki. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1000 złota, 4 j. drewna 4 j. rudy 
Seminarium
Funkcja:
Pozwala nauczyć się 4 umiejętności 2000 sztuk złota każda. 
Wymagane budynki: Opactwo 
Koszt budowy: 5750 złota, 5 j. drewna, 5 j. rudy, 2 kryształy, 2 klejnoty 
Stajnie
Funkcja:
Zwiększają punkty ruchu o 5 na tydzień. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: KK
Święty Awatar
Funkcja:
3000 sztuk złota dziennie, wzmacnia o 50 % Magię Życia. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: KK
Gildia Giermków
Funkcja:
Pozwala rekrutować Giermków. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1500 złota
Strzelnica
Funkcja:
Pozwala rekrutować Strzelców. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1500 złota
Fabryka Balist
Funkcja:
Pozwala rekrutować Balisty. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 3000 złota, 6 j. drewna 
Strażnica
Funkcja:
Pozwala rekrutować Pikinierów. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 3000 złota, 3 j. rudy, 3 j. drewna 
Koszary
Funkcja:
Pozwala rekrutować Krzyżowców. 
Wymagane budynki: Zakon Paladynów 
Koszt budowy: 6250 złota, 10 j. drewna, 12 j. rudy
Klasztor
Funkcja:
Pozwala rekrutować Minichów. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: KK
Bractwo Rycerskie
Funkcja:
Pozwala rekrutować Czempionów. 
Wymagane budynki: Stajnie, Zakon Paladynów 
Koszt budowy: 14000 złota, 40 j. drewna, 32 j. rudy
Ołtarz Światła
Funkcja:
Pozwala rekrutować Anioły.
Wymagane budynki: Seminarium 
Koszt budowy: 14000 złota, 12 j. drewna, 10 j. rudy, 15 kryształów, 12 klejnotów 


Zobacz również miasto:
Chaos | Ład | Moc | Natura | Śmierć | Życie


Komentarze
BolekSzukaLolka dnia 31 lipiec 2007 o 21:49
Bractwo Rycerskie rulezzz!!!
Gladiator1993 dnia 18 styczeń 2008 o 19:42
Zamek świetny archanioł zajebisty co tu duzo mowic swietny
Michamel dnia 02 marzec 2008 o 12:45
tonie trojka tylko czworka
horda1 dnia 02 marzec 2008 o 18:16
czempion jest słaby,ale za to anioł i archanioł smileysuper
Azure Dragon dnia 26 marzec 2008 o 15:30
horda1 - nie ma takiej jednostki jak archanioł (przynajmniej w czwórce)
dragon0 dnia 23 maj 2008 o 18:45
Nawet dobrze ale zamało rekrutacyjnych domków smiley
Milandia dnia 10 czerwiec 2008 o 19:25
DO DUUUUUUUUUUUPY! A muzyczka wkurza!
Lord Van Gock dnia 07 sierpień 2008 o 09:01
Głupie miasto
kacper66 dnia 15 sierpień 2008 o 13:48
spadaj lordzie van gock kretyn z ciebie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.co to znaczy ,,kk"??????????????
Heroindor dnia 25 sierpień 2008 o 15:29
Muzyka smętna, ale budynki wyglądają dobrze
Duren156 dnia 22 styczeń 2009 o 09:25
Niepodoba mi sie tu ze od kiedy rycerze to tacy pro magowie ze maja budynek do magii 5 poziomu i sanktoarium (dajace umiejetnosci magiczne) a tak to spoks;]
Lord Van Gock dnia 17 czerwiec 2009 o 15:18
wal sie Kacper66
LPoGE dnia 20 sierpień 2009 o 09:51
upodobalem sobie tę wlasnie stronę. polecam krzyżowców moim zdaniem miodzio.

kk - okej okej :/ :]
kacper66 dnia 13 listopad 2009 o 16:57
to super zamek najlepszy
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 19% [3 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 50% [8 Głosów]
Dobre Dobre 19% [3 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 13% [2 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry