Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Miasta - Natura




Rezerwat - miasto Natury w Heroes of Might and Magic IV.

Zobacz również miasto:
Chaos | Ład | Moc | Natura | Śmierć | Życie

Pierwszy poziom to Rusałki powstają w Drzewach Fae lub Wilki pochodzące z Jamy Wilków. Te pierwsze to szybkie i potrafiące atakować, nie dając możliwości kontrataku zaatakowanemu przeciwnikowi jednostki a Wilki to jednostka mobilna i zdolna do dwukrotnego ataku na turę. Budowle drugiego poziomu to Domek na Drzewie lub Tygrysia Jama. W pierwszym rekrutujemy Elfy bardzo przydatne jednostki dystansowe, dysponujące podwójnym atakiem, a w drugim pozyskać można Tygrysy, które to posiadają właściwość pierwszego uderzenia. Trzecim poziomie to Polana Jednorożców albo Gryfie Skały. Odpowiednio możemy w nich pozyskać potrafiące oślepić przeciwnika na 3 tury Jednorożce i latające, kontratakujące na wszystkie wykonane na nią ataki Gryfy. Domostwa dostępne na czwartym poziomie to Stos, w którym wykluwają się Feniksy oraz Magiczny Las, w którym lęgną się Baśniowe Smoki. Feniksy potrafią ziać ogniem nawet na dwóch przeciwników jednocześnie (tak jak Czarne Smoki) oraz odrodzić się z popiołów (po zabiciu całego oddziału, część z zabitych jednostek zostaje przywrócona do życia). Dzieje się to na takiej zasadzie, że w momencie śmierci grupy Feniksów, blisko 25% energii początkowej jaką dysponowała ta grupa, przechodzi na nowo powstałe Feniksy. Baśniowe Smoki to z kolei prawdziwe stworzenia dla prawdziwych strategów, a to dzięki wielu czarom, jakie mogą rzucić te jednostki, na szczególną zaś uwagę zasługuje Błyskawica. Budowle dodatkowe w zamku Natury to Święty Gaj dodający 3 punkty do many bohatera, Tęcza zwiększająca o 2 punkty szczęście wybranej armii, aż do momentu najbliższego starcia z wrogim przeciwnikiem oraz zasługujący na szczególną uwagę Portal Istot. W istocie jest to kolejna budowla rekrutacyjna jednostki. Niestety, ale Portal Istot dostępny jest tylko w zamku Natury, co daje mu znacznie większe możliwości rekrutacji dodatkowych istot. Umożliwia przyzywanie dodatkowych stworzeń takich jak: Leprekauny, Satyry, Żywiołaków Ziemi, Powietrza, Ognia i Wody, Osetnice lub Modliszki.

Zobacz jak wygląda miasto Natury wewnątrz.

Kliknij aby zobaczyć powiększenie 800 x 600
Rezerwat



Opisy wszystkich dostępnych budynków w Rezerwacie, mieście Natury.

Rada Miasta
Funkcja:
Daje 500 sztuk złota dziennie.
Wymagane budynki: Brak (ten budynek jest już standardowo wybudowany)
Koszt budowy:
Ratusz
Funkcja:
Daje 1000 sztuk złota dziennie.
Wymagane budynki: Rada Miasta
Koszt budowy: 2500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy, 5 kryształów, 5 klejnotów
Fort
Funkcja:
Pozwala na wzniesienie murów 1 poziomu i budowę pierwszych budynków.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 5000 złota, 20 j. drewna, 20 j. rudy
Cytadela
Funkcja:
Pozwala na budowę fosy i murów miejskich drugiego poziomu.
Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 7500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy
Zamek
Funkcja:
Pozwala na zbudowanie twierdzy i murów miejskich 3 poziomu.
Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 7500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy
Karczma
Funkcja:
Pozwala rekrutować bohaterów.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 500 złota, 2 j. drewna
Karawana
Funkcja:
Pozwalana wysyłanie jednostek i bohaterów w dalekie strony.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 4000 złota, 10 j. drewna
Stocznia
Funkcja:
Pozwala budować statki. 
Wymagane budynki: Brak - potrzebny dostęp do wody.
Koszt budowy: 2000 złota i 20 j. drewna
Więzienie
Funkcja:
Pozwala przetrzymywać pojmanych bohaterów.
Wymagane budynki: Brak (ten budynek jest już standardowo wybudowany)
Koszt budowy: j/w
Gildia Łowców
Funkcja:
Można w niej kupić artefakty i eliksiry.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 3500 złota, 20 j. drewna
Dom Druidów poziom 1
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary pierwszego poziomu i odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1000 złota, 2 j. drewna, 2 j. rudy, 1 kryształ
Dom Druidów poziom 2
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary drugiego poziomu i odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Dom Druidów poziom - 1
Koszt budowy: 1000 złota, 1 kryształ
Dom Druidów poziom 3
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary trzeciego poziomu u odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Dom Druidów - poziom 2
Koszt budowy: 1000 złota, 1 kryształ
Dom Druidów poziom 4
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary czwartego poziomu u odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Dom Druidów - poziom 3
Koszt budowy: 1000 złota, 1 kryształ
Dom Druidów poziom 5
Funkcja:
Pozwala poznać 1 czar piątego poziomu u odzyskać manę. 
Wymagane budynki: Dom Druidów - poziom 4
Koszt budowy: 1000 złota, 1 kryształ
Konserwatorium Chaosu
Funkcja:
Pozwala poznać czary z Magii Chaosu. 
Wymagane budynki: Dom Druidów -poziom 1
Koszt budowy: 2500 złota, 4 j. drewna, 4 j. rudy 
Konserwatorium Życia
Funkcja:
Pozwala poznać czary z Magii Życia.
Wymagane budynki: Dom Druidów -poziom 1
Koszt budowy: 2500 złota, 2 j. drewna, 2 j. rudy, 2 j. rtęci
Tęcza
Funkcja:
Do następnej walki każda istota otrzymuje + 2 pkt. szczęścia.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1500 złota, 1 kryształ, 1 klejnot
Święty Gaj
Funkcja:
Bohater otrzymuje +3 pkt. magii na stałe.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1000 złota, 4 j. drewna, 1 kryształ
Portal Istot
Funkcja:
Pozwala przyzywać magiczne stworzenia. 
Wymagane budynki: Dom Druidów - 1 poziomu, Polana Jednorożca/Gryfie Skały
Koszt budowy: 6500 złota, 10 j. rudy, 5 klejnotów
Kamienie Przywołań
Funkcja:
Daje 3000 złota dziennie i zwiększa siłę magii Natury 0 25 %.
Wymagane budynki: Brak - budynek specjalny
Koszt budowy: Brak - budynek specjalny
Wilcza Jama
Funkcja:
Pozwala rekrutować wilki. 
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1500 złota
Drzewa Fae
Funkcja:
Pozwala rekrutować rusałki.
Wymagane budynki: Brak
Koszt budowy: 1500 złota
Tygrysia Jama
Funkcja:
Pozwala rekrutować białe tygrysy. 
Wymagane budynki: Święty Gaj
Koszt budowy: 3000 złota, 6 jednostek rudy
Domek na Drzewie
Funkcja:
Pozwala rekrutować elfy.
Wymagane budynki: Gildia Łowców
Koszt budowy: 3000 złota, 6 j. drewna
Gryfie Skały
Funkcja:
Pozwala rekrutować gryfy. 
Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 6500 złota, 6 j. drewna, 10 j. rudy, 4 kryształy
Polana Jednorożców
Funkcja:
Pozwala rekrutować jednorożce.
Wymagane budynki: Tęcza
Koszt budowy: 6500 złota, 12 j. drewna, 4 kryształy 
Magiczny Las
Funkcja:
Pozwala rekrutować baśniowe smoki. 
Wymagane budynki: Konserwatorium Chaosu
Koszt budowy: 14000 złota, 14 j. drewna, 6 j. rudy, 7 kryształów, 7 j. siarki, 7 klejnotów 7 j. rtęci
Stos
Funkcja:
Pozwala rekrutować feniksy. 
Wymagane budynki: Portal Istot
Koszt budowy: 14000 złota, 16 j. drewna, 10 j. siarki, 20 j. rtęci 


Zobacz również miasto:
Chaos | Ład | Moc | Natura | Śmierć | Życie


Komentarze
BolekSzukaLolka dnia 31 lipiec 2007 o 21:44
Stos i Magiczny Las rulezzz!!!
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 16:39
Co za beznadzieja z tej natury.
demonosmok1 dnia 23 październik 2007 o 21:50
W HEROSIE 3 NATURA BYLA FAJNA A TUTAJ DO D**Y
Mucioslav dnia 24 listopad 2007 o 14:04
fajne miASTO LEPSZE NIZ W H III smiley wywalic tylkoe tygrysy
a zgryfami to do ludzi
zamist gryfow dac enty (drzewce) i by bylo fajnie smiley ....
ale nie jest
Lady_Biara dnia 01 marzec 2008 o 19:13
bardzo lubię Naturę w Hoom4
horda1 dnia 02 marzec 2008 o 17:48
mam pytanie,chcę kupić modliszkę,ale nie idzie,mam dużo zasobów,o co chodzi?proszę o szybką odpowiedż
horda1 dnia 02 marzec 2008 o 17:52
aca i chciałem dodać,że mam wybudowany portal istot,to czemu nie udaje mi się kupić modliszek
horda1 dnia 03 marzec 2008 o 17:46
masz racje Mucioslav tylko zamiast tygrysów dać centaury lub pegazy albo krasnoludy jak myślisz czy byłoby lepiej
Azure Dragon dnia 06 marzec 2008 o 10:12
Ja na początku też nie mogłem kupić modliszek, ale potem wymyśliłem sobie że nie będę w portalu nic kupować przez jeden tydzień i w końcu mi przyszła jedna modliszka...
Azure Dragon dnia 06 marzec 2008 o 10:15
Ale nie opyla się kupować modliszek bo mają mały przyrost a jak jest ich mało to są takie sobie... Lepiej kupuj sobie osetnice, horda1, chyba że masz dwa portale to w jednym możesz sobie kupować modliszki a w drugim inne stwory
goblin dnia 18 marzec 2008 o 13:11
hehehehehehehehehehehe
hibi4 dnia 09 kwiecień 2008 o 18:40
ja to tam nie lubię heros 4 głupie nazwy zamków głupie twarze jak w bajce itp. moim zdaniem heros 3 jest cool nawet profesjonaliści mówią że lepsze
rexar dnia 11 maj 2008 o 14:44
akydfk smiley
dragon0 dnia 23 maj 2008 o 18:51
No jest dobrze tylko stos taki nie klimatyczny!!!
Milandia dnia 10 czerwiec 2008 o 19:13
dragon0 ma rację. Las magiczny brdziej pasuje
mim dnia 04 lipiec 2008 o 14:58
do hibi4 : nie no stary jak PROFESJONALIŚCI mówią że trójka lepsza niż czwórka to ja już nie mam pytań
A jednak mam pytanie - ci profesjonaliści to niby kto, bo mnie się wydawało, że najważniejsze jest to jak dany produkt odbiera społeczność graczy.
Natura jest bardzo fajnym zamkiem w homm4 - tylko trzeba umieć walczyć magią opartą na przywołaniach...chyba że się ma już magiczne smoki - wtedy już nie trzeba w ogóle umieć walczyć -smoczki same za nas wygrywają - każdy kolejny zwiększa moc ich błyskawicy o okrutną wręcz ilość obrażeń - piękna sprawa! smiley
Lord Van Gock dnia 07 sierpień 2008 o 14:44
Jest super muzyczka.I dobre jednostki
Heroindor dnia 25 sierpień 2008 o 15:26
Zamek prezentuje się całkiem nieźle, bardzo klimatyczny
Gelu8899 dnia 05 listopad 2008 o 20:04
zamek mój drugi z ulubionych pierwszy loch ale ten też super
Gelu8899 dnia 05 listopad 2008 o 20:04
sorka w heroesie IV to chaos
masster11 dnia 05 czerwiec 2009 o 09:54
super the best!!!!!
Ofelia dnia 22 wrzesień 2009 o 18:53
kocham naturę!!! ; - *
Dosiadacz Modliszek dnia 17 styczeń 2010 o 18:05
Natura jest super!!!!
Ja jedną modliszkom i jednym czarodziejskim smokiem dwa czarne pokonałem.smiley
Fakt że modliszki idą tak jak czarne smoki ale się opłaca jak chcesz wygrać.
Dobry bohater,modliszka,czarodziejski smok i gryf,a nikt ci nie podskoczy!
marcindebski420 dnia 06 luty 2010 o 22:29
Natura jest super?! Żallllll... Te miasta idą w ilość a nie jakość...
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 50% [8 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 13% [2 Głosów]
Dobre Dobre 19% [3 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 13% [2 Głosów]
Słabe Słabe 6% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry