Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Jednostki - Natura




Szczegółowy opis jednostek z Rezerwatu, miasta Natury w Heroes of Might and Magic IV.

Zobacz również jednostki z:
Neutralne| Chaos | Ład | Moc | Natura | Śmierć | Życie

Wilk
Obrażenia:2-3 Atak w walce wręcz:9 Obrona ataku wręcz:9
Punkty Życia:12 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:9
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:22
Przyrost:15 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:36 złota
Posiada zdolność Dwa ataki, co oznacza, że wykonuje dwa ataki w każdej walce wręcz podczas jednej tury. Drugi atak następuje po kontrataku przeciwnika.

Rusałka
Obrażenia:1-2 Atak w walce wręcz:10 Obrona ataku wręcz:10
Punkty Życia:7 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:10
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:40
Przyrost:23 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:22 złota
Potrafi latać. Posiada zdolność dzięki, której przeciwnik nie może wykonać kontrataku po zadanym mu ciosie.

Elf
Obrażenia:3-4 Atak w walce wręcz:8 Obrona ataku wręcz:16
Punkty Życia:18 Atak z dystansu:16 Obrona ataku z dystansu:16
Strzały:24 Szybkość:6 Ruch:18
Przyrost:7 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:190 złota
Potrafi strzelać, posiada podwójny strzał przy każdym ataku, drugi atak następuje po kontrataku przeciwnika. Posiada pierwszeąstwo ataku zdalnego, strzela pierwsza, nawet, gdy jest atakowana.

Biały Tygrys
Obrażenia:6-8 Atak w walce wręcz:19 Obrona ataku wręcz:19
Punkty Życia:35 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:19
Strzały:0 Szybkość:8 Ruch:24/9
Przyrost:6 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:220 złota
Jednostka posiada właściwość pierwszego uderzenia.

Jednorożec
Obrażenia:12-20 Atak w walce wręcz:20 Obrona ataku wręcz:20
Punkty Życia:80 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:20
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:25
Przyrost:5 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:650 złota
Jednostka ma szansę oślepić przeciwnika podczas ataku.

Gryf
Obrażenia:16-22 Atak w walce wręcz:19 Obrona ataku wręcz:19
Punkty Życia:95 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:19
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:40
Przyrost:4 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:800 złota
Potrafi latać. Ma zdolność Nieograniczone kontrataki, dzięki czemu kontratakuje za każdym razem, kiedy jest atakowany.

Feniks
Obrażenia:45-65 Atak w walce wręcz:38 Obrona ataku wręcz:28
Punkty Życia:275 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:28
Strzały:0 Szybkość:12 Ruch:30
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:12
Koszt:4000 złota, 2 rtęci
Jednostka latająca. Atakuje ognistym oddechem, który razi również jednostki znajdujące się za atakowaną. Jednostka odporna na czary bazujące na ogniu, doznaje połowę obrażeą od ataków opartych na ogniu. Jednostka potrafi się wskrzeszać (po zabiciu całego oddziału, część z zabitych jednostek zostaje przywrócona do życia).

Czarodziejski Smok
Obrażenia:34-50 Atak w walce wręcz:15 Obrona ataku wręcz:29
Punkty Życia:220 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:29
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:40
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:40
Koszt:4000 złota,2 klejnoty
Potrafi latać. Posiada zdolność rzucania różnych zaklęć w czasie walki (np. błyskawica, ognisty krąg, kula ognia). Ma zdolność odbijania z powrotem w przeciwnika rzuconych na niego czarów (działa w ten sposób, co Magiczne lustro).

Leprekaun
Obrażenia:1-2 Atak w walce wręcz:10 Obrona ataku wręcz:10
Punkty Życia:8 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:10
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:19
Przyrost:100 Poziom jednostki:jednostka dodatkowa Punkty magii:3
Koszt:24 złota
Leprekaun może rzucić zaklęcie szczęścia na sojusznicze oddziały.

Satyr
Obrażenia:5-8 Atak w walce wręcz:14 Obrona ataku wręcz:13
Punkty Życia:36 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:13
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:20
Przyrost:17 Poziom jednostki:jednostka dodatkowa Punkty magii:6
Koszt:170 złota
Satyr może rzucić zaklęcie radości, podnoszące morale sojuszniczych oddziałów.

Żywiołak Powietrza
Obrażenia:6-10 Atak w walce wręcz:16 Obrona ataku wręcz:32
Punkty Życia:40 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:32
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:29
Przyrost:9 Poziom jednostki:jednostka dodatkowa Punkty magii:0
Koszt:350 złota
Żywiołaki powietrza są na wpół niematerialne, więc ponoszą tylko 50% obrażeń od ataków fizycznych.

Żywiołak Ziemi
Obrażenia:9-14 Atak w walce wręcz:18 Obrona ataku wręcz:20
Punkty Życia:50 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:20
Strzały:0 Szybkość:1 Ruch:18
Przyrost:9 Poziom jednostki:jednostka dodatkowa Punkty magii:0
Koszt:375 złota
Żywiołaki ziemi mają 50% szans na uniknięcie negatywnych skutków zklęć nieprzyjaciela, oraz odnoszą tylko połowę obrażeń w wyniku magicznych ataków.

Żywiołak Ognia
Obrażenia:7-10 Atak w walce wręcz:10 Obrona ataku wręcz:18
Punkty Życia:50 Atak z dystansu:20 Obrona ataku z dystansu:18
Strzały:20 Szybkość:6 Ruch:20
Przyrost:9 Poziom jednostki:jednostka dodatkowa Punkty magii:0
Koszt:350 złota
Żywiołaki ognia są całkowicie odporne na magię ognia oraz odnoszą połowę obrażeń od ataków ogniem (np. zadawanych przez ifrity).

Żywiołak Wody
Obrażenia:6-9 Atak w walce wręcz:17 Obrona ataku wręcz:17
Punkty Życia:38 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:17
Strzały:0 Szybkość:5 Ruch:19
Przyrost:9 Poziom jednostki:jednostka dodatkowa Punkty magii:24
Koszt:350 złota
Żywiołaki wody są całkowicie odporne na magię zimna oraz odnoszą połowę obrażeń od ataków zimnem (np. zadawanych przez Lodowe Demony).

Osetnica
Obrażenia:10-14 Atak w walce wręcz:11 Obrona ataku wręcz:22
Punkty Życia:60 Atak z dystansu:22 Obrona ataku z dystansu:22
Strzały:20 Szybkość:4 Ruch:15
Przyrost:6 Poziom jednostki:jednostka dodatkowa Punkty magii:0
Koszt:550 złota
Osetnice to pół-inteligentne, mięsożerne rośliny. Wystrzeliwują w kierunku ofiar zatrute kolce, powodując osłabienie.

Modliszka
Obrażenia:34-50 Atak w walce wręcz:34 Obrona ataku wręcz:34
Punkty Życia:210 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:34
Strzały:0 Szybkość:8 Ruch:29
Przyrost:1 Poziom jednostki:jednostka dodatkowa Punkty magii:0
Koszt:4000 złota, 2 klejnoty
Modliszka uniemożliwia kontratak przeciwnikowi. Podczas ataku unieruchamia swoją ofiarę.


Zobacz również jednostki z:
Neutralne| Chaos | Ład | Moc | Natura | Śmierć | Życie


Komentarze
BolekSzukaLolka dnia 31 lipiec 2007 o 21:54
Feniks i Czarodziejski Smok rulezzz!!!
dziobas dnia 01 sierpień 2007 o 13:18
feniksy są coooooool
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 16:03
Ale w naturze są beznadziejne postacie. Tandeta.
Firebrand dnia 11 sierpień 2007 o 22:31
Natura jest spoko smiley .
cziter dnia 19 sierpień 2007 o 10:48
tyle tylko żę w portalu istot są jeszcze żywiołaki, osetnice, modliszki i inne ten zamek jest bardzo dobry gdy kupujemy osetnice albo modliszki i umiemy się nimi dobrze podługiwać
cziter dnia 19 sierpień 2007 o 10:48
tyle tylko żę w portalu istot są jeszcze żywiołaki, osetnice, modliszki i inne ten zamek jest bardzo dobry gdy kupujemy osetnice albo modliszki i umiemy się nimi dobrze podługiwać
Crack Hack dnia 30 sierpień 2007 o 08:59
Ostenice modliszki cooo to do cholery jest !!!!!!!! Feniks jest najgorszy ze wszystkich czesci ! W 3 powalał mnie rozmachem i swoimi atakami ! A ten nie rusza mnie !!
smola8 dnia 02 październik 2007 o 18:40
Nawet niezłe smiley
ashan94 dnia 09 październik 2007 o 16:10
[ NIE OCENIAM JEDNOSTEK Z PORTALU]
1 Taki se 3 1 Taka se 3
2eeeeeeeeee 5 2średniak 4
3Słaby [jak na Jednorożca] 3 Ok 5
4 yy??? 3 4 Znajomośc magii 4
Adasko dnia 04 listopad 2007 o 13:57
oceniam Jak Ashan
Wilki-Podwójny Atak w dużej grupie mogą narobić zamieszania 4-
Rusałki-Też Całkiem niezłe 3+
Elfy-podwójny strzał wyśmienita jednostka 5
Białe tygrysy-nigdy nimi się nie posługiwałem ale na 3 chyba zasługują
Gryfony-Są mocne tyle że wymagania do ich posiadanie wysokie ale oceniam jednostkę czyli 5
Feniks-Zdolność odradzanie 4+
Magiczny smok-zna całkiem przyzwoite czary to doobrze 5-
Adasko dnia 04 listopad 2007 o 13:58
jescze jednorożec smiley - 4
Matis94 dnia 16 luty 2008 o 08:53
Ale kicha niema zadnych elfów czy cos tylko same zwierzeta dno
anioł dnia 17 luty 2008 o 20:24
do bani jest ten zamek
patusieq__ dnia 24 luty 2008 o 01:25
jak nie ma ; d jest elf przecież, nie? ja tam zawsze tym zamkiem grałam i jakoś nie było tak źle ; ) feniksy są dobre ; d a co do magicznych smoków to też niezłe - zawsze kontratakuje taką błyskawicą ^^ ; DDDD
pozdro
Azure Dragon dnia 01 marzec 2008 o 13:17
Powinni jeszcze dać tu jednostki z portalu, bo to w końcu też chyba natura, co nie???
Behemot XD dnia 01 marzec 2008 o 22:07
Te Jednorożce to troszkę jak kucyki pony są mogły by mieć białą grzywę a nie taką tenczową. Pomimo że atak nie najgorzej to tak nie poważnie je traktuję i wolę kupować Gryfy.
Michamel dnia 02 marzec 2008 o 13:05
zgadzam sie "gryfy na wieki!!!!!!!!!"
goblin dnia 17 marzec 2008 o 10:06
oooooooooooooboze
Behemot XD dnia 18 marzec 2008 o 13:33
weź ty się ogarnij goblinie, na wszystko mówisz nie i wszystko ci się nie podoba, napisz coś mądrego kiedyś a nie tylko krytykować potrafisz.
Sylath dnia 21 marzec 2008 o 19:58
haha
haahhaah
Sylath dnia 22 marzec 2008 o 14:53
ten jednorozec taki..... dziwny producenci sie chybazabardzo opili wódki
krwawy archaniol dnia 26 marzec 2008 o 17:29
jak cala gra to miasto rowniez jest dnem <chociaz to jedno z przyzwoitrzych>smileysmileysmileysmileysmileysmiley
mag cienia dnia 27 marzec 2008 o 16:51
od kiedy może atakowac dystaens Wilk
Czarci pomiot dnia 29 marzec 2008 o 13:38
Pewnie pluje ślinąsmiley
mag cienia dnia 10 kwiecień 2008 o 12:11
nie grałes w heroesIV
xsi900 dnia 27 maj 2008 o 16:02
Polecam Feniksy, i niektóży mają racje co do heroes 4:

Grafika + smiley
Ulepszanie - smiley
Muzyka i Efekty + smiley
Jednostki + smiley
Zaklęcia +/- smiley
Dymitrij dnia 12 lipiec 2008 o 23:05
Wszyscy maja zal do tygrysow. Ja nie - moim zdaniem w polu bitwy wolalbym miec 50 tygrysow niz 50 elfow. Tygrysy sa szybkie i pierwsze uderzaja, podobnie wilki. Rusalki w wiekszej ilosci robia niezla zadyme. Najlepsza jednostka sa oczywiscie Gryfy, ktore sa szybkie, maja pierwsze udertzenie i zawsze kontratakuja. Poza tym sa niezwykle silne w ataku. smiley smileyOK smiley smiley
mati dnia 13 lipiec 2008 o 11:37
Wilk-Dobra jednostka, atakuje dwa razy = 4-
Rusałka-Trochę tandetna,ale jej sie nie kontratakuje = 3
Elf- Przydatna jednostka, strzela 2 razy = 4
Biały Tygrys- ...... = 3+
Jednorożec-Bez komentarza = 3
Gryf-Lubie go = 5
Feniks-Fajny, zdolnosc odrodzenia = 5+
Czarodziejski Smok-Dobre czary, ale słabe w walce wręcz = 5
Ocena rasy: 4+ Ten plus za dobre czary
mati dnia 13 lipiec 2008 o 11:40
Poprawka:
Ocena rasy: 5-: Za portal istot
kamil1996 dnia 23 lipiec 2008 o 19:20
moa ocena tej rasy to 5 mi sie bardzo podobają
Oktan dnia 03 sierpień 2008 o 19:57
zamek nie jest taki źły na jakiego wygląda smiley
Heroindor dnia 25 sierpień 2008 o 14:29
Fajny zamek. Taki.. kolorowy trochę ale są tu silne jednostki....

Wilk: 4 Silny, podwójny atak, chociaż niestety powolny

Rusałka: -4 bardzo szybka, szybko się mnoży w dużych ilościach bardzo przydatne! Docencie rusałki mimo że te bidulki są takie słabe i mało wytrzymałe! XD

Elf: + 4 Podwójny atak i to z dystansu. No no no. Jednak te elfki( Bo to właściwie są kobiety) Jak na babeczki przystało ubranka mają zwiewne i cienkie, gardzą stanikami. W związku z tym- mała odporność ;P

Biały Tygrys: 4 Lubię te kociaki ale za wolne są czasem. Mają dobry atak i obronę ale cóż. Wolę Elfki! XD

Jednorożec: +4 Jest szybki i ma zdolność oślepiającą, ale jest to trochę taki kucyk z krainy tęczy... Słabsze zarówno w ataku jak i w obronie od Gryfów . Są nawet wolniejsze!

Gryf: 5 ładne wykonanie, szybki, lata,m dobrze bije, dobrze się broni....... Zdecydowanie lepsze od jednorożców!

Feniks: -5 Trochę rozczarowuje mnie ten kanarek. Wskrzesza się, fakt, jest szybki, lata ale..... nie przypomina feniksa ale raczej pulchnego kurczaczka.

Czarodziejski Smok: 5 Może i mało wytrzymały ale to nic. Jego fenomenalne zaklęcia i magiczne zwierciadło czyni z niego jedną z najlepszych jednostkę w grze!

Lubię Heroes IV bo to moja pierwsza gra z Heroesów, w którą jednakże gram bardzo długo, aż do dziś mimo Heroesa V
Wladca Smokow dnia 15 październik 2008 o 19:36
Natura jest super!
Fajny jest Wilk (szybki atak).
Czarodziejski Smok wymiata (czary).
Wolę Czarodziejskiego Smoka niż Feniksa.
Feniks to ochlapany pomarańczową farbą gołąb...
Wladca Smokow dnia 15 październik 2008 o 19:38
Fajnie by było mieć Wilka (bez jeźdźca) w H3... smiley
Hmmm...jest to możliwe... w WoGu! Tylko trzeba zrobić animację jednostki... ;(
stomolko dnia 17 październik 2008 o 20:50
ja <mysli> że jednak feniksy były leprze w heroes III tera to żadzą modliszki i czarodziejskie smoki , ale modliszki najleprze
Kokoju dnia 06 lipiec 2009 o 18:02
-Rusałka - Szybka jedostka, ale... DObra w ilościach 100+ jedynie, co utrudnia sprawę. Na szczęście polepsza sytuację Brak Kontrataku.
-Wilk - Także dobry ale w większych ilościach. Fakt, dwukrotny atak, ale ma małą zywotność, a atak wręcz i narażenie na kontratak to utrudnia, dlatego sprawdza sie tylko i wyłącznie po tym, jak cel już zkontratakuje.
-Elf - Świetny, ale pod jednym warunkeim: Zapewnimy mu świetną obronę. W tym przypadku jest potężny, szczególnie po rzuceniu Celności, Żądzy Krwi lub posiadaniu Kuszy Snajperskiej. 5/6
-Biały Tygrys - Duża wytrzymałość, atak, obrona... Ale niestety, z Elfami przegrywają na całej linii. 4/6
-Gryf - "Ulepszony" Tygrys z innymi zdolnościami, ale ma inną konkurencję. Według mnie są leciustko gorsi od jednorożców. 4/6
-Jednorozec - Swietna jednostka. Fajny przyrost, zdolność, atak, i lepszy wybór od Gryfów. 4+/6
-Feniks - Niby fajny, ale... Wszystko ma średniawe, a jego zdolność Odrodzenia działa tylko w wiekszych grupach, a rzecz takowa jest trudna. 3/6
-Czarodziejski Smok - Smocza gadzina z zaklęciami i świetną zdolnością odbicia czaru. Jak dla mnie słodziuchno. 4+/6
Lukisz127 dnia 09 lipiec 2009 o 18:30
cześć wam
Lukisz127 dnia 09 lipiec 2009 o 18:53
ja oceniam jak Kokoju lecz oceny dałbym inne
-Wilk nie jest za szybki ale ma dwa ataki 4+
-Rusałka trochę słaba ale jej się nie kontratakuje 3+
-elfy są dobrą jednostką mają dobre 2 ataki 4+
-Białe tygrys jest dobry mają dobre współczynniki lecz lepiej postawić na elfy 4
-Jednorożec jest dobry i do tego oślepia lecz przegrywają rywalizację z bardzo przydatnymi gryfami 4
-Gryfy jedna z najlepszych jednostek rezerwatu mają bardzo dobre współczynniki i warto dodać kontratakują za każdym razem 5
-Feniks ma trochę słabe współczynniki ataku i obrony lecz dużo punktów życia i do tego odrodzenie 4+
-czarodziejski smok znakomita jednostka rzuca świetne czary i magiczne zwierciadło ale słaby w ataku lecz daję 5
matikzuch dnia 06 listopad 2009 o 12:59
1.przydatny 5
1.słaba 3+
2.no lepszy niż białe tygryski 5-
2.za wygląd 5-
3.gryfy są lesze niż one 4+
3.extra 5
4.gorszy niż czarodziejski,ale 5-
4.extra 5
han solo dnia 21 listopad 2009 o 19:59
feniks-pomarańczowy stolec
Mikred dnia 20 styczeń 2010 o 12:01
1 rusałki 4- -dobre na zwiad,ogólnie je lubie smiley
1 wilki 4+ -podwójny atak
2 elfy 5
2 tygrysy 4-gorsze od elfow jednak pozyteczne
3 gryfy 5+ fajne
3 kuce 4- lepszy przyrost od gryfów ale...
4 smoczki 5-
4 fenisksy 5
Aldaor dnia 10 luty 2010 o 13:11
nie widać obrazków u mnie. smiley
Naga Queen dnia 18 luty 2010 o 18:21
U mnie w grze elfy mają blond włosy, nie rude...
adriansaiyan dnia 10 kwiecień 2010 o 07:02
1.Wilk-10
2.Rusałka-7
3.Elf-9
4.Biały Tygrys-10
5.Jednorożec-10
6.Gryf-10
7.Feniks-10
8.Czarodziejski Smok-9
Ocena-75/80
Werrxd dnia 30 kwiecień 2010 o 20:39
gryf jest z lekka słaby ale jest fajny!!!!
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 08:00
Te wasze ocenianie mnie osłabia... ;s - Kazdu twierdzi coś innego i wychodzi jedna kaszana xd.
mój "build" w Naturze : (2 bohaterow - druid i łowca) + 1. Wilki, 2. Rusałki, 3. Elfy , 4. Gryfy, 5 Czarodziejski Smok.
Świetny zamek, ładnie zrobiony, daje duże możliwości i spory wybór jednostek (Portal Istot), Klimatyczna muzyka i ładne efekty. Tylko na początku może wydawac sie lekko prymitywne, ale później pokazuje naprawde swoją potęgę.
Kiedys grałem z kolegą, ja grałem Chaosem a on Naturą, mielismy ogromne armie, swietnych bohaterow, mimo wszystko jego Elfy i szczegolnie Czarodziejskie Smoki rozwaliły mi armię, w której mialem sporo Czarnych Smokow, Zmor...
Paladyn97 dnia 17 sierpień 2010 o 11:02
Ja w naturze zazwyczaj robię tak:
Bohater łucznik, wilki, rusałki, białe tygrysy, gryfy, feniksy,czasem czarodziejskie smoki, osetnice lub modliszki.
Wilk-silny.-5
Rusałka-słaba, ale brak kontrataku.-4
Elf-dość dobry, mało HP.-5
Biały tygrys-silny, pierwszy cios.5
Jednorożec-dość dobry, ale słabszy od gryfa.4+
Gryf-silny, dużo HP, zawsze kontratakuje.5+
Czarodziejski smok-dobre czary.5+
Feniks-zionięcie, odradza się i ma dużo HP.5+
kacper66 dnia 02 wrzesień 2010 o 19:59
no nieźle nawet fajny zamek
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 38% [8 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 29% [6 Głosów]
Dobre Dobre 19% [4 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 5% [1 Głos]
Słabe Słabe 10% [2 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry