Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Jednostki - Moc




Szczegółowy opis jednostek z Twierdzy, miasta Mocy w Heroes of Might and Magic IV.

Zobacz również jednostki z:
Neutralne| Chaos | Ład | Moc | Natura | Śmierć | Życie

Berserker
Obrażenia:2-3 Atak w walce wręcz:12 Obrona ataku wręcz:8
Punkty Życia:18 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:8
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:20
Przyrost:47 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:20 złota
Zdolność Dwa ataki oznacza, że wykonuje dwa ataki w każdej walce wręcz. Drugi atak następuje po kontrataku przeciwnika. Jest ogarnięty szałem w każdej turze musi atakować lub przemieszczać się w stronę przeciwnika.

Centaur
Obrażenia:3-5 Atak w walce wręcz:10 Obrona ataku wręcz:10
Punkty Życia:20 Atak z dystansu:10 Obrona ataku z dystansu:10
Strzały:4 Szybkość:4 Ruch:30
Przyrost:9 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:40 złota
Atakuje z dystansu, lecz gdy przeciwnik jest daleko skutki tego ataku są bardzo słabe. Nie ponosi żadnych kar za walkę wręcz.

Harpia
Obrażenia:4-5 Atak w walce wręcz:16 Obrona ataku wręcz:15
Punkty Życia:24 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:15
Strzały:0 Szybkość:5 Ruch:28
Przyrost:8 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:110 złota
Atakuje i wraca na miejsce skąd zaatakowała nie otrzymując kontrataku od przeciwnika.

Nomad
Obrażenia:6-9 Atak w walce wręcz:16 Obrona ataku wręcz:13
Punkty Życia:45 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:13
Strzały:0 Szybkość:8 Ruch:36
Przyrost:3 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:150 złota
Posiada pierwsze uderzenie, atakuje zanim zaatakowana jednostka wykona kontratak.

Cyklop
Obrażenia:12-18 Atak w walce wręcz:30 Obrona ataku wręcz:24
Punkty Życia:95 Atak z dystansu:30 Obrona ataku z dystansu:24
Strzały:8 Szybkość:4 Ruch:21
Przyrost:3 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:750 złota
Atakuje wszystkie jednostki w obszarze.

Ogrzy Mag
Obrażenia:12-18 Atak w walce wręcz:18 Obrona ataku wręcz:16
Punkty Życia:85 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:16
Strzały:0 Szybkość:4 Ruch:18
Przyrost:15 Poziom jednostki:3 Punkty magii:6
Koszt:350 złota
Może rzucać zaklęcie Żądza Krwi ze szkoły Magii Chaosu.

Behemot
Obrażenia:55-80 Atak w walce wręcz:36 Obrona ataku wręcz:34
Punkty Życia:240 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:34
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:21
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:2750 złota, 2 kryształy
Dysponuje ogromną siłą, która zwiększa zadawane prze niego obrażenia.

Ptak Gromu
Obrażenia:28-40 Atak w walce wręcz:30 Obrona ataku wręcz:30
Punkty Życia:170 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:30
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:40
Przyrost:7 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:180 złota,2 rtęci
Potrafi latać, co pozwala mu na przelatywanie nad przeszkodami, innymi istotami oraz murami zamków. Po wykonaniu ataku przywołuje błyskawicę, która uderza we wroga.


Zobacz również jednostki z:
Neutralne| Chaos | Ład | Moc | Natura | Śmierć | Życie


Komentarze
povalony14 dnia 29 lipiec 2007 o 17:18
z uwagi na mozliwosz ogromnego przyrostu moim zdaniem to jest najlepszy zamek
BolekSzukaLolka dnia 31 lipiec 2007 o 21:53
taki prymitywny smiley

Ptak Gromu rulezzz!!!
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 16:02
Ptak gromu jest dobrze graficznie zrobiony - ma płynne dobre ruchy. A nie to co smok, lata jak pokraka. Ale ten pomysł z Berserker-em jest beznadziejny...
Crack Hack dnia 30 sierpień 2007 o 08:57
Zamek bez magii !! Stawiaja na sile miesni nie zawzxze oplacalne.Behomot grubodupa małpa syf graficzny ale w ataku całkiem
ashan94 dnia 09 październik 2007 o 16:06
1 Mięso armatnie 2 1 Lepszy od Bersekera 4
2Dobra jednostka 4 2 Nie złe 3
3Ok nawet 4 3 Słabsze od Cyklopów ale magia] 4
4 Ja wiem dobre ale aniech stracę 5 4 Fajny wygląd nic poza tym [prócz błyskawicy] 4
demonosmok1 dnia 23 październik 2007 o 21:38
Ja w tym wybieram behemoty bo sa wytrzymale i mocne ale ptaki gromu tez sa dobre bo szybko sie przemieszczają a pomysl z berserkerem jest do bani smiley
Adasko dnia 04 listopad 2007 o 14:08
Berserk-Zgadzam się z ashanem .. gdyby nie ten szał byłoby wiecej ale tak to 3
Centaur-Strzlea ale zdolność ograniczenia obrazen <argh> 3
Harpia-Mocna mocna ale wymagania duze 4
Nomad-Nie widze wiekszych zastrzezen 4-
Ogrzy mag-silne to i jeszcze czary rzuca 4+
Cyklop- Git jednostka 5+
Ptak Gromu- błyskawica i szybkosc to plusy ale wytrzymałość sprawia ze jest ona do dupy jak na ten poziom - 3+
Behemot-5 i wszystko jasne
Polu11 dnia 04 luty 2008 o 23:38
Czemu nie dali neutralnych jednostek?gdzie jest rybcia i syrena?To moje ulubione jednostki.rybcia pozera a syrena hipnotyzuje.jednostki mocy sa najlepsze
rafmat dnia 12 luty 2008 o 19:47
moc jest do bon
Matis94 dnia 16 luty 2008 o 08:54
Najlepsze jednostki tu to Ptak Gromu i Behemot moze Cyklop tez
anioł dnia 17 luty 2008 o 20:22
najlepsza jednostka to demosmok
Azure Dragon dnia 01 marzec 2008 o 13:41
Ale bajer ptak gromu jest niewiele droższy od nomada!!! Chyba coś im się pomyliło...
Behemot XD dnia 01 marzec 2008 o 22:01
Ja to głównie Twierdzą gram z tąd ten podpis Behemoty są bardzo dobre a Ptaki Gromu to strata kasy są do niczego- moim zdaniem oczywiście. Cyklopi też są super bo atakują z dystansu i to kilka wrogich jednostek naraz. smiley
goblin dnia 13 marzec 2008 o 15:15
goblin dnia 14 marzec 2008 o 20:47
beznadzeja
Sylath dnia 21 marzec 2008 o 19:59
do niczego
anioł dnia 24 marzec 2008 o 14:42
nie lubie tego zamku jest doniczego,beznadzieja
ja bym tego zamku nie wstawiał.

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Behemot XD dnia 24 marzec 2008 o 17:10
Jest dobry.smiley Jak się zaczyna kampanie albo mapkę to na początku bohater ma wyższy poziom niż z innych zamków bo nie ma zaklęć.smiley
krwawy archaniol dnia 26 marzec 2008 o 17:24
zgadzam sie z powyzszymi ze berserk jest do dupy,lecz badz co badz twierdza ma tez 2 w miare dobre jednostki<mowa tu o bechach i cycach>smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
szczur20 dnia 10 czerwiec 2008 o 17:13
berek jest dobry najlepszy ze swojego poziomu szkoda ze idzie na najlepszych i potem nicniezostajezniego oprocz zwlok
Dymitrij dnia 12 lipiec 2008 o 23:02
To najlepsze jedniostki!
Berserkerzy sa zabojczy jezeli niespodziewanie wkraczaja do akcji, harpie sa zarabiste i cyklopi tez. smileyA jedyne co mam przeciw to slabosc ptakow gromu, ktore mimo sporej ilosci nie sa dla mnie niczym wielkim
mati dnia 13 lipiec 2008 o 11:25
Bersekerzy-Najlepsza jednostka 1 poziomu, ale nie da sie nimi sterowac = 4
CEntaur - Strzelec, ale mało skuteczny = 3+
Harpia-Nie wiem po co ją wymyslili, jest beznadziejna = 3-
Nomad-Dobra jednostka, wytrzymała = 4+
Cyklop-Dobra jednostka, atak obszarowy = 4
Ogrzy mag-ALE LIPA! Beznadziejna i w ogóle niepotrzebna, jedyny plus tej jednostki to jeden czar <lol> = 2+
Behemot-Silna grubodupa małpa, ale ruszyc to już nie łaska = 3+
Ptak gromu-Mobilna jednostka, trochę słaby atak, ale nadrabia to piorunem = 4+
Ocena rasy: 4-
kamil1996 dnia 23 lipiec 2008 o 19:22
według mnie najlepszy zamek w heros 4 moja ocena rasy to 5+ smiley smiley
Oktan dnia 05 sierpień 2008 o 16:50
najlepszy zamek smiley
Lord Van Gock dnia 07 sierpień 2008 o 14:53
Najlepszy behemot
xsi900 dnia 23 sierpień 2008 o 20:33
masz rację w tym zamku najlepszy behemot, bo ma 240 PŻ i zadaje 55-80 obrażeń. Behemot extra smiley smiley smiley
Heroindor dnia 25 sierpień 2008 o 14:15
Mój ulubiony zamek... XD Silne szybkie i łatwo mnożące się jednostki....

Berserker: +4 Są strasznie szybkie zadają duże i podwójne obrażenia.
Gdyby nie ta ich porywcza natura sprawiająca, że nie podlegają żadnym rozkazom. XD

Centaur: 4 Moim zdaniem nie ma się do niego co czepiać. Centaur atakuje całkiem dobrze i do tego z dystansu, dzięki czemu nie zostają z niego same zwłoki jak w przypadku berserkera XD

Harpia: -5 Świetna jednostka. Atak i ucieczka. tego nie potrafi nikt inny w Heroes IV. Harpie Chronią własną dupę przy okazji. Są szybkie cholery, nie lubię z nimi walczyć.

Nomad: 4Jest solidny. Szybki i zadaje całkiem dobre obrażenia. Jednak nie prezentują niczego ciekawego

Ogrzy Mag: 2 Jednostka jak najbardziej beznadziejna. ChoćtTania i nie ma żadnych wymagań budynkowych oprócz budynku istot 2 poziomu, To nie jest godna rekrutacji. Ogry mają tylk jeden przydatny czar, który nie jest przecież aż tak znowu rewelacyjny, po za tym Ogrzy Magowie są powolni i słabo się biją

Cyklop: 5 Moim zdaniem najlepsza jednostka 3 poziomu w grze. Te rozpryskujące się kamienie, te obrażenia...... Cud nad cudy!
Zawsze ich rekrutuję! Boję się z nimi walczyć, i nie ma w tym nic dziwnego.. ;P Fajnie wyglądają, moim zdaniem bardziej "cyklopio" niż w Heroes V

Ptak Gromu: +3 Strasznie słaby. Jedyne plusy to to, że jest tani, że szybko przyrasta oraz szybkość.

Behemot: 5 Jest naprawdę skurczybyk groźny, silny i wytrzymały. Ale ta góra sadła jest powolna że.... nie wiem co XD

Lubię Heroes IV bo to moja pierwsza gra z Heroesów, w którą jednakże gram bardzo długo, aż do dziś mimo Heroesa V smiley
Kornel dnia 04 grudzień 2008 o 16:15
1. Bardzo złe
2. Złe
3. Dziadowe
4.Może być
5.Średnie
6.Ok
7.Dobre
8.Bardzo dobre
9. Super
10. Za $#%@
Kornel dnia 05 grudzień 2008 o 09:42
Moja pierwsza część Herosów to Heroes II dwa lata pużniej była premiera V.
Nebiros Wielki dnia 11 styczeń 2009 o 17:40
Behemot najlepszy
rafmat dnia 25 maj 2009 o 17:25
ptaki gromu słabe
Kokoju dnia 06 lipiec 2009 o 17:28
Ja mam tak:
-Berserker - Silny, w ilościach większych niż 50 - zabójczy. Podwójny atak, mocne obrażenia, potęga. 4+/6
-Centaur - Niby słaby, ale... Wytrzymały. Fakt, słaby w strzelaniu, ale na początek dobry, a na późniejsze rundy, gdy jest ich więcej, radzę ich wspomagać - Wieże, Kusza Snajperska lub czar "Celność". 4/6
-Harpia - Niby dobra, ale w większych ilościach jedynie. Bardzo małe obrażenia, i wystarczy lodowy pocisk, by ze świetnej jednostki zamienić ją w tandetę. 3+/6
-Nomad - Duże obrażenia, dobra obrona, dużo żywotności, świenta szybkość i jeszcze lepsza zdolność. Bardzo często ma się ich ood koniec gry 40-50, i często jednym ciosem rozwalaja 2 jednostki drugiego poziomu znacznie osłabiając kontratak.
Cyklop - Mocniejszy centaur ze zdolnoscią obszarowego strzału. Niby ciekawy, ale w ilościach powyżej 10 (co sprawia przez przyrost trudnosć), chyba, że na bliskiej odległości. 4/6
Ogrzy Mag - Jeden z najlepszych stworów 3-go poziomu. Niskie obrazenia i szybkość rekopensuje żywotność, obrona, skuteczność i przyrost. Zagroda oraz Lord, i masz gotową armię. Ogrów nierzadko ma się powyżej 80 z taką obstawą. Ocena: 5+/6
Ptak Gromu - Zastępca Ogrów. Również ma spory przyrost, i dzięki podaną u ogrów obstawą mozna mieć ich ok. 20, co jest potęgą. 80 Ogrów, 20 Ptaków, i już armia doskonała (Oczywiście nie powinno zabrakną co najmniej Centaurów i dobrego bohatera, szczególnie rozwiniętego w Szlachectwie, co znacznie przyspieszy produkcję armii). 5/6
-Behemot - Powiem tak: Nie jest jednostką taktyczną. Skoro barbarzyńcy w naturze są nastawieni na atak, to po ch.j Behemot? Skoro ma malutki atak i ogromną żywotność i obronę. Fakt, Ogry też tak mają, ale dużo ogrów jest bardzo silną jednostką defensywną. 4-/6
Lukisz127 dnia 10 lipiec 2009 o 10:44
-berserker gdyby nie szał było by więcej atak to 3+ "+" za dwa ataki
-centaur może być 4
-harpia fajna fajna wali i odskakuje na miejsce 4+
-ogrzy magowie mocne i ma umiejętność rzucania czaru żądza krwi 4+
-cyklopy nic dodać nic ująć te rozbryzgujące się kamienie po prostu super 5
-ptaki gromu mają mało punktów życia słaby atak ale nadrabia piorunem 4
-behemoty najlepsze jednostki sił mocy są bardzo groźne ale zbyt powolne 4+
Lukisz127 dnia 10 lipiec 2009 o 10:49
1 rezerwat 5-
2 chaos 4+ '+' za dobre czary
2 akademia 4+
4 przystań 4
4 nekropolis pomieszanie jednostek ale 4
5twierdza było by 4 ale nie ma czarów
Lukisz127 dnia 10 lipiec 2009 o 10:50
twierdza 3+ zapomniałem ocenić
matikzuch dnia 06 listopad 2009 o 12:47
1.jego - to: komp nim steruje. a +:że ma 2 ataki 4+
1.takie se,ale dużo pż 4
2.groźna dla herosów i łuczników 5
2.gorszy od harpii 4+
3.extra 5
3.uuuuuuuuuuuuu.......... 2+
4.duże obraż. 5-
4.takie se 4-
danielm200 dnia 14 listopad 2009 o 16:42
behemoty mi sie podobają
masster11 dnia 01 styczeń 2010 o 11:54
Ptaki gromu są wypasfull smiley
Mikred dnia 21 styczeń 2010 o 09:21
Bersaker 4+ solidni ale...
Centaur 4-niby jednostka strzelajaca,ale sa lepsi w walce wrecz
Harpia-5 jak to broni zamku....tylko wylatuje i miazdzy
Nomad-4 taki se
Cyklop- 5+
Ork Mag-2-tylko ze wzgledu na cene
Ptaszek-5 dobry tani
Behemot-4+ słabszy od ptaszków i droższy
adriansaiyan dnia 10 kwiecień 2010 o 07:00
1.Berserker-10
2.Centaur-10
3.Harpia-9
4.Nomad-9
5.Cyklop-9
6.Ogrzy Mag-9
7.Ptak Gromu-9
10.Behemot-10
Ocena-75/80
Trawka 96 dnia 21 maj 2010 o 17:11
cyklopi ja masz ich duzo to kazdego roz* * *sz , a Behemot to jest poprostu zaje...
Sandro8889 dnia 27 czerwiec 2010 o 09:24
ptaki gromu tyle złota czy pomyłka
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 07:55
Fajne miasto i potrafi naprawde byc potężne, dodajcie tam Graala to to miasto Owni przeciwników totalnie. Przyrost jednostek potrafi osiagnąc niesamowity.
mój build : (2 bohaterów , obaj strzelający) + 1.Centaury, 2.Berserkerzy, 3. Nomadowie, 4. Cyklopi, 5. Ptaki Gromu.
zawsze tak robie...i jakos działa ^^
Duzy + dla Ptaków Gromu w H4 - uderzają dodatkową błyskawicą o wiele częsciej niż Ptaki Gromu z Heroes 3 (które tez lubie xd)
Paladyn97 dnia 17 sierpień 2010 o 10:32
Berserker-silny, ale nie ma się nad nim kontroli.-4
Centaur-duże obrażenia i HP jak na swój poziom. Mały zasięg.4+
Harpia-szybka, wraca na miejsce po ataku i brak kontrataku.5
Nomad-niezłe obrażenia i HP jak na swój poziom, pierwsze uderzenie.-5
Cyklop-potężna jednostka, wielkie obrażenia i atakuje na pewnym obszarze.5+
Ogrzy Mag-bardzo wolny i małe obrażenia, zaleta to tylko, że potrafi używać czaru.4-
Ptak gromu-szybki, używa piorunu, duży przyrost.5+
Behemot-duże obrażenia, ale wolny.-5
B
Paladyn97 dnia 17 sierpień 2010 o 10:34
Berserker-silny, ale nie ma się nad nim kontroli.-4
Centaur-duże obrażenia i HP jak na swój poziom. Mały zasięg.4+
Harpia-szybka, wraca na miejsce po ataku i brak kontrataku.5
Nomad-niezłe obrażenia i HP jak na swój poziom, pierwsze uderzenie.-5
Cyklop-potężna jednostka, wielkie obrażenia i atakuje na pewnym obszarze.5+
Ogrzy Mag-bardzo wolny i małe obrażenia, zaleta to tylko, że potrafi używać czaru.4-
Ptak gromu-szybki, używa piorunu, duży przyrost.5+
Behemot-duże obrażenia, ale wolny.-5
B
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 61% [14 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 9% [2 Głosów]
Dobre Dobre 4% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 17% [4 Głosów]
Słabe Słabe 9% [2 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry