Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Jednostki - Ład




Szczegółowy opis jednostek z Akademii, miasta Ładu w Heroes of Might and Magic IV.

Zobacz również jednostki z:
Neutralne| Chaos | Ład | Moc | Natura | Śmierć | Życie

Krasnolud
Obrażenia:2-3 Atak w walce wręcz:11 Obrona ataku wręcz:11
Punkty Życia:12 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:11
Strzały:0 Szybkość:3 Ruch:14
Przyrost:18 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:28 złota
Posiada odporność na magię, która daje szansę odparcia większości wrogich czarów. Zmniejsza też obrażenia zadawane przez czary.

Niziołek
Obrażenia:1-2 Atak w walce wręcz:5 Obrona ataku wręcz:10
Punkty Życia:8 Atak z dystansu:10 Obrona ataku z dystansu:10
Strzały:10 Szybkość:6 Ruch:14
Przyrost:23 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:22 złota
Potrafi atakować z dystansu. Posiada zdolność Zabójca Olbrzymów, która to sprawia, że zadaje większe obrażenia istotom czwartego poziomu.

Złoty Golem
Obrażenia:8-12 Atak w walce wręcz:16 Obrona ataku wręcz:16
Punkty Życia:50 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:16
Strzały:0 Szybkość:3 Ruch:18
Przyrost:6 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:240 złota
Jednostka mechaniczna nie podlega efektom morale oraz czarom i zdolnością, które działają tylko na żywe istoty. Jest w 75% odporny na czary.

Mag
Obrażenia:3-4 Atak w walce wręcz:6 Obrona ataku wręcz:16
Punkty Życia:16 Atak z dystansu:00 Obrona ataku z dystansu:12
Strzały:0 Szybkość:5 Ruch:19
Przyrost:5 Poziom jednostki:2 Punkty magii:16
Koszt:160 złota
Jednostka może rzucać czary: Rozmycie, Klątwa, Magiczna Pięść, Trucizna, Przywołanie Szkieleta.

Naga
Obrażenia:14-22 Atak w walce wręcz:22 Obrona ataku wręcz:22
Punkty Życia:90 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:22
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:19
Przyrost:4 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:850 złota
Jednostka zaatakowana przez Przerazę nie może kontratakować.

Dżin
Obrażenia:9-12 Atak w walce wręcz:10 Obrona ataku wręcz:18
Punkty Życia:60 Atak z dystansu:10 Obrona ataku z dystansu:18
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:30
Przyrost:6 Poziom jednostki:3 Punkty magii:24
Koszt:550 złota
Potrafi latać. Może rzucać czary: Tchórzostwo, Tworzenie Iluzji, Lodowy Pocisk, Radość, Spowolnienie, Pieśą Pokoju.

Tytan
Obrażenia:34-50 Atak w walce wręcz:32 Obrona ataku wręcz:32
Punkty Życia:210 Atak z dystansu:32 Obrona ataku z dystansu:32
Strzały:16 Szybkość:6 Ruch:22
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:4000 złota,2 klejnoty
Obrażenia zadawane w walce wręcz będą takie same jak przy strzelaniu. Posiada umiejętność Odpędzenie Chaosu, które powoduje, iż jednostka odporna jest na wszystkie czary Magii Chaosu oraz otrzymuje o 20% mniejsze obrażenia od jednostek pochodzących z Chaosu.

Smoczy Golem
Obrażenia:36-55 Atak w walce wręcz:34 Obrona ataku wręcz:34
Punkty Życia:220 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:34
Strzały:16 Szybkość:9 Ruch:27
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:4000 złota, 4 kamienie
Jednostka mechaniczna (na tę jednostkę nie działają czary i umiejętności wywierające wpływ na żywe jednostki, jednostka ta nie posiada morale). Posiada właściwość Pierwszego Uderzenia (kontratak przeciwnika następuje dopiero po otrzymaniu przezeą ran) oraz właściwość negowania Pierwszego Uderzenia przeciwnika.


Zobacz również jednostki z:
Neutralne| Chaos | Ład | Moc | Natura | Śmierć | Życie


Komentarze
Heros dnia 01 luty 2007 o 08:33
Kodem:nwccityoftroy (wpisać w mieście)dostaniesz:niziołki,krasnoludy,złote golemy,dżiny,tytanów.
I inne budynki.
Działa też w innych miastach.
BolekSzukaLolka dnia 31 lipiec 2007 o 21:52
Smoczy Golem rulezzz!!!
dziobas dnia 01 sierpień 2007 o 13:12
lubie ten zamek a szczególnie smoki
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 15:55
Tutaj fajnie wyglądają tytani i dżiny. Nie to co w piątce.
Firebrand dnia 11 sierpień 2007 o 22:21
Niezłe miasto,a szczególnie smocze golemy .
ashan94 dnia 09 październik 2007 o 16:02
1 średniak 3 1 Dobra jednostka 4
2 Spox 3 2 Strzela kiepska wytrzymałóść 3
3 Taka se 3 3 Ok [ nie to co w 5] 5
4 Nawet 4 4 Rulez [ jak im Dżiny dadzą tworzenie iluzji to znakomite] 5
demonosmok1 dnia 23 październik 2007 o 21:43
dżiny i smocze golemy wymiatają podacie mi swój numer gg ja mam 9147702 .
demonosmok1 dnia 23 październik 2007 o 21:45
nagi w heros 3 byly lepsze w przeciwienstwie do dżinów
Adasko dnia 04 listopad 2007 o 14:05
krasnale- Całkiem niezłe jak na ten poziom 4-
niziołki- mogą narobić szkód zdolnosc zabojca olbrzymow na plus 4
Magowie- Lipna wytrzymałosc jak juzsie do nich dojdzie to jednostrzałowcy 4- ale tylko ze wzgledu na czary
Golemy- takie sobie 3+
Naga-przyzwoita-4
Dżiny-Wymiatają jeszcze ze zdolnościa szlachectwo to juz wogole 6
Smoczy golem-Niezłe Niezłe 4
Tytan-niedosc ze strzela to podtrafi czarnym smokom złoić skórę 6
Rakszasa Raja dnia 30 listopad 2007 o 07:23
Nie no ład najlepszy smiley
michalek6464pl dnia 01 styczeń 2008 o 14:32
Na moje lepsze tytany niż smocze golemy (nieco słabsze ale tańsze i ładniej wyglądają) tytani są the best z Ładu!
michalek6464pl dnia 01 styczeń 2008 o 14:32
Na moje lepsze tytany niż smocze golemy (nieco słabsze ale tańsze i ładniej wyglądają) tytani są the best z Ładu!
michalek6464pl dnia 01 styczeń 2008 o 14:32
Na moje lepsze tytany niż smocze golemy (nieco słabsze ale tańsze i ładniej wyglądają) tytani są the best z Ładu!
molotov dnia 06 styczeń 2008 o 19:03
smocze golemu są lepsze od tytanów
Matis94 dnia 16 luty 2008 o 08:55
Moj Ulubiony Zamek
anioł dnia 17 luty 2008 o 20:21
krasnoludy są najlepsze
patusieq__ dnia 24 luty 2008 o 01:21
nom krasnoludy są mocne ; ) ale w porównaniu do tych mocniejszych stworków to lipa.. wkońcu pierwszy poziom ;]h
Rzeziblacha dnia 24 luty 2008 o 20:34
Ble niziołki wyglądają jak jakieś bachory smiley
turkuc_t dnia 28 luty 2008 o 20:18
smoczy -golem rządzi szybki i wali niezle i wygląda super 5
tytan -dnoooooooooo wygląda głupio wali z dystansu dość mocno 3 smiley
dżin-super wygląd taki sobie ale na polu wali SUPER 5 smiley
naga-szybka jak nie wiem wygląd niezły 4
mag-DNO słaby mało wali czary słabe 1:sourgrapes::sourgrapes:
złoty golem-bardzo mocny jak na ten poziom wali niezle 5 smiley
o niziołkach i krasnalach nie gadam dobre i już
Behemot XD dnia 01 marzec 2008 o 21:54
Ja to właśnie Dżiny lubię, bo jak ich dużo jest to w walce są boskie.
goblin dnia 14 marzec 2008 o 20:47
slabe
Sylath dnia 21 marzec 2008 o 20:00
nie
anioł dnia 24 marzec 2008 o 14:39
lubie ten zamek ponieważ są super stwory, przeważają tytan,dżin,naga,

bardzo lubię ich , znaczy stwory
;););););););););););););););)
krwawy archaniol dnia 26 marzec 2008 o 17:18
nienawidze tej gry ,lepsza jest 3,to jest wielkie g.......o żałuje , że to wogple kupilem ,<a tak na marginesie to miasto i miasto elfow jest najleprze w tej grze>
rexar dnia 11 maj 2008 o 14:40
wczas smiley
xsi900 dnia 27 maj 2008 o 16:35
Zagadka:

1. Dodajmy punkty ataku i obrony dżina, czyli 10+18=28



2. A teraz wyobrażcie że walczycie, i macie 3 dżiny w jednej grupie i walczycie z 1 smoczym golemem.





3. A teraz sprawcicie ile ma punktów wasz dżin, po prostu 28x3





4. Czy wam starczy mocy by pokonać tego smoczego golema?
Odpowiedź piszcie w tym dziale.

Napiszcie wynik (czyli ile ma punktów dżin) i napiszcie jak długo nat tym zgadywaliście.

przykład: (wynik) smiley

oznaczenia:
smileykrótko smileykwadrans smileytrochę dłużej smileyśrednio smileydługo więcej niż godzinę więcej niż 3 godziny baaardzo dłuuugo
xsi900 dnia 29 maj 2008 o 10:10
pośpieszcie się! w sobotę wyniki!!!
Kubala44 dnia 31 maj 2008 o 20:13
Smoczy golem troche bidny
Kubala44 dnia 31 maj 2008 o 20:15
smileyNajlepszy Tytan na 6 smiley
Kubala44 dnia 31 maj 2008 o 20:16
smiley
xsi900 dnia 02 czerwiec 2008 o 13:23
a wynik, Kubal44?
xsi900 dnia 02 czerwiec 2008 o 13:25
a oto prawidłowa odpowiedź!





Tak, wystarczy mocy!


dżin ma 84 punkty, a smoczy golem ma 68.
Dymitrij dnia 12 lipiec 2008 o 22:59
Wyliczylem, ze wojska te maja najmniejszy wspolczynnik ataku i najdrozej kosztuja... w praktyce tak jest wlasnie! Jednostki z tego zamku nadaja sie tylko do obrony zamku (w tym saq niezwyciezeni - 4 jednostki dystansowe i ewentualnie bohater jeszcze). Dziny natomiast w niewielkiej ilosci sa bezradne, w wiekszej - niepokonane
mati dnia 13 lipiec 2008 o 11:13
Krasnolud-odpornosc na magie = 3-
Niziołek-dobry na jednostki 4 poziomu = 3
Złoty Golem-wolny, ciężki kloc, ale wytrzymały = 3+
Mag-zna czary, ale mało wytrzymały = 4-
Naga-...= 4
Dżin-Zna czary, wraz z tytanem tworzy duet = 5
Tytan-Bardzo dobry, jako jedyny moze poskromic czarnego smoka i też umie strzelac = 6-
Smoczy Golem-Dobra jednostka = 5
Ocena rasy: 4
kamil1996 dnia 23 lipiec 2008 o 19:23
ta rasa bardzo mi sie podoba jednym słowem cool smiley moja ocena to 4+
bastion527 dnia 23 sierpień 2008 o 09:49
nie wiecie jakie s jednostki neutralne w 4????
Heroindor dnia 25 sierpień 2008 o 13:44
Ten zamek jest już bardziej przybliżony do pierwotnego kształtu znanej w Heroes III akademii.

Jednostki są dobre, choć rzadko gram tą drużyną...

Niziołek: 4+ bardzo dobra jednostka, zadaje niezłe obrażenia i fajne jest to, że szczególnie dobrze oddziałuje na duże jednostki (IV poziomu) Czyżby pojedynek Dawida z Goliatem? XD

Krasnolud: 4 Solidna jednostka, wytrzymała i silna acz powolna

Złoty Golem: 3+ Szczerze mówiąc nigdy ich nie rekrutuję, mimo że są odporni, szczególnie na magię. Poza tym ten ich wygląd... nie udali się, to trzeba przyznać

Mag: +4 Są dziadki silne ;P Zaklęcia jak na ten poziom całkiem spoko, są co dziwne dość wytrzymałe.

Naga: -5 Bardzo dobra jednostka, dla mnie równie dobra co Dżin. Średnio szybka, ale silna i wytrzymała.

Dżin: -5 Świetna jednostka, moja bardzo przydatne zaklęcia( moje ulubione to tworzenie iluzji) Dżiny nie są jednak tak silne i wytrzymałe choć mają więcej punktów ruchu. Na ich korzyść też może przemówić cena

Smoczy Golem: 5 Jest dosyć szybki bardzo odporny( jest przecież nieożywiony- wrogie zaklęcia odpadają) Nawet całkiem silny. Jednak Tytani są nieco lepsi.

Tytan: 5/5+ Świetna jednostka, atakuje równie silnie z dystansu jak w zwarciu. Jest też bardzo wytrzymały.

Lubię Heroes IV bo to moja pierwsza gra z Heroesów, w którą jednakże gram bardzo długo, aż do dziś mimo Heroesa V
Heroindor dnia 25 sierpień 2008 o 13:52
Jednostek neutralnych jakich takich nie ma, każde jednostki poza zamkowe przynależą do jakieś frakcji.

Mogę je wymienić

Chaos:
-Troll
-Troglodyta
-Złe oko
-Gobliński rycerz
-demosmok

Śmierć:
-Zombie
-Mumia
-Gargulec
-Lodowy demon
-Mroczny Czempion

Ład:
-Zła Czarodziejka

Moc:
-Syrena
-Potwór Morski
-Dziki Zębacz

Natura:
-Cały portal istot( Leperkaun, Satyr, Żywiołaki, osetnica, modliszka)
-Gargantuan

Zycie:
-Chłop
-Katapulta

Wydaje mi się, że to wszystko
Kacper Kat dnia 13 wrzesień 2008 o 17:44
Jak robić buźki ????
Naruto dnia 16 październik 2008 o 12:11
dla mnie to po prostu totalna porażka heros4
Lukisz127 dnia 10 lipiec 2009 o 09:07
-krasnolud niezbyt dobry 4-
-niziołek może być 4
-mag mocny do tego rzuca czary 4+
-golem niezła wytrzymałość ale przegrywa z magiem 4
-naga bardzo dobra jednostka jej się nie kontratakuje 4+
-dżin świetna jednostka rzuca super czary 5
-tytan jedyna jednostka strzelająca 4 poziomu potrafi nieźle namieszać 5
-smocze golemy są super równie dobre co tytani 5
biala czarownica dnia 22 październik 2009 o 14:59
Nie podoba mi się zbytnio Heroes IV. Jednak w niej jest przepiękna muzyka...
matikzuch dnia 07 listopad 2009 o 20:01
1.za wolny. mimo to ocena 4-
1.słaby(20 centaurów pokonało mi ponad 60) 3+
2.dobry,dobry 4
2.taki se,ale ze względu na czary 4
3.bdb 5-
3.the beast!!! wymiata!!!!!!! 6
4.niezły 5-
4.lepszy 5
Mikred dnia 19 styczeń 2010 o 19:19
1 krasnal dobry do krycia bohaterow-mieso armatnie 3
1 niziolek średni 3
2 mag beznadzieja sanktuarium w życiu,dezintegracja chaos lub magiczne smoczki i padają+czaruja,ale to maly plus 2+
2 golem msolidna jednostka 4+
3 dżin wymiata 6
3naga przeciętna jednostaka dżiny silniejsze 3+
4Golem 5 bardzo dobra jednostka
5 Tytani 5+ chyba lepszy wybor od golemow
Inusz12 dnia 30 styczeń 2010 o 08:59
Moimi atutami są dżin zawsze gdy walcze z przeciwnikiem to nie robie tutaj tytanów tylko smocze glemy i dżiny bo zawsze robią iluzje gdy np. walcze z ziomkiem na multiplayerze zawsze ład wybieram i dżiny od razu robię a później stawiam iluzje najlepszych stworów i gówno wygrywam bo zazwyczaj mam 100 dzinów to robią 2000 hp i robią zawsze 10 najlepszych stworów smiley
outlander dnia 08 luty 2010 o 12:59
Ład to pogrom.
Dzinny, tytany (badz smoki) = iluzje + hipnoza u bohatera i miazga.
Mati326 dnia 14 luty 2010 o 13:13
1. Krasnolud: Zalety: wytrzymały, wyskokie obrażenia, duży przyrost, odporność na magię(50%) .
Wady: wolny, mało punktów ruchu.
Ocena: 4
1.Niziołek: Zalety: jednostka strzelająca, wysoki przyrost, zadaje o 50% więkrze obrażenia jednostką 4 poziomu.
Wady: gorzej walczy wręcz, małe obrażenia, mała wytrzymałość.
Ocena: 4
2. Złoty golem: Zalety: wytrzymały, wyskie obrażenia, jednostka mechaniczna, odporny na magię(75%), wysoki atak i obrona.
Wady: dosyć niski przyrost.
Ocena: 5
2. Mag: Zalety: mogą czarować(magiczna pięść, trucizna, rozmycie, ożywienie szkieleta, klątwa), duży przyrost.
Wady: Bardzo słabo wytrzymałe, nie można uzbierać ich więkrzej ilości.
Ocena: 2
3. Dżin: Zalety: mogą czarować(iluzja, lodowy pocisk, pieśń pokoju, spowolnienie, radość), bardzo wysoki przyrost, wysoka szybkość.
Wady: mało punktów życia.
Ocena: 6
3. Naga: Zalety: wysokie obrazenia, powstrzymują kontratak, dużo życia, wysoki atak i obrona.
Wady: niski przyrost, uniemożliwiają produkcję dżinów.
Ocena: 3
4. Smoczy golem: Zalety: zawsze udeża pierwszy, wysoka szybkość, jednostka mechaniczna, wysokie obrażenia, duży atak i obrona, dżiny mogą powielać je iluzją.
Wady: brak wad
Ocena: 6
Tytan: Zalety: jednostka strzelająca, tak samo walczy wręcz jak strzela, ochrona przed chaosem(50%), wytrzymały jak na jednostkę strzelająca.
Wady: niski atak i obrona.
Ocena: 5
Lord_Mergoth dnia 12 marzec 2010 o 10:18
Złoty Golem szacunnnn
adriansaiyan dnia 10 kwiecień 2010 o 06:58
1.Niziołek-7
2.Krasnolud-10
3.Złoty Golem-9
4.Mag-7
5.Naga-9
6.Dżin-7
7.Tytan-9
8.Smoczy Golem-7
Ocena-66/80
Trawka 96 dnia 21 maj 2010 o 17:06
Krasnoludy są fajne śmiesznie chodzą
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 07:51
Kransoludy to śmiesznie giną xD Niziołki z resztą też ;P. Magowie mnie denerwują bo strasznie łatwo je zabic...
zwykle buduję tak : 1.Niziołki, 2.Krasnoludy, 3.Magowie, 4.Dżiny, 5. Tytani
jakos sie nie zachwycam Smoczymi Golemami, moze jeszcze nie mialem okazji xD
Michal787 dnia 09 sierpień 2010 o 23:32
Moja ocena Ładu w skali 1-10:
1.Krasnolud- jednostka ta mogłaby by być dobra gdyby nie okropnie mały ruch,przez który ciężko jest ich włączyć do walki zanim nie zostaną przetrzebieni przez jednostki wroga-3
2.Niziołek-dobra jednostka dystansowa,o przydatnym bonusie do ataku najsilniejszych jednostek.Jedyne czego można się przyczepić to moim zdaniem trochę za małe obrażenia-7
3.Złoty golem-znakomita jednostka o ogromnej wytrzymałości,silnym ataku i odporności na magię.Według mnie najlepsza jednostka na tym poziomie-10
4.Mag-słaba jednostka której jedynym plusem są czary-1
5.Naga-silna pod praktycznie każdym względem jednostka do której nie mam chyba żadnych zastrzeżeń -9
6.Dżin-bardzo dobra jednostka rzucająca czary o trochę za słabej wytrzymałości,lecz mimo to jest zawsze potężnym atutem w walce bez względu na przeciwnika-10
7.Tytan-jako jedyny na swoim poziomie atakuje z dystansu co jest jego ogromną zaletą,a do tego zmniejszone obrażenia od Chaosu i jego magi czynią go jedną z najlepszych w grze-10
8.Smoczy Golem-mocny pod każdym względem,a do tego posiadający zdolności:"Jednostka mechaniczna" i "Pierwsze uderzenie"-10
Według mnie ład jest chyba najlepszą frakcją w grze.
Paladyn97 dnia 17 sierpień 2010 o 10:50
Krasnolud-silny, ale wolny.4
Niziołek- dość silny, mało HP. 4+
Złoty golem-chyba najlepsza jednostka drugiego poziomu, duży atak i HP.5
Mag-ma słabe czary, ale jak jest ich dużo są groźni.4+
Naga-silna, brak kontrataku.5-
Dżin-ma dobre czary.5
Tytan-duże obrażenia na odległość.5
Smoczy Golem-silny, pierwszy cios, fajnie wygląda.+5
Pago88 dnia 29 wrzesień 2010 o 10:03
Mój najlepszy zamek !!! bez wątpienia gra tym zamkiem jest o wiele łatwiejsza od pozostałych.Tytan.Dzin,Naga i Magia Ładu to duży krok do końcowego sukcesu!
Pago88 dnia 29 wrzesień 2010 o 10:05
Heroes 4 Winds of War najlepsza część jaka istnieje !
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 48% [10 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 10% [2 Głosów]
Dobre Dobre 24% [5 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 5% [1 Głos]
Słabe Słabe 14% [3 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry