Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Umiejętności - Sylwan




Umiejętności bohaterów z miasta Sylwan w Heroes of Might and Magic V.


Zobacz również opis umiejętności:
Akademia (Academy) | Loch (Dungeon) | Przystaą (Haven) | Inferno | Nekropolis | Sylwan (Sylvan)

Obrazek (przykładowy) Statystyki


Łowca
Podstawowa umiejętność: ATAK. Wartość Ataku jest dodawana do wartości ataku jednostki będącej pod wodzą bohatera. Im wyższa wartość tym więcej obrażeą zadaje jednostka.
Podstawowa umiejętność: OBRONA. Wartość Obrony jest dodawana do wartości obrony jednostki będącej pod wodzą bohatera. Im wyższa wartość, tym mniej obrażeą otrzyma jednostka, która jest atakowana.
Podstawowa umiejętność: Moc Zaklęć. Wartość Mocy zaklęć określa efektywność wszystkich czarów. Takich jak czas trwania czaru, jego siła, ilość obrażeą jakie czar zada.
Podstawowa umiejętność: WIEDZA. Wartość Wiedzy określa ile punktów Many będzie posiadał bohater, ma także wpływ na regenerację dniową punktów Many.
Podstawowy czynnik: MORALE. Im ma większą wartość, tym jednostka ma szansę szybciej zaatakować, wysokie Morale wpływa na inicjatywę jednostki.
Podstawowy czynnik: SZCZĘŚCIE. Im ma większą wartość tym jednostka ma szansę zadać podwójne obrażenia podczas ataku.
MANA. Wartość Many określa ile punktów może zużyć bohater na rzucanie czarów.
Zdolności rasowe
Mściciel

Elfy to wdzięczne i spokojne istoty żyjące w ścisłej symbiozie z Naturą. Czują obrzydzenie do wszelkich maszyn i miast, starają się trzymać starożytnych dróg i sprzymierzają się z innymi bardzo rzadko. Ich społeczeąstwo zbudowane jest wokół kilku najstarszych i najbardziej doświadczonych Elfów. Niespotykana zgodność z Naturą i z samymi sobą powoduje, że Elfy to bardzo zjednoczona frakcja.


Specjalizacje Poszczególnych Bohaterów
Królowa Roju Os Czar Rój Os jest tym skuteczniejszy im wyższy poziom ma bohater.
Weteran Pula PD, które bohater otrzymuje po walce, powiększona jest o 2% na poziom bohatera.
Mistrz Ostrza Wszyscy Tancerze Wojny i Ostrza w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrona co każde dwa poziomy zdobyte przez bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.
Dziewica Jednorożca Wszystkie Jednorożce i Srebrne Jednorożce w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony za każde dwa poziomy bohatera, poczynając od początku.
Szybko Uderzający Na początku walki istoty bohatera mają bonus 2% do inicjatywy za każdy poziom bohatera.
Miecz Sylanny Wszystkie istoty Sylvan pod dowództwem bohatera zadają ulubionemu przeciwnikowi o 2% większe obrażenia na każdy poziom bohatera.
Furia Elfów Tancerze Ostrzy, Tancerze Wojny, Myśliwi, Łowczy, Druidzi, Wielcy Druidzi zyskują zdolność Rozwścieczony.
Mistrz Polowania Wszyscy Myśliwi i Łowczy w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony za każde dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.
Rój Strzał Ostrzał zastępów wroga na początku każdej walki, którego siła zależy od poziomu bohatera (dotyczy jedynie jednostek strzelających Sylvan).


Unikalna Umiejętność Łowcy: Mściciel
Podstawowa Unikalny talent Łowcy. Łowca może wybrać jako swój ulubiony cel jednego przeciwnika z Gildii Mścicieli znajdującej się w jakimkolwiek mieście Sylvan. Wszystkie oddziały Łowcy mają 40% szans na zadanie temu stworzeniu krytycznego trafienia zadając podwójne obrażenia. Aby móc wybrać dane stworzenie jako ulubiony cel, Łowca musi zabić dwa zgrupowania takich stworzeą.
Zaawansowana Unikalny talent Łowcy. Łowca może wybrać jako swój ulubiony cel dwóch przeciwników z Gildii Mścicieli znajdującej się w jakimkolwiek mieście Sylvan. Wszystkie oddziały Łowcy mają 40% szans na zadanie temu stworzeniu krytycznego trafienia zadając podwójne obrażenia. Aby móc wybrać dane stworzenie jako ulubiony cel, Łowca musi zabić dwa zgrupowania takich stworzeą.
Ekspercka Unikalny talent Łowcy. Łowca może wybrać jako swój ulubiony cel trzech przeciwników z Gildii Mścicieli znajdującej się w jakimkolwiek mieście Sylvan. Wszystkie oddziały Łowcy mają 40% szans na zadanie temu stworzeniu krytycznego trafienia zadając podwójne obrażenia. Aby móc wybrać dane stworzenie jako ulubiony cel, Łowca musi zabić dwa zgrupowania takich stworzeą.
Mistrzowska Unikalny talent Łowcy. Łowca może wybrać jako swój ulubiony cel czterech przeciwników z Gildii Mścicieli znajdującej się w jakimkolwiek mieście Sylvan. Wszystkie oddziały Łowcy mają 40% szans na zadanie temu stworzeniu krytycznego trafienia zadając podwójne obrażenia. Aby móc wybrać dane stworzenie jako ulubiony cel, Łowca musi zabić dwa zgrupowania takich stworzeą.

Impregnowana Strzała Pozwala Łowcy nałożyć na strzały klątwy lub czary ofensywne. Wszystkie ataki Łowcy będą teraz zadawać obrażenia i jednocześnie rzucać czar, zużywjąc mane. Zdolność ta działa do koąca walki lub do wyczerpania many Łowcy.
Bezbłędny Strzał Łowca może zaatakować dowolne stworzenie przeciwnika znajdujące się na polu bitwy. Liczba zadawanych obrażeą obrażeą równa się trzykrotnej liczbie poziomu doświadczenia Łowcy. jeśli atakowane stworzenie znajduje się na liści ulubionych celów Łowcy, wówczas zadane zostaje trafienie krytyczne i liczba obrażeą jest podwójna, a strzała zabija przynajmniej jedno stworzenie.
Deszcz Strzał Łowca może zaatakować wszystkie stworzenia znajdujące się na jego liście ulubionych celów. Łowca zadaje trzy razy więcej obrażeą niż normalnie.

Szczęście Natury Do ataku oddziałów bohatera zawsze doliczona jest premia szczęścia.
Wymagania: Utrzymanie Pozycji, Płonące Strzały, Martwe Szczęście


Magia Mroku
Podstawowa Magia Mroku na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Mroku na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Mroku na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Klątw Czary Przekleąstwo i Promieą Osłabienia działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Umysłu Czary Spowolnienie i Zapomnienie działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Bólu Czary Plaga i Słabość działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.

Zdeprawowana Ziemia Bohater wzywa siły natury do walki z oddziałami nieprzyjaciela walczącymi w zwarciu. Za każdym razem, gdy wrogi oddział porusza się, otrzymuje obrażenia wywołane ogniem. Liczba otrzymanych ran odpowiada poziomowi bohatera.
Wymagania: Mistrz Bólu

Pieczęć Ciemności Wrogi bohater musi w czasie walki zużyć dwa razy więcej many, aby rzucić zaklęcie Magii Mroku.
Wymagania: Zdeprawowana Ziemia, Impregnowana Strzała


Obrona
Podstawowa Obrona na poziomie podstawowym zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 10%.
Zaawansowana Obrona na poziomie zaawansowanym zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 20%.
Ekspercka Obrona na poziomie eksperckim zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 30%.

Unik Zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce podczas ataku z dystansu o 20%.
Ochrona Zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce podczas ataku magicznego o 15%.
Witalność Zwiększa punkty życia wszystkich sojuszniczych jednostek o 2.

Utrzymanie Pozycji Oddziały pod kontrolą bohatera wykonujące polecenie Obrony otrzymują premię +60% do obrony..
Wymagania: Ostatni na Placu Boju, Znajomy teren

Ostatni na Placu Boju Wszystkie oddziały pod kontrolą bohatera są niesamowicie żywotne. Jeśli cały oddział jednostek zginie, pozostanie jedna jednostka z jednym punktem życia.
Wymagania: Witalność


Magia Zniszczenia
Podstawowa Magia Zniszczenia na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Zniszczenia na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Zniszczenia na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Ognia Zapewnia wszystkim sojuszniczym jednostkom ochronę przed zaklęciami Armageddon i Kula Ognia.
Mistrz Lodu Zapewnia efekt Zamrożenia czarom Lodowy Pocisk i Krąg Zimna.
Mistrz Błyskawic Zapewnia efekt Ogłuszenia czarom Błyskawica i Łaącuch Błyskawic.

Tajemnica Ziszczenia Wiedza bohatera zwiększa się na stałe o +2, oraz zyskuje on jeden czar powodujący obrażenia z kręgu 1,2 lub 3, którego nie ma jeszcze w swojej księdze czarów..
Wymagania: Wybuch Many, Impregnowana Strzała
Wybuch Many Bohater wzywa siły natury do walki ze stworzeniami posługując się magią. Za każdym razem, gdy wrogie stworzenie rzuca czar, otrzymuje obrażenia wywołane ogniem. Liczba otrzymanych ran odpowiada poziomowi bohatera.
Wymagania: Mistrz Ognia


Dowodzenie
Podstawowa Dowodzenie na poziomie podstawowym zwiększa morale armii bohatera o 1.
Zaawansowana Dowodzenie na poziomie zaawansowanym zwiększa morale armii bohatera o 2.
Ekspercka Dowodzenie na poziomie eksperckim zwiększa morale armii bohatera o 3.

Dyplomacja Zwiększa szansę na sukces podczas negocjacji z neutralnymi jednostkami, redukuje także koszty ich ewentualnej rekrutacji.
Finanse Gracz otrzymuje dziennie 250 sztuk złota.
Werbunek Zwiększa przyrost tygodniowy jednostek z 1, 2 i 3 poziomu o 3, 2 i 1 z zachowaniem kolejności poziomów. Bohater musi znajdować się w mieście ostatniego dnia tygodnia, by umiejętność ta zadziałała.

Głównodowodzący Atak Łowcy zwiększa się na stałe o +2. Do armii Łowcy dołączają się Tancerze Ostrzy, by walczyć w jego sprawie. Liczba Tancerzy Ostrzy zależy od liczby tygodni.
Wymagania: Werbunek


Oświecenie
Podstawowa Oświecenie na poziomie podstawowym zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 5%.
Zaawansowana Oświecenie na poziomie zaawansowanym zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 10%.
Ekspercka Oświecenie na poziomie eksperckim zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 15%.

Sokoli Wzrok Pozwala bohaterowi na naukę nieznanego czaru, który został użyty przez wrogiego bohatera podczas bitwy. Bohater posiadający tą umiejętność musi mieć predyspozycje do ewentualnej nauki tak poznanego czaru.
Inteligencja Trwale zwiększa ilość posiadanej Many o 50%.
Uczony Pozwala bohaterom na przekazywanie sobie czarów z księgi zaklęć.

Poznaj Wroga Swego Szanse na zadanie krytycznego uderzenia przy użyciu talentu Mścicieli zwiększa się o 10%.
Wymagania: Sokoli Wzrok
Tajemne Podniesienie Dzięki wytrwałym studiom nad tajnikami rzucania zaklęć moc bohatera zwiększa się na stałe o +2.
Wymagania: Poznaj Wroga Swojego, Bezbłędny Strzał


Magia Światła
Podstawowa Magia Światła na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Światła na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Światła na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Odwołania Czary Kamienna Skóra i Odbijanie Strzał działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Łask Czary Błogosławieąstwo i Odczarowanie działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Gniewu Czary Żądza Krwi i Przyspieszenie działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.

Odporność na Ogieą Stworzenia znajdujące się pod kontrolą bohatera zyskują 50% odporności na ataki bazujące na ogniu i są odporne na uszkodzenia pancerza będące efektem działania zdolności Mistrz Ognia.
Wymagania: Wichura, Impregnowana Strzała
Wichura Łowca wzywa siły natury do walki z latającymi stworzeniami wroga. Inicjatywa i Prędkość wszystkich latających stworzeą nieprzyjaciela zmniejsza się o 1.
Wymagania: Mistrz Gniewu


Logistyka
Podstawowa Logistyka na poziomie podstawowym zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 10%.
Zaawansowana Logistyka na poziomie zaawansowanym zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 20%.
Ekspercka Logistyka na poziomie eksperckim zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 30%.

Nawigacja Zwiększa zasięg podróży bohatera na morzu o 50%.
Znajdowanie Drogi Zmniejsza karę za podróż po trudnym terenie o 50%.
Odkrywanie Pozwala widzieć teren bohaterowi znacznie dalej.

Znajomy Teren Wszystkie stworzenie w armii bohatera zyskują 1 punkt szybkości, jeśli poruszają się po trawie.
Wymagania: Cichy Prześladowca
Cichy Prześladowca Przeciwnik będzie widział tylko najsilniejszą jednostkę z armii bohatera, bez żadnych danych liczbowych. Ta zdolność pozwala także zobaczyć poziom odwagi neutralnych potworów i zwiększa zasięg wzroku bohatera o 12 pól.
Wymagania: Odkrywanie


Szczęście
Podstawowa Szczęście na poziomie podstawowym zwiększa powodzenie armii o 1.
Zaawansowana Szczęście na poziomie zaawansowanym zwiększa powodzenie armii o 2.
Ekspercka Szczęście na poziomie eksperckim zwiększa powodzenie armii o 3.

Pomysłowość Podczas podróży na mapie przygód bohater znajduje więcej złota i bogactw naturalnych.
Szczęście Żołnierza Jednostka w armii bohatera ma większe szanse na wykorzystanie umiejętności specjalnych podczas bitwy.
Odporność Zwiększa odporność na magię wszystkich jednostek w armii o 15%.

Martwe Szczęście Bohater uzyskuje zdolność wpływania na szczęście nieprzyjacielskich stworzeą. Szczęście wszystkich oddziałów wroga zostaje zmniejszone o 1.
Wymagania: Szczęście Elfów
Szczęście Elfów Premia szczęścia do zadawanych raz zwiększa się o 25%.
Wymagania: Szczęście Żołnierza


Atak
Podstawowa Atak na poziomie podstawowym zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 10%.
Zaawansowana Atak na poziomie zaawansowanym zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 20%.
Ekspercka Atak na poziomie eksperckim zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 30%.

Łucznictwo Zwiększa ilość obrażeą, jakie zadają jednostki pod kontrolą bohatera podczas ataku z dystansu o 20%.
Szał Bitewny Minimalne i maksymalne obrażenia zadawane przez jednostki pod kontrolą bohatera zostają zwiększone o 1.
Taktyka Pozwala na rozmieszczenie jednostek podczas bitwy na dodatkowym terenie.

Gniew Natury Wszystkie istoty Sylvan w armii Łowcy zyskują +1 do maksymalnego zadawania obrażeą.
Wymagania: Szał Bitewny
Płonące Strzały Balista znajdująca się pod dowództwem bohatera omija obronę wroga i zadaje mu dodatkowe obrażenia od żywiołu ognia.
Wymagania: Gniew Natury, Bezbłędny Strzał


Talent Magiczny
Podstawowa Talent Magiczny na poziomie podstawowym zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 10%.
Zaawansowana Talent Magiczny na poziomie zaawansowanym zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 20%.
Ekspercka Talent Magiczny na poziomie eksperckim zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 30%.

Tajemny Trening Zmniejsza koszt rzucania wszystkich czarów o 20%.
Regeneracja Many Podwaja ilość punktów Many odzyskiwanych dziennie przez bohatera.
Magiczna Intuicja Pozwala bohaterowi na naukę czarów z kręgu trzeciego dowolnej szkoły, nawet, gdy ten nie posiada odpowiednich umiejętności.

Odbicie Zaklęcia Specjalna zdolność bojowa. Działanie kolejnego czaru rzuconego przez nieprzyjaciela zostaje całkowicie zablokowane, ale pochłania podwójną ilość many wymaganej do rzucenia tego czaru.
Wymagania: Tajemny Talent, Wojownicy Ognia, Tajemne Podniesienie
Tajemny Talent Moc czarów bohatera zwiększa się na stałe o +2. Bohater otrzymuje także dodatkowy czar do swojej księgi czarów.
Wymagania: Regeneracja Many


Magia Przywołania
Podstawowa Magia Przywołania na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Przywołania na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Przywołania na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Życia Czary Ożywienie Nieumarłych i Magiczna Pięść są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).
Mistrz Przywołania Czary Przyzwanie Feniksa i Przyzwanie Żywiołów są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).
Mistrz Krwawej Ziemi Czary Magiczne Miny i Trzęsienie Ziemi są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).

Wojownicy Ognia Bohater otrzymuje wiedzę na temat zaklęć Przywołanie Żywiołów. Niezależnie od okoliczności zaklęcie to będzie od teraz przywoływać Żywioły Ognia. Liczba przywołanych Żywiołów będzie 40% większa niż normalnie.
Wymagania: Ściana Mgły, Odporność na Ogieą
Ściana Mgły Łowca wzywa siły natury do walki z oddziałami wroga atakującymi z dystansu. Inicjatywa wszystkich strzelców z dystansu zmniejsza się o 10% i o tyle samo spada liczba zadawanych przez nich obrażeą.
Wymagania: Mistrz Krwawej Ziemi


Machiny Bojowe
Podstawowa Machiny bojowe na poziomie podstawowym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 30%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 1.
Zaawansowana Machiny bojowe na poziomie zaawansowanym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 40%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 2.
Ekspercka Machiny bojowe na poziomie zaawansowanym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 50%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 3.

Balista Pozwala ręcznie kontrolować Balistę, otrzymuje ona także dodatkowy strzał i jest odbudowywana jeśli została zniszczona podczas bitwy.
Katapulta Pozwala ręcznie kontrolować Katapultę, otrzymuje ona także dodatkowy strzał. Wóz z Amunicją jest odbudowywany, jeśli zostanie zniszczony podczas bitwy.
Pierwsza Pomoc Pozwala ręcznie kontrolować Namiot Medyka, Namiot Medyka jest odbudowywany jeśli zostanie zniszczony podczas bitwy.

Potrójny Ostrzał Balista otrzymuje jeszcze jeden dodatkowy strzał, w sumie może oddać do trzech strzałów.
Wymagania: Impregnowana Balista, Deszcz Strzał
Impregnowana Balista Zdolność Impregnowana Strzela Strzała działa teraz także na Balistę. Wszystkie strzały oddane przez Balistę przenoszą uroki nałożone przez Łowcę i z tego powodu czerpią z jego zasobów many.
Wymagania: Balista

Zobacz również opis umiejętności:
Akademia (Academy) | Loch (Dungeon) | Przystaą (Haven) | Inferno | Nekropolis | Sylwan (Sylvan)


Komentarze
koczu dnia 12 marzec 2007 o 07:18
pomilili sie z atakiem na samej gurze a tak ok
FINDAN dnia 14 maj 2007 o 21:42
najbardziej podobają mi sie te umiejętności...
ben10 dnia 29 maj 2007 o 20:53
Troche głupią gębe ma bohater... ... a..a A można się bronić miczami ...
FINDAN dnia 02 czerwiec 2007 o 18:40
jeśli o mnie codzi ci to...
Crack Hack dnia 19 czerwiec 2007 o 08:43
Najlepsze umiejetnosci i zamek.Wogole wszystko good i the best
Krwawy Elf dnia 23 czerwiec 2007 o 18:24
no to są talęty orginalne impregnowana balista ach moja ulubiona rasa
Zehir dnia 09 lipiec 2007 o 09:04
Fajna jest Impregnowana Balistasmiley
SylannaMEN dnia 21 lipiec 2007 o 15:46
Nie wiem z czym fajna impregowana balista..... Odbicie zaklęcia i wojownicy ognia rządzą dobre jest też jest szczęście natury
oliwsen7 dnia 23 lipiec 2007 o 12:21
jak dla mnie to wszystkie umiejetnosci z tej kategorii sa fajne
Crack Hack dnia 26 lipiec 2007 o 08:44
Grałem kardzym bohaterem ! The best Findan rzondzi ! Niezly jest deszcz strzał puszczony na poczotku kazdej bitwy !
ImmortalElf dnia 13 sierpień 2007 o 10:09
Elfy są najlepsze we wszystkim!
skosa2 dnia 30 sierpień 2007 o 10:30
sylwian zżondzi smiley
galux dnia 30 sierpień 2007 o 16:35
sylvan jest suuuuuuuper
smola8 dnia 30 wrzesień 2007 o 20:20
Sylwan gurą smiley
Ilidan Stromage dnia 02 październik 2007 o 20:44
jestem za somola8 smiley
Mites dnia 08 październik 2007 o 15:40
Sylvan jest najlepszy a do tego najpiekniejszy

Ale oni maja duzo magi....
Ylthin dnia 09 październik 2007 o 14:38
najnajnajnajnajnajnajnaj lepszy zameczek w świecie Ashan... smiley smiley smiley smiley
Asha dnia 22 listopad 2007 o 22:23
Te umiejętności są chyba najlepsze smiley
cox dnia 03 grudzień 2007 o 21:08
PODOBA MI SIE łąCZENIE I UZYSKANIE TYCH UMIEJęTNOśI bardzo fajnesmiley
SEBUCH dnia 09 styczeń 2008 o 09:53
Nie prawda .zdobyłem umiełtność Martwe szczęście i pisało , że jest
zapewniona przez Szczęście elfów i Deszcz strzał czyli tego wymaga
SEBUCH dnia 09 styczeń 2008 o 09:54
nazwy niektóre zmienione ale zrobione super
Zertul dnia 15 luty 2008 o 15:17
Ich umiejętność rasowa ssie.
hohland dnia 04 czerwiec 2008 o 12:06
smiley smileyimpregnowana balista + potrojny strzał + magia zniszczenia + druidzi co zwiekszają moc czarów = bohater nie do pokonania
hohland dnia 04 czerwiec 2008 o 12:07
impregnowana balista + potrojny strzał + magia zniszczenia + płonące strzały+ druidzi co zwiekszają moc czarów = bohater nie do pokonania
widmo strachu dnia 27 sierpień 2008 o 22:07
Może być.
xoMox dnia 18 grudzień 2008 o 21:27
Chwała sylannie! <jupi>
rudzia5000 dnia 04 styczeń 2009 o 21:52
zawsze wole
-magie m.cienia
-m.światła
-m.zniszczenia
-m.przywołania
dla mnie to poctawa yes
Bard dnia 17 kwiecień 2009 o 15:19
Połączcie se impregnowaną strzałę z deszczem strzał wychodzi * * * efekt to jest niesamowite. Raz zrobiłem to z Kulą Ognia * * *. Spróbujcie!
sebastian_labudda dnia 18 kwiecień 2009 o 14:04
Fajne to smiley
Kokoju dnia 25 wrzesień 2009 o 20:23
Błędny napis - Mistrz Ognia nie ochrania jednostek przed Kulą Ognia i Armaggedonem, ale daje im efekt zmniejszenia obrony przeciwnika.
maksimus dnia 22 styczeń 2010 o 13:52
Nic dziwnego że to najlepsza nacja w Heroes 5 smiley
jojodg dnia 23 luty 2010 o 12:06
Czy da się jakoś zdobyć unikalny talent - Martwe szczęście Findanem ??
kolo441 dnia 28 luty 2010 o 17:43
Sylwan to moja ulubiona rasa smiley
garthomp dnia 25 maj 2010 o 19:40
elfy wymiatają
Tieru96 dnia 20 czerwiec 2010 o 00:23
Sylvan jest ma najlepsze jednostki, najlepszych bohaterów, najlepszy wygląd, najlepszą zdolność ostateczną i ogólnie jest najlepszy, ale może jestem zbyt subiektywny?
turbo45 dnia 07 lipiec 2010 o 22:24
mam pytanie czy impregnowana balista trzy strzałowa zada trzy razy obrażenia i trzy razy zada impregnowaną magią ??
Crmayz dnia 11 lipiec 2010 o 20:04
Zdolności na Szczęście Natury w Dzikich Hordach:
Szczęście -> Szczęście Żołnierza -> Pomysłowość -> Szczęście Elfów
Logistyka -> Cichy Prześladowca -> Znajomy Teren
Magia Światła -> Mistrz Gniewu -> Wichura -> Ulepszona Mana

Żeby mieć Szczęście Elfów potrzeba: Szczęście Żołnierza,Pomysłowość i Deszcz Strzał
Żeby mieć Cichy Prześladowca potrzeba: Bezbłędny Strzał
Żeby mieć Ulepszona Mana potrzeba: Wichura i Impregnowana Strzała
Żeby mieć Wichura potrzeba: Mistrz Gniewu
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 65% [15 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 17% [4 Głosów]
Dobre Dobre 9% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 4% [1 Głos]
Słabe Słabe 4% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry