Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Umiejętności - Nekropolis




Umiejętności bohaterów z miasta Nekropolis w Heroes of Might and Magic V.


Zobacz również opis umiejętności:
Akademia (Academy) | Loch (Dungeon) | Przystaą (Haven) | Inferno | Nekropolis | Sylwan (Sylvan)

Obrazek (przykładowy) Statystyki


Nekromanta
Podstawowa umiejętność: ATAK. Wartość Ataku jest dodawana do wartości ataku jednostki będącej pod wodzą bohatera. Im wyższa wartość tym więcej obrażeą zadaje jednostka.
Podstawowa umiejętność: OBRONA. Wartość Obrony jest dodawana do wartości obrony jednostki będącej pod wodzą bohatera. Im wyższa wartość, tym mniej obrażeą otrzyma jednostka, która jest atakowana.
Podstawowa umiejętność: Moc Zaklęć. Wartość Mocy zaklęć określa efektywność wszystkich czarów. Takich jak czas trwania czaru, jego siła, ilość obrażeą jakie czar zada.
Podstawowa umiejętność: WIEDZA. Wartość Wiedzy określa ile punktów Many będzie posiadał bohater, ma także wpływ na regenerację dniową punktów Many.
Podstawowy czynnik: MORALE. Im ma większą wartość, tym jednostka ma szansę szybciej zaatakować, wysokie Morale wpływa na inicjatywę jednostki.
Podstawowy czynnik: SZCZĘŚCIE. Im ma większą wartość tym jednostka ma szansę zadać podwójne obrażenia podczas ataku.
MANA. Wartość Many określa ile punktów może zużyć bohater na rzucanie czarów.
Zdolności rasowe
Nekromancja

Nekromanci to potężni Czarodzieje, którzy z jakichś powodów zaczęli praktykować Magię i moce śmierci. Przywołują do życia umarłych, by Ci stawali do boju w imię ich przekonaą. Szczególną nienawiścią darzą Czarodziejów z Academy, wszelkie ich działania zmierzają do tego, by raz na zawsze pozbyć się groźnych przeciwników. Armie Nekromantów, mimo, że słabsze to na ogół są liczniejsze od swych żywych oponentów. Nie działa na nich Magia umysłu ani wszelkie efekty morale. Nekromanci są naturalnie uzdolnieni w większości Szkół Magii.


Specjalizacje Poszczególnych Bohaterów
Czyściciel Umysłów Bohater może zablokować czar rzucany przez przeciwnika i spowodować, że nie będzie można go rzucać podczas całej bitwy. Szansa na zablokowanie rośnie wraz z poziomem bohatera. Im czar jest z wyższego kręgu tym trudniej go zablokować.
Dziedzic Nieumarłych Wszystkie Neutralne Nieumarłe jednostki od razu dołączą do bohatera, ich liczba to początkowo 50%, dodatkowo 2% na każdy poziom bohatera.
Potępieniec Czar Przekleąstwo nie tylko obniża ilość zadawanych obrażeą, bo redukuje ilość Many jednostki o 1 punkt na każde trzy poziomy rzucającego bohatera.
Szarlatan Namiot Medyka przywraca dodatkowo 5 punktów życia, Ostateczna Pomoc zadaje więcej obrażeą.
Łowca Dusz Niewielki oddział Duchów pojawia się jeśli zostanie pokonana grupa wrogich jednostek. Duchy znikają pod koniec bitwy. Ich ilość zależy od poziomu bohatera i nie może być większa niż ilość pokonanych jednostek.
Mroczny Emisariusz Zawodzenie Śmierci wzmacnia swe efekty wraz ze zdobywaniem przez bohatera następnych poziomów.
Reanimator Ożywienie Nieumarłych przywraca więcej istot, 1 jednostkę na każde trzy poziomy bohatera.
Dowódca Zombie Bohater specjalizuje się w jednostkach: Zombie, Zombie Plagi. Otrzymują one 1 punkt do ataku i obrony na każde trzy poziomy bohatera.
Księżna Wampirów Bohater specjalizuje się w jednostkach: Wampir, Wampirzy Lord. Otrzymują one 1 punkt do ataku i obrony na każde trzy poziomy bohatera.


Dodatkowe Umiejętności Bohaterów Academy


Unikalna Umiejętność Nekromanty: Nekromancja
Podstawowa Nekromancja na poziomie podstawowym umożliwia bohaterowi na ożywienie 10% pokonanych jednostek jako Szkielety.
Zaawansowana Nekromancja na poziomie zaawansowanym umożliwia bohaterowi na ożywienie 20% pokonanych jednostek jako Szkielety.
Ekspercka Nekromancja na poziomie eksperckim umożliwia bohaterowi na ożywienie 30% pokonanych jednostek jako Szkielety.
Mistrzowska Nekromancja na poziomie mistrzowskim umożliwia bohaterowi na ożywienie 40% pokonanych jednostek jako Szkielety.

Zawodzenie Śmierci Wszystkie jednostki poza Nieumarłymi otrzymują ujemny 1 punkt do morale i ich inicjatywa zostaje obniżona o 10%.
Nikczemna Reanimacja Bohater może na nowo ożywić część poległych przyjaznych Nieumarłych jednostek.
Ożywienie Szkieletów Łóczników Bohater zamiast ożywiać Szkielety zamiast ich ożywia Szkielety Łuczników.

Paraliżujący Strach Zawodzenie Śmierci dodatkowo obniża morale wrogim jednostkom o 6 punktów.
Wymagania: Palący Grunt, Odpłata, Kamuflaż, Zawodzenie Śmierci


Magia Ciemności
Podstawowa Magia Ciemności na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Ciemności na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Ciemności na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Klątw Czary Przekleąstwo i Promieą Osłabienia działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Umysłu Czary Spowolnienie i Zapomnienie działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Chorób Czary Plaga i Słabość działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.

Więź Dusz Bohater wiąże swą duszę z dowolnie wybraną jednostką, za każdy stracony punkty życia jednostki bohater otrzymuje punkt Many.
Wymagania: Mistrz Klątw

Palący Grunt Za każdym razem, gdy wroga jednostka wykona ruch podczas bitwy otrzyma obrażenia równe poziomowi bohatera, który użył tej umiejętności.
Wymagania: Więź Dusz, Mroczne Objawienie


Defensywa
Podstawowa Defensywa na poziomie podstawowym zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 10%.
Zaawansowana Defensywa na poziomie zaawansowanym zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 20%.
Ekspercka Defensywa na poziomie eksperckim zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 30%.

Unik Zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce podczas ataku z dystansu o 20%.
Magiczna Ochrona Zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce podczas ataku magicznego o 20%.
Wytrzymałość Zwiększa punkty życia wszystkich sojuszniczych jednostek o 2.

Mrożenie Kości Wszystkie oddziały Nekromanty, które zmierzą się z przeciwnikiem w bezpośrednim starciu, zadadzą dodatkowe obrażenia od lodu.
Wymagania: Magiczna Ochrona

Ochronna Pieczęć Bohater zyskuje na stałe 2 punkty do Obrony.
Wymagania: Magiczna Ochrona, Kamienna Siła


Magia Destrukcji
Podstawowa Magia Destrukcji na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Destrukcji na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Destrukcji na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Ognia Zapewnia wszystkim sojuszniczym jednostkom ochronę przed zaklęciami Armageddon i Kula Ognia.
Mistrz Lodu Zapewnia efekt Zamrożenia czarom Lodowy Pocisk i Krąg Zimna.
Mistrz Błyskawic Zapewnia efekt Ogłuszenia czarom Błyskawica i Łaącuch Błyskawic.

Śmiertelne Zimno Czary takie jak: Lodowy Pocisk, Krąg Zimna zadają więcej obrażeą, ponadto zabiją przynajmniej jedną jednostkę z grupy na którą zostaną rzucone.
Wymagania: Mistrz Lodu

Sekrety Zniszczenia Bohater zyskuje na stało 2 punkty Wiedzy i jeden czar ze szkoły Magii Destrukcji z kręgu 1-3, którego nie zna.
Wymagania: Śmiertelne Zimno, Certyfikat Magiczny


Dowodzenie
Podstawowa Dowodzenie na poziomie podstawowym zwiększa morale armii bohatera o 1.
Zaawansowana Dowodzenie na poziomie zaawansowanym zwiększa morale armii bohatera o 2.
Ekspercka Dowodzenie na poziomie eksperckim zwiększa morale armii bohatera o 3.

Dyplomacja Zwiększa szansę na sukces podczas negocjacji z neutralnymi jednostkami, redukuje także koszty ich ewentualnej rekrutacji.
Finanse Gracz otrzymuje dziennie 250 sztuk złota.
Rekrutacja Zwiększa przyrost tygodniowy jednostek z 1, 2 i 3 poziomu o 3, 2 i 1 z zachowaniem kolejności poziomów. Bohater musi znajdować się w mieście ostatniego dnia tygodnia, by umiejętność ta zadziałała.

Zwiastun Śmierci Wszystkie Neutralne jednostki, które dołączą do armii będą od razu zamieniane na jednostki Nieumarłe z zachowaniem odpowiadającego im poziomu.
Wymagania: Rekrutacja


Nauka
Podstawowa Nauka na poziomie podstawowym zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 5%.
Zaawansowana Nauka na poziomie zaawansowanym zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 10%.
Ekspercka Nauka na poziomie eksperckim zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 15%.

Sokoli Wzrok Pozwala bohaterowi na naukę nieznanego czaru, który został użyty przez wrogiego bohatera podczas bitwy. Bohater posiadający tą umiejętność musi mieć predyspozycje do ewentualnej nauki tak poznanego czaru.
Inteligencja Trwale zwiększa ilość posiadanej Many o 50%.
Erudycja Z Pozwala bohaterom na przekazywanie sobie czarów z księgi zaklęć.

Lord Śmierci Bohater zyskuje 1 punkt Wiedzy, otrzymuje także premię do umiejętności Nekromancja w wysokości dodatkowych 5%.
Wymagania: Erudycja
Mroczne Objawienie Bohater zyskuje od zaraz jeden poziom.
Wymagania: Lord Śmierci, Ożywienie Szkieletów Łuczników


Magia Światła
Podstawowa Magia Światła na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Światła na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Światła na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Zaklinania Czary Kamienna Skóra i Odbijanie Strzał działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Błogosławieąstw Czary Błogosławieąstwo i Odczarowanie działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Gniewu Czary Żądza Krwi i Przyspieszenie działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.

Zmierzch Bohater zyskuje na stałe 3 punkty do Mocy Zaklęć dla szkół Magii Ciemności i Magii Światła.
Wymagania: Mistrz Błogosławieąstw


Logistyka
Podstawowa Logistyka na poziomie podstawowym zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 10%.
Zaawansowana Logistyka na poziomie zaawansowanym zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 20%.
Ekspercka Logistyka na poziomie eksperckim zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 30%.

Nawigacja Zwiększa zasięg podróży bohatera na morzu o 50%.
Znajdowanie Drogi Zmniejsza karę za podróż po trudnym terenie o 50%.
Zwiad Pozwala widzieć teren bohaterowi znacznie dalej.

Krok Śmierci Zasięg podróży bohatera w pobliżu wrogich miast zwiększa się o 2.
Wymagania: Przyjazny Teren, Ulepszone Szkolenie
Kamuflaż Stan armii bohatera zostaje ukryty przed przeciwnikami, co więcej bohater widzi status dyplomatyczny jednostek Neutralnych.
Wymagania: Krok Śmierci


Szczęście
Podstawowa Szczęście na poziomie podstawowym zwiększa powodzenie armii o 1.
Zaawansowana Szczęście na poziomie zaawansowanym zwiększa powodzenie armii o 2.
Ekspercka Szczęście na poziomie eksperckim zwiększa powodzenie armii o 3.

Poszukiwacz Złota Podczas podróży na mapie przygód bohater znajduje więcej złota i bogactw naturalnych.
Szczęśliwe Uderzenie Jednostka w armii bohatera ma większe szanse na wykorzystanie umiejętności specjalnych podczas bitwy.
Odporność Zwiększa odporność na magię wszystkich jednostek w armii o 15%.

Martwe Szczęście Wrogie jednostki podczas bitwy otrzymują ujemny 1 punkt do Szczęścia.
Wymagania: Zawodzenie Śmierci


Ofensywa
Podstawowa Ofensywa na poziomie podstawowym zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 10%.
Zaawansowana Ofensywa na poziomie zaawansowanym zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 20%.
Ekspercka Ofensywa na poziomie eksperckim zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 30%.

Łucznictwo Zwiększa ilość obrażeą, jakie zadają jednostki pod kontrolą bohatera podczas ataku z dystansu o 20%.
Furia Minimalne i maksymalne obrażenia zadawane przez jednostki pod kontrolą bohatera zostają zwiększone o 1.
Taktyka Pozwala na rozmieszczenie jednostek podczas bitwy na dodatkowym terenie.

Ostrze Mrozu Bohater wzmacnia broą swoich oddziałów, dzięki temu podczas ataku zadają one dodatkowe obrażenia od lodu.
Wymagania: Furia
Odpłata Jednostki pod wodzą bohatera, zwiększają ilość zadawanych obrażeą im większe mają morale.
Wymagania: Nikczemna Reanimacja, Ostrze Mrozu


Czaroznastwo
Podstawowa Czaroznastwo na poziomie podstawowym zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 10%.
Zaawansowana Czaroznastwo na poziomie zaawansowanym zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 20%.
Ekspercka Czaroznastwo na poziomie eksperckim zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 30%.

Arkana Magii Zmniejsza koszt rzucania wszystkich czarów o 20%.
Mistycyzm Podwaja ilość punktów Many odzyskiwanych dziennie przez bohatera.
Filozofia Pozwala bohaterowi na naukę czarów z kręgu trzeciego dowolnej szkoły, nawet, gdy ten nie posiada odpowiednich umiejętności.

Odporne Kości Wszystkie przyjazne jednostki nabywają 20% odporności na czary zadające obrażenia ze Szkoły Magii Destrukcji
Wymagania: Filozofia
Certyfikat Magiczny Bohater zyskuje na stałe 2 punkty do Mocy Zaklęć i zyskuje 100 punktów Many.
Wymagania: Odporne Kości, Nikczemna Reanimacja


Magia Inwokacji
Podstawowa Magia Inwokacji na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Inwokacji na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Inwokacji na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Animacji Czary Ożywienie Nieumarłych i Magiczna Pięść są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).
Mistrz Przywołaą Czary Przyzwanie Feniksa i Przyzwanie Żywiołów są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).
Mistrz Wstrząsów Czary Magiczne Miny i Trzęsienie Ziemi są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).

Nawiedzenie Kopalni [Brak obrazka] Bohater zajmując kopalnię przeciwnika może ją nawiedzić. Duchy pojawią się, by strzec kopalni, ich liczba ma ścisły związek z numerem tygodnia.
Wymagania: Mistrz Animacji
Odwołanie Specjalna umiejętność bojowa. Losowo usuwa część przyzwanych jednostek.
Wymagania: Sekrety Destrukcji, Zawodzenie Śmierci


Machiny Bojowe
Podstawowa Machiny bojowe na poziomie podstawowym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 30%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 1.
Zaawansowana Machiny bojowe na poziomie zaawansowanym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 40%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 2.
Ekspercka Machiny bojowe na poziomie zaawansowanym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 50%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 3.

Balista Pozwala ręcznie kontrolować Balistę, otrzymuje ona także dodatkowy strzał i jest odbudowywana jeśli została zniszczona podczas bitwy.
Katapulta Pozwala ręcznie kontrolować Katapultę, otrzymuje ona także dodatkowy strzał. Wóz z Amunicją jest odbudowywany, jeśli zostanie zniszczony podczas bitwy.
Namiot Medyka Pozwala ręcznie kontrolować Namiot Medyka, Namiot Medyka jest odbudowywany jeśli zostanie zniszczony podczas bitwy.

Ostateczna Pomoc Namiot Medyka zyskuje zdolność zadawania obrażeą wrogim jednostkom na polu bitwy.
Wymagania: Namiot Medyka

Zobacz również opis umiejętności:
Akademia (Academy) | Loch (Dungeon) | Przystaą (Haven) | Inferno | Nekropolis | Sylwan (Sylvan)


Komentarze
ben10 dnia 08 maj 2007 o 21:15
Te wszystkie czary są......wspaniałe! Szkoda że nikt tu teraz nie pisze :confused:smiley czekam... smiley
FINDAN dnia 14 maj 2007 o 21:39
to sie doczekałes...i fajne są te czry...
FINDAN dnia 14 maj 2007 o 21:40
to sie doczekałes...i fajne są te czary...
Kruch Nekromata dnia 14 czerwiec 2007 o 19:34
fajna jest Ostateczna Pomoc smiley i Nawiedzenie Kopalni i Odporne Kości ale zajebiste jest martfe szczęście a zajebjozalno-wyjebiozalne
jest Paraliżujący Strachsmiley
Wafel dnia 26 czerwiec 2007 o 17:14
Nekromancja jest w.y.j.e.b.a.n.a w kosmos
Zehir dnia 09 lipiec 2007 o 09:03
Fajna jest Ostateczna Pomoc
SylannaMEN dnia 21 lipiec 2007 o 16:31
Świetne umiejętności mogą rywalizować z umiejętnościami sylvanu niestetysmiley
oliwsen7 dnia 23 lipiec 2007 o 12:20
fajne fajne
palladyn1 dnia 03 wrzesień 2007 o 21:55
fajne aczkolwiek teraz z niektóre z nich smają zmienioną lokalizację wartało to by poprawić by zacować zgodność z pathem 2.1 i 1.5. A cieszyłbym się kiedy wreszcie wszyscy graczze na tawernie mogliby dokładnie przestudiwać umiejętości krasnali
Ilidan Stromage dnia 02 październik 2007 o 20:43
spoko smiley
markaal95 dnia 18 październik 2007 o 20:02
spoko ale zle przetlumaczone
Sandro nekromanta dnia 26 październik 2007 o 13:59
! nekromanci rulez!
smola8 dnia 21 listopad 2007 o 14:43
super są te umejętności smiley
abc333 dnia 31 grudzień 2007 o 17:01
smiley smiley smiley smiley smiley
Sylana dnia 22 styczeń 2008 o 12:28
Ostateczna Pomoc jest fajna! smiley
erykstrozyk10 dnia 25 marzec 2008 o 11:42
Zwiastun Śmierci SUUUUUUUUUPER!!!!!!!smiley
Mistrz nekromancji dnia 21 kwiecień 2008 o 09:45
Ogólnie rzecz biorąc nekromancja jest ekstra (oczywiście jak się umie nią grac).
Geralt z Rivii dnia 26 lipiec 2008 o 13:58
http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/necromancer_skills_abilities.shtml
wszystkie zdolności właściwie opisane.
widmo strachu dnia 27 sierpień 2008 o 22:05
Super smiley
Verticus dnia 14 kwiecień 2009 o 13:58
"Ożywienie Szkieletów Łóczników" Nie no... powalający tekst xD.
Bard dnia 17 kwiecień 2009 o 14:58
Aaaa Nekropolis jest najlepsze!!! Nigdy nie moge dojść do paraliżującego strachu no ja nie wiem gram dużo a nigdy nie daje.
KIKER1 dnia 16 sierpień 2009 o 13:35
Żeby mieć unikat potrzeba:

Palący Grunt (Magia Mroku) -> Mistrz Klątw -> Więź Dusz -> Mroczne Objawienie

Mroczne Objawienie (Oświecienie) -> Nauka -> Lord Śmierci, Ożywienie Szkieletów Łuczników

Moc Przypieszenia (Atak) -> Szał Bitewny -> Ostrze Mrozu, Nikczemna Reanimacja

Kamuflaż (Logistyka) -> Znajdowanie Drogi -> Pochód Śmierci

Jeśli chodzi o umiejętność "Nekromancja" to niewiem które umiejętności z tego talentu są potrzebne do innych, więc najlepiej najpierw to mieć na mistrzowskim i wszystkie zdolności z tego, a później reszte.

A tak na przyszłość:

Żeby mieć unikalny talent potrzeba artefakt "Wisior Mistrzostwa"

Powodzenia wszystkim smiley
markonekro1994 dnia 18 kwiecień 2010 o 14:36
najlepszy zamek,najlepsze umiejętności,bohaterowie,potwory,itp.
Crmayz dnia 03 lipiec 2010 o 14:56
Ja Naadirem miałem wojownicy ognia, magie przywołania na experackim, oraz mistrz przywołania. Do tego jeszcze pas żywiołów. Na 10lvl przywoływałem 55 żywiołaków ognia smiley. Tylko dziwi mnie że nie ma w tym spisie zdolności wojownicy ognia. O.o
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 75% [12 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 13% [2 Głosów]
Dobre Dobre 6% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 6% [1 Głos]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry