Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Umiejętności - Inferno




Umiejętności bohaterów z miasta Inferno w Heroes of Might and Magic V.


Zobacz również opis umiejętności:
Akademia (Academy) | Loch (Dungeon) | Przystań (Haven) | Inferno | Nekropolis | Sylwan (Sylvan)

Obrazek (przykładowy) Statystyki


Lord Chaosu
Podstawowa umiejętność: ATAK. Wartość Ataku jest dodawana do wartości ataku jednostki będącej pod wodzą bohatera. Im wyższa wartość tym więcej obrażeń zadaje jednostka.
Podstawowa umiejętność: OBRONA. Wartość Obrony jest dodawana do wartości obrony jednostki będącej pod wodzą bohatera. Im wyższa wartość, tym mniej obrażeń otrzyma jednostka, która jest atakowana.
Podstawowa umiejętność: Moc Zaklęć. Wartość Mocy zaklęć określa efektywność wszystkich czarów. Takich jak czas trwania czaru, jego siła, ilość obrażeń jakie czar zada.
Podstawowa umiejętność: WIEDZA. Wartość Wiedzy określa ile punktów Many będzie posiadał bohater, ma także wpływ na regenerację dniową punktów Many.
Podstawowy czynnik: MORALE. Im ma większą wartość, tym jednostka ma szansę szybciej zaatakować, wysokie Morale wpływa na inicjatywę jednostki.
Podstawowy czynnik: SZCZĘŚCIE. Im ma większą wartość tym jednostka ma szansę zadać podwójne obrażenia podczas ataku.
MANA. Wartość Many określa ile punktów może zużyć bohater na rzucanie czarów.
Zdolności rasowe
Przyzwanie

Lordowie Chaosu to potężne istoty władające przede wszystkim Magią Destrukcji. Nieustraszeni w boju, dla samej uciechy są w stanie przelać krew niewinnych. Bohaterowie zamku Inferno zazwyczaj trzymają się z daleka od pola bitwy, wspierając armie czarami. Jednak, gdy tylko nadarza się okazja potrafią zaskoczyć i szybko rozprawić się w tradycyjny sposób z groźnym przeciwnikiem. Są utalentowani zarówno w Magii i sztuce wojennej, niestraszna im żadna bitwa.


Specjalizacje Poszczególnych Bohaterów
Furiat Inicjatywa wszystkich jednostek wzrasta o 2% wraz z poziomem bohatera.
Władca Przyzywań Czas przyzywania jednostek maleje o 2% z każdym poziomem bohatera.
Hodowca Bohater specjalizuje się w jednostkach: Piekielny Ogar, Cerber. Otrzymują one 1 punkt do ataku i obrony na każde trzy poziomy bohatera.
Bombardier Ilość zadawanych obrażeń przez machiny wojenne wzrasta o 20%, rośnie także o 3% na każdy poziom bohatera.
Hipnotyzer Czas trwania czarów: Zapomnienie i Hipnoza jest przedłużony o 2 tury.
Poganiacz Zasięg ruchu bohatera jest zwiększony o 5%, ponadto zasięg ruchu wzrasta o 1% na każdy poziom bohatera, czar Teleportacja kosztuje połowę Many.
Sztandarowy Ciemności Szczęście wszystkich jednostek w armii bohatera wzrasta o 1. Ponadto przeciwny bohater nie może używać umiejętności Taktyka podczas bitwy.
Niezachwiany Wszystkie stworzenia w armii bohatera zyskują 5% odporności na Magię. Odporność ta rośnie o 1% na każdy poziom bohatera.
Kusicielka Bohater specjalizuje się w jednostkach: Sukkub, Sukkubia Ulubienica. Otrzymują one 1 punkt do ataku i obrony na każde trzy poziomy bohatera.


Dodatkowe Umiejętności Bohaterów Academy


Unikalna Umiejętność Lorda Chaosu: Przyzwanie
Podstawowa Przyzwanie na poziomie podstawowym umożliwia jednostkom takim jak Chochliki i Rogate Demony (także ich ulepszeniom) przyzwania posiłków na pole bitwy. Każda jednostka może użyć tej umiejętności raz podczas bitwy. Świeżo przybyłe posiłki stanowią 25% przyzywających jednostek. Przyzwane jednostki znikają pod koniec bitwy.
Zaawansowana Przyzwanie na poziomie zaawansowanym umożliwia jednostkom takim jak Chochliki, Rogate Demony, Piekielne Ogary, Sukkuby ( także ich ulepszeniom) przyzwania posiłków na pole bitwy. Każda jednostka może użyć tej umiejętności raz podczas bitwy. Świeżo przybyłe posiłki stanowią 30% przyzywających jednostek. Przyzwane jednostki znikają pod koniec bitwy.
Ekspercka Przyzwanie na poziomie eksperckim umożliwia jednostkom takim jak Chochliki, Rogate Demony, Piekielne Ogary, Sukkuby, Piekielne Rumaki, Czarty ( także ich ulepszeniom) przyzwania posiłków na pole bitwy. Każda jednostka może użyć tej umiejętności raz podczas bitwy. Świeżo przybyłe posiłki stanowią 35% przyzywających jednostek. Przyzwane jednostki znikają pod koniec bitwy.
Mistrzowska Przyzwanie na poziomie zaawansowanym umożliwia jednostkom takim jak Chochliki, Rogate Demony, Piekielne Ogary, Sukkuby, Piekielne Rumaki, Czarty, Diabły ( także ich ulepszeniom) przyzwania posiłków na pole bitwy. Każda jednostka może użyć tej umiejętności raz podczas bitwy. Świeżo przybyłe posiłki stanowią 40% przyzywających jednostek. Przyzwane jednostki znikają pod koniec bitwy.

Pożeranie Zwłok Bohater zyskuje zdolność pożerania zwłok na polu bitwy by odzyskać utracone Punkty Many. Zwłoki po pożarciu znikają.
Demoniczny Ogień Jednostki pod wodzą bohatera mają 30% szansę zadania dodatkowych obrażeń od ognia, w przypadku powodzenia Demoniczny Ogień pochłania część punktów Many bohatera.
Uderzenie Demona Bohater zyskuje zdolność ukarania wrogiej jednostki potężnym Uderzeniem Demona, jeśli ta wykona jakąś akcję oprócz ruchu lub obrony. Działa przez jedną turę.

Absolutne Przyzwanie Przyzwanie odbywa się natychmiastowo.
Wymagania: Teleportacyjny Szturm, Martwe Szczęście, Moc Przyspieszenia


Magia Ciemności
Podstawowa Magia Ciemności na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Ciemności na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Ciemności na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Klątw Czary Przekleąstwo i Promieą Osłabienia działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Umysłu Czary Spowolnienie i Zapomnienie działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Chorób Czary Plaga i Słabość działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.

Osłabiające Uderzenie Osłabiające Uderzenie wzmacnia Szarżę bohatera, która osłabia jednostkę wroga rzucając na nią czar: Przekleąstwo.
Wymagania: Uderzenie Demona


Defensywa
Podstawowa Defensywa na poziomie podstawowym zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 10%.
Zaawansowana Defensywa na poziomie zaawansowanym zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 20%.
Ekspercka Defensywa na poziomie eksperckim zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 30%.

Unik Zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce podczas ataku z dystansu o 20%.
Magiczna Ochrona Zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce podczas ataku magicznego o 20%.
Wytrzymałość Zwiększa punkty życia wszystkich sojuszniczych jednostek o 2.

Demoniczny Kontratak Dodatkowe obrażenie od ognia są zadawane przez sojusznicze jednostki podczas kontrataku
Wymagania: Unik, Demoniczny Ogień

Utrzymanie Pozycji Jeśli jednostka przejdzie do obrony, otrzyma 2 dodatkowe punkty do wartości Obrona.
Wymagania: Demoniczny Kontratak


Magia Destrukcji
Podstawowa Magia Destrukcji na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Destrukcji na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Destrukcji na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Ognia Zapewnia wszystkim sojuszniczym jednostkom ochronę przed zaklęciami Armageddon i Kula Ognia.
Mistrz Lodu Zapewnia efekt Zamrożenia czarom Lodowy Pocisk i Krąg Zimna.
Mistrz Błyskawic Zapewnia efekt Ogłuszenia czarom Błyskawica i Łaącuch Błyskawic.

Demoniczny Płomieą Demoniczny Płomieą wzmacnia umiejętność Ogień Demonów o 50%.
Wymagania: Ogień Demonów, Mistrz Ognia

Ogień Słoąca Bohater przywołuje na pomoc siły Natury, by razić wszystkich rzucających czary. W każdym momencie, gdy wroga jednostka rzuca czar otrzymuje obrażenia od ognia, ich wielkość zależy od poziomu bohatera.
Wymagania: Ogień Demonów, Wnikliwość


Dowodzenie
Podstawowa Dowodzenie na poziomie podstawowym zwiększa morale armii bohatera o 1.
Zaawansowana Dowodzenie na poziomie zaawansowanym zwiększa morale armii bohatera o 2.
Ekspercka Dowodzenie na poziomie eksperckim zwiększa morale armii bohatera o 3.

Dyplomacja Zwiększa szansę na sukces podczas negocjacji z neutralnymi jednostkami, redukuje także koszty ich ewentualnej rekrutacji.
Finanse Gracz otrzymuje dziennie 250 sztuk złota.
Rekrutacja Zwiększa przyrost tygodniowy jednostek z 1, 2 i 3 poziomu o 3, 2 i 1 z zachowaniem kolejności poziomów. Bohater musi znajdować się w mieście ostatniego dnia tygodnia, by umiejętność ta zadziałała.

Pernamętne Przyzywanie Przyzwania sprowadzają o 20% więcej istot.
Wymagania: Rekrutacja


Nauka
Podstawowa Nauka na poziomie podstawowym zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 5%.
Zaawansowana Nauka na poziomie zaawansowanym zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 10%.
Ekspercka Nauka na poziomie eksperckim zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 15%.

Sokoli Wzrok Pozwala bohaterowi na naukę nieznanego czaru, który został użyty przez wrogiego bohatera podczas bitwy. Bohater posiadający tą umiejętność musi mieć predyspozycje do ewentualnej nauki tak poznanego czaru.
Inteligencja Trwale zwiększa ilość posiadanej Many o 50%.
Erudycja Z Pozwala bohaterom na przekazywanie sobie czarów z księgi zaklęć.

Mistrz Sekretów Bohater zyskuje na stałe 2 punkty Mocy Zaklęć
Wymagania: Erudycja
Mroczne Objawienie Bohater zyskuje od zaraz jeden poziom.
Wymagania: Mistrz Sekretów


Magia Światła
Podstawowa Magia Światła na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Światła na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Światła na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Zaklinania Czary Kamienna Skóra i Odbijanie Strzał działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Błogosławieąstw Czary Błogosławieąstwo i Odczarowanie działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Gniewu Czary Żądza Krwi i Przyspieszenie działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.

Ochrona Ogniowa Podlegające bohaterowi jednostki są w 50% odporne na czary bazujące na ogniu i na czary niszczące pancerze.
Wymagania: Ogień Demonów, Mistrz Zaklinania
Zmierzch Bohater zyskuje na stałe 3 punkty do Mocy Zaklęć dla szkół Magii Ciemności i Magii Światła.
Wymagania: Osłabiające Uderzenie, Mistrz Umysłu


Logistyka
Podstawowa Logistyka na poziomie podstawowym zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 10%.
Zaawansowana Logistyka na poziomie zaawansowanym zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 20%.
Ekspercka Logistyka na poziomie eksperckim zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 30%.

Nawigacja Zwiększa zasięg podróży bohatera na morzu o 50%.
Znajdowanie Drogi Zmniejsza karę za podróż po trudnym terenie o 50%.
Zwiad Pozwala widzieć teren bohaterowi znacznie dalej.

Szybkie Przyzwanie Bohater zyskuje zdolność Przyzwanie istot o 50% szybciej niż normalnie.
Wymagania: Znajdowanie Drogi
Teleportacyjny Szturm Bohater zyskuje czar Teleportacja, jednostka która zostanie teleportowana otrzymuje premię do inicjatyw.
Wymagania: Szybkie Przyzwanie


Szczęście
Podstawowa Szczęście na poziomie podstawowym zwiększa powodzenie armii o 1.
Zaawansowana Szczęście na poziomie zaawansowanym zwiększa powodzenie armii o 2.
Ekspercka Szczęście na poziomie eksperckim zwiększa powodzenie armii o 3.

Poszukiwacz Złota Podczas podróży na mapie przygód bohater znajduje więcej złota i bogactw naturalnych.
Szczęśliwe Uderzenie Jednostka w armii bohatera ma większe szanse na wykorzystanie umiejętności specjalnych podczas bitwy.
Odporność Zwiększa odporność na magię wszystkich jednostek w armii o 15%.

Szczęśliwe Przyzwanie Istnieje szansa ( 15-30%, w zależności od Szczęścia bohatera), że przywoływane jednostki przybędą w podwójnej liczbie.
Wymagania: Szczęśliwe Uderzenie
Martwe Szczęście Wrogie jednostki podczas bitwy otrzymują ujemny 1 punkt do Szczęścia.
Wymagania: Zmierzch, Szczęśliwe Przyzwanie


Ofensywa
Podstawowa Ofensywa na poziomie podstawowym zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 10%.
Zaawansowana Ofensywa na poziomie zaawansowanym zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 20%.
Ekspercka Ofensywa na poziomie eksperckim zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 30%.

Łucznictwo Zwiększa ilość obrażeń, jakie zadają jednostki pod kontrolą bohatera podczas ataku z dystansu o 20%.
Furia Minimalne i maksymalne obrażenia zadawane przez jednostki pod kontrolą bohatera zostają zwiększone o 1.
Taktyka Pozwala na rozmieszczenie jednostek podczas bitwy na dodatkowym terenie.

Moc Przyspieszenia Bohater zyskuje czar Przyspieszenie, które działa na wszystkie jednostki i nic nie kosztuje.
Wymagania: Krytyczne Uderzenie, Absolutne Przyzwanie
Krytyczne Uderzenie Krytyczne Uderzenie wzmacnia umiejętność Uderzenie Demona. Istnieje 40% szansa, że Uderzenie Demona zada podwójne obrażenia.
Wymagania: Furia


Czaroznastwo
Podstawowa Czaroznastwo na poziomie podstawowym zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 10%.
Zaawansowana Czaroznastwo na poziomie zaawansowanym zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 20%.
Ekspercka Czaroznastwo na poziomie eksperckim zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 30%.

Arkana Magii Zmniejsza koszt rzucania wszystkich czarów o 20%.
Mistycyzm Podwaja ilość punktów Many odzyskiwanych dziennie przez bohatera.
Filozofia Pozwala bohaterowi na naukę czarów z kręgu trzeciego dowolnej szkoły, nawet, gdy ten nie posiada odpowiednich umiejętności.

Eksplodujące Zwłoki Bohater wysysa resztki życiowej energii ze zwłok by zregenerować własną manę. Zwłoki poddane takiemu działania mogą wybuchnąć raniąc wszystkie jednostki wokół
Wymagania: Consume Corps
Wnikliwość Bohater zyskuje na stałe 2 punkty do Mocy Zaklęć. Otrzymuje także losowy czar.
Wymagania: Eksplodujące Zwłoki, Harmonia Żywiołów


Magia Inwokacji
Podstawowa Magia Inwokacji na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Inwokacji na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Inwokacji na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Animacji Czary Ożywienie Nieumarłych i Magiczna Pięść są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).
Mistrz Przywołaą Czary Przyzwanie Feniksa i Przyzwanie Żywiołów są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).
Mistrz Wstrząsów Czary Magiczne Miny i Trzęsienie Ziemi są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).

Jedność Ognia Czary Przyzywające Żywiołaki Ognia sprowadzą o 40% więcej tych stworzeą, by walczyły po stronie bohatera.
Wymagania: Mistrz Przywołaą
Harmonia Żywiołów Za każdym razem, gdy przeciwnik przywoła Żywiołaki, bohater automatycznie przywołuje Żywiołaki z przeciwnego żywiołu.
Wymagania: Jedność Ognia, Tąpnięcie


Machiny Bojowe
Podstawowa Machiny bojowe na poziomie podstawowym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeń przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 30%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeń. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 1.
Zaawansowana Machiny bojowe na poziomie zaawansowanym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeń przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 40%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeń. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 2.
Ekspercka Machiny bojowe na poziomie zaawansowanym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeń przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 50%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeń. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 3.

Balista Pozwala ręcznie kontrolować Balistę, otrzymuje ona także dodatkowy strzał i jest odbudowywana jeśli została zniszczona podczas bitwy.
Katapulta Pozwala ręcznie kontrolować Katapultę, otrzymuje ona także dodatkowy strzał. Wóz z Amunicją jest odbudowywany, jeśli zostanie zniszczony podczas bitwy.
Namiot Medyka Pozwala ręcznie kontrolować Namiot Medyka, Namiot Medyka jest odbudowywany jeśli zostanie zniszczony podczas bitwy.

Potrójny Ostrzał Balista otrzymuje jeszcze jeden dodatkowy strzał, w sumie może oddać do trzech strzałów.
Wymagania: Katapulta
Tąpnięcie Bohater otrzymuje zaklęcie Trzęsienie Ziemi wraz z efektem Tąpnięcia, który zadaje obrażenia wszystkim istotom kryjącym się za murami zamku.
Wymagania: Potrójny Ostrzał, Uderzenie Demona

Zobacz również opis umiejętności:
Akademia (Academy) | Loch (Dungeon) | Przystań (Haven) | Inferno | Nekropolis | Sylwan (Sylvan)


Komentarze
Lechu dnia 04 marzec 2007 o 19:46
fajne
FINDAN dnia 14 maj 2007 o 21:38
potwierdzam ale nie popierdzam...
ben10 dnia 29 maj 2007 o 20:26
Załatfiam na...
Fatoom dnia 05 czerwiec 2007 o 18:32
Ech... Mi jeszcze nigdy nie udało się zdobyć najlepszej zdolności uczciwie... Stronki z umiejętnościami fajne, widać że ktoś się napracował, ale przydało by się je dopracować. Nie będę popędzał więc czekam na poprawki.
Zehir dnia 09 lipiec 2007 o 09:01
Fajna jest Ochrona Ogniowa....
oliwsen7 dnia 23 lipiec 2007 o 12:18
fajne ale ja nigdy nie gram tym zamkiem
Ilidan Stromage dnia 02 październik 2007 o 20:42
dobre smiley
Puma007 dnia 27 październik 2007 o 21:42
świetne uwielbiamInferno
adam_1711 dnia 12 grudzień 2007 o 15:00
Umiejętności bardzo fajne ale nie rozumiem jednej rzeczy. Aby miec zdolność specjalną absolutne przyzwanie trzeba posiadać Moc Przyspieszenia. Lecz aby mieć moc przyśpieszenia wymagane jest absolutne przyzwanie. Czy ja jestem tempy i coś żle przeczytałem czy tu wystąpiła jakaś pomyłka. Jak ktoś wie to niech tu napisze o co chodzi. Z góry dziękuje za pomoc. smiley
kali2000 dnia 17 styczeń 2008 o 07:57
hehe smiley
Sylana dnia 22 styczeń 2008 o 12:23
smiley
ka_lol dnia 31 styczeń 2008 o 19:19
Wystąpił tutaj błąd. Do zdolności martwe szczęście nie jest potrzebny "Zmierzch" z magii światła jak tutaj jest napisane ale "Mroczne odrodzenie" z magii mroku ktore moża uzyskać dzięki zdolnościom "Osłabiające uderzenie" i "Mistrz umysłu" z magii mroku (do osłąbiającego uderzenia potrzeba uderzenie demona)
ka_lol dnia 04 luty 2008 o 19:10
Ale i tak w Dzikich hordach jest już inne drzewko wymagań
grondo-lamer dnia 18 lipiec 2008 o 11:58
ka_lol twoja stara sra do gara a twój stary to wpierd@l@
widmo strachu dnia 27 sierpień 2008 o 22:02
Super smiley smiley
rudzia5000 dnia 03 listopad 2008 o 15:43
niezle Yes
Nekron dnia 20 grudzień 2008 o 09:08
Co to consume corps?
Nekron dnia 28 grudzień 2008 o 13:08
Ja moim Lordem Demonów będę mieć wszystkie ulepszenia bramy oprócz Absolutnego przyzywania i to Nymusem
Vela dnia 16 czerwiec 2009 o 18:03
brakuje tu zdolności "Chwytność". Pozwala na wchodzenie na statki, do budynków, na surowce bez odejmowania ruchu bohatera. Wymagania: Logistyka(?) i Demoniczny Ogień.
KIKER1 dnia 16 sierpień 2009 o 13:05
Żeby mieć unikat potrzeba:

Odwrócenie (Magia Mroku) -> Mistrz Umysłu -> Osłabiające Uderzenie

Moc Przyspieszenia (Atak) -> Szał Bitewny -> Krytyczne Uderzenie

Teleportacyjny Szturm (Logistyka) -> Znajdowanie Drogi -> Szybka Brama [Szybkie Przyzwanie]

Martwe Szczęście (Szczęście) -> Szczęście Żołnierza -> Szczęśliwe Przyzwanie

Jeśli chodzi o umiejętność Brama to niewiem które umiejętności z tego talentu są potrzebne, więc najlepiej najpierw to mieć na mistrzowskim i wszystkie zdolności z tego, a później reszte.

A tak n przyszłość:

Żeby mieć unikalny talent potrzeba artefakt "Wisior Mistrzostwa"

Powodzenia wszystkim smiley
webby dnia 01 grudzień 2009 o 18:42
jaj zdobyć mistrzowską brame??smileysmiley
maksimus dnia 30 marzec 2010 o 18:51
Raz miałem Absolutne Przyzwanie super !!!!!!!!!!!!!!!!
garthomp dnia 25 maj 2010 o 19:45
Te umiejętności demonów są extra !!!!!!
Werrxd dnia 28 maj 2010 o 17:33
fajneeeeee!!!!!!!!!!! i cooooooollllllllll!!!!! xd
olekwwyxd dnia 10 sierpień 2010 o 22:18
mam prośbe do osob grajacych inferno: moze mi ktos powiedziec co daje umiejetnosc zew urgasha i jakie talenty musze rozwinac aby go miec?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 52% [11 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 24% [5 Głosów]
Dobre Dobre 14% [3 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 5% [1 Głos]
Słabe Słabe 5% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry