Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Umiejętności - Przystań




Umiejętności bohaterów z miasta Przystań w Heroes of Might and Magic V.


Zobacz również opis umiejętności:
Akademia (Academy) | Loch (Dungeon) | Przystań (Haven) | Inferno | Nekropolis | Sylwan (Sylvan)

Obrazek (przykładowy) Statystyki


Rycerz
Podstawowa umiejętność: ATAK. Wartość Ataku jest dodawana do wartości ataku jednostki będącej pod wodzą bohatera. Im wyższa wartość tym więcej obrażeą zadaje jednostka.
Podstawowa umiejętność: OBRONA. Wartość Obrony jest dodawana do wartości obrony jednostki będącej pod wodzą bohatera. Im wyższa wartość, tym mniej obrażeą otrzyma jednostka, która jest atakowana.
Podstawowa umiejętność: Moc Zaklęć. Wartość Mocy zaklęć określa efektywność wszystkich czarów. Takich jak czas trwania czaru, jego siła, ilość obrażeą jakie czar zada.
Podstawowa umiejętność: WIEDZA. Wartość Wiedzy określa ile punktów Many będzie posiadał bohater, ma także wpływ na regenerację dniową punktów Many.
Podstawowy czynnik: MORALE. Im ma większą wartość, tym jednostka ma szansę szybciej zaatakować, wysokie Morale wpływa na inicjatywę jednostki.
Podstawowy czynnik: SZCZĘŚCIE. Im ma większą wartość tym jednostka ma szansę zadać podwójne obrażenia podczas ataku.
MANA. Wartość Many określa ile punktów może zużyć bohater na rzucanie czarów.
Zdolności rasowe
Szkolenie

Rycerze to sławni i mężni obroący Imperium Świętego Gryfa. Ci niestrudzeni wojownicy za wszelką cenę będą dążyć do wyplenienia wszelkiego zła. Przedkładają co prawda brutalną siłę nad finezję i taktykę nad Magię. Co nie znaczy, że nie korzystają z dobrodziejstw Magii i potężnych czarów. Ich potężne modlitwy, zaawansowana taktyka, potężna siła i lojalne oddziały to siła, z którą każdy musi się liczyć.


Specjalizacje Poszczególnych Bohaterów
Ekspedytor Czar Przyspieszenie jest wzmacniany o 2% na każdy poziom bohatera.
Wędrowiec Zasięg ruchu bohatera jest zwiększany o 2% na każdy poziom bohatera.
Artylerzysta Balista otrzymuje 1 punkt do ataku na każdy poziom bohatera, ponadto Katapulta ma zwiększoną szansę na trafienie - o 2% na każdy poziom bohatera.
Biały Rycerz Efekt Modlitwy jest zwiększany wraz z poziomem bohatera, ponadto koszt rzucania wszystkich czarów ze szkoły Magii Światła jest zmniejszony o 1.
Zwierzchnik Bohater otrzymuje codziennie 250 sztuk złota, ponadto bohater posiada upust 2% (który rośnie wraz z poziomem bohatera) na szkolenie jednostek.
Dowódca Piechoty Bohater specjalizuje się w jednostkach: Giermek, Rycerz. Otrzymują one 1 punkt do ataku i obrony na każde trzy poziomy bohatera .
Ziemianin Bohater specjalizuje się w jednostkach: Chłop, Piechur. Otrzymują one 1 punkt do ataku i obrony na każde trzy poziomy bohatera.
Strzelec Magiczne Lustro jest bardziej efektywne i częściej może zadziałać na wrogie jednostki. Szansa powodzenia rośnie wraz z poziomem bohatera.
Kawalerzysta Bohater specjalizuje się w jednostkach: Kawalerzysta, Paladyn. Otrzymują one 1 punkt do ataku i obrony na każde trzy poziomy bohatera.
Dowódca Gryfów Bohater specjalizuje się w jednostkach: Gryf, Gryf Królewski. Otrzymują one 1 punkt do ataku i obrony na każde trzy poziomy bohatera.


Dodatkowe Umiejętności Bohaterów Academy


Unikalna Umiejętność Rycerza: Szkolenie
Podstawowa Szkolenie na poziomie podstawowym umożliwia bohaterowi na ulepszanie jednostek pomiędzy poziomami. Umiejętność dostępna tylko w zamku Haven. Ponadto wszystkie jednostki podczas kontrataku zadają o 5% więcej obrażeą.
Zaawansowana Szkolenie na poziomie zaawansowanym umożliwia bohaterowi na ulepszanie jednostek pomiędzy poziomami. Umiejętność dostępna tylko w zamku Haven. Ponadto wszystkie jednostki podczas kontrataku zadają o 10% więcej obrażeą.
Ekspercka Szkolenie na poziomie eksperckim umożliwia bohaterowi na ulepszanie jednostek pomiędzy poziomami. Umiejętność dostępna tylko w zamku Haven. Ponadto wszystkie jednostki podczas kontrataku zadają o 15% więcej obrażeą.
Mistrzowska Szkolenie na poziomie mistrzowskim umożliwia bohaterowi na ulepszanie jednostek pomiędzy poziomami. Umiejętność dostępna tylko w zamku Haven. Ponadto wszystkie jednostki podczas kontrataku zadają o 25% więcej obrażeą.

Ulepszone Szkolenie Szkolenie oddziałów zamku Haven kosztuje o 10% mniej.
Bohaterski Kontratak Specjalna umiejętność bojowa. Rycerz może strzec dowolnie wybranej przyjaznej jednostki, każde obrażenia jej zadane zostaną skierowane przeciwko napastnikowi. Działa 1 turę.
Modlitwa Specjalna umiejętność bojowa. Rycerz wznosi modlitwę i dzięki temu wzrasta morale jego oddziałów o 1, inicjatywa o 10%, atak o 1, obrona o 1.

Potężna Szarża Szarża bohatera zadaje potrójne obrażenia.
Wymagania: Bohaterski Kontratak, Elitarny Mag, Grabież, Krok Śmierci


Magia Ciemności
Podstawowa Magia Ciemności na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Ciemności na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Ciemności na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Klątw Czary Przekleąstwo i Promieą Osłabienia działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Umysłu Czary Spowolnienie i Zapomnienie działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Chorób Czary Plaga i Słabość działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.

Parias Oddziały pod kontrolą bohatera otrzymują ujemny punkt do marale, ale wszystkie czary ze szkoły Magii Ciemności są bardziej efektywne ( modyfikator do Mocy Zaklęć równy 5).
Wymagania: Mistrz Klątw

Osłabiające uderzenie Osłabiające Uderzenie wzmacnia Szarżę bohatera, która osłabia jednostkę wroga rzucając na nią czar: Przekleąstwo.
Wymagania: Parias, Szybcy i Wściekli


Defensywa
Podstawowa Defensywa na poziomie podstawowym zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 10%.
Zaawansowana Defensywa na poziomie zaawansowanym zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 20%.
Ekspercka Defensywa na poziomie eksperckim zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 30%.

Unik Zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce podczas ataku z dystansu o 20%.
Magiczna Ochrona Zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce podczas ataku magicznego o 20%.
Wytrzymałość Zwiększa punkty życia wszystkich sojuszniczych jednostek o 2.

Utrzymanie Pozycji Jeśli jednostka przejdzie do obrony, otrzyma 2 dodatkowe punkty do wartości Obrona.
Wymagania: Wytrzymałość

Ostatni na Placu Boju Wszystkie oddziały pod kontrolą bohatera są niesamowicie żywotne. Jeśli cały oddział jednostek zginie, pozostanie jedna jednostka z jednym punktem życia.
Wymagania: Utrzymanie Pozycji, Szybcy i Wściekli


Magia Destrukcji
Podstawowa Magia Destrukcji na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Destrukcji na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Destrukcji na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Ognia Zapewnia wszystkim sojuszniczym jednostkom ochronę przed zaklęciami Armageddon i Kula Ognia.
Mistrz Lodu Zapewnia efekt Zamrożenia czarom Lodowy Pocisk i Krąg Zimna.
Mistrz Błyskawic Zapewnia efekt Ogłuszenia czarom Błyskawica i Łaącuch Błyskawic.

Starożytna Kuźnia Podczas ataku sojusznicza jednostka zadaje dodatkowe obrażenia od ognia.
Wymagania: Mistrz Ognia, Ulepszone Szkolenie


Dowodzenie
Podstawowa Dowodzenie na poziomie podstawowym zwiększa morale armii bohatera o 1.
Zaawansowana Dowodzenie na poziomie zaawansowanym zwiększa morale armii bohatera o 2.
Ekspercka Dowodzenie na poziomie eksperckim zwiększa morale armii bohatera o 3.

Dyplomacja Zwiększa szansę na sukces podczas negocjacji z neutralnymi jednostkami, redukuje także koszty ich ewentualnej rekrutacji.
Finanse Gracz otrzymuje dziennie 250 sztuk złota.
Rekrutacja Zwiększa przyrost tygodniowy jednostek z 1, 2 i 3 poziomu o 3, 2 i 1 z zachowaniem kolejności poziomów. Bohater musi znajdować się w mieście ostatniego dnia tygodnia, by umiejętność ta zadziałała.

Odwaga Bohater potrafi wzmocnić swe oddziały, dzięki czemu te szybciej będą miały okazję wykorzystać swoją turę.
Wymagania: Bohaterski Kontratak
Szybcy i Wściekli Zasięg wszystkich jednostek podczas bitwy zwiększa się o 1.
Wymagania: Modlitwa, Odwaga


Nauka
Podstawowa Nauka na poziomie podstawowym zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 5%.
Zaawansowana Nauka na poziomie zaawansowanym zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 10%.
Ekspercka Nauka na poziomie eksperckim zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 15%.

Sokoli Wzrok Pozwala bohaterowi na naukę nieznanego czaru, który został użyty przez wrogiego bohatera podczas bitwy. Bohater posiadający tą umiejętność musi mieć predyspozycje do ewentualnej nauki tak poznanego czaru.
Inteligencja Trwale zwiększa ilość posiadanej Many o 50%.
Erudycja Z Pozwala bohaterom na przekazywanie sobie czarów z księgi zaklęć.

Nagroda Akademii Bohater zyskuje na stałe 2 punkty Mocy Zaklęć i jako jednorazowy bonus dostaje 1000 sztuk złota.
Wymagania: Nagroda Studencka
Nagroda Studencka Bohater zyskuje na stałe 2 punkty Wiedzy i jako jednorazowy bonus dostaje 1000 punktów doświadczenia.
Wymagania: Erudycja


Magia Światła
Podstawowa Magia Światła na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Światła na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Światła na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Zaklinania Czary Kamienna Skóra i Odbijanie Strzał działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Błogosławieąstw Czary Błogosławieąstwo i Odczarowanie działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Gniewu Czary Żądza Krwi i Przyspieszenie działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.

Elitarny Mag Bohater, który rzuca czar zużywa tylko połowę potrzebnej Many do rzucenia wybranego czaru.
Wymagania: Modlitwa, Anioł Stróż
Anioł Stróż Jeśli wszystkie jednostki bohatera polegną podczas bitwy, na ich miejsce zostaje przysłany jeden Anioł.
Wymagania: Mistrz Błogosławieąstw


Logistyka
Podstawowa Logistyka na poziomie podstawowym zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 10%.
Zaawansowana Logistyka na poziomie zaawansowanym zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 20%.
Ekspercka Logistyka na poziomie eksperckim zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 30%.

Nawigacja Zwiększa zasięg podróży bohatera na morzu o 50%.
Znajdowanie Drogi Zmniejsza karę za podróż po trudnym terenie o 50%.
Zwiad Pozwala widzieć teren bohaterowi znacznie dalej.

Krok Śmierci Zasięg podróży bohatera w pobliżu wrogich miast zwiększa się o 2.
Wymagania: Przyjazny Teren, Ulepszone Szkolenie
Przyjazny Teren Wszystkie stworzenie w armii bohatera zyskują 1 punkt szybkości, jeśli poruszają się po trawie.
Wymagania: Znajdowanie Drogi


Szczęście
Podstawowa Szczęście na poziomie podstawowym zwiększa powodzenie armii o 1.
Zaawansowana Szczęście na poziomie zaawansowanym zwiększa powodzenie armii o 2.
Ekspercka Szczęście na poziomie eksperckim zwiększa powodzenie armii o 3.

Poszukiwacz Złota Podczas podróży na mapie przygód bohater znajduje więcej złota i bogactw naturalnych.
Szczęśliwe Uderzenie Jednostka w armii bohatera ma większe szanse na wykorzystanie umiejętności specjalnych podczas bitwy.
Odporność Zwiększa odporność na magię wszystkich jednostek w armii o 15%.

Wizja Graala Bohater potrafi „wyczuć” miejsce ukrycia Graala, kierując się głosem serca. Kopanie w pobliżu ukrycia Graala może zakoączyć się sukcesem.
Wymagania: Poszukiwacz Złota
Grabież Z każdej wygranej bitwy bohater wyniesie trochę złota i bogactw naturalnych.
Wymagania: Wizja Graala, Nagroda Akademii


Ofensywa
Podstawowa Ofensywa na poziomie podstawowym zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 10%.
Zaawansowana Ofensywa na poziomie zaawansowanym zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 20%.
Ekspercka Ofensywa na poziomie eksperckim zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 30%.

Łucznictwo Zwiększa ilość obrażeą, jakie zadają jednostki pod kontrolą bohatera podczas ataku z dystansu o 20%.
Furia Minimalne i maksymalne obrażenia zadawane przez jednostki pod kontrolą bohatera zostają zwiększone o 1.
Taktyka Pozwala na rozmieszczenie jednostek podczas bitwy na dodatkowym terenie.

Moc Przyspieszenia Bohater zyskuje czar Przyspieszenie, które działa na wszystkie jednostki i nic nie kosztuje.
Wymagania: Odpłata, Osłabiające Uderzenie, Ostatni na Placu Boju
Odpłata Jednostki pod wodzą bohatera, zwiększają ilość zadawanych obrażeą im większe mają morale.
Wymagania: Ulepszone Szkolenie


Czaroznastwo
Podstawowa Czaroznastwo na poziomie podstawowym zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 10%.
Zaawansowana Czaroznastwo na poziomie zaawansowanym zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 20%.
Ekspercka Czaroznastwo na poziomie eksperckim zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 30%.

Arkana Magii Zmniejsza koszt rzucania wszystkich czarów o 20%.
Mistycyzm Podwaja ilość punktów Many odzyskiwanych dziennie przez bohatera.
Filozofia Pozwala bohaterowi na naukę czarów z kręgu trzeciego dowolnej szkoły, nawet, gdy ten nie posiada odpowiednich umiejętności.

Certyfikat Magiczny Bohater zyskuje na stałe 2 punkty do Mocy Zaklęć i zyskuje 100 punktów Many.
Wymagania: Arkana Magii, Modlitwa


Magia Inwokacji
Podstawowa Magia Inwokacji na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Inwokacji na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Inwokacji na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Animacji Czary Ożywienie Nieumarłych i Magiczna Pięść są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).
Mistrz Przywołaą Czary Przyzwanie Feniksa i Przyzwanie Żywiołów są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).
Mistrz Wstrząsów Czary Magiczne Miny i Trzęsienie Ziemi są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).

Harmonia Żywiołów Za każdym razem, gdy przeciwnik przywoła Żywiołaki, bohater automatycznie przywołuje Żywiołaki z przeciwnego żywiołu.
Wymagania: Mistrz Przywołaą , Ulepszone Szkolenie


Machiny Bojowe
Podstawowa Machiny bojowe na poziomie podstawowym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 30%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 1.
Zaawansowana Machiny bojowe na poziomie zaawansowanym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 40%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 2.
Ekspercka Machiny bojowe na poziomie zaawansowanym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 50%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 3.

Balista Pozwala ręcznie kontrolować Balistę, otrzymuje ona także dodatkowy strzał i jest odbudowywana jeśli została zniszczona podczas bitwy.
Katapulta Pozwala ręcznie kontrolować Katapultę, otrzymuje ona także dodatkowy strzał. Wóz z Amunicją jest odbudowywany, jeśli zostanie zniszczony podczas bitwy.
Namiot Medyka Pozwala ręcznie kontrolować Namiot Medyka, Namiot Medyka jest odbudowywany jeśli zostanie zniszczony podczas bitwy.

Potrójny Ostrzał Balista otrzymuje jeszcze jeden dodatkowy strzał, w sumie może oddać do trzech strzałów.
Wymagania: Bohaterski Kontratak, Balista

Zobacz również opis umiejętności:
Akademia (Academy) | Loch (Dungeon) | Przystań (Haven) | Inferno | Nekropolis | Sylwan (Sylvan)


Komentarze
FINDAN dnia 14 maj 2007 o 21:37
nawet,nawet są tu umiejętności...
ben10 dnia 29 maj 2007 o 20:36
DURNE DURNE I GłUPIE :sourgrapes::sourgrapes:
kamil dnia 22 czerwiec 2007 o 18:09
ta fajne!!!!!!smileysmileysmiley
Zehir dnia 09 lipiec 2007 o 08:58
Fajny jest Certyfikat Magiczny..
SylannaMEN dnia 21 lipiec 2007 o 16:10
Nie ma jak to mój sylvan ulubionysmiley Jeśli chodzi o te umiejętności to nie są aż takie imponujące
oliwsen7 dnia 23 lipiec 2007 o 12:16
moze i nie sa imponujace ale rycerz z takimi umiejetnosciami jest trudny do pokonania
dziobas dnia 22 sierpień 2007 o 12:23
super
Firebrand dnia 26 sierpień 2007 o 21:12
Powinni napisać że na przykład głównym atrybutem rycerza jest obrona,a drugorzędnym atak .
Ilidan Stromage dnia 02 październik 2007 o 20:42
spoko smiley
wert99 dnia 19 listopad 2007 o 14:46
widzę pewne nie ścisłości w umiejętnościach...
np. "utrzymanie pozycji" nie daje 2 pt obrony ale zwiękrze defa o 60% no oczywiście jeśli tylko jednostka przejdzie do obrony pozdrooo
wert99 dnia 19 listopad 2007 o 14:50
niestety Necro ma lepsze umiejętnośc.... Przystań jest dopiero na drugim miejscu smiley
jedrula dnia 25 listopad 2007 o 12:28
nawet się przydało :-)
przynajmniej wiadomo co i jak rozwijać :-)
Archaniol dnia 29 listopad 2007 o 15:11
Niezgadzam się z wert99 ^^
przystań ma najlepsze umiejętnosci smiley
learg dnia 06 grudzień 2007 o 10:37
mam pytanie czy te umiejętności są poprawne dla wersji 1.0...
bastion dnia 19 grudzień 2007 o 15:00
nuuuuuuuuuuuuda
Asha dnia 03 styczeń 2008 o 17:37
Nie, moim zdaniem Necropolis ma już lepsze
Gladiator1993 dnia 13 styczeń 2008 o 15:56
Heaven jest najlepszym zamkiem choc chlopi sa slabi a inkwizytorzy maja do dupy czary ale za to archaniol i palladyn to juz potega.
Bartolomew Roberts dnia 29 styczeń 2008 o 15:41
jak moze byc najlepszy jak powinny byc zrownowazone zeby gra do kitu nie byla???
ewangelion dnia 29 styczeń 2008 o 20:54
Dużo tu błędów ale najbardziej poraził mnie ten w skillu "anioł stróż" sam doszedłem do niego i odkryłem że mając stałem się niepokonany (dosłownie) ponieważ brzmi on(tłumacząc): jeśli wszystkie jednostki bohatera zostaną pokonane wtedy nadchodzi anioł i wskrzesza najsilniejszy oddział bohatera. W wypadku Haven były to anioły z odnowionym ressem-można się domyślić ze chwile potem stoi większość paladynów i z resztek armii przeciwnika robią wiórkismiley
darek0697 dnia 20 kwiecień 2008 o 21:13
Jak miałem umiejętność SZKOLENIE na inkwizytora i zamienił się w ARCHANIOŁA
Geralt z Rivii dnia 26 maj 2008 o 21:56
trzeba być zdolnym, żeby tak to wszystko pokręcić. te nazwy poprostu dobijają. szczególnie "szybcy i wściekli"
widmo strachu dnia 27 sierpień 2008 o 22:00
Fajne smiley smiley
fifi169 dnia 03 kwiecień 2009 o 14:54
hmmmmmmmm.... "szybcy i wściekli". a nie było to przypadkiem aura szybkości a wogole co to jest giermek??????
Milandia dnia 05 czerwiec 2009 o 10:06
Ja tam lubię anioła stróża, ale o ile się nie mylę jest malutki błąd. Zdaje się że na pole jest przysłany anioł który ożywia wybraną jednostkę a nie walczy sam /huh/
LPoGE dnia 22 sierpień 2009 o 13:03
osobiscie duzo przyjazniej mysle sie czyta 'skillwheel' jesli chodzi o planowanie 'co rozwijac'...
pozatym mialem jakies inne tłumaczenie (espedytor - jezdziec wiatru, giermerk - raczej nie tak*, rycerz- krzyrzowiec chyba, i 'elitarny mag'smiley
podoba mi sie ze sylvan po dodatkach tez ma potrójna baliste żeby siać te chainlightingy czy cóś.
LPoGE dnia 28 sierpień 2009 o 14:35
w sumie to chyba jednak maja i bez dodatkow ją, ale jakos nie moglem dodac.
LPoGE dnia 28 sierpień 2009 o 14:45
podoba mi sie familiar groung i aura of speed, czyjak to sie zowie. jednostki w imperium jakos maja potrzebe dodatkowej szybkosci.
LPoGE dnia 28 sierpień 2009 o 14:47
soja droga fajnie ze to ktos tak ponaprzetłumaczał dziwnie smiley starożytna kuznia jest raczej zupelnie inaczej znaczeniowo po angielsku.
LPoGE dnia 28 sierpień 2009 o 14:50
przekleąstwo osłabia w grze, a osłaienie to wrażliwość, tzn odjecie obrony. Są też dziwne nazwy, zapewne mądre w więkrzości.
LPoGE dnia 28 sierpień 2009 o 14:54
moc szybkości np raczej niz przyspieszenia.
wilk111 dnia 26 listopad 2009 o 17:10
a ja widziałem talent że gdy ci padną wrzystkie istoty to losowy oddział wraca do walki z pełną liczebnośćą a tu tego nie wypisali
JuRaS16 dnia 25 czerwiec 2010 o 19:09
Szkoda tylko, że nie ma dodatkowych umiejętności z HoMM V Dzikie Hordy...
Crmayz dnia 10 lipiec 2010 o 14:43
Błędy:
Unikalna zdolność to kontratak,a nie szkolenie.
Anioł Stróż daje to że, gdy wszystkie jednostki zginą jeden odział zostaje wskrzeszony, a nie pojawia się na jego miejscu anioł.
Nie ma odpłaty tylko jest Kara Boska.
Magia infokacji to w grze Magia Przywołania.
Grabież-Łupy wojenne.
Szczęśliwe Uderzenie-Szczęście Żołnierza
Furia-Szał Bitewny
Przyjazny Teren-Znajomy Teren
Wizja Graala-Wizja Łzy Ashy
Mistrz Wstrząsów-Mistrz Krwawej Ziemi
Mistrz Animacji-Mistrz Życia
Czaroznastwo-Talent Magiczny
Erudycja-Uczony
Mistrz Chorób-Mistrz Bólu
Magia Ciemności-Magia Mroku
Modlitwa-Łaska
Ulepszone Szkolenie-Experackie Szkolenie
Wytrzymałość-Witalność
Magia Destrukcji-Magia Mroku
Harmonia Żywiołów-Równowaga Żywiołów
Zwiad-Odkrywanie
Mistrz Zaklinania-Mistrz Odwołania
Odporność-Odporność Na Magię
Namiot Medyka-Pierwsza Pomoc
Potrójny Ostrzał-Trójstrzałowa Balista
Mistrz Błogosławieąstw-Mistrz Łask
Odwaga-Boskie Przewodnictwo
Ochrona-Magiczna Ochrona
Nauka-Oświecenie
Sokoli Wzrok-Wyjątkowa Intuicja
Arkana Magii-Tajemny Trening
Filozofia-Magiczna Intuicaja
Rekrutacja-Werbunek
Szybcy i Wściekli-Aura Szybkości
Mistycyzm-Regeneracja Many


Trochę ich jest. Niektóre małe inne duże.
Alarick dnia 23 sierpień 2010 o 13:19
w jaki sposób szkolić jednostki w przystani ?
Mikred dnia 19 wrzesień 2010 o 16:37
Musisz w 21 dniu anioly zrobicsmiley,innej filozofii nie ma,nawet jesli przyrostu poprzedniego nie kupisz...
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 67% [14 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 14% [3 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 14% [3 Głosów]
Słabe Słabe 5% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry