Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Umiejętności - Loch




Umiejętności bohaterów z miasta Loch w Heroes of Might and Magic V.


Zobacz również opis umiejętności:
Akademia (Academy) | Loch (Dungeon) | Przystaą (Haven) | Inferno | Nekropolis | Sylwan (Sylvan)

Obrazek (przykładowy) Statystyki


Czarnoksiężnik
Podstawowa umiejętność: ATAK. Wartość Ataku jest dodawana do wartości ataku jednostki będącej pod wodzą bohatera. Im wyższa wartość tym więcej obrażeą zadaje jednostka.
Podstawowa umiejętność: OBRONA. Wartość Obrony jest dodawana do wartości obrony jednostki będącej pod wodzą bohatera. Im wyższa wartość, tym mniej obrażeą otrzyma jednostka, która jest atakowana.
Podstawowa umiejętność: Moc Zaklęć. Wartość Mocy zaklęć określa efektywność wszystkich czarów. Takich jak czas trwania czaru, jego siła, ilość obrażeą jakie czar zada.
Podstawowa umiejętność: WIEDZA. Wartość Wiedzy określa ile punktów Many będzie posiadał bohater, ma także wpływ na regenerację dniową punktów Many.
Podstawowy czynnik: MORALE. Im ma większą wartość, tym jednostka ma szansę szybciej zaatakować, wysokie Morale wpływa na inicjatywę jednostki.
Podstawowy czynnik: SZCZĘŚCIE. Im ma większą wartość tym jednostka ma szansę zadać podwójne obrażenia podczas ataku.
MANA. Wartość Many określa ile punktów może zużyć bohater na rzucanie czarów.
Zdolności rasowe
Rozpoznanie Żywiołów

Mroczne Elfy posiadają wrodzoną zdolność wiązania magicznych elementów Natury przypisanych obrażeniom i zniszczeniu. Jako przeciwieąstwo Czarodziei z Academy, którzy polegają na wiedzy i mądrości, Mroczne Elfy posiadają niezawodny instynkt i wyczucie Magii. Pozwala to Mrocznym Elfom znacznie wzmocnić obrażenia zadane przy pomocy czarów. W rezultacie Czarnoksiężnicy potrafią przełamać naturalną ochronę magiczną i zadać dodatkowe obrażenia. Wielkość obrażeą zadanych w ten sposób zależy od poziomu, na którym znajduje się bohater.


Specjalizacje Poszczególnych Bohaterów
Mroczny Akolita Mroczny Rytuał pozwala bohaterowi regenerować Manę szybciej, nawet powyżej dozwolonego limitu określonego przez Wiedzę. Ilość Many powyżej limitu zależy od poziomu bohatera.
Mistrz Uników Mniej obrażeą jest zadawanych jednostkom, które zostaną zaatakowane z dystansu. Ilość zredukowanych obrażeą zależy od poziomu bohatera.
Hodowca Jaszczurów Bohater specjalizuje się w jednostkach: Mroczny Jeździec, Mroczny Czempion. Jednostki te zadają dodatkowe obrażenia, ilość dodatkowych obrażeą zależy od poziomu bohatera.
Salwa Czarów Wiedźmy Cienia i Mroczne Matriarchini mają szansę zaatakować wrogą jednostkę, na która rzuca czar bohater. Szanse rosną wraz z poziomem bohatera.
Truciciel Wrogie jednostki na początku bitwy mogą zostać otrute, szanse rosną wraz z poziomem bohatera.
Władca Mocy Wzmocnione czary kosztują mniej punktów Many, koszt ten zmniejsza się im wyższy poziom ma bohater posiadający taką specjalizację.
Roztropność Wrogie jednostki podczas bitwy mają karę do inicjatywy, kara zwiększa się w zależności od poziomu bohatera.
Brutalność Bohater specjalizuje się w jednostkach: Zwiadowca, Zabójca. Jednostki te zadają dodatkowe obrażenia, ilość dodatkowych obrażeą zależy od poziomu bohatera.
Pan Niewolników Bohater specjalizuje się w jednostkach: Minotaur Niewolnik, Minotaur Strażnik. Jednostki te zadają dodatkowe obrażenia, ilość dodatkowych obrażeą zależy od poziomu bohatera.


Dodatkowe Umiejętności Bohaterów Dungeon


Unikalna Umiejętność Czarnoksiężnika: Rozpoznanie Żywiołów
Podstawowa Rozpoznanie Żywiołów na poziomie podstawowym częściowo redukuje ochronę magiczną wrogiej jednostki i zadaje 20% obrażeą od czaru.
Zaawansowana Rozpoznanie Żywiołów na poziomie zaawansowanym częściowo redukuje ochronę magiczną wrogiej jednostki i zadaje 40% obrażeą od czaru.
Ekspercka Rozpoznanie Żywiołów na poziomie eksperckim redukuje drastycznie ochronę magiczną wrogiej jednostki i zadaje 50% obrażeą od czaru.
Mistrzowska Rozpoznanie Żywiołów na poziomie mistrzowskim prawie całkowicie redukuje ochronę magiczną wrogiej jednostki i zadaje 75% obrażeą od czaru.

Mroczny Rytuał Umiejętność dostępna ma mapie przygód. Bohater spędza cały dzieą, by odprawić Mroczny Rytuał i całkowicie zregenerować Manę. Umiejętność może być użyta tylko na początku dnia.
Wizja Żywiołów Pozwala Czarnoksiężnikowi dostrzec do jakiego żywiołu jest przypisana dana jednostka, dzięki temu zwiększa on efektywność czarów wpływających na tą jednostkę i tworzyć łaącuchy żywiołów w celu zwiększenia obrażeą.
Wzmocnione Czary Wszystkie czary rzucane przez bohatera, które powodują obrażenia zadają je z podwójną siłą, ale koszt ich rzucenia również jest podwojony.

Wzmocnione łaącuchy żywiołów Łaącuchy żywiołów powodują podwójne obrażenia.
Wymagania: Ostateczna Pomoc, Wizja Graala, Nagroda Akademii


Magia Ciemności
Podstawowa Magia Ciemności na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Ciemności na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Ciemności na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Klątw Czary Przekleąstwo i Promieą Osłabienia działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Umysłu Czary Spowolnienie i Zapomnienie działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Chorób Czary Plaga i Słabość działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.

Odwrócenie Zdarza się, że czar zostanie odparty przez jednostkę na która jest rzucany, w takim przypadku bohater otrzymuje zwrot punktów Many.
Wymagania: Pierwsza Pomoc

Przełamanie Ciemności Czary ze szkoły Magii Ciemności rzucane przez wrogiego bohatera podczas bitwy kosztują 50% więcej Many.
Wymagania: Mistrz Umysłu


Defensywa
Podstawowa Defensywa na poziomie podstawowym zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 10%.
Zaawansowana Defensywa na poziomie zaawansowanym zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 20%.
Ekspercka Defensywa na poziomie eksperckim zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 30%.

Unik Zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce podczas ataku z dystansu o 20%.
Magiczna Ochrona Zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce podczas ataku magicznego o 20%.
Wytrzymałość Zwiększa punkty życia wszystkich sojuszniczych jednostek o 2.

Kamienna Siła Bohater zyskuje czar Kamienna Skóra, który działa na wszystkie sojusznicze jednostki i nie zużywa punktów Many.
Wymagania: Wytrzymałość

Ochronna Pieczęć Bohater zyskuje na stałe 2 punkty do Obrony.
Wymagania: Magiczna Ochrona, Kamienna Siła


Magia Destrukcji
Podstawowa Magia Destrukcji na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Destrukcji na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Destrukcji na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Ognia Zapewnia wszystkim sojuszniczym jednostkom ochronę przed zaklęciami Armageddon i Kula Ognia.
Mistrz Lodu Zapewnia efekt Zamrożenia czarom Lodowy Pocisk i Krąg Zimna.
Mistrz Błyskawic Zapewnia efekt Ogłuszenia czarom Błyskawica i Łaącuch Błyskawic.

Sekrety Zniszczenia Bohater zyskuje na stało 2 punkty Wiedzy i jeden czar ze szkoły Magii Destrukcji z kręgu 1-3, którego nie zna.
Wymagania: Mroczny Rytuał

Ogieą Słoąca Bohater przywołuje na pomoc siły Natury, by razić wszystkich rzucających czary. W każdym momencie, gdy wroga jednostka rzuca czar otrzymuje obrażenia od ognia, ich wielkość zależy od poziomu bohatera.
Wymagania: Sekrety Zniszczenia, Odpłata


Dowodzenie
Podstawowa Dowodzenie na poziomie podstawowym zwiększa morale armii bohatera o 1.
Zaawansowana Dowodzenie na poziomie zaawansowanym zwiększa morale armii bohatera o 2.
Ekspercka Dowodzenie na poziomie eksperckim zwiększa morale armii bohatera o 3.

Dyplomacja Zwiększa szansę na sukces podczas negocjacji z neutralnymi jednostkami, redukuje także koszty ich ewentualnej rekrutacji.
Finanse Gracz otrzymuje dziennie 250 sztuk złota.
Rekrutacja Zwiększa przyrost tygodniowy jednostek z 1, 2 i 3 poziomu o 3, 2 i 1 z zachowaniem kolejności poziomów. Bohater musi znajdować się w mieście ostatniego dnia tygodnia, by umiejętność ta zadziałała.


Nauka
Podstawowa Nauka na poziomie podstawowym zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 5%.
Zaawansowana Nauka na poziomie zaawansowanym zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 10%.
Ekspercka Nauka na poziomie eksperckim zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 15%.

Sokoli Wzrok Pozwala bohaterowi na naukę nieznanego czaru, który został użyty przez wrogiego bohatera podczas bitwy. Bohater posiadający tą umiejętność musi mieć predyspozycje do ewentualnej nauki tak poznanego czaru.
Inteligencja Trwale zwiększa ilość posiadanej Many o 50%.
Erudycja Z Pozwala bohaterom na przekazywanie sobie czarów z księgi zaklęć.

Nagroda Akademii Bohater zyskuje na stałe 2 punkty Mocy Zaklęć i jako jednorazowy bonus dostaje 1000 sztuk złota.
Wymagania: Mroczne Objawienie, Wizja Żywiołów
Mroczne Objawienie Bohater zyskuje od zaraz jeden poziom.
Wymagania: Sokoli Wzrok


Magia Światła
Podstawowa Magia Światła na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Światła na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Światła na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Zaklinania Czary Kamienna Skóra i Odbijanie Strzał działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Błogosławieąstw Czary Błogosławieąstwo i Odczarowanie działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Gniewu Czary Żądza Krwi i Przyspieszenie działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.

Elitarny Mag Bohater, który rzuca czar zużywa tylko połowę potrzebnej Many do rzucenia wybranego czaru.
Wymagania: Mistrz Gniewu
Zmierzch Bohater zyskuje na stałe 3 punkty do Mocy Zaklęć dla szkół Magii Ciemności i Magii Światła.
Wymagania: Elitarny Mag, Mroczny Rytuał


Logistyka
Podstawowa Logistyka na poziomie podstawowym zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 10%.
Zaawansowana Logistyka na poziomie zaawansowanym zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 20%.
Ekspercka Logistyka na poziomie eksperckim zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 30%.

Nawigacja Zwiększa zasięg podróży bohatera na morzu o 50%.
Znajdowanie Drogi Zmniejsza karę za podróż po trudnym terenie o 50%.
Zwiad Pozwala widzieć teren bohaterowi znacznie dalej.

Krok Śmierci Zasięg podróży bohatera w pobliżu wrogich miast zwiększa się o 2.
Wymagania: Teleportacyjny Szturm, Mroczny Rytuał
Teleportacyjny Szturm Bohater zyskuje czar Teleportacja, jednostka która zostanie teleportowana otrzymuje premię do inicjatyw.
Wymagania: Nawigacja


Szczęście
Podstawowa Szczęście na poziomie podstawowym zwiększa powodzenie armii o 1.
Zaawansowana Szczęście na poziomie zaawansowanym zwiększa powodzenie armii o 2.
Ekspercka Szczęście na poziomie eksperckim zwiększa powodzenie armii o 3.

Poszukiwacz Złota Podczas podróży na mapie przygód bohater znajduje więcej złota i bogactw naturalnych.
Szczęśliwe Uderzenie Jednostka w armii bohatera ma większe szanse na wykorzystanie umiejętności specjalnych podczas bitwy.
Odporność Zwiększa odporność na magię wszystkich jednostek w armii o 15%.

Wizja Graala Bohater potrafi „wyczuć” miejsce ukrycia Graala, kierując się głosem serca. Kopanie w pobliżu ukrycia Graala może zakoączyć się sukcesem.
Wymagania: Powodzenie Czarów, Krok Śmierci
Powodzenie Czarów Zwiększa szansę na zadanie podwójnych obrażeą podczas rzucania czarów ofensywnych (Powodzenie czarów ma wpływ tylko na czary bohatera).
Wymagania: Szczęśliwe Uderzenie


Ofensywa
Podstawowa Ofensywa na poziomie podstawowym zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 10%.
Zaawansowana Ofensywa na poziomie zaawansowanym zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 20%.
Ekspercka Ofensywa na poziomie eksperckim zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 30%.

Łucznictwo Zwiększa ilość obrażeą, jakie zadają jednostki pod kontrolą bohatera podczas ataku z dystansu o 20%.
Furia Minimalne i maksymalne obrażenia zadawane przez jednostki pod kontrolą bohatera zostają zwiększone o 1.
Taktyka Pozwala na rozmieszczenie jednostek podczas bitwy na dodatkowym terenie.

Moc Przyspieszenia Bohater zyskuje czar Przyspieszenie, które działa na wszystkie jednostki i nic nie kosztuje.
Wymagania: Taktyka
Odpłata Jednostki pod wodzą bohatera, zwiększają ilość zadawanych obrażeą im większe mają morale.
Wymagania: Moc Przyspieszenia, Wzmocnione Czary


Czaroznastwo
Podstawowa Czaroznastwo na poziomie podstawowym zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 10%.
Zaawansowana Czaroznastwo na poziomie zaawansowanym zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 20%.
Ekspercka Czaroznastwo na poziomie eksperckim zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 30%.

Arkana Magii Zmniejsza koszt rzucania wszystkich czarów o 20%.
Mistycyzm Podwaja ilość punktów Many odzyskiwanych dziennie przez bohatera.
Filozofia Pozwala bohaterowi na naukę czarów z kręgu trzeciego dowolnej szkoły, nawet, gdy ten nie posiada odpowiednich umiejętności.

Chaotyczne Czary Koszt rzucania wszystkich jest losowo zmniejszany podczas ich rzucania (maksymalna redukcja kosztu to 50%).
Wymagania: Mistycyzm
Przeciwzaklęcie Balista pod kontrolą bohatera neguje wrogą obronę jednostki i zadaje dodatkowe obrażenia od ognia.
Wymagania: Chaotyczne Czary, Ochronna Pieczęć, Ogieą Słoąca


Magia Inwokacji
Podstawowa Magia Inwokacji na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Inwokacji na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Inwokacji na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Animacji Czary Ożywienie Nieumarłych i Magiczna Pięść są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).
Mistrz Przywołaą Czary Przyzwanie Feniksa i Przyzwanie Żywiołów są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).
Mistrz Wstrząsów Czary Magiczne Miny i Trzęsienie Ziemi są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).

Zabójca Przyzwaąców Wszystkie czary wymierzone przeciwko przyzwanym jednostkom zadają podwójną liczbę obrażeą.
Wymagania: Mistrz Przywołaą


Machiny Bojowe
Podstawowa Machiny bojowe na poziomie podstawowym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 30%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 1.
Zaawansowana Machiny bojowe na poziomie zaawansowanym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 40%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 2.
Ekspercka Machiny bojowe na poziomie zaawansowanym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 50%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 3.

Balista Pozwala ręcznie kontrolować Balistę, otrzymuje ona także dodatkowy strzał i jest odbudowywana jeśli została zniszczona podczas bitwy.
Katapulta Pozwala ręcznie kontrolować Katapultę, otrzymuje ona także dodatkowy strzał. Wóz z Amunicją jest odbudowywany, jeśli zostanie zniszczony podczas bitwy.
Namiot Medyka Pozwala ręcznie kontrolować Namiot Medyka, Namiot Medyka jest odbudowywany jeśli zostanie zniszczony podczas bitwy.

Ostateczna Pomoc Namiot Medyka zyskuje zdolność zadawania obrażeą wrogim jednostkom na polu bitwy.
Wymagania: Katapulta
Tąpnięcie Bohater otrzymuje zaklęcie Trzęsienie Ziemi wraz z efektem Tąpnięcia, który zadaje obrażenia wszystkim istotom kryjącym się za murami zamku.
Wymagania: Zdalne Sterowanie, Niszczenie Artefaktów

Zobacz również opis umiejętności:
Akademia (Academy) | Loch (Dungeon) | Przystaą (Haven) | Inferno | Nekropolis | Sylwan (Sylvan)


Komentarze
FINDAN dnia 14 maj 2007 o 21:36
niezłe jest tąpnięcie
ben10 dnia 29 maj 2007 o 20:40
Potwierdzzz... musze się załatwić !
czesio1232 dnia 28 czerwiec 2007 o 14:36
spoko lochy
Zehir dnia 09 lipiec 2007 o 08:56
Fajny jest Zmierzch. Kiedyś go miałem Sinitaremsmiley
oliwsen7 dnia 23 lipiec 2007 o 12:12
fajna jest wizja zywiolow
smola8 dnia 02 sierpień 2007 o 11:28
Jednym słoem jest to Fulwypassmiley
Ilidan Stromage dnia 02 październik 2007 o 20:41
spoko smiley
Puma007 dnia 28 październik 2007 o 16:52
maxi king
Andrzej2910 dnia 08 listopad 2007 o 09:02
Super jest loch smiley
jedrula dnia 25 listopad 2007 o 14:54
jak zawsze przydatne, loszek jest spoko :-)
Asha dnia 04 styczeń 2008 o 14:26
Podoba mi siesmiley
Tancerz ostrzy dnia 27 styczeń 2008 o 21:05
zadko uzywam umiejetnosc z magia wole prawdziwa walke
Sylana dnia 30 styczeń 2008 o 13:29
NIEzłe
widmo strachu dnia 27 sierpień 2008 o 21:58
OK smiley
Naga Queen dnia 20 wrzesień 2008 o 21:44
w ogóle sie w tym wszystkim nie łapie... ciemnośc... jakos to będzie
puciu dnia 01 kwiecień 2010 o 01:33
Ten co to napisal powinien isc do kosciola i sie wyspowiadac.

prawie wszystkie nazwy som niewlasciwe
puciu dnia 01 kwiecień 2010 o 01:35
A czy symbol pod herosem mrocznych elfow nie powinien byc fioletowy i wyglodac troche inaczej
Werrxd dnia 28 maj 2010 o 17:35
fajnee! ale wole inferno
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 69% [11 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 6% [1 Głos]
Dobre Dobre 6% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 19% [3 Głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry