Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Umiejętności - Akademia




Umiejętności bohaterów z miasta Akademia w Heroes of Might and Magic V.


Zobacz również opis umiejętności:
Akademia (Academy) | Loch (Dungeon) | Przystaą (Haven) | Inferno | Nekropolis | Sylwan (Sylvan)

Obrazek (przykładowy) Statystyki


Czarodziej
Podstawowa umiejętność: ATAK. Wartość Ataku jest dodawana do wartości ataku jednostki będącej pod wodzą bohatera. Im wyższa wartość tym więcej obrażeą zadaje jednostka.
Podstawowa umiejętność: OBRONA. Wartość Obrony jest dodawana do wartości obrony jednostki będącej pod wodzą bohatera. Im wyższa wartość, tym mniej obrażeą otrzyma jednostka, która jest atakowana.
Podstawowa umiejętność: Moc Zaklęć. Wartość Mocy zaklęć określa efektywność wszystkich czarów. Takich jak czas trwania czaru, jego siła, ilość obrażeą jakie czar zada.
Podstawowa umiejętność: WIEDZA. Wartość Wiedzy określa ile punktów Many będzie posiadał bohater, ma także wpływ na regenerację dniową punktów Many.
Podstawowy czynnik: MORALE. Im ma większą wartość, tym jednostka ma szansę szybciej zaatakować, wysokie Morale wpływa na inicjatywę jednostki.
Podstawowy czynnik: SZCZĘŚCIE. Im ma większą wartość tym jednostka ma szansę zadać podwójne obrażenia podczas ataku.
MANA. Wartość Many określa ile punktów może zużyć bohater na rzucanie czarów.
Zdolności rasowe
Tworzenie Artefaktów

Każdy Czarodziej jest wysoko uzdolniony w tworzeniu artefaktów i w sekretnych arkanach magii. Ci potężni władcy magicznej mocy są w stanie stwarzać dla swych oddziałów specjalne artefakty, które wspomogą je w walce. W zależności od tego jak bardzo bohater jest zaawansowany, może stwarzać coraz potężniejszy i bardziej śmiercionośny ekwipunek. Oczywistym jest, że każdy Czarodziej ma naturalne predyspozycje, by poznać wszystkie sekrety wszystkich szkół magii.


Specjalizacje Poszczególnych Bohaterów
Rzemieślnik Bohater specjalizuje się w jednostkach: Gremlin, Gremlin Kanonier. Jednostki te zadają dodatkowe obrażenia, ilość dodatkowych obrażeą zależy od poziomu bohatera.
Kruszyciel Bohater specjalizuje się w czarach: Promieą Osłabienia. Czar ten nie tylko zmniejszy obronę wrogich jednostek ale zada również obrażenia, które zależą do poziomu bohatera.
Starszy Mag Bohater ma zwiększoną inicjatywę podczas bitwy, zależnie od jego poziomu.
Niewyczerpany Bohater jest w stanie zregenerować punkty Many podczas bitwy. Szybkość regeneracji zależy od poziomu bohatera.
Maszynista Bohater specjalizuje się w jednostkach: Żelazny Golem, Stalowy Golem. Jednostki te zadają dodatkowe obrażenia, ilość dodatkowych obrażeą zależy od poziomu bohatera.
Mistrz Żywiołów Za każdym razem, gdy zginie cała grupa sojuszniczych jednostek, na jej miejsce pojawia się grupa Żywiołaków, które będą walczyć po stronie bohatera. Ilość Żywiołaków zależy od poziomu bohatera.
Mentor Bohater specjalizuje się w jednostkach: Mag, Arcymag. Jednostki te zadają dodatkowe obrażenia, ilość dodatkowych obrażeą zależy od poziomu bohatera.
Radiant Magiczne Lustro jest bardziej efektywne i częściej może zadziałać na wrogie jednostki. Szansa powodzenia rośnie wraz z poziomem bohatera.
Władca Ognia Moc Zaklęć wzrasta podczas rzucania czarów bazujących na ogniu. Modyfikator zależy od poziomu bohatera.


Dodatkowe Umiejętności Bohaterów Academy


Unikalna Umiejętność Czarodzieja: Tworzenie Artefaktów
Podstawowa Tworzenie Artefaktów na poziomie podstawowym pozwala na stworzenie ekwipunku pierwszego poziomu dla jednostek armii Czarodzieja.
Zaawansowana Tworzenie Artefaktów na poziomie zaawansowanym pozwala na stworzenie ekwipunku drugiego poziomu dla jednostek armii Czarodzieja.
Ekspercka Tworzenie Artefaktów na poziomie eksperckim pozwala na stworzenie ekwipunku trzeciego poziomu dla jednostek armii Czarodzieja.
Mistrzowska Tworzenie Artefaktów na poziomie mistrzowskim redukuje o połowę koszt stworzenia ekwipunku dla jednostek.

Magiczna Więź Specjalna umiejętność bojowa. Bohater, który jej używa wybiera jednostkę, z którą łączy się poprzez Magiczną Więź. W rezultacie efekt każdego czaru ulega podwojeniu.
Magiczne Lustro Każdy czar rzucone przez wrogiego bohatera na jednostki armii Czarodzieja, może zostać odbity i zadziałać na jednostki wroga.
Niszczenie Artefaktów Specjalna umiejętność bojowa. Pozwala bohaterowi na zniszczenie ekwipunku jednostki pod jego kontrolą, w celu odzyskania Many.

Absolutne Czarowanie Wszystkie czary jakie istnieją, zostaną zapisane w księdze bohatera.
Wymagania: Chaotyczne Czary, Nagroda Studencka, Ostrze Mrozu, Zabójca Przyzwaąców


Magia Ciemności
Podstawowa Magia Ciemności na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Ciemności na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Ciemności na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Klątw Czary Przekleąstwo i Promieą Osłabienia działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Umysłu Czary Spowolnienie i Zapomnienie działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Chorób Czary Plaga i Słabość działają na wszystkie wrogie jednostki, ale koszt ich rzucenia jest podwojony.

Odwrócenie Zdarza się, że czar zostanie odparty przez jednostkę na która jest rzucany, w takim przypadku bohater otrzymuje zwrot punktów Many.
Wymagania: Pierwsza Pomoc

Przełamanie Ciemności Czary ze szkoły Magii Ciemności rzucane przez wrogiego bohatera podczas bitwy kosztują 50% więcej Many.
Wymagania: Mistrz Umysłu


Defensywa
Podstawowa Defensywa na poziomie podstawowym zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 10%.
Zaawansowana Defensywa na poziomie zaawansowanym zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 20%.
Ekspercka Defensywa na poziomie eksperckim zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce o 30%.

Unik Zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce podczas ataku z dystansu o 20%.
Magiczna Ochrona Zmniejsza obrażenia zadane sojuszniczej jednostce podczas ataku magicznego o 20%.
Wytrzymałość Zwiększa punkty życia wszystkich sojuszniczych jednostek o 2.

Kamienna Siła Bohater zyskuje czar Kamienna Skóra, który działa na wszystkie sojusznicze jednostki i nie zużywa punktów Many.
Wymagania: Wytrzymałość

Ochronna Pieczęć Bohater zyskuje na stałe 2 punkty do Obrony.
Wymagania: Magiczna Ochrona, Kamienna Siła


Magia Destrukcji
Podstawowa Magia Destrukcji na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Destrukcji na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Destrukcji na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Ognia Zapewnia wszystkim sojuszniczym jednostkom ochronę przed zaklęciami Armageddon i Kula Ognia.
Mistrz Lodu Zapewnia efekt Zamrożenia czarom Lodowy Pocisk i Krąg Zimna.
Mistrz Błyskawic Zapewnia efekt Ogłuszenia czarom Błyskawica i Łaącuch Błyskawic.

Sekrety Zniszczenia Bohater zyskuje na stało 2 punkty Wiedzy i jeden czar ze szkoły Magii Destrukcji z kręgu 1-3, którego nie zna.
Wymagania: Mroczny Rytuał

Magiczna Bariera Obrażenia zadawane przez wrogie czary są zredukowane o 20%.
Wymagania: Magiczne Lustro
Starożytna Kuźnia Podczas ataku sojusznicza jednostka zadaje dodatkowe obrażenia od ognia.
Wymagania: Magiczna Bariera, Magiczna Więź


Dowodzenie
Podstawowa Dowodzenie na poziomie podstawowym zwiększa morale armii bohatera o 1.
Zaawansowana Dowodzenie na poziomie zaawansowanym zwiększa morale armii bohatera o 2.
Ekspercka Dowodzenie na poziomie eksperckim zwiększa morale armii bohatera o 3.

Dyplomacja Zwiększa szansę na sukces podczas negocjacji z neutralnymi jednostkami, redukuje także koszty ich ewentualnej rekrutacji.
Finanse Gracz otrzymuje dziennie 250 sztuk złota.
Rekrutacja Zwiększa przyrost tygodniowy jednostek z 1, 2 i 3 poziomu o 3, 2 i 1 z zachowaniem kolejności poziomów. Bohater musi znajdować się w mieście ostatniego dnia tygodnia, by umiejętność ta zadziałała.

Sztuczna Chwała Machiny Bojowe i Golemy od teraz znajdują się pod wpływem morale, jednak negatywne efekty nadal nie mają na nie żadnego wpływu.
Wymagania: Finanse
Szybcy i Wściekli Zasięg wszystkich jednostek podczas bitwy zwiększa się o 1.
Wymagania: Rekrutacja


Nauka
Podstawowa Nauka na poziomie podstawowym zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 5%.
Zaawansowana Nauka na poziomie zaawansowanym zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 10%.
Ekspercka Nauka na poziomie eksperckim zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 15%.

Sokoli Wzrok Pozwala bohaterowi na naukę nieznanego czaru, który został użyty przez wrogiego bohatera podczas bitwy. Bohater posiadający tą umiejętność musi mieć predyspozycje do ewentualnej nauki tak poznanego czaru.
Inteligencja Trwale zwiększa ilość posiadanej Many o 50%.
Erudycja Z Pozwala bohaterom na przekazywanie sobie czarów z księgi zaklęć.

Nagroda Akademii Bohater zyskuje na stałe 2 punkty Mocy Zaklęć i jako jednorazowy bonus dostaje 1000 sztuk złota.
Wymagania: Mroczne Objawienie, Wizja Żywiołów
Nagroda Studencka Bohater zyskuje na stałe 2 punkty Wiedzy i jako jednorazowy bonus dostaje 1000 punktów doświadczenia.
Wymagania: Nagroda Akademii


Magia Światła
Podstawowa Magia Światła na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Światła na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Światła na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Zaklinania Czary Kamienna Skóra i Odbijanie Strzał działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Błogosławieąstw Czary Błogosławieąstwo i Odczarowanie działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.
Mistrz Gniewu Czary Żądza Krwi i Przyspieszenie działają na wszystkie sojusznicze jednostki, jednak koszt ich rzucenia jest podwojony.

Elitarny Mag Bohater, który rzuca czar zużywa tylko połowę potrzebnej Many do rzucenia wybranego czaru.
Wymagania: Mistrz Gniewu
Przełamanie Światła Czary ze szkoły Magii Światła rzucane przez wrogiego bohatera podczas bitwy kosztują 50% więcej Many.
Wymagania: Mistrz Zaklinania


Logistyka
Podstawowa Logistyka na poziomie podstawowym zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 10%.
Zaawansowana Logistyka na poziomie zaawansowanym zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 20%.
Ekspercka Logistyka na poziomie eksperckim zwiększa zasięg podróży bohatera po lądzie o 30%.

Nawigacja Zwiększa zasięg podróży bohatera na morzu o 50%.
Znajdowanie Drogi Zmniejsza karę za podróż po trudnym terenie o 50%.
Zwiad Pozwala widzieć teren bohaterowi znacznie dalej.

Marsz Maszyn Wszystkie Golemy pod wodzą bohatera otrzymują 2 punkty do szybkości i inicjatywy.
Wymagania: Znajdowanie Drogi
Teleportacyjny Szturm Bohater zyskuje czar Teleportacja, jednostka która zostanie teleportowana otrzymuje premię do inicjatyw.
Wymagania: Nawigacja


Szczęście
Podstawowa Szczęście na poziomie podstawowym zwiększa powodzenie armii o 1.
Zaawansowana Szczęście na poziomie zaawansowanym zwiększa powodzenie armii o 2.
Ekspercka Szczęście na poziomie eksperckim zwiększa powodzenie armii o 3.

Poszukiwacz Złota Podczas podróży na mapie przygód bohater znajduje więcej złota i bogactw naturalnych.
Szczęśliwe Uderzenie Jednostka w armii bohatera ma większe szanse na wykorzystanie umiejętności specjalnych podczas bitwy.
Odporność Zwiększa odporność na magię wszystkich jednostek w armii o 15%.

Wizja Graala Bohater potrafi „wyczuć” miejsce ukrycia Graala, kierując się głosem serca. Kopanie w pobliżu ukrycia Graala może zakoączyć się sukcesem.
Wymagania: Powodzenie Czarów, Krok Śmierci
Grabież Z każdej wygranej bitwy bohater wyniesie trochę złota i bogactw naturalnych.
Wymagania: Poszukiwacz Złota


Ofensywa
Podstawowa Ofensywa na poziomie podstawowym zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 10%.
Zaawansowana Ofensywa na poziomie zaawansowanym zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 20%.
Ekspercka Ofensywa na poziomie eksperckim zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez sojusznicze jednostki pod kontrolą bohatera o 30%.

Łucznictwo Zwiększa ilość obrażeą, jakie zadają jednostki pod kontrolą bohatera podczas ataku z dystansu o 20%.
Furia Minimalne i maksymalne obrażenia zadawane przez jednostki pod kontrolą bohatera zostają zwiększone o 1.
Taktyka Pozwala na rozmieszczenie jednostek podczas bitwy na dodatkowym terenie.

Ostrze Mrozu Bohater wzmacnia broą swoich oddziałów, dzięki temu podczas ataku zadają one dodatkowe obrażenia od lodu.
Wymagania: Dziki Ostrzał, Magiczna Więź
Dziki Ostrzał Balista pod kontrolą bohatera neguje wrogą obronę jednostki i zadaje dodatkowe obrażenia od ognia.
Wymagania: Łucznictwo


Czaroznastwo
Podstawowa Czaroznastwo na poziomie podstawowym zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 10%.
Zaawansowana Czaroznastwo na poziomie zaawansowanym zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 20%.
Ekspercka Czaroznastwo na poziomie eksperckim zwiększa szansę na szybsze rzucenie czaru podczas walki. Przerwa pomiędzy dwoma czarami rzuconymi przez tego samego bohatera zostaje zmniejszona o 30%.

Arkana Magii Zmniejsza koszt rzucania wszystkich czarów o 20%.
Mistycyzm Podwaja ilość punktów Many odzyskiwanych dziennie przez bohatera.
Filozofia Pozwala bohaterowi na naukę czarów z kręgu trzeciego dowolnej szkoły, nawet, gdy ten nie posiada odpowiednich umiejętności.

Chaotyczne Czary Koszt rzucania wszystkich jest losowo zmniejszany podczas ich rzucania (maksymalna redukcja kosztu to 50%).
Wymagania: Mistycyzm
Przeciwzaklęcie Balista pod kontrolą bohatera neguje wrogą obronę jednostki i zadaje dodatkowe obrażenia od ognia.
Wymagania: Chaotyczne Czary, Ochronna Pieczęć, Ogieą Słoąca


Magia Inwokacji
Podstawowa Magia Inwokacji na poziomie podstawowym pozwala nauczyć się czarów z trzeciego kręgu i czyni wszystkie czary tej szkoły bardziej skutecznymi.
Zaawansowana Magia Inwokacji na poziomie zaawansowanym pozwala nauczyć się czarów z czwartego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są jeszcze bardziej skuteczne.
Ekspercka Magia Inwokacji na poziomie eksperckim pozwala nauczyć się czarów z piątego kręgu i sprawia, że wszystkie czary tej szkoły są niewiarygodnie wzmocnione.

Mistrz Animacji Czary Ożywienie Nieumarłych i Magiczna Pięść są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).
Mistrz Przywołaą Czary Przyzwanie Feniksa i Przyzwanie Żywiołów są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).
Mistrz Wstrząsów Czary Magiczne Miny i Trzęsienie Ziemi są bardziej skuteczne (Moc Zaklęć dla tych czarów jest zwiększona o 4).

Zabójca Przyzwaąców Wszystkie czary wymierzone przeciwko przyzwanym jednostkom zadają podwójną liczbę obrażeą.
Wymagania: Mistrz Przywołaą
Odwołanie Specjalna umiejętność bojowa. Losowo usuwa część przyzwanych jednostek.
Wymagania: -


Machiny Bojowe
Podstawowa Machiny bojowe na poziomie podstawowym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 30%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 1.
Zaawansowana Machiny bojowe na poziomie zaawansowanym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 40%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 2.
Ekspercka Machiny bojowe na poziomie zaawansowanym sprawiają, że wzrasta atak, obrona i ilość zadawanych obrażeą przez Balistę. Zwiększa ilość obrażeą zadawanych przez Katapultę i zwiększa szansę trafienia o 50%. Namiot Medyka może leczyć większą ilość obrażeą. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek dystansowych o 3.

Balista Pozwala ręcznie kontrolować Balistę, otrzymuje ona także dodatkowy strzał i jest odbudowywana jeśli została zniszczona podczas bitwy.
Katapulta Pozwala ręcznie kontrolować Katapultę, otrzymuje ona także dodatkowy strzał. Wóz z Amunicją jest odbudowywany, jeśli zostanie zniszczony podczas bitwy.
Namiot Medyka Pozwala ręcznie kontrolować Namiot Medyka, Namiot Medyka jest odbudowywany jeśli zostanie zniszczony podczas bitwy.

Zdalne Sterowanie Na początku bitwy bohater może przejąć jedną z machin bojowych przeciwnika..
Wymagania: Katapulta
Tąpnięcie Bohater otrzymuje zaklęcie Trzęsienie Ziemi wraz z efektem Tąpnięcia, który zadaje obrażenia wszystkim istotom kryjącym się za murami zamku.
Wymagania: Zdalne Sterowanie, Niszczenie Artefaktów

Zobacz również opis umiejętności:
Akademia (Academy) | Loch (Dungeon) | Przystaą (Haven) | Inferno | Nekropolis | Sylwan (Sylvan)


Komentarze
elxerro dnia 25 grudzień 2006 o 21:05
cos dziadowo dziala to czemu nie ma wymienonych noramalnie skilli prosze abys cie to zmiesnili
jareQ dnia 26 grudzień 2006 o 14:21
Strona jest w trakcie przenoszenia i dlatego nie wszystko było jak trzeba smiley
FINDAN dnia 14 maj 2007 o 21:34
ja to już tyle wiem z tej gry że jak ide do sfinksa to zawsze dobrze odpowiadam smiley
ben10 dnia 29 maj 2007 o 20:29
HHHMM smiley
Zehir dnia 09 lipiec 2007 o 08:53
Żeby mieć najwyższy poziom z danej specjalności np. Rzemieślnik czy Brama, trzeba mieć artefakt Wisior Mistrzostwa. Bez niego nie można mieć najwyższego poziomu zdolności raspwej
Godrykus dnia 19 lipiec 2007 o 14:23
A dyplomacja
oliwsen7 dnia 23 lipiec 2007 o 12:10
moje ulubione umiejetnosci to logistyka i czarnoznastwo
Pacior dnia 31 lipiec 2007 o 17:54
Ja mam jedno pytanie jakim cudem mam osiągnąć Absolutnie Czarowanie jeżeli potrzebuje Nagrody Akademii, a żeby ją mieć potrzebna jest Wizja Żywiołów, a ta zdolnośc jest zarezerwowana tylko dla Lochu?
oliwsen7 dnia 14 sierpień 2007 o 02:57
To dobre pytanie Pacior.
Firebrand dnia 26 sierpień 2007 o 21:18
Głównym atrybutem czarodzieja jest wiedza a drugorzędnym siła czarów .
Rzeziblacha dnia 13 wrzesień 2007 o 15:58
ale bombowesmiley)))))))))
Seban1988 dnia 26 wrzesień 2007 o 13:11
ściągnijcie sobie skillwheel'a 2.03 a dowiecie sie jak to wszystko osiagnąć, umejętności są czytelnie pokazane i wiado co i jak
Seban1988 dnia 26 wrzesień 2007 o 13:14
wiado->wiadomo
Ilidan Stromage dnia 02 październik 2007 o 20:40
spoko smiley
smola8 dnia 13 listopad 2007 o 17:18
fajne jest ''tworzenie artefaktów,,
klucznik dnia 16 grudzień 2007 o 10:57
ja mam ten sam problem
bo chce osiągnąć zdolnośc rasową ale akademią anie pół akademią pół lochami
klucznik dnia 16 grudzień 2007 o 11:00
jak to zrobić smiley
Academi fan dnia 29 grudzień 2007 o 22:51
specjalizacje poszczególnych bochaterów są najlepsze z wszystkich a o artefaktach im wiecej wiedzy tym lepsze są o tak
Asha dnia 04 styczeń 2008 o 14:22
Podoba mi się wizja łzy Ashy albo Grabież
Sylana dnia 22 styczeń 2008 o 12:20
Nieźle! smiley
rico dnia 17 luty 2008 o 16:36
te wrzystkie umiejętnosci soł żle zapisane
Czarci pomiot dnia 22 marzec 2008 o 21:14
Zajeżyste są te umiejętności!!!
rafmat dnia 07 maj 2008 o 18:36
asha dla ciebie dobre jest wizja łzy Ashy i grabiez to bardzo cienkie dla mnie najlepsze jest abslutne czarowanie
Geralt z Rivii dnia 26 maj 2008 o 22:31
proszę, o poprawe tego tekstu. tyle błędów w tych tekstach( bo każdy opis skillów każdej rasy jest niepoprawny)
george87 dnia 29 maj 2008 o 16:54
A mógłby ktoś wstawić opis taki sam jak tu (tylko oczywiście poprawny) do kuźni przeznaczenia i dzikich hord by uzyskać najlepszą specjalizację. Ja osobiście dziś próbowałem każdą rasą osiągnąć tą specjalizację zajęło mi to około 3 godzin bo niestety jest sporo błędów dlatego musiałem próbować wszystko sam z domysłem smiley ale wszystkimi otrzymałem i chciałem jeszcze zobaczyć jakie mają krasnoludy i orki. Z góry thx
Geralt z Rivii dnia 02 czerwiec 2008 o 17:37
george87, jeśli chcesz mieć coś takiego to wejdź w start>programy>ubisoft>dzikie hordy>twórczość fanów, to tam będziesz miał skill wheel'a. są tam wszystkie skile dla kiażdej rasy w dzikich hordach
widmo strachu dnia 27 sierpień 2008 o 21:56
Zdolność mistrz żywiołów jest super smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley
KIKER1 dnia 16 sierpień 2009 o 13:20
Żeby mieć unikat potrzeba:

Ściana Mgły (Magia Przywołania) -> Magia Przywołań -> Odwołanie

Nagroda Studencka (Oświecenie) -> Uczony [Erudycja] -> Nagroda Akademi

Chaotyczne Czary (Talent Magiczny) -> Arkana Magii -> Przeciwzaklęcie

Ostrze Mrozu (Atak) -> Łucznictwo -> Płonące Strzały

Jeśli chodzi o umiejętność "Tworzenie Artefaktów" to niewiem które umiejętności z tego talentu są potrzebne do innych, więc najlepiej najpierw to mieć na mistrzowskim i wszystkie zdolności z tego, a później reszte.

A tak na przyszłość:

Żeby mieć unikalny talent potrzeba artefakt "Wisior Mistrzostwa"

Powodzenia wszystkim smiley
puciu dnia 01 kwiecień 2010 o 01:22
czy tylko ja widze ze wszystkie nazwy sa zle :[
puciu dnia 01 kwiecień 2010 o 01:29
Mistrz Chorób
Magia Destrukcji
Szybcy i Wściekli
Erudycja
Mistrz Zaklinania
Czaroznastwo
Dziki Ostrzał
Magia Inwokacji
Mistrz Animacji
Mistrz Wstrząsów

Czy ten kto to pisal gral kiedys w tom gre :[
fifi169 dnia 09 maj 2010 o 21:01
"Ja mam jedno pytanie jakim cudem mam osiągnąć Absolutnie Czarowanie jeżeli potrzebuje Nagrody Akademii, a żeby ją mieć potrzebna jest Wizja Żywiołów, a ta zdolnośc jest zarezerwowana tylko dla Lochu?" Ci idioci pomieszali nie tylko nazwy umiejętności, ale też ich opisy i wymagania. Do Nagrody Akademii(prawidłowo: Nagroda czarodzieja ) potrzebna jest zdolność Erudycja (uczony).
Naga Queen dnia 02 lipiec 2010 o 22:08
"Szybcy i wściekli"- extra nazwa, aż się uśmiechnęłam smiley

P.S- film był fajny, sequel też
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 44% [8 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 39% [7 Głosów]
Dobre Dobre 11% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 6% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry