Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Poradniki - Dla początkujących - Przykładowy rozwój armii w HoMM IV - Ład
New Page 1

Przykładowy rozwój armii w HoMM IV - Ład

 

Mój kolejny poradnik chciałabym poświęcić miastu Ładu - Akademii.

 

ordertown.jpg

 

Akademia w Heroes of Might and Magic IV oprócz Życia jest jedynym miastem w którym nie dokonano drastycznego "pomieszania" jednostek.. Jedyną super nowością są natomiast Smocze Golemy.

orderlineup.jpg

 

Magia w mieście Ładu opiera się głównie na czarach umysłu, wspomagających nasze wojsko oraz zwykłych bitewnych, np.:

Są to kolejno: Magiczna Pięść, Lodowy Pocisk, Spowolnienie, Lot, Tworzenie Iluzji, Szał i Hipnoza.

Warto również pamiętać o bardzo przydatnym zaklęciu Portal Miejski czy Teleportacja:

To pierwsze zaklęcie teleportuje całą armię do najbliższego miasta. Można używać go z poziomu pola bitwy a to drugie teleportuje wskazaną jednostkę (wrogą lub sojuszniczą) w dowolne miejsce na polu bitwy

 Zaklęcia te nieraz mogą uratować nam życie i definitywnie przesądzić o losach potyczki.

W dodatku grając tą frakcją warto rozwijać Magię Życia i Śmierci (tu tylko w przypadku klątw), ponieważ w naszym mieście dostępne są takie budynki jak: Biblioteka Kościelna i Biblioteka Nekromancka.

Oczywiście bohatera magii oprócz znajomości umiejętności magicznych warto nauczyć innych, chociażby takich jak: Walka, Łucznictwo, Walka Wręcz, Odporność na magię. To właśnie dzięki nim nasz heros (gdy przyjdzie mu walczyć siłą) nie zginie za jednym uderzeniem wroga. W dodatku gdy Magię Ładu połączymy z innymi umiejętnościami, nasz bohater może zmienić klasę na np. Maga Bitewnego czy Magiem Cienia (w przypadku połączenia z Walką czy Magią Śmierci). Możliwości jest o wiele, wiele więcej.

artwork1.jpg mage-f.jpg

 

Pora na bohatera związanego z Mocą, czyli takiego, który nie trudni się we władaniu magią. W przypadku Ładu, tacy herosi nazywają się Lordami.

lord-m.jpg  174_71_3.jpg

W przypadku ich rozwoju niezastąpione okażą się Walka, Taktyka, Szlachectwo, Zwiad oraz zdolności z nimi związane.  Typ tego bohatera również warto nauczyć magii, choć faktem jest to, że zaklęcia przez niego rzucane nie będą tak efektywne jak w przypadku Czarowników. Jeżeli chodzi o Szlachectwo, spowoduje to, że będziemy mogli wybrać dla każdego miasta jego lorda - osobę, która będzie nim zarządzać. Spowoduje to wzrost rekrutowanych jednostek adekwatnie do aktualnego poziomu takiej umiejętności.

Grając Ładem warto skorzystać z właściwości budynków takich jak: Skarbiec oraz Uniwersytet. Ten pierwszy zapewni nam wystarczającą ilość złota a drugi pozwala zainwestować w umiejętności naszych bohaterów..

 

Poniżej chciałabym przedstawić przykładowy dobór jednostek, który zawsze wybieram grając tym miastem:

Krasnoludy i Niziołki - nie mamy znaczenia na ich wybór.

Mag - niestety bardzo słaba jednostka, ale nadrabia to znajomością paru zaklęć. Można nią nieźle "przesortować" szeregi wroga.

Dżinn - jest jednostką latającą, zna przydatne zaklęcia.

Tytan - Bardzo dobra jednostka dystansowa. Obrażenia zadawane w walce wręcz są takie same jak przy strzelaniu. Posiada umiejętność Odpędzenie Chaosu, które powoduje, iż jednostka odporna jest na wszystkie czary Magii Chaosu oraz otrzymuje o 20% mniejsze obrażenia od jednostek pochodzących z Chaosu.

 

Mam nadzieję, że moje małe wskazówki pomogą Wam w zapoznaniu się z walką Ładem.

 

Opracowanie: Laxx

 

 


Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry