Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Poradniki - Dla początkujących - Przykładowy rozwój armii w HoMM IV - Necropolis
New Page 1

Przykładowy rozwój armii w HoMM IV - Nekropolis

 

W krótkim wstępie chciałam Wam powiedzieć, że postanowiłam przygotować dla początkujących graczy serię poradników w których postaram się im podpowiedzieć, jak najkorzystniej i efektownie rozbudować swoje armie - począwszy od umiejętności bohatera, kończąc na przemyślanym wyborze jednostek.

Mój pierwszy poradnik chciałabym poświęcić Nekropolis.

 

deathtown.jpg

 

Nekropolis w Heroes of Might and Magic IV jest nietypowym miastem, ponieważ łączy w sobie zarówno jednostki Inferno jak i wspomnianych wcześniej Nieumarłych. Powodem tego "zamieszania" są względy fabularne, ale nie chciałabym ich tutaj poruszać.

Magia w Nekropolis opiera się głównie na rzucaniu klątw na przeciwników oraz ożywianiu własnych jednostek. Warto jednak pamiętać, że w połączeniu z Magią Natury nasze możliwości magiczne o wiele się powiększą - do naszej dyspozycji będą specjalne czary przywołań. Na pole walki będziemy mogli przyzywać zastępy Piekieł tj.: Chochliki, Cerbery, Lodowe Demony, Jadowite Pomioty oraz potężne Diabły. Wtedy nasz nekromanta zmieni swoją klasę na Demonolog.

Zaklęcia te bardzo przydadzą się nam podczas walk - wspomogą liczebność naszej armii. Należy jednak pamiętać, że przywołane potwory znikają razem z końcem walki.

W dodatku grając tą frakcją warto rozwijać Magię Chaosu i Ładu, ponieważ w naszym mieście dostępne są takie budynki jak: Baszta Chaosu i Baszta Ładu.

Oczywiście bohatera magii oprócz znajomości umiejętności magicznych warto nauczyć innych, chociażby takich jak: Walka, Łucznictwo, Walka Wręcz, Odporność na magię. To właśnie dzięki nim nasz heros (gdy przyjdzie mu walczyć siłą) nie zginie za jednym uderzeniem wroga.

 

Pora na bohatera związanego z Mocą, czyli takiego, który nie trudni się we władaniu magią. W przypadku Nekropolii, tacy herosi nazywają się Rycerzami Śmierci (obrazki poniżej przedstawiają mężczyznę i kobietę).

death-knight-m.jpg 174_80_3.jpg

W przypadku ich rozwoju niezastąpione okażą się Walka, Taktyka, Szlachectwo, Zwiad oraz zdolności z nimi związane. UWAGA: W przypadku Taktyki nie polecam priorytetowego rozwoju Dowodzenia, ponieważ nieumarli nie mają morale. Typ tego bohatera również warto nauczyć magii, choć faktem jest to, że zaklęcia przez niego rzucane nie będą tak efektywne jak w przypadku Nekromanty. Dlatego zawsze staram się posiadać w armii jednego bohatera Mocy i jednego Magii.

 

Poniżej chciałabym przedstawić przykładowy dobór jednostek, który zawsze wybieram grając tym miastem:

Szkielet i Chochlik - nie mamy znaczenia na ich wybór.

Duch - osobiście dla mnie jest o wiele lepszy niż Cerber. Potrafi latać a co za tym idzie przemierza znacznie większy dystans niż jego alternatywa. W dodatku postarza wrogów.

Jadowity Pomiot - z racji, że lubię mieć w armii strzelców, zawsze go wybieram. Mało tego - to jedyna jednostka strzelecka w Nekropolis, także warto się zastanowić czy całą bitwę chcemy walczyć wręcz (choć Wampiry też są bardzo dobre).

Diabeł - ta jednostka jest dla mnie bezkonkurencyjna i mało kiedy decyduję się na Kościane Smoki. Potrafi teleportować się w dowolne miejsce na mapie bitwy oraz przyzywa Lodowe Demony. Jego dodatkowym atutem jest Ochrona przed Życiem.

 

Mam nadzieję, że moje małe wskazówki pomogą Wam w zapoznaniu się z walką Nekropoliami.

 

 Opracowanie: Laxx

 

 


Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry