Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Opisy scenariuszy - Heroes III SoD - Eliksir życia
New Page 1

Kampania: "Eliksir życia"

Misja 1: Egzamin

 

 

gelu2sx1.jpg

 

Gelu rozpoczyna test...

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać wrogów. Nie możemy stracić Gelu. Oni pomagający mu herosi mogą oni maksymalnie osiągnąć 10 poziom. Ich zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Gelu, rozpoczął test na prawdziwego wojownika. Musi udowodnić, że nim jest. Rozpoczyna trening, tam gdzie inni. Oby udało mu się go zdać. 

WSKAZÓWKA: Na początku nie posiadamy miasta. Znajdziemy sojuszników wśród avleńskich żołnierzy, którzy znajdują się tuż obok nas. Niedaleko również jest miasto, które należy zająć i rozbudowywać. Przeciwnik ma miasta na południu. Będzie nam o sobie przypominał już od początku rozgrywki.

 

 

Kampania: "Eliksir życia"

Misja 2: Bandyci

 

 

gelu4po0.jpg

 

Gelu wkracza na tereny bandytów.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba powstrzymać grupę zbuntowanych Lordów AvLee przed sprzedaniem nekromantom Pierścienia Żywotności... Nie możemy stracić Gelu. Może on maksymalnie osiągnąć 15 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Ten teren zajęty jest przez bandytów. Trzeba korzystać z glidii złodziei, ile to tylko będzie możliwe - dostarczy nam informacji o wrogu. 

WSKAZÓWKA: Na początku posiadamy 1 miasto. Na środku mapy znajdują się 3 miasta brązowego gracza (Lordów AvLee) a na południu jedno czerwonego (nekromanckie). Na mapie znajdziemy również kluczników, m.in. fioletowego, którzy udostępnią nam przejścia do ważnych miejsc.

 

 

Kampania: "Eliksir życia"

Misja 3: Dolina Smoczych Panów

 

 

gelu6qr2.jpg

 

Gelu znajduje się w Smoczej Dolinie.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba zdobyć Pierścień Życia. Nie możemy stracić Gelu. Może on maksymalnie osiągnąć 20 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Gelu znajduje się teraz w Dolinie Smoczych Władców - musi im odebrać Pierścień Życia, inaczej nie zda egzaminu. 

WSKAZÓWKA: Na początku posiadamy 1 miasto. Przeciwnicy startują z południa, oraz zachodu. Na mapie jest wiele miast. Na początku jako bonus warto wziąć Zielonego Smoka, ponieważ w naszym mieście wybudowane już są Smocze Urwiska.

 

 

Kampania: "Eliksir życia"

Misja 4: Nocna kradzież

 

 

gelu9yo9.jpg

 

Gelu musi stawić czoło Vokialowi.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba zdobyć Fiolkę Krwi.  Nie możemy stracić Gelu. Może on maksymalnie awansować na 25 poziom. 

OPIS: Gelu musi odebrać Fiolkę Krwi Vokialowi - wampirowi, który syci nią swój głód. Jeśli tego nie zrobi, nici z egzaminu na wojownika. 

WSKAZÓWKA: Na początku posiadamy 2 miasta a wróg ma 3. Przeciwnicy startują z południa. Najlepiej szybko rozbudować miasta a Gelu ruszyć w teren i szkolić Strzelców. Od wrogów dzielą nas strzeżone garnizony, powodzenia.

 

 


Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry