Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Opisy scenariuszy - Heroes III AB - Pogromca smoków
New Page 1

Kampania: "Pogromca smoków"

Misja 1: Kryształowe smoki

 

 

 

Dracon rozpoczyna test na Pogromcę Smoków.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać kryształowego smoka w ciągu 2 miesięcy. Nie możemy stracić Dracona - może on maksymalnie osiągnąć 8 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności oraz Pierścień Dyplomaty przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Dracon pragnie zostać pogromcą smoków. Jego marzenie spełni się dopiero gdy przejdzie ostatni test - pokona historyczne smoki. Najpierw musi zabić kryształowego - dostępu do jego doliny strzegą żywiołaki, golemy oraz gargulce. 

WSKAZÓWKA: Posiadamy jedno miasto - jest ono maksymalnie rozwinięte na ile to możliwe. Należy Draconem pojąć zaklęcia z glidii magów a następnie zdobyć Rękawice Jeźdźca - znajdują się obok miejsca z którego zaczęliśmy. Droga do smoka będzie długa i pełna bitew - znajduje się on w dolince w prawym dolnym rogu mapy. Aby zapewnić sobie klucz do wygranej należy zaraz na początku przekształcić magów w czarodzieji.

 

 

Kampania: "Pogromca smoków"

Misja 2: Rdzawe smoki

 

 

Dracon musi oczyścić teren ze Rdzawych Smoków.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba oflagować wszystkie kopalnie a co za tym idzie wybić rdzawe smoki w ciągu 6 miesięcy. Nie możemy stracić Dracona - może on maksymalnie osiągnąć 24 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Dracona czeka kolejne zadanie - tym razem musi pomóc pobliskiej ludności i oczyścić teren ze rdzawych smoków, które osiedliły się na dobre przy kopalniach. 

WSKAZÓWKA: Mapa jest bardzo duża a czasu jest mało - mamy tylko sześć miesięcy na wykonanie misji. Lepiej od razu uzbierać armię i zacząć walki ze smokami - a to nie będzie łatwe.

 

 

Kampania: "Pogromca smoków"

Misja 3: Czarodziejskie smoki

 

 

magicdragonqh7.jpg

 

Dracon musi pokonać Czarodziejskie Smoki.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać czarodziejskie smoki w ciągu 6 miesięcy. Nie możemy stracić Dracona - może on maksymalnie osiągnąć 24 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Dracon ponownie musi uratować pobliską ludność. Czarodziejskie smoki robią sporo zamieszania w okolicach. Pora z tym skończyć. 

WSKAZÓWKA: Mapka jest bardzo duża a czasu mało - jak w poprzedniej misji. Smoki są na dalekiej wyspie na zachodzie. Aby do nich dotrzeć trzeba będzie się nie lada napocić. W misji nie obędzie się bez kluczników - zielony jest na samej północy mapy, czerwony obok miasta Mystos (północ mapy), jasnoniebieski niedaleko Facture (centrum) oraz ciemnoniebieski przy mieście Machina (lewy górny róg mapy).

 

 

 

Kampania: "Pogromca smoków"

Misja 4: Błękitne smoki

 

 

draconfinalig3.jpg

 

Pora na Błękitne Smoki.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać błękitne smoki w ciągu 6 miesięcy. Nie możemy stracić Dracona.

OPIS: Przed Draconem ostatnie zadanie - musi pokonać te legendarne bestie. Dodatkowo, życie uprzykrzać mu będą pomniejsze smoki.  

WSKAZÓWKA: Mapa jest bardzo trudna. Napotkamy wiele rodzajów smoków. Ten smok, którego musimy pokonać żyje sobie spokojnie w kotlince na północy mapy - i jak na ironię - jest tylko 1 ;-) Zanim do niego dotrzemy, stoczymy przeogromne bitwy. Fioletowy namiot klucznika znajduje się niedaleko naszego miasta. Umożliwi nam "wyjazd" w teren. Jasnoniebieski jest niedaleko miasta Equinox a czerwonego napotkamy na niedalekiej północy od naszego miasta startowego. Idąc w stronę błękitnego smoka będziemy "piąć" się w górę oraz wędrować przez liczne portale. Powodzenia.

 

 


Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry