New Page 1
New Page 1
Kampania: "Bunt
nekromanty"
Misja 1: Cel

Ethric depcze Sandro po piętach...
CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać wszystkich przeciwników. Nie możemy stracić
Sandro. Może on maksymalnie osiągnąć 5 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności
przejdą do
następnego scenariusza.
OPIS: Ethric okazał się bardziej przebiegły niż dotychczas. Rozgłosił
między okolicznymi lordami, którędy Sandro będzie podróżował do Deyji.
Teraz rycerze chcą odebrać młodemu nekromancie potężne artefakty.
WSKAZÓWKA: Jako premię
początkową radzę wziąć zaklęcie "Błyskawica" - wspomoże nas w
początkowych bitwach. Już na samym początku gry, należy wejść w okno
statystyk bohatera, aby połączyć niezbędne artefakty w Płaszcz Króla
Nieumarłych oraz Zbroję Przeklętego. Te oto relikty zapewniają nam przewagę
nad przeciwnikiem.
Ogólnie mówiąc mapka jest bardzo duża - ze względu na ilość graczy.
Nie musimy tu wykonywać żadnych konkretniejszych misji. Owszem, spotkamy
kluczników i bramy graniczne ale głównie będą one blokowały dostępu do
miast albo silnych artefaktów. Należy jak najszybciej rozbudować miasto i
wzmacniać swoją armię. Musimy głównie postawić na rozwój Sandro (przede
wszystkim polecam nekromancję oraz niezastąpioną magię ziemi). Warto także
zainwestować w logistykę i szczęście. Dowodzenia osobiście nie polecam,
ponieważ nieumarli nie posiadają morali.
Wokół nas a także w podziemiach znajdziemy wiele surowców a także
przydatnych artefaktów, które napewno pomogą nam w osiągnięciu celu.
Kampania: "Bunt
nekromanty"
Misja 2: Mistrz

Sandro musi pokonać swojego dawnego pana.
CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać Ethrica oraz wszystkich jego
sprzymierzeńców. Nie możemy stracić Sandro. Może on maksymalnie osiągnąć
10 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności
przejdą do
następnego scenariusza.
OPIS: Nadszedł czas w którym to teraz Ethric może czuć się zagrożony.
Młody nekromanta wziął pod swoją opiekę zdolną Vidominę i chce z niej
uczynić nekromantkę. Sandro musi pokonać zarówno jego jak i jego pomocników.
Nie może także dopuścić, aby Ethric uciekł do Deyji. Jednak z pomocą młodej
adeptki, zadanie będzie przyjemnością.
WSKAZÓWKA: Przydatnym bonusem na pewno okażą się 3000 sztuk złota
- nasze początkowe miasto jest na najniższym poziomie rozbudowy. Na początku
gry nie możemy zapomnieć o ponownym połączeniu artefaktów w Płaszcz Króla
Nieumarłych oraz Zbroję Przeklętego.
Mapka jest mała i znów niestety będziemy mieli doczynienia z klucznikami.
Ethric ma swoją siedzibę na samej północy, jednak dostęp do niej uniemożliwia
nam Fioletowy Strażnik. Namiot tego koloru znajduje się na terytoriach byłego
mistrza Sandro, dlatego do naszego rywala będziemy musieć dążyć
(niestety...) okrężną drogą. W podziemiach znajdziemy zarówno Czarny Namiot
klucznika jak i Czarne Bramy graniczne. Następnie, poprzez wejście do
odpowiedniego monolitu, będziemy mogli pokonać Ethrica.
Osobiście polecam Sandro wyruszyć "w świat" a Vidominą
patrolować nasze tereny. Obu bohaterów musimy szkolić i wzmacniać.
Kampania: "Bunt
nekromanty"
Misja 3: Finneas Vilmar

Sandro i Finneas Vilmar łączą swoje siły w walce z
przeciwnikami.
CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać wszystkich wrogów. Nie możemy stracić
Sandro i Vilmara. Mogą oni maksymalnie osiągnąć 20 poziom. Ich zaklęcia, umiejętności
przejdą do
następnego scenariusza.
OPIS: Sandro i niejaki Finneas Vilmar łączą swoje siły. Zamierzają
usunąć z tronu księcia Alarice`a. W późniejszych planach mają oczywiście
systematyczne "oczyszczenie" dworu Deyji z kłopotliwych lordów.
Finneas jednak nie zdaje sobie, że tym samym staje się marionetką Sandro. W
końcu nie dziwota - Vilmar jest ponoć najgłupszym nekromantą, jakiego
kiedykolwiek na swej drodze spotkał Sandro...
WSKAZÓWKA: 8 wampirów napewno okaże się przydatną premią początkową.
Tak samo jak w poprzednich scenariuszach łączymy artefakty, które w swoim
schowku ma Sandro.
Mapka posiada również podziemia. Przeciwnicy swoje miasta mają zarówno na
powierzchni jak i pod ziemią. Misja polega na pokonaniu wszystkich graczy. Tak
samo jak w innych planszach, postępujemy identycznie - zbieramy armię i
ruszamy niszczyć wroga.
Jeżeli chodzi o rozwój Finneasa - z racji, iż jego specjalizacją jest
"Animator", radzę u niego rozwijać magię ziemi. Dzięki temu czar
"Ożywienie" będzie o wiele potężniejszy i efektywniejszy.
Kampania: "Bunt
nekromanty"
Misja 4: Książę
Alarice

Pora na ciebie Alarice!
CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać księcia Alarice`a. Nie możemy stracić
Sandro i Vilmara. Mogą oni maksymalnie osiągnąć 25 poziom. Ich zaklęcia, umiejętności
przejdą do następnej kampanii.
OPIS: Podli i niezwykle przebiegli nekromanci za wszelką cenę chcą
zdobyć tron Deyji. Muszą tylko rozprawić się z Alarice`em, który i
tak nie ma pewnej pozycji jako włada Krainy Nieumarłych. Vilmar jednak nie
zgadza się z taktyką Sandro, co do ataku na księcia. Jednak fakt, że
przyjmie plany Sandro to tylko kwestia czasu. Wkrótce zda sobie sprawę, że
bez niego nie zajdzie daleko.
WSKAZÓWKA: Przydatnym bonusem może się okazać Cytadela; nie tylko
wzmocni fortyfikację naszego początkowego miasta ale i zwiększy przyrost
jednostek.
Łączymy artefakty, które posiada Sandro. Plansza jest ogromna. Musimy na
niej uważać na seledynowego gracza, który jest silnym sprzymierzeńcem
Alarice`a. Sam książę swoją siedzibę ma na dalekim północnym zachodzie
mapy.
Znowu przyjdzie nam stawić czoła klucznikom i Bramom granicznym. Tylko dzięki
nim będziemy mogli dopaść księcia.
Jeżeli chodzi o ogólną taktykę - radzę szybko rozwijać armię i ruszyć
na zachód, aby pokonać seledynowego gracza i przejąć jego zamki. To
spowoduje, że będziemy potężniejsi niż Alaric i sama walka z nim będzie błahostką.
W dodatku posiadamy Płaszcz Króla Nieumarłych i Zbroję Przeklętego...
|