Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Opisy scenariuszy - Heroes III SoD - Bunt nekromanty
New Page 1 New Page 1

Kampania: "Bunt nekromanty"

Misja 1: Cel

 

 

28i53xc.jpg

 

Ethric depcze Sandro po piętach...

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać wszystkich przeciwników. Nie możemy stracić Sandro. Może on maksymalnie osiągnąć 5 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Ethric okazał się bardziej przebiegły niż dotychczas. Rozgłosił między okolicznymi lordami, którędy Sandro będzie podróżował do Deyji. Teraz rycerze chcą odebrać młodemu nekromancie potężne artefakty.

WSKAZÓWKA: Jako premię początkową radzę wziąć zaklęcie "Błyskawica" - wspomoże nas w początkowych bitwach. Już na samym początku gry, należy wejść w okno statystyk bohatera, aby połączyć niezbędne artefakty w Płaszcz Króla Nieumarłych oraz Zbroję Przeklętego. Te oto relikty zapewniają nam przewagę nad przeciwnikiem.

Ogólnie mówiąc mapka jest bardzo duża - ze względu na ilość graczy. Nie musimy tu wykonywać żadnych konkretniejszych misji. Owszem, spotkamy kluczników i bramy graniczne ale głównie będą one blokowały dostępu do miast albo silnych artefaktów. Należy jak najszybciej rozbudować miasto i wzmacniać swoją armię. Musimy głównie postawić na rozwój Sandro (przede wszystkim polecam nekromancję oraz niezastąpioną magię ziemi). Warto także zainwestować w logistykę i szczęście. Dowodzenia osobiście nie polecam, ponieważ nieumarli nie posiadają morali. 

Wokół nas a także w podziemiach znajdziemy wiele surowców a także przydatnych artefaktów, które napewno pomogą nam w osiągnięciu celu.

 

Kampania: "Bunt nekromanty"

Misja 2: Mistrz

 

 

1hfpyu.jpg

 

Sandro musi pokonać swojego dawnego pana.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać Ethrica oraz wszystkich jego sprzymierzeńców. Nie możemy stracić Sandro. Może on maksymalnie osiągnąć 10 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Nadszedł czas w którym to teraz Ethric może czuć się zagrożony. Młody nekromanta wziął pod swoją opiekę zdolną Vidominę i chce z niej uczynić nekromantkę. Sandro musi pokonać zarówno jego jak i jego pomocników. Nie może także dopuścić, aby Ethric uciekł do Deyji. Jednak z pomocą młodej adeptki, zadanie będzie przyjemnością.

WSKAZÓWKA: Przydatnym bonusem na pewno okażą się 3000 sztuk złota - nasze początkowe miasto jest na najniższym poziomie rozbudowy. Na początku gry nie możemy zapomnieć o ponownym połączeniu artefaktów w Płaszcz Króla Nieumarłych oraz Zbroję Przeklętego. 

Mapka jest mała i znów niestety będziemy mieli doczynienia z klucznikami. Ethric ma swoją siedzibę na samej północy, jednak dostęp do niej uniemożliwia nam Fioletowy Strażnik. Namiot tego koloru znajduje się na terytoriach byłego mistrza Sandro, dlatego do naszego rywala będziemy musieć dążyć (niestety...) okrężną drogą. W podziemiach znajdziemy zarówno Czarny Namiot klucznika jak i Czarne Bramy graniczne. Następnie, poprzez wejście do odpowiedniego monolitu, będziemy mogli pokonać Ethrica.

Osobiście polecam Sandro wyruszyć "w świat" a Vidominą patrolować nasze tereny. Obu bohaterów musimy szkolić i wzmacniać. 

 

Kampania: "Bunt nekromanty"

Misja 3: Finneas Vilmar

 

 

r8x9cm.jpg

 

Sandro i Finneas Vilmar łączą swoje siły w walce z przeciwnikami.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać wszystkich wrogów. Nie możemy stracić Sandro i Vilmara. Mogą oni maksymalnie osiągnąć 20 poziom. Ich zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Sandro i niejaki Finneas Vilmar łączą swoje siły. Zamierzają usunąć z tronu księcia Alarice`a. W późniejszych planach mają oczywiście systematyczne "oczyszczenie" dworu Deyji z kłopotliwych lordów. Finneas jednak nie zdaje sobie, że tym samym staje się marionetką Sandro. W końcu nie dziwota - Vilmar jest ponoć najgłupszym nekromantą, jakiego kiedykolwiek na swej drodze spotkał Sandro...

WSKAZÓWKA: 8 wampirów napewno okaże się przydatną premią początkową. Tak samo jak w poprzednich scenariuszach łączymy artefakty, które w swoim schowku ma Sandro.

Mapka posiada również podziemia. Przeciwnicy swoje miasta mają zarówno na powierzchni jak i pod ziemią. Misja polega na pokonaniu wszystkich graczy. Tak samo jak w innych planszach, postępujemy identycznie  - zbieramy armię i ruszamy niszczyć wroga. 

Jeżeli chodzi o rozwój Finneasa - z racji, iż jego specjalizacją jest "Animator", radzę u niego rozwijać magię ziemi. Dzięki temu czar "Ożywienie" będzie o wiele potężniejszy i efektywniejszy.

 

Kampania: "Bunt nekromanty"

Misja 4: Książę Alarice

 

 

2drx7uw.jpg

 

Pora na ciebie Alarice!

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać księcia Alarice`a. Nie możemy stracić Sandro i Vilmara. Mogą oni maksymalnie osiągnąć 25 poziom. Ich zaklęcia, umiejętności przejdą do następnej kampanii.

OPIS: Podli i niezwykle przebiegli nekromanci za wszelką cenę chcą zdobyć tron Deyji. Muszą tylko rozprawić się z Alarice`em, który i  tak nie ma pewnej pozycji jako włada Krainy Nieumarłych. Vilmar jednak nie zgadza się z taktyką Sandro, co do ataku na księcia. Jednak fakt, że przyjmie plany Sandro to tylko kwestia czasu. Wkrótce zda sobie sprawę, że bez niego nie zajdzie daleko.

WSKAZÓWKA: Przydatnym bonusem może się okazać Cytadela; nie tylko wzmocni fortyfikację naszego początkowego miasta ale i zwiększy przyrost jednostek. 

Łączymy artefakty, które posiada Sandro. Plansza jest ogromna. Musimy na niej uważać na seledynowego gracza, który jest silnym sprzymierzeńcem Alarice`a. Sam książę swoją siedzibę ma na dalekim północnym zachodzie mapy.

Znowu przyjdzie nam stawić czoła klucznikom i Bramom granicznym. Tylko dzięki nim będziemy mogli dopaść księcia.

Jeżeli chodzi o ogólną taktykę - radzę szybko rozwijać armię i ruszyć na zachód, aby pokonać seledynowego gracza i przejąć jego zamki. To spowoduje, że będziemy potężniejsi niż Alaric i sama walka z nim będzie błahostką. W dodatku posiadamy Płaszcz Króla Nieumarłych i Zbroję Przeklętego...

 

 

 


Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry