Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Tribes of the East - Fabuła - Na ratunek

"Na ratunek"

Misja pierwsza: Mroczne ścieżki i czyny

Gotai oraz Kujin przybywają do miasta Shahibdiya, gdzie wita ich arcymag Zehir. Czarodziej na znak pokoju daje orkom laskę Kunyaka, wielkiego wyzwoliciela. Opowiada gościom także o swoim uczestnictwie w wojnie królowej Izabeli, podczas której razem z Godrykiem, Raelagiem i Findanem pokonał Kha-Beletha. Gotai informuje go o demonach w Imperium Gryfów, szaleństwie Izabeli oraz o nieustannym przybywaniu pomiotów piekieł do Talonguard. Zaniepokojony tym wszystkim Zehir postanawia sprawdzić, co tak naprawdę stało się z królową Izabelą. Jedyną osobą, która może mu pomóc jest Raelag.
Podczas podróży do Ygg-Chall natrafia na dżina. Dowiaduje się od niego, że istnieje zaklęcie, dzięki któremu co jakiś czas będzie mógł przywoływać istoty ze Srebrnych Miast. Niedługo potem spotyka się z Narxesem, który daje mu moc przywoływania swojego miasta w dowolne miejsce. Niestety, Zehir podczas takich rytuałów będzie tracił część wiedzy.
Czarodziej dostaje się do podziemia, gdzie czeka na niego Ylaya, elfka sprzymierzona z Raelagiem. Mówi mu o podróżach swojego towarzysza, Mrocznym Mesjaszu oraz o sojuszu klanu Blizny Duszy z demonami. Zehir pomaga jej rozprawić się z wrogami i rusza dalej do Imperium. Wcześniej dowiaduje się o Biarze udającej Izabelę, śmierci Godryka i o działaniach jego córki, Freydy. Postanawia spotakć się z dziewczyną.

Misja druga: Zerwanie zasłony

Zehr przybywa do Imperium, gdzie szybko zostaje zaatakowany przez fanatycznego rycerza. Podczas bitwy agresor przywołuje demony, co zmusza towarzyszących mu czerwonych rycerzy do zmiany strony. Po walce Mroczny Kapłan mówi czarodziejowi o rytuale, dzięki któremu możliwe będzie zniszczenie iluzji demonów. Zehir odnajduje Łzę Ashy oraz dwóch innych kapłanów i odprawia rytuał. Miasto rycerzy przemienia się w siedzibę demonów, a fanatyczne jednostki Imperium w stworzenia Inferno. Niedługo potem, Zehir spotyka się z Freydą i Duncanem. Dowiaduje się od nich o krasnoludzie Wulfstanie, który chce walczyć z Biarą, ale nie może opuścić Grimheim. Czarodziej postanawia mu pomóc i udaje się do Kamiennych Auli. W tym czasie Freyda i Duncan niszczą ujawnione miasto demonów.

Misja trzecia: Przyzywanie smoka

Zehir dociera do Grimheim i spotyka się z Wulfstanem. Ten mówi mu o sporach krasnoludzkich klanów, które uniemożliwiają zjednoczenie się państwa. Jedyną osobą, która może pogodzić zwaśnione rody jest Arkath, ich smoczy bóg. W czasie, gdy Wulfstan walczy z wrogimi armiami z Kamiennych Auli, Zehir wychodzi na powieszchnię i szuka miejsca pobytu Arkatha. Kiedy wreszcie udaje mu się znaleźć siedzibę boga, musi stoczyć walkę z bratem Wulfstana, Rolfem. Zaraz potem przybywa przyjaciel czarodzieja z Hangvulem, najwyższym kapłanem. Smok ukazuje się przybyszom i mówi im, że muszą pokonać demony, które rozpanoszyły się w Imperium. Oskarża Hangvula o niewierność, a Wulfstana mianuje królem krasnoludów, które teraz mogą ruszyć na wojnę przeciwko Biarze.

Misja czwarta: Ostentacyjne wyjście

Nadchodzi koniec wojny. Wszyscy sojusznicy są już gotowi do walki. Zehir krąży wokół Talonguard i toczy walki z demonami. Zajmuje ich kopalnie złota i szuka drogi do stolicy, ponieważ wszystkie mosty zostały spalone. W tym czasie, w podziemiach Freyda, Duncan, Gotai, Kujin, Wulfstan oraz Ylaya atakują i niszczą miasta demonów. Zehir uwalnia sprzymierzone Matrony Cienia i pokonuje wrogi klan mrocznych elfów. Dzięki przywołanemu miastu, Ilm-Hijra, szybko zaczyna zbierać armię. Kiedy ma już ogromne wojsko, rusza na Talonguard. Pokonuje demony z garnizonu i razem z pozostałymi bohaterami dokonuje ataku na miasto. Biara zostaje schwytana. Przybywa Izabela, która zabija uzurpatorkę i przekazuje władze w ręce Freydy. Dziewczyna zgadza się zostać żoną Duncana. Wszyscy cieszą się z porażki Kha-Beletha, ale Izabela wie, że nie można tego nazwać zwycięstwem....

Opracowane przez: menelag


Komentarze
elf z irolan dnia 06 sierpień 2010 o 15:54
wie bo mesjasza urodziła
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry