Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Ogólnie - Świat M&M - Państwa - Heresh
HERESH

Heresh jest to kraina ponura, i przeklęta przez żywych. Żyją, a raczej gniją tam Nekromanci i ożywieńcy. Mimo iż krainą rządzą wynaturzone monstra, jest to żyzna i bujna w roślinność kraina.

Miejsce: Południowo-Wschodni Połwysep
Stolica: Nar Ankar
Ustrój polityczny: Oligarchia, potem rządził jeden władca
Znani władcy: Markal, Giovanni, Arantir

Główne rasy: Nekromanci i Ożywieńcy
Graniczy z: Imperium Gryfów, Ranaar, Srebrne Miasta


Historia


Początki Hereshu - Walka braci
Niegdyś nekromanci wywodzili się ze srebrnych miast. Magowie i Nekromanci byli jak bracia. Z niewiadomych przyczyn doszło do wojny tych 2 klas. Nekromanci zostali pokonani... byli oni ścigani przez magów, i osądzani przez najwyższych Arcymagów. Wielu jednak udało się uciec do Hereshu, tak rozprzestrzeniła się nekromancja na cały półwysep.


Podstęp Maahira
Hereshem w tamtych czasach nie był pod berłem jednego władcy. Nekromanci dysponowali tym, co sami ożywili, a więc było wielu - słabych władców. Wywyższył się z nich Zoltan, który był prawą ręką Belketha -  miał wtedy największą armię, i największe wpływy w Hereshu. Niestety sytuacja się pogorszyła. Maahir, wyruszył na wyprawę przeciwko nekromantom. Zabił Zoltana i Podbił większość Heresh, po to aby znaleźć starożytne artefakty Sar-Issusa. Następnie dowiedzieliśmy się że zabija on Belketha parę lat później


Markal - Władca Heresh
Markal - jego panowanie zaczęło się od chwili przekonania do ożywienia Nikolaja, Królowej Izabeli, która była władczynią Imperium Gryfów. Zaczął nią manipulować. Aby ożywić Nikolaja potrzeba było 4 starożytnych artefaktów: Amulet Nekromancji, Peleryna Cienia, Laska Śmierci, Pierścień Nieskruszonych. Na szczęście Markala, artefakty znajdowały się na terenie Magów ze Srebrnych miast, a rządził nimi Król Cyrus, który niegdyś dał się Markalowi we znaki. Nie dość że Markal mógł przejąć kontrolę nad Imperium Gryfów, to mógł dokonać Zemsty na Magach. Tak też uczynił. Zebrał wszystkie artefakty, zabił Cyrusa, i uwięził Freydę i Godryka którzy sprzeciwiali się władzy Markala w Imperium.


Nikolaj - Wampirzy Lord
Markal wraz z Izabelą udali się do Auli Bohaterów. Nekromanta ożywił Nikolaja, jednak ten był pod władzą mrocznej magii Markala i nie mógł się sprzeciwić jego rozkazom, napawał on także nienawiścią do Izabelli za to że ożywiła go na ten świat jako przeklętego wampira. Królowa jest załamana, Markal manipulujący Izabelą zdobywa ostatecznie władzę nad Imperium Gryfów a także nad Heresh.


Ludzie ukrywają się na terenach Elfów - Walk z Irollan
Wielu ludzi bało się nekromantów, którzy zostali sprowadzeni z Heresh. Pod dowództwem Caldwella, uciekinierzy dostali schronienie na ziemiach Irollan z łaski króla elfów. Markal dostał pretekst na zaatakowanie elfów. Zorganizował inwazję na Sylvańskich mieszkańców Irollan i zabił króla...


Niestety, znalazł się jeden dowódca elfów który obrócił plany Markala w ruiny - Findan. Zabił on Nikolaja za pomocą świętych Feniksów, i oswobodził większość ziem elfów z łap nekromantów


Przymierze przeciwko Markalowi
Markal, narobił sobie wrogów w każdym państwie które zaatakował.
Zehir - syn Cyrusa, chcąc zabić Markala za śmierć Ojca, sprzymierza się z elfem Findanem oraz ludzkim dowódcą Godrykiem(którego wcześniej uwolnił) i dokonują szturmu na wojska Markala. Nekromanta zostaję pokonany i zabity, a wraz z nim jego dawne państwo. Mroczni adepci odeszli z Imperium Gryfów, i wrócili do Heresh...


Giovanni - Władca Księstwa Byka
Mimo iż Nekromanci byli w rozsypce, wampir Giovanni zajął większość ziem księstwa Byka za pomocą jego ludzkiej przyjaciółki Ornelli. Te przymierze ludzi i nieumarłych pozwoliło na umocnienie granic księstwa, i rozejmu z posterunkami Imperium.


Wola Ashy
Alantir chce podporządkować sobie, i zjednoczyć rozbite Heresh. Na początku Giovanni wraz z Ornellą chcą pomóc mrocznemu władcy podporządkować Heresh. Giovanni jednak zdradza, i w pewnych okolicznościach atakuje Alantira od tyłu. Atak się nie udał, i Władca zabija Wampirzego Lorda. Ornella nie wiedziała o planach Giovanniego i prosiła o łaskę Alantira.

Alantir zaczął walkę o dominacje nad Heresh...

Opracowane przez: Radanat


Komentarze
Regeth dnia 07 lipiec 2010 o 19:47
A co to ma wspólnego z M&M?
radanat dnia 10 lipiec 2010 o 15:05
Może to że należy do świata M&M?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry