Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Poradniki - Heroes V - Scenariusze - Gorący Pościg
GORĄCY POŚCIG


- Zajmij miasto zbójców w 7 dni
- Dopadnij Demona, który ukradł Łuk
- Zajmij Ur-Jubaal
- Twój bohater musi przeżyć

Bohater:
Najlepiej dodawać w Szczęście, Atak, Kontratak i ew. Machiny Oblężnicze



Zaczynamy na południowo-zachodniej drodze (S). Dougal zmierza na turniej, lecz królowa Fiona daje mu rozkaz rozprawić się z bandytami. Niech Dougal się trochę rozerwie! Jednak na podbicie ich miasta masz zaledwie 7 dni, więc nie trać czasu. Na rozstaju dróg skręć w prawo, zbieraj tylko skrzynki ze skarbami inne surowce na razie będą zbędne, nie możesz tracić cennego czasu na zdobywanie ich. Nie walcz jeżeli nie wymaga tego sytuacja(a jeżeli już wymaga to tak, żebyś stracił najmniej oddziałów - używaj łuczników i kuszników!). Po ok. 5 dniach powinieneś być przy zamku zbójów (1) podbij ich. Walka nie przysporzy ci raczej problemu. Gdy już zajmiesz miasto, możesz wyruszyć na turniej...

Niech to licho porwie! Demon Grok przybył na miejsce pojedynku (2) i ukradł nagrodę turnieju! Dostałeś zadanie aby dopaść demona który ukradł łuk. Nie obawiaj się go jednak, on sam przyjdzie pod twoje miasto, więc nie będzie problemu z dorwaniem go. Ty w tym czasie pozajmuj kopalnie, których strażnicy nie są zbyt silni(szczególnie nie atakuj liszów, jeźdźców i Entów, są dla ciebie zbyt mocni na tym etapie), nie zapominaj o rozbudowie miasta, najlepiej 1 budynek codziennie. Gdy już zajmiesz kopalnie zajmij posterunki rekrutacyjne(Piechurów i Łuczników) zaznaczone literami "R". W między czasie powinien przyjść demon, a walka z nim będzie na równym poziomie, bo macie podobną ilość stworzeń w armii(jednak jeżeli zwerbowałeś oddziały z zamku, i z punktów rekrutacyjnych raczej nie będziesz mieć z nimi żadnego problemu)...


Po zabiciu go, okaże się że Wrogie miasto Demonów szykuje inwazje na tą spokojną krainę. Dostałeś rozkaz podbicia ich miasta Ur-Jubaal (4). Chronią go 2 Forty (F) każde obładowane Diabłami i innymi pomiotami chaosu. Jednak gdy będziesz atakować czerwonego gracza, lepiej zaatakuj ten fort po lewej stronie, tego po prawej strzeże więcej bestie. Ale z inwazją musisz poczekać. Rozbudowuj swoje miasto i nie atakuj dopóki nie zbudujesz Ołtarza Światła. Między czasie wrodzy bohaterzy będą krążyć po mapie zbierając różne surowce, zabij ich szybko, gdyż ich rozproszoną armię łatwo zniszczyć... Niebawem dostaniesz wiadomość że organizatorzy turnieju - Elfy są oblegane w Nantar (3). Oswobodzenie ich z pod inwazji da ci dostęp do nowego miasta, lecz nie polecam tej misji ratunkowej gdyż bezsensu tracić wielu ludzi(Miasta strzeże fort demonów, a za tym fortem chmara Czartów i Diabłów[ponad 50 każde z tych stworzeń]). Gdy będziesz sądzić że jesteś gotowy, możesz ruszyć na Ur-Jubaal.


Wojska które atakowały fort


Wyślij Dougala aby zajął fort PO LEWEJ, i zaatakuj miasto demonów. Ostatni bastion demonów będzie dobrze strzeżony, jednak jeżeli szybko stworzyłeś armię, szanse na twoją wygraną będą spore. Jeśli przeżyłeś Walkę to gratulacje! Wygrałeś!

Opracowane przez: Radanat
Dodatkowe screeny: Serafinek

Komentarze
SeRaFiNeK dnia 25 czerwiec 2010 o 19:01
Poradnik bardzo dobry lecz ja w rozwoju zamiast Machin wziąłem M.Mroku + 2skille do grupówek + Mroczny Rycerz oraz wymaksowałem Obronę ogólnie się opłaciło bo te Demony i Czarty za bramą pokonałem z małymi stratami (20Gryfów K. , 6Inkwizytorów, 3Palladynów i 2Aniołów)
radanat dnia 26 czerwiec 2010 o 09:19
Oczywiście, jednak żeby wygrać scenariusz nie trzeba ratować elfów. Sądzę że to tylko zabiera czas, który moglibyśmy spożytkować lepiej.
Lisowic dnia 24 sierpień 2010 o 19:13
Widzę że mało mapki odkrytej, ja nabiłem u Dougala aż 26 poziom! Osobiście misja bardzo mi się podobała i była odprężająca, a walki niezbyt trudne w przeciwieństwie do znienawidzonej przeze mnie misji dowolnej "Opór". W każdym razie zrobiłem wszystko co było do zrobienia i czekam na kolejne poradnikismiley.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 100% [1 Głos]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry