Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Obiekty na mapie przygody - Różne

Obiekty na mapie przygody




Różne

Arena
Bohater, który odwiedzi arenę otrzymuje +3 punkty obrony.

Biblioteka
Kosztem 2000 sztuk złota bohater może nauczyć się jednej z umiejętności.

Błogosławiony Kamień
Bohater odwiedzający kamień otrzymuje +1 punkt morali i szczęścia do następnej bitwy.

Bożek Pomyślności
Bohater odwiedzający bożek otrzymuje +1 punkt morali do nast. bitwy.

Brama Graniczna
Brama Graniczna strzeże granic na lądzie; aby przez nią przejść trzeba najpierw odwiedzić namiot klucznika o takim samym kolorze.

Chatka Wiedźmy
Bohater może nauczyć się tu jednej z nowych umiejętności.

Chatka Władcy Zwierząt
Bohater może nauczyć się tu jednej z umiejętności niemagicznej.

Drzewo Wiedzy
W zamian za trochę złota lub klejnotów bohater może tutaj podnieść swój poziom doświadczenia o 1.

Faktoria Handlowa
Można tu zakupić machiny wojenne.

Flaga
Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 1 na dzień.

Fontanna Magii
Przywraca utracone punkty many.

Fontanna Młodości
Bohater odwiedzający fontannę otrzymuje +1 punkt szczęścia do nast. bitwy.

Fontanna Pomyślności
Bohater odwiedzający fontannę otrzymuje +1 punkt szczęścia do nast. bitwy.

Fontanna Siły
Zwiększa obrażenia jakie zadają jednostki bohatera o 20% na nastepną bitwę.

Fontanna Żywotności
Zwiększa wytrzymałość jednostek bohatera o 20% w następnej bitwie.

Garnizon
Garnizon strzeże granic terenu na lądzie.

Gildia Weteranów
Pozwala bohaterowi nauczyć się jednej z umiejętności niemagicznej kosztem 2000 sztuk złota.

Jezioro Szkarłatnego Łabędzia
Przywraca utracone punkty many.

Kamień Nauki
Bohater odwiedzający kamień otrzymuje 1000 punktów doświadczenia.

Karczma
Pozwala rekrutować bohaterów.

Kowal
Pozwala zakupić uzbrojenie i mikstury.

Latarnia Morska
Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera na wodzie.

Magiczna Studnia
Przywraca utracone punkty many.

Magiczne Żródło
Przywraca punkty mana bohatera oraz część jego punktów ruchu.

Magiczny Staw
Przywraca punkty many bohatera.

Monolit Drogi Dwukierunkowej
Transportuje bohatera w drugi, taki sam monolit, pozwalając mu równocześnie na powrót tym samym monolitem do punktu wejścia.

Monolit Drogi Jednokierunkowej (wejście)
Transportuje bezpowrotnie bohatera do wyjścia monolitu.

Monolit Drogi Jednokierunkowej (wyjście)
Wyjście z monolitu.

Namiot Klucznika
Namiot klucznika posiada klucz, który jest potrzebny aby przejść przez bramę i posterunek graniczny o takim samym kolorze co namiot.

Nauczyciel Snów
Zwiększa punkty doświadczenia bohatera o 500 punktów.

Obóz Najemników
Bohater otrzymuje +1 punkt wytrzymałości.

Obserwatorium
Zwiększa zasięg widoku bohatera na mapie.

Okno Magika
Za pośrednictwem oczu magika, bohater może zobaczyć fragment terenu, na którym oczy się znajdują.

Oko Magika
Za pomocą oczu magika, bohater patrząc przez okno magika może zobaczyć tereny, na których oczy się znajdują.

Ołtarz Magii
Ołtarz magii pozwala bohaterowi nauczyć się lub podnieść o 1 poziom jedną ze swoich umiejętności, zależnie od rodzaju ołtarza.
>> Rodzaje Ołtarzy: Chaosu, Ładu, Natury, Śmierci, Życia, Zwiadu, Taktyki, Walki, Szlachectwa.


Opal Magii
Zwiększa punkty magii bohatera o +6.

Rubin Ataku
Zwiększa punkty ataku bohatera o +6.

Szafir Obrony
Zwiększa punkty obrony bohatera o +6.

Szmaragd Szybkości
Zwiększa szybkość bohatera o +2 punkty.

Pole Koniczyny
Bohater otrzymuje +1 punkt szczęścia do nast. bitwy.

Posterunek Graniczny
Posterunek graniczny strzeże granic terenu; aby przez niego przejść trzeba najpierw odwiedzić namiot klucznika o takim samym kolorze.

Sanktuarium
Bohater będąc wewnątrz sanktuarium nie może zostać zaatakowany.

Stajnie
Zwiększa punkty ruchu bohatera o +4 na obecny tydzień.

Staw Mocy
Zwiększa wytrzymałość armii bohatera oraz jej inicjatywę o 20% do następnej bitwy.

Stocznia
Pozwala na budowę statku.

Świątynie
Świątynie zwiększają punkty szczęścia i morali bohatera, który ja odwiedzi. +2 punkty morali i szczęścia otrzymuje bohater pochodzący z tej samej nacji co świątynia, zaś reszta nacji +1.
>>Rodzaje Świątyń: Chaosu, Ładu, Natury, Śmierci, Życia.


Święta Fontanna
Zwiększa punkty magii bohatera o +3.

Szkoła Magii
W zamian za 2000 sztuk złota bohater może nauczyć się jednej z dwóch proponowanych umiejętności magicznych.

Szkoła Wojny
W zamian za 2000 sztuk złota bohater może nauczyć się jednej z dwóch proponowanych umiejętności niemagicznych.

Tęcza
Bohater otrzymuje +2 punkty szczęścia do nast. bitwy.

Tereny Szkoleniowe
Zwiększa atak bohatera o +3 punkty.

Tunel do Podziemi (ląd)
Zejście do podziemi.


Tunel do Podziemi (podziemia)
Wyjście z podziemi na ląd.

Uniwersytet Magiczny
W zamian za 2000 sztuk złota pozwala bohaterowi nauczyć się jednej umiejętności magicznej z 4 proponowanych.

Uniwersytet Wojenny
W zamian za 2000 sztuk złota pozwala bohaterowi nauczyć się jednej z umiejętności walki niemagicznej z 4 proponowanych.

Więzienie
Uwięziony tutaj bohater odwdzięczy się swoją lojalnością temu, kto go stąd uratuje.

Wir Many
Podwaja ilość punktów many bohatera.

Wodopój
Zwiększa punkty ruchu bohatera o +7 na obecny tydzień.

Wyrocznia
Wyrocznia pokazuje fragment mapy-układanki, na której widoczna jest lokalizacja Graala.

Znak Wyroczni
Znak oznaczający na mapie-układance położenie Graala.

Zaklęty Krąg
Bohater otrzymuje +1 punkt szczęścia do nast. bitwy.

Źródło Szybkości
Dodaje bohaterowi +2 punkty szybkości.

Znak
Tabliczka informująca lub ostrzegajaca bohaterów, którzy tędy przejdą.


by Oliwsen

Komentarze
dragon0 dnia 18 maj 2010 o 16:48
słabe...
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 100% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry