Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Jednostki - Inferno




Jednostki z miasta Inferno w Heroes of Might and Magic V.


Zobacz również jednostki z:
Akademia | Loch | Przystań | Inferno | Nekropolis | Sylwan

Poziom I
Impy i Chowańce to małe skrzydlate stworzenia, mimo że niewielkie, kiedy zbiorą się w rój, potrafią przygnieść wrogą armię. Na szczęście te istoty są stosunkowo słabe i doświadczony wojownik jest w stanie szybko przetrzebić ich szeregi. Są prawdziwą plagą dla bohatera utalentowanego magicznie, ponieważ zdolności Impów i Chowańców pozwalają im na niszczenie a nawet na kradzież many wroga.
Imp
2
3
Chowaniec
1
2
1-2
2-3
5
5
13
13
0
0
0
0
4
6
16
16
Poziom 1
25
45
Ulepszenie Poziom 1
Zniszczenie Many Kradzież Many


Poziom II
Rogate Demony to podstawowa jednostka do walki wręcz w zamku Inferno. Rogate Demony są bardzo odporne i potrafią powstrzymać nieprzyjacielską szarżę dzięki wysokiej przewadze liczebnej. Jednostki te posiadają unikalną umiejętność poświęcenia, w rezultacie tej samodetonacji powstaje potężna eksplozja pierwotnej energii chaosu.
Rogaty Demon
1
3
Rogaty Nadzorca
3
4
1-2
1-4
5
4
7
8
0
0
0
0
13
13
15
15
Poziom 2
40
60
Ulepszenie Poziom 2
Szał Eksplozja, Szał


Poziom III
Piekielne Ogary i Cerbery są trzonem ataku w siłach zamku Inferno. Ich niesamowite zdolności sieją spustoszenie wśród szeregów wrogów. Jednakże stworzenia te nie są zbyt odporne na ataki i nie powinny zbyt długo pozostawać w zwarciu. Najlepiej gdy wykorzysta się ich zdolności do dobicia osłabionego wcześniej przeciwnika. Dzięki swoim trzem głowo Cerbery potrafia zaatakować kilka jednostek jednocześnie.
Piekielny Ogar
4
4
Cerber
2
2
3-5
4-6
7
8
13
13
0
0
0
0
15
15
8
8
Poziom 3
110
160
Ulepszenie Poziom 3
Nic szczególnego Atak trzema głowami, Brak kontrataku wroga


Poziom IV
Sukkubusy to jedyne jednostki posiadające zdolność ataku z dystansu w szeregach Inferno. Powinny być używane jako wsparcie dla jednostek walczących w zwarciu. Ponadto Sukkubusy mogą kontratakować z dystansu, co czyni je bardzo groźnymi przeciwniczkami. Wróg zastanowi się dwa razy, zanim zaatakuje te niezwykle groźne istoty.
Sukkub
6
6
Władczyni Sukkubusów
6
6
6-13
6-13
4
4
10
10
6
6
0
0
20
30
5
5
Poziom 4
240
330
Ulepszenie Poziom 4
Jednostka Dystansowa, Kontratak na dystans Jednostka Dystansowa, Kontratak Dystansowy, Łańcuchowy strzał


Poziom V
Zmory to jednostki obdarzone iście piekielną szybkością i refleksem. Błyskawicznie przemierzają pole bitwy, by zgnieść przeciwnika podczas szaleńczej szarży. Piekielne rumaki i Zmory nieprzypadkowo zasłużyły na swą złą reputację, mogą spowodować, że wróg, nawet silniejszy od nich, rzuci się do ucieczki. Podczas walki wręcz przeciwnicy nie są w stanie kontratakować ich ataków.
Piekielny Rumak
13
18
Zmora
13
18
8-16
8-16
7
8
16
16
0
0
0
0
50
66
3
3
Poziom 5
480
666
Ulepszenie Poziom 5
Duża istota, Atak strachem Duża istota, Atak strachem, Aura Strachu


Poziom VI
Czarty i Czarci Lordowie to najbardziej utalentowani wojownicy w szeregach Inferno. Oprócz mistrzowskiego opanowania walki wręcz, mają zdolność rzucania czarów opartych na klątwach i czarów ofensywnych, które przerzedzają zastępy wrogów. Utalentowane Czarty i Czarci Lordowie zarówno w ataku i obronie dla dobrego stratega są kluczem do zwycięstwa.
Czart
21
22
Czarci Lord
21
21
13-26
13-31
4
4
8
8
0
0
30
30
110
120
2
2
Poziom 6
1550
1850
Ulepszenie Poziom 6
Duża istota, Jednostka magiczna, Czary: Kula Ognia, Grad Meteorytów,Wrażliwość. Duża istota, Jednostka magiczna, Czary: Kula Ognia, Grad Meteorytów, Wrażliwość.


Poziom VII
Diabły są ostatecznym osiągnięciem chaosu w świecie Ashan. Dzięki swej mocy i zręczności, daleko w tyle pozostawiają pozostałe jednostki Inferno. Jako jedyne istoty posiadają dostęp do piekielnych planów rzeczywistości, co powoduje, że mogą się przemieszczać po polu bitwy za pomocą teleportacji. Arcydiabły w chwilach zagrożenia mogą przywołać Czarcich Lordów prosto z zamku Inferno.
Diabeł
27
31
Arcydiabeł
25
29
36-66
36-66
7
7
11
11
0
0
0
0
166
199
1
1
Poziom 7
3666+1
4666+2
Ulepszenie Poziom 7
Duża istota, Teleportacja Duża istota, Teleportacja, Przywołanie Czarcich Lordów


Oznaczenia:
- atak - obrona - zasięg obrażeń - ruch - inicjatywa - strzały
- mana - życie - przyrost tygodniowy - koszt
Zobacz również jednostki z:
Akademia | Loch | Przystań | Inferno | Nekropolis | Sylwan


Uaktualnił Tosiek19

Komentarze
Heros dnia 01 luty 2007 o 08:26
Super wygląda arcydiabeł
Lechu dnia 27 luty 2007 o 16:15
hehe wszelkie ulepszenia to poprostu podpalenie jednostki


Benzynka i jechanesmiley
Matti_The_Rogalino dnia 03 marzec 2007 o 09:57
wszystkie jednostki mają zdolność brama
Woogy dnia 22 marzec 2007 o 21:38
Matti_The_Rogalino - prócz Diabła i Arcydiabła... Nawet przepadam za Inferno... Wygląd jednostek też jest the best... heh...
darkon dnia 24 marzec 2007 o 21:53
inferno jest najlepszy zamkiem przeciwko wszystkim.ma złodzieji manny którzy kroją manne do zera,robią bramy nawet do 95% wojska przyzwającego znaczy 100 zmor może przyzwać 95 zmor na pole walki plus czarty od diabła ,jeden diabeł moje wezwać 1,5 czarta około tego.hehe i tak dalej......moge wymieniać kilka godzin sposoby atakuw inferno. kocham ten zamek w każdej serii w której był.smiley
elf123 dnia 25 marzec 2007 o 13:12
smileyCo zrobić , aby Chowaniec ukradł mane ?
darkon dnia 02 kwiecień 2007 o 00:31
nic!!automatycznie kradną manne przed swoim ruchem, szkoda ze tyklo dla wrogich herosuw.......eh
darkon dnia 02 kwiecień 2007 o 13:32
oto moja stara taktyka tym zamkiem!!
umiejetność logistyka- specjalizacja[znajdowanie drogi]
:zn drogi+brama =szybsze bramy.
szybsze bramy+brama[ekspertska]=teleport.
przydatne dla czartów i demonów
igorek219 dnia 05 kwiecień 2007 o 19:53
elf123 on na samym początku ukrada mane bochaterom:lol:
Madzior1414 dnia 07 maj 2007 o 16:42
Sukkubia Ulubienica i Zmora...is the best...
ben10 dnia 10 maj 2007 o 22:04
Słyszałem że arcydiabeł ma mały ognisty oddech...
FINDAN dnia 13 maj 2007 o 09:58
tak,tak,tak ładne wypowiedzi ale nie chce sie chwalić ale ja miałem 109 arcydiabłów.A wyobraźcie sobie jaka reszta była xD.Czy ktoś mnie pobije?tylko bez przewalania
ben10 dnia 14 maj 2007 o 20:59
No już ci wierze... 1-0-9 arcydiabłów
FINDAN dnia 14 maj 2007 o 21:26
kurde o ile idziesz?ja tyle arcydiabłów miałem w scenariuszu ostatni lot sokołówsmiley
Bartekpl111 dnia 19 maj 2007 o 08:13
Ja mielem 126 a poza tym to najgorszy zamek razem z Nekropolis
ben10 dnia 21 maj 2007 o 19:55
Ty też to potwierdz
Godryk dnia 23 maj 2007 o 19:54
Nie chwalcie sie bo ja bym je rozwalił miałem 164 archanioły
ben10 dnia 23 maj 2007 o 20:51
Mam dość...
Kruch Nekromata dnia 19 czerwiec 2007 o 19:15
Bartekpl111 mylisz się to najlepszy (zaras po nekropolis)zamek w h5
oczywiście for me. A co do wyglądu to zgadzam się z Heros że arcydjabeł fozologicznie wygląda.smiley
Jerzyk dnia 22 czerwiec 2007 o 15:40
Nekropolis najlepsze ale to żart prawda?
Kruch Nekromata dnia 22 czerwiec 2007 o 18:42
a zasadził ci ktoś kopa w d_p_?
Jerzyk dnia 22 czerwiec 2007 o 18:49
To żart, czy groźba, bo odnosze wrażenie, że to pierwsze?
Kruch Nekromata dnia 22 czerwiec 2007 o 18:54
nie widzisz tego znaku na końcu każdy dzieciak wie co to oznacza
Kruch Nekromata dnia 22 czerwiec 2007 o 18:55
to pytanie ślepakusmiley
ben10 dnia 23 czerwiec 2007 o 13:48
EJ! Jeżyk narzryj sie kolców to napewno zobaczysz że Nekropolis żądzi a heaven nudzi ! Kruch Nekromanta nawet jeśli nie dostał kopa w d_ _e to 100% zasłużył
Kruch Nekromata dnia 23 czerwiec 2007 o 14:30
hehehe smiley
Jerzyk dnia 23 czerwiec 2007 o 14:56
No "żądzi" to na pewno, lol, nie dość, że noob to jeszcze analfabeta. Dzieciaczki nie kłóćcie się ze mną, bo widać, że mało o najnowszych "hirołsach" wiecie. Pewnie pare razy dostaliście w pape od kogoś grającego Przystanią i teraz piszecie takie smęty, o ile wogóle graliście przeciwko żywemu przeciwnikowi (ja to mam pecha, że też musiałem na dwóch użytkowników neostrady trawić:shysmiley.
Rzeziblacha dnia 28 czerwiec 2007 o 16:03
ja nie lubie inferno bo jest słabe i drogie jednostki mają mało życia ale fajnie bo mają czar brama...ale i tak są do bani!smiley
Woogy dnia 30 czerwiec 2007 o 17:16
Najlepsze są chyba Czarty Ale jedna rzecz jest bardzo nieudana... A mianoiwcie to, że więksczość ulepszonych jednostek z inferno, to podpalenie podstawowych smiley :/
Acidros dnia 02 lipiec 2007 o 22:32
Moja wypowiedź brzmi: zależy od umiejętności wykorzystania armi, bo np arcydiabły nie mogą wykorzystywać Bramy ale za to mogą przywoływać czarcich lordów ze zwłok poległych sprzymierzeńców.
Przy odpowiednich umiejętnościach i wiedzy brama to niszczycielska broń która nie ma sobie równych, ale trzeba uważać by nie stracić pierwotnej armi.
Woogy dnia 05 lipiec 2007 o 12:48
Acidros... No, no... Trafił nam się następny dobry i uważny gracz HV smiley Jakich rzadko... Ja szczerze też tak uważnie nie gram, także ich doceniam smiley
Zehir dnia 09 lipiec 2007 o 08:13
Zamek Ognia i demonów. Nawet nieźle wygląda, ale ten zamek gra czarną rolę w Homm5. Ten zamek i demony to \w kampanii\ najwięksi wrogowie wszystkich!smileysmiley
Sebek_1-9-9-6 dnia 13 lipiec 2007 o 11:09
najlepszy zamek jak dla mnie
mariowow dnia 17 lipiec 2007 o 14:39
1.Havensmiley
2.Infernosmiley
3.Nekropolissmiley
4.Sylwan:confused:
5.Akademiasmiley
6.Loch:upset:
oliwsen7 dnia 23 lipiec 2007 o 11:40
nie lubie tego miasta::sourgrapes:
T-Rex 5t dnia 24 lipiec 2007 o 18:24
Fajny Zamek! Eeee każdy zamek mi się podoba w HOMM V
1. Akademia
2. Przystań
3. Loch
4. Inferno
5. Nekropolis
6. Sylwan
T-Rex 5t dnia 24 lipiec 2007 o 18:30
1. 9/10
2. 9/10
3. 8/10
4. 8/10
5. 7/10
6. 5/10

Każdy zamek jest wyjątkowy na swój sposób!
Moje indywidualne oceny, więc oszczędźcie mnie
w bluzgach ok.smileysmileysmiley
Sebek-1-9-9-6 dnia 25 lipiec 2007 o 17:22
ten zamek juz nie jest dla mnie najlepszy(lista w Lochu)Pomylili Chochlików z Impami
Crack Hack dnia 26 lipiec 2007 o 09:12
Czarci lordowie najsilniejszy z 6 pozimoy czy mam racje czy mam racje !!
BolekSzukaLolka dnia 28 lipiec 2007 o 16:41
1. Kaczka smiley
2. Gąsior smiley
3. Kaczuszka smiley
4. Powietrze :confused:
5. Woda smiley
6. Drób :upset:
povalony14 dnia 29 lipiec 2007 o 17:37
crack hack a brales pod uwage raksze albo drzewca ???
Crack Hack dnia 30 lipiec 2007 o 09:19
povalony no pewnie że bralem ! Drezewiec i ent maja niezla wytrzymalosc i troche w ataku ! Ale nie dokopia lordowi ! Rakszasa tez niezla moglaby z nim rywalizowac !! Rozumiem jakbys mi tu wtracil paldyna !!!smileysmiley
smola8 dnia 01 sierpień 2007 o 22:01
Sukkuba ulubenica atakując nadystana atakuje w przeciwnika i w moją jednostkę z innego zamku:confused:
Shadow_Witch dnia 05 sierpień 2007 o 20:43
1. Chochlik - syf
2. Rogaty Demon - syf
3. Piekielny Ogar - syf
4. Sukkub - niezła
5. Zmora - taka se
6. Czarci Lord - taki se
7. Arcydiabeł - syf

W moim rankingu Inferno zajmuje ostatnie miejsce. Pierwszy oczywiście jest Dungeon a drugi Heven smiley
szynszyl92 dnia 08 sierpień 2007 o 00:28
Czart+ Sukkub+ Diabeł= drużyna marzeńsmiley
oliwsen7 dnia 14 sierpień 2007 o 02:36
Jednostki Inferno tak jak Haven mają zawsze swoje miejsce na polu walki i są często trudne do pokonania. smiley
Gerald dnia 17 sierpień 2007 o 14:30
Fajny zamek zwalszcza jak ma sie tego bohatera Deleb. Jesli potrafi sie wykorzystac brame jest zabojczy. Co do czarnej roli to jeszcze nekropolis. NO moze gdyby nie Markal "dobrzy" uratowali by wczesniej Izabele i historia potoczyla by sie inaczej. ALe wtedy nie bylo by dodatkow i dark messiaha smiley.
CzarciLord dnia 31 sierpień 2007 o 08:51
Ja mam takie małe ale !
Nie:
Chochlik tylko Imp
Sukkub- Sukkubus
Sukkubia Ulubienica- Władczyni Sukkubusów smiley
I w Inferno to wszsystko
SLAYER_COMBO dnia 31 sierpień 2007 o 18:31
1. Loch smiley
2. Akademia smiley
3. Forteca smiley
4. Sylwan smiley
5. Inferno smiley
6. Nekropolis
7. Przystań
akwi dnia 01 wrzesień 2007 o 12:53
Ja też tak uważam Witek.
chociaż nie wiem jak na to wpadłes

Ps Jak mam o ciebie pisac, slayer czy witek?
SLAYER_COMBO dnia 01 wrzesień 2007 o 13:07
CO TY BREDZISZ
CzarciLord dnia 05 wrzesień 2007 o 20:34
Inferno według mnie najlepsze
smiley
Impirion dnia 08 wrzesień 2007 o 21:45
1. Necropolis, bo masz dużo szkieletów łuczników.
2. Przystań, bo jest szkolenie i możesz wyszkolić kilkuset kuszników.
3. Inferno, silne jednostki.
4. Loch, bo są smoczki i inne fajne rzeczy.
5. Sylvan, piąte to dobre miejsce dla niego.
6. Akademia, świetna jak masz czas ją rozwinąć.
7. Forteca, no cóż z dwojga złego wolę akademię bo nią więcej grałem.
Impirion dnia 08 wrzesień 2007 o 21:47
Robie sprostowanie:
1. Necropolis, bo masz dużo szkieletów łuczników.
2. Przystań, bo jest szkolenie i możesz wyszkolić kilkuset kuszników.
3. Inferno, silne jednostki.
4. Loch, bo są smoczki i inne fajne rzeczy.
5. Akademia, świetna jak masz czas ją rozwinąć.
6. Forteca, no cóż z dwojga złego wolę akademię bo nią więcej grałem.
7. Sylvan, bo nie lubie nadętych elfów, którymi ludzie się podniecają!
CzarciLord dnia 19 wrzesień 2007 o 13:41
I miejsce- Inferno wyjechane jednostki i tak jakoś zawsze miałem pociąd do ognia - raz spaliłem świeczke w 10 sek. smiley
II miejsce Nekropolis Duża populacja jednosteksmiley
III miejsce Przystań Są Anioły co jest dość dobrym stworzeniemsmiley
IV miejsce Sylvan nigdy nie lubiałem elfów
V miejsce Loch nie podobają mnie się wszystkie potwory oplucz smoków cieniasmiley
VI miejsce Akademia Potworki mnie się nie podobają smiley
Kruch Nekromata dnia 26 wrzesień 2007 o 20:40
nie którzy tu piszą że Nekropolis Jest dobre (to prawda) inni że złę
jeszcze inni że tekie sobie jeszcze inni inniejsi niż ci poprzednio że to zależy od bochatera ale nikt nie zauważył jak dużo można włożyć
w tą gierkę od siebie i ja powiem wam o czymś o czym połowa z was (nie oryginalne wiadomości) nie wie... to honor nie ważne żę wygrasz ale że dasz początek wojnie poniewasz ktoś zawrze przegra i się narodzi na nowo (jako jeden z nas) ja nigdy nie zdradzę nekropoli i powtarzam honor umarlaki (niektórzy z was wezmą to za żart ale ja bym to wzią do serca)
mirko dnia 27 wrzesień 2007 o 14:47
spoko smiley(
tytan bith dnia 05 październik 2007 o 20:38
fajne h5 rządzi
ashan94 dnia 08 październik 2007 o 21:08
1 Słaby ale kradnie mane 2
2 słabiak 2
3 Dobry ale mało wytrzymały 3
4 Dobra istota strzelająca 4
5 Ale cienias! 2
6 Znakomita jednostka 5
7 Dobry 4
Ylthin dnia 08 październik 2007 o 21:20
1 sylwan bo druidzi są dobrzy a eny nie do pokonania...
2 forteca bo runy i super obrona jednostek
3 przystań bo szkolenie i kontratak
4 inferno bo fajny wygląd jednostek
5 loch bo za mały przyrost i drogo...
6 akademia jakoś mi nie przypadła do gustu...
7 nekropolis nienawidze nieumarłych którymi niekturzy sie tak podniecają!!!!
Ylthin dnia 08 październik 2007 o 21:23
imp- fajny kradnie mane
rogaty demon-wytrzymały
piekielny ogar-szybki
sukkubus-strzał łańcuchowy
zmora-aura przerażenia
czart-dziwak
diabeł-
Markal Wielki dnia 12 październik 2007 o 18:46
Będę mówił ulepszone:
1.Chowaniec-extra obrażenia,wysoka inicjatywa-5
2.Rogaty Nadzorca-słabszy od Chowańca ,mała inicjatywa i szybkość-3+
3.Cerber-atak na trzy głowy i dobre obrażenia,szybkośći inicjtywa-5+
4.Władczyni Sukkubów-fajny atak łańcuchowy ale lepiej nie mieć wtedy żywych jednostek,reszta taka sobie.
5.Zmoraaa-duże obrażenia,strach,inicjatywa extra! 6-
6.Czarci Lord-Miecz śmierci po prostu cudo,czary też świetne,tylko mała inicjatywa i szybkość ale i tak dobry!-5+
7.Arcydiabeł-gdyby nie mało PŻ to byłaby to jedna z najlepszych jednostek 7 poziomu,obrażenia,inicjatywa i szybkość GOOD! 6-
Markal Wielki dnia 12 październik 2007 o 18:46
Acha sorry dla Władczyni Sukkubów -5
IceInferno dnia 02 listopad 2007 o 09:03
ale to moje ulubione miasto z heaven i mojimi ulubionymi jednostkami są diabły i arcy diabły cerber zmora czarty i archanioł
IceInferno dnia 02 listopad 2007 o 09:05
no i jeszcze kilka z innych miast smiley smiley ale nie podoba mi sie zbyt nekropolis te i
Loch dnia 10 listopad 2007 o 08:01
czarci lord jest ok smiley
M00NLight dnia 18 listopad 2007 o 20:38
Ogary są najlepsze smiley
black dragon dnia 22 listopad 2007 o 10:54
ulepszenie to tylko podpalenie jednostki
M00NLight dnia 24 listopad 2007 o 16:38
Impy - moje ulubione potworki , silniejsze od rogatych demonów (5)
Rogate demony - bardzo słaba jednostka (2)
Ogary - ulepszone są dobre , bo biją 3 jednostki na raz (5)
Sukkubusy - ulepszone są dobrą jednostką w inferno , bo atakują czasami kilka jednostek jednocześnie (6)
Piekielne rumaki - podoba mi się ta ich umiejętność , że przeciwnik ucieka (6)
Czarty - ten ich czar - grad meteorytów jest zabójczy smiley (6)
Diabeł - do niczego (1)

Suma: 5+
Lady Ninde dnia 26 listopad 2007 o 13:22
Według mojej skromnej osoby nie ma najgorszych zamków. Każdy ma swój sposób walki, a i zależy to również od taktycznych możliwości gracza. No i siły bohatera oczywista rzecz . Ja tam nie przepadam osobiście za Inferno (kwestia gustu)
ciacho dnia 06 grudzień 2007 o 16:06
no kiedys mialem najlepsza armie tym zamkiem ale ukepszenie to nic innego jak podpalenie jednostek smiley nie umiem grac w gry wiec moej zdanie sie nie liczy smiley
KATALIZATOR dnia 17 grudzień 2007 o 17:02
Moim zdaniem Sylwan wymiata. Na przykład łowcy, za każdym razem wypuszczają dwie strzały ! smiley
dzendzej dnia 30 grudzień 2007 o 20:17
lechu pisze że wszystkie ulepszenia w inferno się palą MA LIPĘ cerber się nie pali smiley smiley smiley a ja ;lubię inferno i ktoś może sobie uważać że arcydiabeł to słabiak ja go bardzo lubię i uważam że oprócz czarciego demona to najlepsza jednostka jak na swój lvl smiley smiley smiley smiley
Asha dnia 04 styczeń 2008 o 08:14
Jak grałam kiedyś Izabelą w kampanii to zawsze chowańce kradły mi manę Najs
rudymenko dnia 04 styczeń 2008 o 17:53
daje 4/6 za dobre hęci
Alaryk_93 dnia 06 styczeń 2008 o 13:26
Ktoś powyżej napisał, że arcydiabły nie mają bramy, chciałbym to sprostować, otóż mają tylko trzeba zdobyć umiejętność MISTRZOWSKIEJ BRAMY - wtedy "arcy" mogą przyzwać czarciego lorda lub arcydiabełki.
Kha-Beleth94 dnia 08 styczeń 2008 o 18:35
Skala:
1 - obrzydliwie obrzydliwe smiley
2- okropne
3- niedopuszczalne
4- no i poco?smiley
5- takie se
6- no już lepiej
7- OK
8- podoba mi się
9- super
10 - Super extra wystrzałowe bombowe!!! [Jupi]


1- 7 OK i nic więcej
2- 3+ tu to jest total max dno...
3- 8-- jest OK ale cerbery z III HoMM były lepsze
4- 9- tu jest majstersztyk i tylle
5- 7+ średniak ale dobry średniak
6- 9- bardzo dobre wykonanie
7- 8 zwykła ósemka- nic specjalnego
molotov dnia 11 styczeń 2008 o 17:29
wypasiaste
najlepsze czarcie lordy i diabły smiley
mati dnia 14 styczeń 2008 o 15:04
oceny od 0 do 6
Impy-dam 4 za to że kradną manę smiley
Rogate Demony-zasługują na 1 lvl 1
Cerber-dobry 3.5 smiley
Sukkubus-fajny ten łańcuch ognia 5 smiley smiley smiley smiley smiley smiley
Zmora-genialny 6
Czarty-super 6
Arcydiabeł-trochę mało HP ale ujdzie 5.5 smiley smiley smiley
Arcy Demon dnia 28 styczeń 2008 o 20:49
Inferno is the best
paka dnia 01 luty 2008 o 19:11
smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley inferno jest umnie na 2 miejscu smiley smiley smiley smiley smiley
Incub dnia 01 luty 2008 o 21:06
jednostki z inferno są ekstra super smiley
Incub dnia 01 luty 2008 o 21:08
inferno żądzi smiley smiley smiley smiley smiley smiley
Lord Nikolaj dnia 08 luty 2008 o 19:35
A ja sie z Incubem nie zgadzam
u mnie Inferno jest na przedostatnim miejscu. Oto moja ocena:
Imp-Chowaniec: Głupie, małe stworki ze zwisającym językiem; dobre u nich jest tylko tzw. "Kradziesz Many" choć i to nieprzydatne;
Rogaty demon - nadzorca: Tłuste brzydale ze zbyt ruchliwą ręką to ma być demon? Wytrzymałość - spoko, ale reszta syf
Piesek (tak go nazywam) - Cerber: Jedna z dwóch fajnych jednostek : wygląd - smiley szybkość - smiley wytrzymałość - siła smiley brak kontrataku -
Sukkubus - mogli zostać przy gogach z trójki. Sukkubus to syf!
Koń - Zmora - płonący koń z rogiem na nosie i trzeba garbami - Dobre jest tylko Strach i siła.
Czart - Ole, Ole Ole Ole, Nie damy sie, nie damy sie! totalny odlot! Czary, miecz śmierci - jednostka marzeń!!!
Diabeł - taki se smiley teleport spoko, siła spoko, wytrzymałość spoko ale wygląd głupi.
Ogółem daję ocene 2+ (bez czartów i cerberów by było 1----
Dziekuje za uwagę.
rafmat dnia 17 luty 2008 o 10:46
czarci lord 6 rulezzz
rafmat dnia 17 luty 2008 o 10:48
u mnie czart nie ma zaklęća deszcz metorytuw
rafmat dnia 17 luty 2008 o 20:40
1. inferno 2.nekropolis 3.przystań 4 akademia 5 sylvan 6.loch
kordon dnia 18 luty 2008 o 20:04
tylko tyle mogę powiedzieć smiley
rafmat dnia 19 luty 2008 o 08:56
przepra pierwsze nekropolis
turkuc_t dnia 29 luty 2008 o 12:15
Czarci lord -tak nawala,że nie wiem super magia po prostu SUPERsmiley
Zmora-SUPER silna z pola bitwy anioły spieprzają jak poparzone
Arcydiabeł -SUPER
Rzeziblacha dnia 29 luty 2008 o 19:05
Oj każdy zamek jest dobry tylko trzeba dobrze nim grać..a nie jak tutaj niektórzy patrzą się tylko na wygląd np.Cytadela z H3 wszystkie jednostki słabizna a ich zdolność! wypas!!!!!!!! więc ten zamek jest według mnie tak samo dobry jak reszta daje mu 9+/10 smiley
Rzeziblacha dnia 29 luty 2008 o 19:15
A co do zmor to........PODPALILI JEDNOROżCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
goblin dnia 17 marzec 2008 o 09:56
heheheheheh uwielbiam impy
Czarci pomiot dnia 22 marzec 2008 o 21:21
piekielny rumak jest do bani, super jest CZART:upset:
grondo-lamer dnia 24 marzec 2008 o 12:59
nom
grondo-lamer dnia 24 marzec 2008 o 12:59
Lechu zgadzam sie
erykstrozyk10 dnia 24 marzec 2008 o 21:41
Inferno jest potężne i arcydiabeł jest bombowy,ALE raz u mnie archanioł pokonał diabła.
Dawid10 dnia 25 marzec 2008 o 13:14
Suuuper! tutaj jest jak w piekleeeee, zajmuje miejsce w topliście:
1.Loch
2.Przystań
3.Sylvan
4.INFERNO
5.akademia
6.to ścierwo nekropolis

tutaj ulepszone jednostki są wszystkie ogniste
kiedyś pokonałem sylvan
erykstrozyk10 dnia 27 marzec 2008 o 17:32
Sylvan jest do dupy!!!
Nekro jest najfajniejsze!!!
Przystań i inferno jest najlepsze!!!:upset:
grondo-lamer dnia 31 marzec 2008 o 21:21
Crack Hack ja kiedyś miałem dużą armię, ale wróg większą (jutro opowiem szczegóły) i miałem 30-40 czarcich lordów, a wróg gdzieś ok. 28 entów, ale se robił ciągle widmowe zastępy, a jakos go pokonalemsmiley
przemek-14-93 dnia 03 kwiecień 2008 o 22:01
Oceniam:
1.Imp- do bani 2
2. Demon- też do bani -3
3.Ogar- dużo chodzi -4
4.Sukkub- ulepszona może zranić kilku wrogów na raz +4
5.Zmora- dość dobra jednostka +4
6.Czart- ulepszony ma super czar ,,Deszcz meteorytów" 5
7. Diabeł- taki sobie, fajnie się przemiescza +4
Ocena zamku wynosi: +3
Dawid10 dnia 05 kwiecień 2008 o 17:10
oceniam:
imp-do bani ale ma fajne zabieranie many
demon-do bani ale ma fajną explozjesmiley
ogar-nic nie powiem
sukkub-ulepszona może ranić kilku wrogów i kontraatak z dystansu a podstawowa tylko kontraatak z dystansusmiley
zmora-to jest super konik! ma bardzo duzą siłe na akademie i infermosmiley
czart-moja ulubiona jednostka w całym H5!!!!! on fajnie atakujesmileysmileysmileysmileysmiley
diabeł-on ma wskszeszenie mojej ulubionej jednostki i za to go też luiesmileysmiley
Huor Ringeril dnia 15 kwiecień 2008 o 13:02
Imp - jakbym widział mojego młodszego kuzyna
Dawid10 dnia 15 kwiecień 2008 o 14:59
a mi małe dziecko
Mistrz nekromancji dnia 20 kwiecień 2008 o 17:15
Jak dla mnie każdy zamek ma zalety.
Przystań-łucznicy i kusznicy oraz krzyżowcy
Sylvan-tancerz wojny, myśliwy (strasznie wkurzjący, gdy mamy się z nim mierzyc tak jak druid), smoczek,
Akademia-czasami dobry bohater, możliwośc tworzenia artefaktów, tytani, gremliny (na początku bardzo przydatne bo strzelają), magowie rządzą, dżiny, ale tylko kiedy one atakują bo jak dostaną to jest kiepsko, no i po trochu golemy
Inferno-impy (wysysają manę przydatne-w starciu z magami, sukkubusy jak pocisk się odbija są duże straty, ogarki porójna szczęka, diabełki (ogólnie niezłe) i prawdziwi wymiatacze-czarty
Loch-krwawe furie-na początku bitwy hit and run parę razy i po klopocie z słabszymi przeciwnikami, minotaury dośc wytrzymałe, a i obrażenia nie małe, mroczni jeźdźcy, hyderki i tradycyjnie-smoczki bynajmniej nie do zabawy z dziecmi
Nekropolis-super zdolnośc nekromancji, po pokonaniu dużej, ale słabej armii (np. 200 chłopów) powstaje dużo naszych chudych przyjaciół, kostuchy koszą na polu bitwy jednostki wroga jak zboże, wampirki, duszki kiedy pociski i ciosy nie trafiają w nie, a normalnie są słabe, szkielety (bo dużo ich, a i nie są najgorsze), lisze pokryte liszjami są dośc groźne jak jest ich dużo inaczej nie są zbyt przudatne, smoki (ilośc równoważy jakośc)
Jak dla mnie wszystkie są ,,dośc'' dobre, ale najgorzej miec za wroga Sylvan i Akademię, ale jak się samemu nimi gra to juz nie są takie dobre.
KajkaHades dnia 30 kwiecień 2008 o 21:28
smiley a ja mam 220 arcydiabłów
KajkaHades dnia 30 kwiecień 2008 o 21:41
No to:
Imp Chowaniec- LOL Z wyjątkiem umiejętności (5)
Rogaty nadzorca demon- mroczna strona jakiegos strongmana (6)
Cerber ogar- taki se smiley (4)
Sukkub Władczyni - może być smiley (7)
Zmory rumaki- czad (6)
Czarty i lordy- zajeodjazd smiley (9) (fajny okrzyk mają XD)
Diabły i arcy- cool czad na maxa (10)
smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley
KajkaHades dnia 06 maj 2008 o 13:22
1. inferno smiley
2.loch smiley
3.sylwan smiley
4.nekropolis smiley
5. przystań
6.akademia
michalski_13 dnia 07 czerwiec 2008 o 17:55
Mam pytanie wie ktos co to jest Martwy szeregowy czy moze ktos sie z nim spot al
Milandia dnia 16 czerwiec 2008 o 22:05
Moja skala to 1 - 10
Impy i chowańce - impy sweet, chowańce fajna umiejętność kradziesz many - daję 7
demon i rogaty nadzorca - eetam nuda xD no niby Nadzorcy fajnie wyglądają ale co z tego 3
Piekielne Ogary i Cerbery - Spoko zachowały się od trójki i chwała im za to tylko że im ogony wycięli smiley - 5 albo 6
Sukussub ( czy jak to tam się pisze) i Władczynie - Jestem w kropce. Wyglądają very sympatycznie i są też niezłe więc bez obaw 8
Rumaki i zmory - Mam ogromne serducho do zmor po prostu je kocham od IV - ki a tu są...fajne! - bez zastrzeżeń 10!
Czrty i Lordy - Dłuższa chwila zastanowinia... chyba 8
Diabły i arcy - Bez wiekszych problemów i wyrzutów - 10 na szynach
turkuc_t dnia 29 czerwiec 2008 o 22:30
1 Akademia - silne i fajne jednostki + magia też fajna smiley
2 Loch - super wygląda mocne jednostki smiley (dałbym pierwsze miejsce ale mam upodobanie do Rakasza Raja ) (są dużo lepsze od Nag H3,4)
3 Inferno - nie wygląda fajnie ale silne jednostki + umiejętności porażające smiley
4 Przystań - fajnie wygląda i silne jednostki smiley
5 Sylwan - dałbym na ostatnie , ale fajne smoki
6 Nekropolois - miazga
PS Archanioły mają na kapturze napisane po angielsku giń diable coś tam przed tym jeszcze pisze ale nie umiem doczytać , jutro napisze postaram się
turkuc_t dnia 02 lipiec 2008 o 09:32
Jeśli o Archanioły chodzi to na kapturze przed tym jest lustrzane odbicie czyli giń diable od tyłu coś pisze jeszcze na szatach , ale chyba to samo
Klajster dnia 06 lipiec 2008 o 18:21
Nekropolis jest najfajniejsze, a po nim jest akademia, ale to pewnie przez moje upodobanie do umarlaków.
Klajster dnia 06 lipiec 2008 o 18:23
Inferno stawiam na czwarte miejsce(za lochem).
Verfang dnia 06 lipiec 2008 o 22:27
u mnie to wygląda inaczej
1-Akademia smiley
2-Twierdza smiley
3-Inferno i Loch ekzekwo smiley
4-Nekropolis
5-Forteca smiley
6-Przystań
7-Sylwan
Dawid10 dnia 13 lipiec 2008 o 11:50
Klajster hyba cie pojebało nekro to same zgnilce nie mówiąc o zombiakach a akademia to jakieś pedały! żal żal człowieku
Sylath dnia 22 lipiec 2008 o 10:36
Dawid10 dnia 13 lipiec 2008 o 11:50
Klajster hyba cie pojebało nekro to same zgnilce nie mówiąc o zombiakach a akademia to jakieś pedały! żal żal człowieku

Ok. po pierwsze pisze się "chyba"
po drugie każdy ma swoją opinie na temat zamków
po trzecie jak się nie umie grać tymi zamkami to się od razu przezywa, że głupie?
Koniec
erykstrozyk10 dnia 24 lipiec 2008 o 14:46
Oceniamy:

1.Imp: Fajny bo kradnie przeciwnikowi manę.Fajny jak ja go mam.
2.Ta płonąca małpa: Do kitu. Może silny i wytrzymały ale jakoś niefajny.
3. Piesek: Może być. Szybki, ale mało wytrzymały. Trzygłowy jest extra.
4.Sukkubus: Fajna bo strzela łańcuchem ognia.
5. Konik: Fajny,super,extra,cool.
6.Czart: Super bo ma extra czary, ale porusza się o mało pól.
7.Diabeł: Extra bo jest silny, teleportuje się i jest wytrzymały.

Według mnie najsilniejsza frakcja w H5.

Ocena dla zamku: 6
antos_3 dnia 02 sierpień 2008 o 10:51
1.imp-2+
2.rogaty demon-3/4
3.piekielny ogar-4+
4.subbkuska-5
5.piekielny rumak-5
6.czart-6+
7.diabeł-6+

ocena zamku-5+
widmo strachu dnia 07 sierpień 2008 o 13:31
Poziomy 4 i 6 są najlepsze z gry
kacper66 dnia 14 sierpień 2008 o 12:08
zarąbiste!!!!!!!!!!!!!!!!!11 smiley smiley smiley smiley najlepsi są arcydiabeł,czarci lord i cerber smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley
zielny serafin z dzungli dnia 16 sierpień 2008 o 12:25
ciekawe czy sukuubusy są latarnicami
zielny serafin z dzungli dnia 16 sierpień 2008 o 12:29
spoko wygląda czarci lord

chowaniec 3+
rogaty nadzorca 4
cerber 3+
władczyni sukuubusuw 6+
zmora 2+
czarci lord 6+
arcydiabeł 5

ciekawe czemu stwurcy chcą wszystkich spalić oprucz cerbera

sory za ortografie
zielny serafin z dzungli dnia 16 sierpień 2008 o 12:32
wy sie tu nie klućcie bo i tak dzikie chordy najlepsze

a pszede wszystkim jadowite wiwerny

sory za ortografie
zielny serafin z dzungli dnia 16 sierpień 2008 o 12:39
a tak opropo ja w ostatnim locie sokołów miałem 250 arcydiabłów
532 czarcie lordy
858 zmory
1203 władczynie sukkubusów
0 cerberów
4456 rogatych nadzorców
i
5023 chowańce
Shaida dnia 06 wrzesień 2008 o 23:18
Pit Lord jest świetny, gdyby jeszcze tylko miał więcej kolejek i ruchu...
Zdumiewające jest to, że 8 pit lordów zabiło mi w walce wręcz jednego ulepszonego zielonego smoka O.O - Podczas gdy to była neutralna jednostka.
Co do reszty... To pieski są jeszcze w miarę dobre, ale łatwo się je zabija. Nightmare też jest ok.
zielny serafin z dzungli dnia 14 wrzesień 2008 o 20:51
ale stworznie dużej armi nie jest trudne wystarczy przewinąć trochę tur i masz
Arkadius dnia 17 październik 2008 o 19:40
Impy - dno, w ogóle nimi nie walcze, czasem tylko brama przed oddziałami strzelającymi.
Rogaty D - atakuje tylko jeśli jest ok 100 w armii; tak samo jak impt; szkoda ich tracić
Ogar - troche lepszy Rogacz ale nadal cienko
Sukkub - i tu zaczyna sie zabawa; zaczynają sie naprawdę fajne jednostki szczególnie 2 lev z łańcuchem; troche słaby dmg ale to narazie 4 lev
Rumak - jest OK; uwielbiam jak mam np. 80 i brama +40 za mury albo przed jednostkami strzelającymi - to jest to!
czart - mieszane uczucia ale zaraz obok panienki na S trzon mojego woja - szkoda ze tak malo many ale deszcze meteo lub kula ognia robią swoje a i w zwarciu niezle
Diabel - @#$% sprawa, praktycznie wogole nie walczy nim, wole odłożyć kasy na upowanie czartow i miec deszcz meteo - mogli troche lepiej pomyślec np dac jakis niezly ofensywny czar albo chocby cos grupowego...

tak czy siak bardzo lubie ten zamek z 1 powodu - BRAMA - gdyby jej nie bylo byla by tragedia a tak jest naprawde ciekawie - no ale trzeba polubić; o gustach nie nie dyskutuje
+ Implozja, hipnoza, łańcuch błyskawic i jakies grupowe osłabienie i gra się pięknie
Hrathen dnia 26 październik 2008 o 09:55
No i czemu ja tu pisze że inferno w heroesie 5 jest najlepsze ze wszystkich heroesów.Popatrzcie na ich zabójczy wygląd.Wreszcie się postarali o ten zamek.W heroes3 paliły się tylko maggogi i mirydy tera jest istny pożar.2 arcydiabły bez problemu pokonają 2 archy.No i zajefajnie wyglądają.Czemu nikt niedocenia rogatych nadzorców.Twarde to i liczne i stosunkowo tanie.Przecie liczebność to podstawa armi inferno.Przeciwko akademi ten zamek zawsze wygra.Władczynie sukubbusów nie dośc że fajny wygląd to i staty piękne oraz umiejętność strału łańcuchowego.Elfy mogą się w dupe pocałowac ze swoimi strzałkami.Zmory to jedyne do czego się przyczepiam.Jakoś ich nie lubię.Czarcie lordy są super ale nie aż tak żeby od razu najlepsze z 6 poziomu.Są troche wolne.Przepraszam cholernie wolne.Ale ja raczej używam ich jako jednostkę wsparcia i czarów ofensywnych niż chołote na straty.No i jest cerber co to zagryzie 3 i jeszcze mu nie oddają.W końcu to niedokarmione pieski.Podstawa do ataku.Dość dobra inicjatywa i obrażenia wytrzymałość i obrona gorzej, ale na co komu obrona kiedy wróg leży smiley)
Arantir i Sandro dnia 10 grudzień 2008 o 18:08
diabły nie wyglądaja na demony tylko jak oszołomy a rogate demony jak małpy
Vela dnia 14 grudzień 2008 o 15:21
Lubię Inferno,j est na prawdę super! Jednostki są ładne i efektowne tylko mam co do ich wyglądu pewne zastrzeżenia:

1. Dlaczego Sukubbusy mają skrzydła na opak i dot ego nie latają!? Sukubbusy zawsze latają to jest zasady jakiej nie powinno się łamać.
2. Po co Czartom te "skrzydła"? Wyglądają z nimi nieco głupio, jak by niedorozwinięte kończyny czy coś.... Chodź jak wyobrażam sobie Czarta bez nich, to jakoś łyso wygląda...

Najbardziej podobają mi się Zmory.
Dawidas12 dnia 18 grudzień 2008 o 17:20
W 3 części Herous nie lubiłem Inferno ale w 5 bardzo mi się podoba.Choćby ze względu na czarty.
czarny mag dnia 26 grudzień 2008 o 20:55
dziwny jest piekelny rumak i zmora. biegną do przeciwnika zatrzymują się a po 3 sekundach robią atak dziwnie wygląda
kristoverek dnia 24 luty 2009 o 18:03
Big Eek świetne ogółem
kristoverek dnia 24 luty 2009 o 18:04
Jak sie robi uśmieszki :-)
karolxp27 dnia 13 marzec 2009 o 15:16
srak
zielny serafin z dzungli dnia 19 marzec 2009 o 15:03
dla Arantira i Sandro według ciebie diabły mały by mieć kose lub
końcówke trójżebu zamiast ręki

te są najleprze
zielny serafin z dzungli dnia 19 marzec 2009 o 15:04
vela kóry mają skrzydła i nie latają
więc czemu sukkubusy miały by latać
zielny serafin z dzungli dnia 19 marzec 2009 o 15:07
eeeeee kto to jest pit lord
zielny serafin z dzungli dnia 19 marzec 2009 o 15:08
jeśli chodzi o czarciego lorda to on zawsze zabija co najmniej 1 jednostkę (miecz śmierci)
Kacper i Biszkopt dnia 29 kwiecień 2009 o 08:31
arcydiabeł to natan kurzynaoga zamieszkały wszklarach na granicy dolnośląsko - opolskim.
Kacper i Biszkopt dnia 29 kwiecień 2009 o 08:32
kurna
masster11 dnia 30 kwiecień 2009 o 13:15
inferno majfajniejszy zamek z 5
patyczekg2 dnia 10 maj 2009 o 14:28
diabły to diabły a nie takie coś co jest 7 jednostką. moim zdaniem to też powini mić inne imiona. o takie: diabeł (normalny), antychryst(ulepszony) i w dzikih hordah szatan(alternatywa) .
masster11 dnia 02 czerwiec 2009 o 13:00
nie ma Ifrytów!! beznadzieja :X
kupeq dnia 27 czerwiec 2009 o 13:31
Kurde kolega mi ciągle gadał o Czarcich Lordach i Arcydiabłach. To se zagrałem 2 misja mam 12 Grfów patrze a tu 9 Czarcich Lordów. No to ich wale... Wygrałem!!! Straty: 3 Gryfy, 2 Krzyżowców i 5 Zbrojnych. No i tyle... Patrze a tu Arcydiabeł. Atakuje i widze że 16... Wygrałem. Kolega słaby widocznie...
Qwal5 dnia 10 lipiec 2009 o 10:38
1.Nekropolis :]
2.Infermo smiley
3.Przystań smiley
4.Akademia :/
5.Loch smiley
6.Sylvian :[
Qwal5 dnia 11 lipiec 2009 o 09:15
Moje wojska:
103 Arcydiabły
245 Czarci Lord
274 Zmory
689 Władczyni Sukubusów
1609 Chowańców
2392 Rgatych Nadzorców smiley
Qwal5 dnia 11 lipiec 2009 o 09:15
Moje wojska:
103 Arcydiabły
245 Czarci Lord
274 Zmory
689 Władczyni Sukubusów
1609 Chowańców
2392 Rgatych Nadzorców smiley
Markal2000 dnia 16 lipiec 2009 o 11:28
Moje wojska:
2938 Chowańców
1635 Rogatych Nadzorców
123 Matron Cienia (dołączyly sie)
700 Władczyń Sukkubów
654 Zmory
543 Czarcich Lordów
301 Arcydiabłów
demon king dnia 17 lipiec 2009 o 15:01
arcydiabeł mistrz
zielny serafin z dzungli dnia 12 sierpień 2009 o 22:19
markal skąd masz tak mało Rgatych nadzorców
SmokCienia dnia 14 sierpień 2009 o 18:59
liiii tam akademia lepsza
gdyby arcydiabeł był lepszy to co innego...
-Agrael- dnia 21 sierpień 2009 o 22:02
Uwielbiam Inferno to moja najulubieńsza rasa. Dlaczego w punktach.
* Styl walki inferno polega na osłabieniu przeciwnika przez:
Kradzież many
Bramę
Zaklęcia
i łańcuchowy strzał.
Gdy przeciwnik opada z sił dokańczamy go w tradycyjny sposób.

*Wygląd postaci:
Postacie z inferno mają charakterystyczny wygląd.
Podstawowe jednostki wyglądają zwyczajnie.
Pierwsze ulepszenia są podpalone ( oprócz cerbera )
A drugie ulepszenia wyglądają jak by zgasły.
(Ja wole te pierwsze ulepszenia ( oprócz cerbera )

*Zdolności postaci:
Imp/Chowaniec - złodziej many - żadna istota tak nie osłabia bohatera gdyż w bohatera nie można atakować.

Rogaty demon/nadzorca - szał to nawet dobra zdolność ale nadzorcy potrafią eksplodować nie robiąc sobie krzywdy.

Piekielny ogar/cerber - Piekielne ogary może i nie mają żadnych zdolności ale mają bardzo dużo szybkości dzięki temu mogą przebiec naprawdę duży dystans.Cerbery posiadają zdolność atak trzema głowami i brak kontrataku wroga co jest idealne dla istoty trzeciego poziomu.

Sukkub/Władczyni sukkubusów - kontratak na odległość to bardzo korzystna dla sukkubusów zdolność ponieważ żaden z łuczników nie może ci oddać a ty możesz. Władczyni sukkubusów posiada łańcuchowy strzał. Jako jedyny strzelec w grze strzela na całą drużynę przeciwnika.

Zmora/Koszmar - atak strachem powoduje iż wroga jednostka zaczyna się bać i ucieka kawałek od ciebie.

Czart/Czarci lord - to jednostki magiczne o czarach 2,1 i 4 poziomu.Czarcie lordy posiadają miecz śmierci który musi zabić co najmniej jedną istotę nawet feniksa.

Diabeł/Arcydiabeł - Teleportacja to ważna umiejętność jeśli chodzi o podboje miast i gdy na polu bitwy są przeszkody typu konar lub istota.Arcydiabły mogą przywoływać czarcich lordów dzięki temu mamy więcej istot na polu bitwy co przydaje się w każdej walce.

*Moja ulubiona postać:

Moja ulubiona postać to Czarci lord.
1 Dlatego że to istota magiczna
2 Dlatego że morze pokonać feniksa jednym ciosem
3 Fajny wygląd
4 Najwyższo poziomowa jednostka magiczna
5 Brama

Ktoś ma pytania co do inferno to napisz.
kostuch dnia 07 październik 2009 o 08:48
danielm200 dnia 21 październik 2009 o 20:55
Jednostki inferno wymiatają wszystkie jednostki injerno w HEROES 5 są świetne najlepsze :-} ...
Markal2000 dnia 14 listopad 2009 o 19:44
"markal skąd masz tak mało Rogatych nadzorców"

kasy nie było i jednostek smiley
smiercionosny dnia 06 grudzień 2009 o 17:20
Czarty mają mocne czary
Graba dnia 02 styczeń 2010 o 20:07
Właśnie przechodzę kampanię Inferno w podstawce i...Te jednostki są niezłe!Moja taktyka jest taka,że Chowańce i Rogaci Nadzorcy przywołują sojuszników (czytaj:używają zdolności Brama) przy łucznikach wroga,aby nie mogli strzelać,a następnie stają obok moich Sukkubusek żeby przeciwnik nie miał dostępu dojścia do nich.W tym czasie te demonice wykańczają wroga na dystans strzałem łańcuchowym.Dobra każdy chyba to zna,ale to jest dobra w każdej sytuacji!Właściwie to można wygrać właśnie taką armią składającą się z trzech jednostek tylko trzeba mieć ich dość sporo...A co jak się ma więcej oddziałów?Nic prostszego jak się nimi szarżuje na wroga,pali się wszystko i plądruje!!! A serio to by się jeszcze Cerbery przydały do atakowania 3 przeciwników naraz jak się tak pięknie ustawią w jednej linii..Dobra tak zgadliście,ten komentarz jest bezsensu...
masster11 dnia 03 styczeń 2010 o 19:23
wszystkie jednostki bardzo fajne ale brakuje mi infrytów smiley smiley
@k@tsuki dnia 21 luty 2010 o 16:40
Moim zdaniem, najfajniejsze są Sukkubusy smiley
Reszta może iść spać xDDDD
smiercionosny dnia 04 marzec 2010 o 17:53
Ja tam za inferno nie przepadam smiley
Lord_Mergoth dnia 05 marzec 2010 o 14:51
Inferno niezłe jednak ja tam wolę Przystań czy Fortecę
patryninho dnia 07 kwiecień 2010 o 16:05
TO JEST NAJGORSZA JEDNOSTKA 2 POZIOMU !!! JUŻ ZWIADOWCA JEST LEPSZY Z LOCHU (mowie o rogatym demonie)
mienso2 dnia 12 kwiecień 2010 o 12:13
Jednostki lochu są silniejsze ale mają mały przyrost (zwiadowca 7,krwawa dziewica 5, minotaur 6, jaszczurka 4, hydra 3 wiedźma 2, smok 1)
Hyacyntus dnia 25 kwiecień 2010 o 21:46
Inferno - Nacja w dużej mierze kanoniczna (sprawdzone, pasujące, "Klimatyczne" jednostki). Co mi się nie podoba w tej nacji: mało strzelaków: sukkubusy i (dzięki magii) czarty. Osobiście nie przepadam za tą nacją, ale to rzecz gustu. Po prostu wolę jasną stronę mocy: Zamek całkiem dobrze dopracowany. Rozwój i umiejętności bohatera całkiem fajne: przyzywanie może nie przytłacza, ale może umiejętnie przyblokować jakieś, wrogie jednostki. Dlatego to idealna nacja dla taktyków;-)
Teraz słowo o jednostkach:
Impy - słabe, na uwagę zwraca zniszczenie / kradzież many. Liczące się przy dużych ilościach
Demony - Moim zdaniem nic szczególnego, nawet ta ekspolzja
Ogary i cerbery - uwagę zwraca dobra inicjatywa i pole ruchu, poza tym atak obszarowy, mimo to są lepsze jednostki III rzedu
Sukkubusy - słabo się biją, ale świetnie strzelają, trzeba się bać
Zmory - podobnie jak ogary, na plus inicjatywa i pole ruchu, reszta - przeciętna
Czarty - moim zdaniem najlepsza jednostka VI rzędu. Dobrze się tłuką, a do tego te czary.... Bardziej w Inferno boję się czartów niż diabłów (patrz dalej)
Diabły - Wśród innych jednostek VII rzędu przeciętne, ale przywołują czarcich lordów. Też trzeba się bać
lukisz123 dnia 26 kwiecień 2010 o 14:48
oceniam jak w szkole tylko ulepszone potwory
chowaniec przyzwoita jednostka kradnie manę co jest dużym plusem dam 4
rogaty nadzorca słabiak jego plusem jest eksplozja 4-
cerber dobre obrażenia i atak 3 jednostki naraz 5
władczyni sukubusów ten ich atak wymiata 5
zmora przyzwoita jednostka 4
czarci lord super wystrzałowy bombowy! 6
arcydiabeł 5
Inferno10 dnia 13 lipiec 2010 o 12:11
moja ulubiona jednostka to Czarczi Lord albo Arcydiabęł..
filu123 dnia 13 lipiec 2010 o 14:10
nawet lubię inferno ale jaki jest trzecia njmocniejsza jednostka z cyklu djabeł arcydjabeł i co potem?
bezio123 dnia 22 lipiec 2010 o 15:07
Jak dla mnie inferno to szajz. Dużo bardziej wolę Sylvan.
bezio123 dnia 22 lipiec 2010 o 15:18
Oto moja ocena jednostek inferno.

1. Imp, Chowaniec- gożej już nie można
2. Rogaty demon, Rogaty nadzorca- nie najlepiej
3. Piekielny ogar, cerber- gożej już nie można
4. Sukubbus, Władczyni sukubbusów- dobre
5. Piekielny rumak, zmora- nie najlepiej
6. Czart, Czarci lord- dobre
7. Diabeł, Arcydiabeł- dobre

skala ocen

1. gożej już nie można
2.pomyłka
3.nie najlepiej
4.może być
5. w miarę
6.dobre
7.bardzo dobre
8.świetne
9.wybitne
Inferno10 dnia 01 sierpień 2010 o 22:57
Ludzie! imp/chowaniec to wcale nie słaba jednostka 112 chowancy pokonuje 50 rusałek ! albo 60 impów pokonuje 10 rusałek(zawsze coś ) ogolnie są przydatni..
Guyver dnia 23 sierpień 2010 o 09:58
Siema , wszystkim rozstrzygającym spór o najlepszy zamek powiem tak : każdy jest dobry jak się umie nim grac !!! , INFERNO - wygrywam z każda inna nacja jak dotąd oprócz PRZYSTANI ( i nie chodzi o single player ) Masz "brame" + natychmiastowe przyzwanie = 95 % wygranej , Impy mieso armatnie ale duża liczba to szansa na pozbycie sie u wroga całej manny ( jezeli jest to mag to pomyślcie co mu zrobiliscie ) Jeszcze cos o BRAMIE , jezeli nie masz Talentu/Umiejetności katapulty przewaznie mury długo wytrzymuja , przejdzie tylko diabeł , BRAME stawiamy za murami i robimy sieczke !!! ,
Tyle INFERNO RULEZ !!!!
Heroesfan dnia 15 wrzesień 2010 o 14:31
Świetny piekielny klimat. Sukkubus wygląda tak jak powinna, a nie tak jak w innych grach, prawie jak człowiek. Rogaty demon (a który demon nie jest rogaty?) bardziej mi się podobał z trójki, ale ten jako biegająca bomba nie jest zły. Diabeł za to wygląda bosko (piekielnie?), a nie jak ten z trójki. czerwony koleś z rogami w jakiejś szacie śmiesznej. Dobrze że dali zmory, tylko że ten powykręcany rożek na nosie trochę dziwny i te wyrostki po bokach.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry