Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Edycja II




Jest to konkurs organizowany na forum Tawerny, mający na celu wyłonienie najlepszej rasy, wymyślonej od początku do końca przez naszych użytkowników. Szczęśliwi zwycięzcy wywalczą sobie miejsce poniżej, jednostki przeleje na papier Oliwsen, a wszystko zbierze w całość w postaci sygnatury Luk. Dlatego jeśli masz pomysł na świetną, niepokonaną i unikalną rasę, przedstaw ją, weź udział w konkursie i wygraj!




Edycja II




Drugą Edycję wygrała Grota autorstwa Kolcza.
Nazwa miasta: Grota

Charakterystyka:
Społeczeństwo: Smoki, pół-smoki
· Przypisane kolory: Czerwony, Czarny
· Bóstwa: Asha przedstawiona jako smok o siedmiu głowach (Pół-smoki nie wierzą w istnienie 8 smoków. Według nich istnieje jeden smok który reprezentuje wszystkie żywioły)
· Filozofia: „Prawdziwym zwycięstwem nie jest wygrana, lecz uniknięcie porażki”
· Królestwo: Kirasl
· Stolica: Kadma
· Symbole: Smocze oko, na czarnym tle
· Bohater: Pół-smok


Opis: Pół-Smoki od wieków żyły w krainie Ashan. Początkowo miały być wysłannikami 7 smoków, lecz w miarę gdy o nich zapominano zaczęły zakładać własne królestwa całkowicie odwracając się od kultu siedmiu smoków.

Jednostki:
1.Seldryni >> Haldryni/Kaldryni



Seldryni to zwyczajni ludzie służący w armii Pół-smoków. Są uzbrojeni w potężne Halabardy i noszą pancerze ze smoczej skóry. Łuski na ich zbrojach najczęściej mają złoty odcień. (Brak atutów)

Haldryni to także ludzie ale już nie ci z zewnątrz, a ci urodzeni w smoczych grotach. Tak jak Seldryni walczą Halabardą dodatkowo pokrytą smoczą łuską. Opanowali tą broń do perfekcji dzięki czemu mają szansę na zadanie krytycznego uderzenia. (Krytyczne uderzenie)

Kaldryni odłożyli na bok Halabardy i zaczęli się szkolić we władaniu dwoma ostrzami. Ich największym atutem jest szybkość ataku, dzięki czemu mogą powstrzymywać kontratak. (Podwójne uderzenie, wstrzymany kontratak)



2.Smokokrwiści >> Smocze języki/Ogniste języki



Smokokrwiści rodzą się najczęściej z małżeństw ludzi z pół-smokami. Od zwykłych ludzi odróżniają ich najczęściej kostne wyrostki (z czoła lub łokci). Ponad to istoty te żyją dłużej i są bardziej wytrzymałe, mają lepszą celność. W armii pełnią role strzelców. (Jednostka dystansowa, smocza skóra.)

Smocze języki prócz cech które mają zwykli Smokokrwiści odziedziczyli po swoich rodzicach cechę porozumiewania się ze smokami oraz zionięcia ogniem. Płomień który wytwarzają nie jest na tyle groźny żeby wyrządzić szkody przeciwnikowi, ale dzięki niemu mogą zapalać strzały. (Jednostka dystansowa, ognista strzała, smocza skóra)

Ogniste języki porzuciły łuki na rzecz rozwijania swoich smoczych talentów. Ogień który wytwarzają może już zrobić krzywdę przeciwnikowi. (Ognisty podmuch, smocza skóra)



3. Kapłan >> Smoczy Kapłan/Patriarcha



Kapłani to smokokrwiści obdarzeni umiejętnościami magicznymi. Na twarzach noszą złote maski z sekwencjami w nieznanym języku. Swoje umiejętności wspomagają smoczymi berłami. (Księga zaklęć, smocza skóra)

Smoczy kapłani to smokokrwiści u których talent magiczny wykryto już przy narodzinach. Szkolone w specjalnych szkołach magii od najmłodszych lat rozwijają swoje umiejętności o wiele szybciej. (Księga zaklęć, smocza skóra)

Patriarcha swoje umiejętności kieruje nie w magię a bezpośrednią walkę. Swój dwuręczny miecz potrafi zakląć w dowolny żywioł, a groza którą wzbudzają na polu walki jest wprost proporcjonalna do ich siły.



4. Jeźdźcy >> Smoczy jeźdźcy/Dragoni



Jeźdcy to najbardziej mobilna jednostka w armii pół-smoków. Dosiadają uskrzydlonych jaszczurów (nie smoków), a ich bronią są długie lance. Jeźdźcy podobnie jak gryfy potrafią pikować. (Pikowanie, smocza skóra, duża jednostka)

Smoczy jeźdźcy w przeciwieństwie do swoich „zwyczajnych” odpowiedników nie jeżdżą już na jaszczurach, lecz na najprawdziwszych smokach. Co prawda są one dość małe jak na smoki, ale za to niezwykle szybkie. (Pikowanie, smocza skóra, duża jednostka)

Dragoni tak wytrenowali swoje smoki że te na ich rozkaz natychmiast zieją ogniem. Lance które do tej pory używali zostały odłożone na bok przez co jeszcze bardziej wzrosła szybkość tej jednostki. (Pikowanie, smocza skóra, duża jednostka)



5.Jaszczuro-smok >> Bitewny Jaszczuro-smok /Krwawy Jaszczuro-smok



Jasczuro-smok to krzyżówka Jaszczura z krwią smoka. Nie posiadają skrzydeł dlatego nie potrafią latać, ale ich siła i ogromna szczęka pełna kłów rekąpęsują im tą stratę.(Duża jednostka, szarża, smocza skóra)

Bitewny Jaszczuro-smok to opancerzona „wersja” swojego poprzednika. Mają założone metalowe obicia na kły, a ich szarża przebije każdą obronę. Otwory na oczy zrobione są w kształcie elipsy tak by wyglądały na smocze.

Krwawe Jaszczuro-smoki są tak naprawdę, normalnymi tyle że żyjącymi dziko. Kiedy zostaną złapane są jako tako tresowane, ale nic nie przezwycięży instynktu... Kiedy Krwawe Jaszczuro-smoki wpadną w szał ich statystyki rosną.



6.Pół-smok >> Demoniczny Pół-smok/ Pół-smok Chaosu



Pół smoki w przeciwieństwie do smokokrwistych jeszcze bardziej różnią się od ludzi. Mają jaszczurze oczy w kształcie elipsy, usadowione nieco powyżej nosa. Z pleców wyrastają im skrzydła, a na czole mają parę rogów. Są istotami długowiecznymi, żyją ok. 1700 lat. W walce używaj swoich ostrych jak brzytwa pazurów i palących nozdrzy. (Smocza skóra, ognisty podmuch)

W żyłach demonicznych pół-smoków płynie krew diabelskich istot. Dzięki temu są silniejsze, szybsze, ale łatwiej wyprowadzić je z równowagi. A gdy dojdzie już do tego stanu, pół-smoki stają się nieobliczalne – atakują nie tylko jednostki wroga ale także swoich sojuszników. (Ognisty podmuch, Smocza skóra, Szał smoka)

Pół-smoki Chaosu lubują się w studiowaniu niezwykle niebezpiecznej magii zniszczenia. Opanowały do perfekcji niektóre aspekty tej sztuki. Niestety zaniedbując treningi siłowe spadła wytrzymałość i siła ich organizmów.(Magia zniszczenia, Smocza skóra, Ognisty podmuch)



7.Demosmok >> Ognisty Demosmok /Piekielny Demosmok



Demosmoki są wielkimi bezskrzydłymi smokami. Powstały w wyniku połączenia smoczej krwi z demoniczną. Budową przypominają Tyranozaury, biegają na czterech, atakują na dwóch łapach. Demosmoki są odporne na wszelkiego rodzaju magię, w dodatku same mogą przyzwać diabelskie pomioty. (Duża jednostka, smocza skóra, odporność na magie, przyzwanie Sukkubusa, ognisty podmuch, wzbudza grozę)

Ogniste Demosmoki są specjalnie szkolonymi w rozwijaniu swoich ognistych talentów jednostkami. Efekty po użyciu ich płomienia są trwałe i nieusuwalne. (Duża jednostka, smocza skóra, odporność na magię, przyzwanie Sukubusa, ognisty podmuch, wzbudza grozę, poparzenie)

W żyłach Demosmoków płynie jeszcze więcej piekielnej krwi. Wyostrza to ich zmysły ale tak jak w przypadku orków łatwiej wyprowadza z równowagi. Kiedy wpadną w Furię nie baczą na to kogo atakują, a ich siła jest o wiele większa. (Duża jednostka, smocza skóra, odporność na magię, przyzwanie Sukubusa, ognisty podmuch, wzbudza grozę, Furia)




Rasa: Kolcz
Rysunki: Oliwsen
Grafika: Luk

Komentarze
Matejasik dnia 25 styczeń 2009 o 13:22
PIERWSZY

Fajne miasto szczególnie istota 7 lvl
Noel dnia 26 styczeń 2009 o 13:31
Popieram
Gothic1 dnia 28 styczeń 2009 o 13:42
no super szkoda że w grze ich nie ma
Nekron dnia 30 styczeń 2009 o 17:19
Super
wojtekwas dnia 01 luty 2009 o 18:46
hmm..wszystko jest podobne oprucz jednostki pierwszej prawie same smoki nie wiem trzeba bylo lepiej pomyslec ja bym te demonsmoki zamienilbym na np.wladce smokow(takiego na konia ze skrzydlami i z laską)wole pomysl 1
Mich9331 dnia 12 luty 2009 o 18:53
świetne !!!!
DzeJOł dnia 21 luty 2009 o 18:27
Ten też mi się podoba. Suuuuuuuuper
mikmike93 dnia 26 luty 2009 o 12:33
Rasa świetna. Pograłoby się takąsmiley Gratulacje za pomysłsmiley
raelag320 dnia 11 kwiecień 2009 o 20:04
Grota wymiata
Drakus dnia 22 kwiecień 2009 o 19:37
dobre ale poprzednia edycja była lepsza.
puciu dnia 28 kwiecień 2009 o 15:21
ja wole ta edycje
puciu dnia 28 kwiecień 2009 o 15:22
ten co to rysowal musi miec niezle synhro oko-reka-papier
raelag320 dnia 29 czerwiec 2009 o 23:27
aa...SUPER
animaluki dnia 17 lipiec 2009 o 22:03
według mnie obie edycje są na takim samym poziomie smiley
shadowmatriarch95 dnia 12 sierpień 2009 o 13:06
poprawnesmiley
kacper66 dnia 27 sierpień 2009 o 12:25
brawo to jest świetne w skali do 10 daje 8,5
wilk111 dnia 20 listopad 2009 o 18:32
super
wilk111 dnia 21 listopad 2009 o 11:09
fajne pomysły na jednostki
wilk111 dnia 21 listopad 2009 o 11:18
dlaczego dragoni mają te same zdolności co smoczy jeźdźcy i zwykli jeźdźcy i dlaczego nie latają przecież potrafią pikować i dlaczego nie zrobiłeś statystyk i istot latających
wilk111 dnia 21 listopad 2009 o 11:22
trochę za dinozaurowate
wilk111 dnia 22 listopad 2009 o 13:09
pisze Kolcz odpisz proszę jak to zrobiłeś że pokazali twoją rase w tawernie ja też chce zgłosić pomysł na rase a nie wiem jak odpisz plis
Kornel dnia 12 styczeń 2010 o 11:14
Jak by takie w herosach 6 były super !
serafin dnia 04 luty 2010 o 21:47
brawa dla twórcy
Aldaor dnia 10 luty 2010 o 18:18
dobre, dobre
kostuch dnia 25 luty 2010 o 12:54
super trzeba miec pomysł żeby zrobic cos takiego (zgadzam sie z kornel)
HrabiaDrako dnia 04 maj 2010 o 08:54
Do Autora:Mogę wykorzystać ten pomysł w grze podobnej do heroes nad którą pracuję?Mogę zaoferować miejsce w Creditsach (niekomercyjna gierka);p
garthomp dnia 24 maj 2010 o 18:03
extra te smoki
garthomp dnia 24 maj 2010 o 18:04
no i smoczokrwiści!
Dougalion dnia 10 czerwiec 2010 o 14:57
jednostka 6poziomu jest bardzo pomysłowa
Dougalion dnia 10 czerwiec 2010 o 15:03
1lvl:6
2lvl:4 słaby pomysł
3lvl:5
4lvl:6ulubiona moja
5lvl:5
6lvl:6pomysłowa
7lvl:-6 dobre ale we większości ostatnie jednostki to smoki ja bym proponował Boginię Smoków wielką babke z skrzydłami ziejąca ogniem
Sandro8889 dnia 22 czerwiec 2010 o 15:11
spoko
Dosiadacz Modliszek dnia 27 sierpień 2010 o 18:45
Supersmiley.Taką rasą by się chętnie zagrało.
Hubian dnia 28 sierpień 2010 o 17:40
6 lvl podobny do demona z HOMM 4
A co do rasy świetny pomysł , ale nazwy ...
za dużo o smokach.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 63% [10 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 13% [2 Głosów]
Dobre Dobre 6% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 19% [3 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry