dnia 27 grudzień 2006 o 17:33
Mam packa 1.4 a i tak moje jednostki inaczej wyglądają niż tutaj.. Czym to jest spowodowane??Np. nie mam tej koronki nad inkwizytorem ani tych nowych wzorków a szatach paladyów. Może wiecie o co chodzi?? |
dnia 27 grudzień 2006 o 19:30
Część screenów była robiona na podstawie bety a nie pełenj wersji jescze przed jej wydaniem |
dnia 01 luty 2007 o 21:41
hehehe...
MOIM ZDANIEM NAJLEPSZA Z NACJI
jesli ktos oglądał Władcę Pierścieni to ,zapewne podziela moje zdanie ,że ta nacja w zupełności odzwierciedla państwo Gondoru. A w szczególności architekture Minas Tirth i Osgiliath Od zawsze najlepiej grałem nacją Ludzi ,od zawsze uważałem ja za najlepszą z nacji ,i od zawsze najefektowniej nia grałem(bo praktycznie tylko nia )      |
dnia 02 luty 2007 o 20:31
ta rasa jest najlepsza |
dnia 09 luty 2007 o 22:17
IMHO doskonale zrównoważona frakcja. Po pierwsze nie ma tu jednostek od "niczego", każda ma swoje miejsce na polu bitwy i swoje zadania do wykonania. Po drugie, doskonale rozdane umiejętności. Bardzo fajnie się nią walczy, a jeszcze fajniej wygrywa  |
dnia 27 luty 2007 o 16:13
SUPER JEDNOSTKI ale nie najfajniejszze |
dnia 03 marzec 2007 o 09:49
Dobre jednostki! |
dnia 03 marzec 2007 o 09:49
Dobre jednostki! |
dnia 04 marzec 2007 o 17:30
Miasto Ludzi jest najlepszą frakcją. Najlepiej do ataku wysyłać krzyżowców, paladynów i gryfy, a aniołami wskrzeszać. |
dnia 10 marzec 2007 o 19:35
Uwielbiam ten zamek!!!Zawsze nim gram.
I czy ktoś moze mi wytłumaczyć o co chodzi z tą wersją beta czy coś takiego..??
Bo np. moi inkwizytorzy nie mają tego czegoś nad głową  |
dnia 23 marzec 2007 o 08:57
Gosik17 - To jest Ałreola... Po prostu te screeny były robione w wersji beta, czyli demo... A Inkwizytorzy i Enty, i zresztą kilka poprawek w innych - zostały zmienione w ostatniej chwili przed wyprodukowaniem wersji alfa, czyli pełnej...
A wracając do komentarza... To ten zamek faktycznie jest niezły... Ale nie najlepszy ;P... Lubie stąd wszystkie jednostki... Ale najmniej to chyba Kapłanów i Inkwizytorów... Naprawdę nezły zamek... Jak inne zresztą ;P... |
dnia 14 kwiecień 2007 o 11:46
dwa słowa: do dupy:rip |
dnia 24 kwiecień 2007 o 11:05
Sylvan rządzi!!!!!!!!!!! |
dnia 07 maj 2007 o 16:39
nawet, nawet.....archanioły i gryfy królewskie..... suuuuper... |
dnia 08 maj 2007 o 20:56
Słowo daje ,nie cierpie tej frakcji    |
dnia 11 maj 2007 o 20:55
Ludzie są najlepszą frakcją. Na przykład taki sylwan... owszem, enty są potężne, ale wykończą je 4 oddziały Krzyżowców po 200 w każdym, nie mówiąc już o nekropolis. Problemy miałem jedynie walcząc z Academy i z Lochem, ale i tak wygrałem   |
dnia 12 maj 2007 o 09:07
najlepsza jednostka i najlepszy potwór oczywiście archanioł |
dnia 13 maj 2007 o 09:53
yyyyyyy nie mam zdania :confused: |
dnia 19 maj 2007 o 08:06
najlepsza frakcja najlepsze i najfajniejsze jednostki w grze! zawsze nim gram! reszta do dupy!Haven Wymiata |
dnia 21 maj 2007 o 20:00
Ty to byś nawet pocałował to GIE !  |
dnia 22 maj 2007 o 16:56
Haven-----booooooring:sourgrapes: |
dnia 23 maj 2007 o 18:27
Ludzie są najlepszą frakcją. Na przykład taki sylwan... owszem, enty są potężne, ale wykończą je 4 oddziały Krzyżowców po 200 w każdym, nie mówiąc już o nekropolis. Problemy miałem jedynie walcząc z Academy i z Lochem, ale i tak wygrałem taaaaaaaaaaaaa a zanim bedziesz mial tych krzyżowców to przeciwnik bedzie mial 50 entow , a zresztą to Myśliwi i druidzi robia z Sylwan masakryczna rase   |
dnia 19 czerwiec 2007 o 19:41
Zgadzam się z DevilNecro i Macioz i ben10 i z innymi " do dupy" jusz cytadela była lepsza w h3,to znaczy zdrugiej strony całkiem ich lubie
"zamieniać w szkielety" a i tak na reszte życia "Niech was pochłonie Śmierć i Szatan" |
dnia 22 czerwiec 2007 o 15:36
Jeżeli ktoś twierdzi, że ten zamek jest to d*py, to odrazu widać jakie ma pojęcie o "hirołsach". Mimo, że Przystań stawia na ilość to jakość armii jest naprawde wysoka, a tych 200 Krzyżowców to można mieć w przeciągu 5 tygodni, ale dużo bardziej opłacalni są Strzelcy Wyborowi. Zdolność treningu tworzy z Przystani jedną z najlepszych, o ile nie najlepszych frakcji. |
dnia 22 czerwiec 2007 o 18:38
buhahhahabaa o kościeje"Zdolność treningu tworzy z Przystani jedną z najlepszych, o ile nie najlepszych frakcji" nie wyrobie!!! najleprzą hahahahah chyba do podcierania mi dupy  |
dnia 22 czerwiec 2007 o 18:46
Jest tak jak mówiłem , a co do kilku ostatnich wyrazów w twojej wypowiedzi, to może zrób jak zwykle i zwróć się z tym do matki. |
dnia 22 czerwiec 2007 o 18:52
i tu się mylisz nie mam tak jak to powiedziałeś "matki" i sprostowanie twej odpowiedzi to heven mi wystarcza nie sram jak ty |
dnia 23 czerwiec 2007 o 14:59
O ile dobrze zrozumiałem twój bełkot to nie masz matki i nie s*asz, jak to się wyraziłeś, a więc spoko, pojechałeś sam sobie. |
dnia 23 czerwiec 2007 o 20:20
nie sram jak ty ciłku |
dnia 25 czerwiec 2007 o 08:56
Przystań rozdupcy każdą frakcję. To tylko kwestia strategi. A te 1k Krzyżowców miałem za 5 miesięcy a nie tygodni. |
dnia 28 czerwiec 2007 o 16:23
spox zamek |
dnia 30 czerwiec 2007 o 17:17
Bardzo ładne jednostki Łucznicy, Kusznicy, Gryfy, Gryfy Królewskie, Anioły, Archanioły is the best!!!  |
dnia 02 lipiec 2007 o 22:23
Czy to będzie Przystań, Nekropolia czy jakikolwiek inny, chodzi raczej o umiejętne wykorzystanie zalet każdej frakcji a nie o ich siłę. Dla przykładu,Przystań może wykorzystać trening do zmiany jednostek niskiego poziomu na wyższy, ale ma swoje ograniczenia. Nie można ze zbrojnych zrobić gryfów. Nekropolia może zmieniać jednostki innych frakcji w nieumarłe odpowiedniki ich poziomu, ale nie może wykorzystać tego na jednostkach mechanicznych, golemy i gargulce. Sylvan ma gildię mścicieli która umożliwia wybór ulubionego wroga do trzech rodzajów. Loch
daje dzięki odpowiedniej budowli możliwość widzenia żywiołów wpływających na jednostki co daje możliwość zadawania dodatkowych obrażeń a także wykorzystać krwawy ołtarz do zwiększania tygodniowego przyrostu kosztem własnych jednostek. W inferno można poświęcić własne jednostki by otrzymać doświadczenie. Akademia umożliwia dzięki kuźni artefaktów tworzenie ich dla własnych oddziałów by zwiększać ich możliwości w boju. Ih wadą jest koszt ich produkcji i to że każda jednostka może posiadać prawdopodobnie tylko jeden taki przedmiot.
Jak widać każda frakcja ma swoje wady i zalety. |
dnia 04 lipiec 2007 o 17:48
Mają chyba najlepsze jednostki z wszystkich zamków! |
dnia 05 lipiec 2007 o 12:51
Acodros ma rację... Świtny artykuł ^^ |
dnia 05 lipiec 2007 o 22:52
Najgorsze ma Inferno, dostajemy mało doświadczenia mimo iż poświęcamy wiele dobrych jednostek. (Wiem bo sam sprawdzełem). Jednak taką wadę naprawia umiejętność bramy u bohaterów.
Myśle, że Akademia ma najlepiej, bo można dać jednostce niskiego poziomu (która ma np. 4pkt. życia) amulet który zwiększa życie o np. 3pkt. życia. (A to się przydaje gdy mamy wiele takich jednostek np.Gremlinów. Wtedy ginie nam nie 50 tylko np.30 Gremilnów, a to już jest coś.):sleep: |
dnia 08 lipiec 2007 o 19:49
NOM ^^ Tu masz rację ^^ |
dnia 09 lipiec 2007 o 08:08
Fajnie wyglądają Czempioni i oczywiście Archanioły |
dnia 12 lipiec 2007 o 17:33
1nekropolis 2sylvan 3inferno 4przystań 5akademia 6loch  |
dnia 13 lipiec 2007 o 11:05
najlepsi inkwizytorzy i gryfy krolewskie nbajlepsze sa z tego zamku     |
dnia 14 lipiec 2007 o 22:31
eee wszystko cacy tylko , że ja nie mam żadnego dodatku i mój inkwizytor wogle inaczej wygląda : nie ma aureory , ma hełm , inny strój ... czy ktoś może mi to wyjaśnić ???    |
dnia 17 lipiec 2007 o 14:49
kurcze robie misje fall of the king i 3 razy z rzędu pszegrałem z jednym demonem... ten był chyba 7 z koleji.(demon nie raz ktury pszegrałem):upset::upset::upset: |
dnia 17 lipiec 2007 o 14:53
1.Haven 2.Inferno 3.nekropolis 4.Sylwan:confused: 5.Akademia 6.Loch:upset: |
dnia 17 lipiec 2007 o 17:08
Najlepsi są aniołowie(+ulepszenie) i kapłani(+ulepszenie)! |
dnia 19 lipiec 2007 o 23:55
Archanioły so mocne. Jedna z najlepszych jednostek. |
dnia 23 lipiec 2007 o 11:35
jednostki wygladaja troche jako tako ale dobrze sie nimi gra. najbardziej lubie strzelcow/kusznikow i gryfy |
dnia 24 lipiec 2007 o 18:17
Aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Katastrofa!!!
Archanioły świecą jak świetliki!!! Katastrofa! Tragedia! Matko! Szmira!...
Żart.
Nawet nieźle wyglądają. Hehehehehehehe Ale na maxa podoba mi się ich miecz. |
dnia 25 lipiec 2007 o 17:20
chlop przy opisie to egzekutor z kużni przeznaczenia,a tak ogólnie to Kusznik tez jest rebeliantem w dodatku,a to jest naprawdę Strzelec Wyborowy |
dnia 26 lipiec 2007 o 09:16
Macioz ale krzyzowcy nie maj szans z 2 entami po 500 !!  |
dnia 26 lipiec 2007 o 09:17
T-Rex Za to fajnie wygladaja uopadle anioly !! |
dnia 28 lipiec 2007 o 16:36
chłopi są najlepsi!!!    |
dnia 29 lipiec 2007 o 18:02
1.Inferno 2.Haven 3.Nekropolis 4.Akademia 5Sylvan 6.Lochy:upset: %*$&!@#$!$&*@&$*!*&$*!@&$*!@%$**@%$*&@%$@$&^*** |
dnia 01 sierpień 2007 o 21:45
Najlepsze jednostki w Przystaąni to:rycerze, gryfy,inkwizytorzy,paiadini i anioły |
dnia 05 sierpień 2007 o 20:52
1. Chłop - syf, syf, i jeszcze raz syf
2. Kusznik - jest dobry
3. Rycerz - syf
4. Gryf - syf!
5. Paladyn - taki se
6. Archanioł - nawet, nawet. Ale z wyglądu... :kiss:
Drugie miejsce zajmuje w topliście, bo pierwsze oczywiście loch  |
dnia 05 sierpień 2007 o 20:58
Aaa jeszcze Kapłan - on jest nawet dobry |
dnia 06 sierpień 2007 o 17:38
nie nawidze przystani ale co ta tutaj ''czrownica" wypisuje to jest koszmar kusznik jak na 2lvl good gryf boże ty widzi a nie grzmisz to
for me jest zaras po wampirze jest najleprzy (jak na 4lvl)
i pikowanie |
dnia 08 sierpień 2007 o 15:17
to miasto jest okropne jak widze lub slysze cos o tym miecie to krew mnie zalewa to jest koszmarne miasto fakt moze gryfy sa cool ale tylko one reszta to beznadzieja do sylwanu im daleko moim zdaniem !!!!!  |
dnia 08 sierpień 2007 o 15:18
uff ulzylo mi |
dnia 10 sierpień 2007 o 18:41
ciacho ty *#&&!$!*$%!(@!%@$^(@$@( w haven sa moim zdaniem najlepsi bohaterowie bo na wysokich poziomach mozna miec duzo ataku i obrony i dobre zdolnosci a jak sie ma w hu..hu duzo kasy to mozna kupic plac cwiczen i zrobic ( przykladowo ) ze 100 krzyżowców 100 inkwizatorów wiec jest to jeden z najlepszych wg zamkow |
dnia 14 sierpień 2007 o 02:33
Każdy lubi co innego ale fakt jest faktem, Haven jest najsilniejszym miastem i nic go nie przebije. Nawet orki. |
dnia 16 sierpień 2007 o 18:13
Powiem tak: Kilka dni temu przyjechałem do kumpla. Obydwaj jestesmy milosnikami serii Heroes (no oprocz czworki ). Postanowilismy zagrac przeciw naszym ojcom (starymi wyjadaczami Heroesow ). Jednak nasza przewaga byla bardzo dluga gra w piatke. Wydawalo sie ze szanse sie wyrownaly... Gralismy losowymi zamkami. Nam trafil sie Loch im Przystań. Dostalismy strasznego łupnia. Przystań ma silne jednostki i bardzo dobry przyrost. Loch tez ma dobre, ale z przyrostem jest znaczenie gorzej. 700 strzelcow wyborowych i 250 krzyzowcow wliczajac jeszcze 50 inkwizytorow i kilku archaniolow. Nie budowali paladynow co okazalo sie ich najmadrzejszym posunieciem. Mogli bez problemu ulepszac chlopow na strzelcow i czasem na krzyzowcow. Z armia 30 matron 40 hydr 6 smokow 70 minotaurow ok 60 zabojcow i kilkunastu krwawych dziewic wiadomo kto zwyciezy. Nawet w zamku. Toczylismy 2 bitwy. Jedna na polu druga w naszym zamku. Gdyby byla tylko 1 bitwa w zamku mieliby chyba z 1200 strzelcow i 400 krzyzowcow a my z 50 matron itd. I prosze nie mowic ze slabymi graczami jestesmy bo ja osobiscie przeszedlem kampanie z dodatkiem. Jak ktos nie wierzy moge wyslac savy i filmiki. Strwierdzam jedno jak potrafi sie wykorzystac umiejetnosc szkolenia ten zamek jest chyba najlepszy.  |
dnia 16 sierpień 2007 o 18:18
Jakby kots nie wiedzial te screeny powyzej jednostek sa z tkz zlych jednostek przystani biarry np upadly aniol czy czempion zla |
dnia 28 sierpień 2007 o 10:41
Co to za inkwizytor!!? Przecież inkwizytorzy noszą hełmy i nie mają żadnej idiotycznej aureolki!  |
dnia 31 sierpień 2007 o 09:04
nie:
Giermek - Zbrojny
Rycerz - Krzyżowiec  |
dnia 31 sierpień 2007 o 18:46
Nienawidze tego zamku cały czas te same podstawy zamku a to robi się już nudne. Jednostki też do bani. |
dnia 01 wrzesień 2007 o 12:48
TEN ZAMEK JEST DO D**Y NIECH SIE W***
przystań zawsze taka sama. Nigdy nic nie zmienia. Nie moge sie doczekać Tribest of the est  |
dnia 09 wrzesień 2007 o 00:51
Jedno co się nie zmieniło. Nadal uważam że Heven jest dobry. Najlepszym miastem jest co prawda Necropolis, ale po po nim jest albo Heven albo Inferno - tudno mi określić, obydwa miasta stoją na tym samym poziomie. Loch jest co prawda na 3 miejscu pod względem siły zamku, ale ja i tak przy nim pozostanę 
A co do gryfa, to da sie go przeżyć. Ale dobijające jest, jak ty zabiłeś wszystkich innych, a gryf zniknął w przestworzach xD |
dnia 10 wrzesień 2007 o 18:53
Przystań wydaje się średnia, ale jak wiesz jak grać to rozwalisz każdego! Po prostu zamieniasz wszystkich chłopów na strzelców wyborowych! Potem jak masz 600 strzelców to niech się scgowają inni! Ale i tak wole Necropolis.  |
dnia 13 wrzesień 2007 o 17:12
Bede miec heroes to wezme te jednostke  |
dnia 15 wrzesień 2007 o 07:07
Bohaterze światla ja ci to wyjasnei masz poprostu inną wersje są pachte i sobie dorub wersje O i dla mnia to najleprza jednostka bo fajnie nawalają anioły zarobilem tyle kasy ze szczątków że mam teraz 30 paladynów a miasto wygląda super myśle że ono jest najwieksze! u mnie żaden inny nie pobije tego miasta o! dolonczcie jeszcze do tego laszlo i jest wyje****a mieszanka  |
dnia 15 wrzesień 2007 o 14:56
oco ci chodzi?  |
dnia 16 wrzesień 2007 o 07:38
poprostu ze 30 paladynów miec i ze 2 anioły to jest wyje****a mieszanka  |
dnia 16 wrzesień 2007 o 11:17
Najlepsze jednostki ze wszystkich!!!!!! |
dnia 23 wrzesień 2007 o 10:24
fajnie wygladaja anioly i archanioly a jak patsze na gryfa to chce mi sie zygac  |
dnia 23 wrzesień 2007 o 12:44
Może mi nie uwierzycie ale mialem 146 archaniolów  |
dnia 26 wrzesień 2007 o 20:42
nie którzy tu piszą że Nekropolis Jest dobre (to prawda) inni że złę
jeszcze inni że tekie sobie jeszcze inni inniejsi niż ci poprzednio że to zależy od bochatera ale nikt nie zauważył jak dużo można włożyć
w tą gierkę od siebie i ja powiem wam o czymś o czym połowa z was (nie oryginalne wiadomości) nie wie... to honor nie ważne żę wygrasz ale że dasz początek wojnie poniewasz ktoś zawrze przegra i się narodzi na nowo (jako jeden z nas) ja nigdy nie zdradzę nekropoli i powtarzam honor umarlaki (niektórzy z was wezmą to za żart ale ja bym to wzią do serca) |
dnia 29 wrzesień 2007 o 07:42
Wojteklebel ja miałem ze 2k archaniołków  |
dnia 07 październik 2007 o 19:20
nekropolis JEST dobre! a cłopi w przystanii dają złoto  |
dnia 08 październik 2007 o 21:04
Ocena
1 Cienias 2
2 Dobra jednostka 4
3 NO 5
4 Extra to pikowanie 5
5 śEDNAIAK jednak strzela i posiada kilka czarów 4
6
Bardzo dobra jednostka 5
7 Extra 5 |
dnia 13 październik 2007 o 11:33
1.Chłop-jak sie go nie ulepszy to jedno jest mądre!Wytrenować go na łucznika a potem na strzelca wyborowego!Ogólnie to dziwię się że taki cieć ma aż 3 PŻ! -2
2.Łucznik-mądrzej go byłoby ulepszyć na strzelca wyborowego mimo niskiej inicjatywy dobre obrażenia! 4
3.Zbrojny- słaba ale wytrzymała jednostka!Cios tarczą też dobry,a więc 4+
4.Gryf-Sądzę że jego ulepszona wersja jest bardziej opłacalna,obrażenia i szybkość i inicjatywa świetne! 5+
5.Kapłan-mimo że walczy również w zwarciu tak dobrze jak strzela to gdyby nie dużo PŻ byłaby to najgorsza jednostka 5 poziomu(hm a może nawet jest )Inkwizytor też słaby 4
6.Kawalerzysta-dobra jednostka z dużymi obrażeniami szybkością i inicjatywą,ale jak na 6 poziom małą wytrzymałością!
Szarża to ich karta atutowa! -6
7.Anioł-wolę go jak najszybciej ulepszyć,bo żadnych specjalnych zdolności nie ma a jego obrażenia i szybkość też smucą!
Archanioł to lepsza inwestycja od Anioła! Anioł -5 Archanioł +5
Podsumowanie Haven to miasto skupione mocno na obronie jednostek oraz na ich wytrzymałości!Jednak nie zawsze można się w nim cieszyć dużymi obrażeniami jednostek(może Gryf Królewski oraz Archanioł i trochę Strzelec Wyborowy)Plac Ćwiczeń to świetny budynek zawsze jak gram tym zamkiem to mam z 2000 Strzelców Wyborowych zamiast głupich Chłopów! |
dnia 14 październik 2007 o 19:59
Jest dowód na to że fanatyczne jednostki haven będo alternatywął
może i każdy przeczuwał że tak będzie ale dowód jest
http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/toe_haven_creatures.shtml
 |
dnia 02 listopad 2007 o 08:58
mam 2 ulubione miasta Przystań i Inferno ale moja ulubiona jednostka to archanioły a ktoś widział w kuźni przeznaczenia upadłego anioła  |
dnia 19 listopad 2007 o 15:09
"Markal Wielki" niezgodze się z Tobą... po pierwsze chłop no może wygląda ja ciec ale jest za to podatnikiem i z niego kaske ciągniesz a Przystań bardzo potrzebuje kaski... Zbrojny ma jeszcze Wielką Tarcze dzięki której praktycznie żadna jednostka łucznicza nie ruszy strzelca min. sylvan ze swoimi elfikami może się schowac w buty... Inkwizytor jest najlepszą 5-poziomową jednostką ze względo na swoją wytrzymałośc i umiejętnośc rzucana czarów bardzo ale to bardzo ważnych np. przyśpieszenie dzieki czemu inicjatywa się zwiększy... jeszcze ani razu nie przegrałem Przystanią  |
dnia 19 listopad 2007 o 15:13
w Przystani liczą sie tylko dwie jednostki: KUSZNIK i KRZYŻOWIEC pozdroo  |
dnia 21 listopad 2007 o 13:25
najlepsi są Paladyni i Archanioły  |
dnia 22 listopad 2007 o 10:53
dobre miasto kiedyś rozwaliłem nim 15 diabłow tylko nie wiem jak |
dnia 24 listopad 2007 o 10:11
nie lubię Heaven przyznam  |
dnia 24 listopad 2007 o 16:32
Chłopi - słabi jak nie wiem co , miałem 300 to zabijali po 4-7 kapłanów , aż żal (1)
Łucznicy - jak jest ich dużo są bardzo mocni (5)
Zbrojni - szybko giną (4)
Gryfy - dobre jednostki , daleko latają i całkiem niezłe obrażenia (5)
Inkwizytorzy - jednostki lepsze od aniołów , kościanych smoków i diabłów (6)
Paladyni - bardzo szybko giną , ale dobre obrażenia (5)
Anioł - najsłabszy z poziomu 7 jak dla mnie (3)
Suma: 5 |
dnia 25 listopad 2007 o 11:03
NAJGORSZY ZAMEK!!! NAJLEPSI SĄ NIEUMRLI!!!  |
dnia 25 listopad 2007 o 13:29
Ja nie przepadam za rasą ludzką, najbardziej lubię hydry i smoki  |
dnia 26 listopad 2007 o 13:16
Cóż... reasumując... kontrowersje wzbudza rasa ludzka ale Paladyni najfajniejsi  |
dnia 28 listopad 2007 o 16:03
Archanioły górą!!! |
dnia 29 listopad 2007 o 14:06
M00NLightto co powiedziales to oszczerstwo zbrojni nie gina szybko |
dnia 29 listopad 2007 o 15:04
Popieram FINDAN. |
dnia 08 grudzień 2007 o 15:25
Po pierwsze nie cierpie Havenu
Po drugie kto pisal nazwy????????????????????????????????
Poprzekrecane jak z czarami  |
dnia 27 grudzień 2007 o 10:36
najfajniejsze są zbrojni i uważam że powinni być 7  |
dnia 28 grudzień 2007 o 11:33
 |
dnia 30 grudzień 2007 o 20:26
ale napisali jak małe dzieci.wprowadze poprawke tak jak jest w grze homm5:
lvl1.chłopi,szeregowi
lvl2.łucznicy ,kusznicy
lvl3.rycerz, krzyżowiec
reszta jest dobrze tylko inkwizytor ma taką złotą czapkę jak miał <świętej pamięci>Jan Paweł II i nie ma aureoli poza tym zamek mój ulubiony
dziękuje i dowidzenia
 |
dnia 30 grudzień 2007 o 20:27
przepraszam na lvl2 jest:
strzelec ,strzelec wyborowy
już mnie to miesza  |
dnia 04 styczeń 2008 o 08:13
Strzelcy wyborowi są dobrzy jak są w sporej grupie (rój, albo ogrom). Jeśli chcecie, aby wasza armia była nie do pokonania, zamieniajcie w treningowcu (czy coś w tym rodzaju ) chłopów na łuchników. Jeżeli zamienisz Archanioła na łucznika to da ci z dwadzieścia coś  |
dnia 04 styczeń 2008 o 20:16
dobre tylko kaplan cienki na 5 poziomie najlepszy jest racylisz  |
dnia 07 styczeń 2008 o 06:30
racylisze to w poligonie molotov  |
dnia 08 styczeń 2008 o 18:32
Skala:
1 - obrzydliwie obrzydliwe smiley
2- okropne
3- niedopuszczalne
4- no i poco?smiley
5- takie se
6- no już lepiej
7- OK
8- podoba mi się
9- super
10 - Super extra wystrzałowe bombowe!!! [Jupi]
1- 5 nie mogę dać więcej nawet jakbym chciał
2- 8+ jest super
3- 7 zwykły NPC-et i tyle...
4- 8 dobrze i nic poza tym. Po gryfach spodziewałem się czegos lepszego
5- 8 kapłan jak to kapłan nic specjalnego, ale ósemka to nie jest zła ocena
6- 9 solidna dziewiątka i basta
7- 9+/10- tutaj to mam dylemat czy dać 9+ czy 10- oceńcie sami
Ogólnie Haven oceniam na "DOBRE" |
dnia 14 styczeń 2008 o 14:56
oceny od 0 do 6
Chłop-obrona do kitu 2
Łucznik dobry jak ich jest dużo 4
Zbrojny-może być 3.5
Gryf-extra 6
Kapłan- zna czary i umie strzelać 4.5
Paladyn-bardzo dobry 5.5
Anioł-genialny 6
Uważam że gryfy królewskie i archanioły tworzą drużynę marzeń
w przystani. |
dnia 18 styczeń 2008 o 09:41
POPRAWIAM Drużynę marzeń w przystani tworzą archanioły gryfy królewskie i paladyni. |
dnia 24 styczeń 2008 o 11:45
najgłupszy zamek a ich bohaterowie żenada |
dnia 27 styczeń 2008 o 20:17
Najlepszy zamek jakim gralem poprostu bomba,silne jednostki oprocz chlopa.  |
dnia 29 styczeń 2008 o 15:19
W chłopie jest dobre tylko to, że jest podatnikiem |
dnia 29 styczeń 2008 o 15:20
Mało ale zawsze coś  |
dnia 01 luty 2008 o 21:11
przystan jest u mnie na 1 miejscu mój ulubiony zamek on wymiata  |
dnia 01 luty 2008 o 21:12
szkoda ze chłop jest taki słaby ale mimo wszystko kocham ten zamek  |
dnia 03 luty 2008 o 18:07
ej, to nie sa te same nazwy jednostek niektorych; np. giermek to powinien byc zbrojny, a rycerz to krzyzowiec powinien byc.
zamiast piechura to szeregowy oni maja inna wersje!!!!!!!!!!!albo cos sie wodki napili i bredza!~ |
dnia 08 luty 2008 o 19:19
Przystań rulez rulez i jeszcze raz rulez Jak lałem się przez neta z kumplami to jeden miał elfy a drugi mroczne elfy jednego i drugiego załatwiłem lekko, łatwo i przyjemnie!
Przystań rrrrrruuuuuuuuulllllllllleeeeeeeeeezzzzzzzzzzz  |
dnia 08 luty 2008 o 21:58
przystań is the best  |
dnia 09 luty 2008 o 12:41
Opis jednostek:
Chłop - Szeregowy: Niby tłuściochy, ale przydatne Nieulepszony daje kasę, co przydaje się na początku, a ulepszony ma Uderzenie, które ogłusza wroga. Można też na placu ćwiczeń zrobić z nich dobrych łuczników
Łucznik- Strzelec W; Świetne jednostki. Łucznik ma strzelanie zaporowe (paru trafionych naraz) a Strzelec ma silne ataki gdy wróg jest blisko
Zbrojny- Krzyżowiec: Fajni rycerze, którzy chronią tarczą innych i mają Uderzenie. Świetne!
Gryf- Gryf Królewski: Kiziu-Miziu! Świetne hipogryfy z bitewnym pikowaniem!
Kapłan- Inkwizytor: Strażnicy wiary w Elratha, mają czary z Magii Światła i pociski. Supcio
Kawalerzysta - Paladyn: Świetna konnica z szarżą i leczącym dłońmi. Im dłuższy ruch tym mocniejszy atak!
Anioł- Archanioł: Odlotowe, wymiatające jednostki potrafiące wskrzeszać sojuszników, z wielką wytrzymałością i siłą. Co można powiedzieć? To!
Ocena zamku to 7+++ na 6. |
dnia 09 luty 2008 o 12:43
palladyn masz całkowitą rację. Przystań is the best ! |
dnia 14 luty 2008 o 14:43
1.Chłop - pojakiego to wogóle jest
2.Kusznik - może się przydaje
3.Piechur - nie wiem na co komu to (chyba tylko na początek)
4.Gryf - ulepszony wpożo ale raczej mało korzystam
5.Mag - ulepszony zawsze znajdzie miejsce w mojej armii
6.Kawalerzysta -trzon armi bez którego niema co się nawet ruszać
7.Anioł - szczerze przydatny tylko dlatego że możę RAZ wskrzesić a tak to syf
No i bohater bez którego niema szans 
Jęśli niema magi światła to nawet niema co grać. |
dnia 19 luty 2008 o 18:47
nie lubie tego miasta a najbardziej anioła |
dnia 20 luty 2008 o 15:56
nawet troche lubie to miasto a szczegulnie paladyna |
dnia 22 luty 2008 o 20:27
Brakuje tu jednostek neutralnych  |
dnia 25 luty 2008 o 21:04
Przepraszam że pytam, ale co trzeba zrobić żeby gryf pikował??? |
dnia 27 luty 2008 o 20:35
gdy jesz kolejka gryfa to w tym menu w prawym dolnym roguklikasz na taką głowę rycerza,potem wybieras pole i gryf się unosi,po kilku chwilach pikuje na to pole
A co do przystani to jest extra!  |
dnia 01 marzec 2008 o 14:00
Niezły zamek a szczególnie archanioły,gryfy królewskie i strzelcy wyborowi ) |
dnia 02 marzec 2008 o 10:32
dobre są Archanioły. sam 1 pokonałem strażnicę |
dnia 12 marzec 2008 o 20:25
Ten zamek jest super ale ja mam innych inkwizytorow (maja taka maske) , palaynow (inny kolor maja) i strzelcow wyborowych ( jak w paladynach) ale i tak mi sie wszystkie jednostki podobaja. No moze oprocz chlopow... |
dnia 13 marzec 2008 o 17:17
Wiecie co, jednak Nekropolia jest lepsza od Przystani. Miałem jednostek więcej od Komputerowej Nekropolii i - surprise! - przegrałem! Chylę czoło przed Arantirem. Asha pożera wszystko.   |
dnia 13 marzec 2008 o 17:19
Oh, sorry, nie   , tylko   (chodzi mi, że oni są martwi, nie, że zamek jest zwalony) |
dnia 13 marzec 2008 o 17:24
Rutger, nie zmyl nowicjusza. Gryf Królewski ma pikowanie, zwykły nie (no chyba że masz taką bohaterkę, Irinę czy jakoś tak) |
dnia 17 marzec 2008 o 10:19
GENIALNIE NORMALNIE CD PROJEKT PSZESZDL SMEGO SIEBIE        |
dnia 20 marzec 2008 o 14:17
przystań to moja ulobiona frakcja Najlepsi paladyni i strzelcy wyborowi No i archanioły |
dnia 20 marzec 2008 o 14:20
Nie rozumiem jednego. Jak szeregowy, który nie ma tarczy ma umiejętność cios tarczą!? |
dnia 22 marzec 2008 o 14:20
dlaczego inkwizytor nie ma chełmu |
dnia 24 marzec 2008 o 11:21
paladyn ma złe kolory, powinien byc biały, anie niebieski |
dnia 24 marzec 2008 o 12:11
tak samo kawalerzysta, jest szary, a powinien być biały:upset: |
dnia 24 marzec 2008 o 17:56
Po raz pięćsetny mówię (wcześniej mówiły to też inne osoby) że TE ZDJĘCIA SĄ Z DEMÓWKI (WERSJI BETA) HEROESÓW! ONE NIE SĄ Z PEŁNYCH WERSJI KTÓRE POSIADACIE! |
dnia 24 marzec 2008 o 17:57
Ent z Sylwanu też jest inny. |
dnia 24 marzec 2008 o 21:38
U mnie kawalerzysta i paladyn wyglądają inaczej.Archanioły są super.Przystań żądzi. |
dnia 25 marzec 2008 o 12:56
przystań jest super już gram w h5 kilka miesięcy i mi sie już spodobało
szeregowy-hmmm niech mi da jakiegoś ogurka
strzelec-to gość na dystans
rycerz-fajny bardzo bo tarczą wali
gryf-podstawa przystani! nawet ten obraz widze jak mi sie jakaś misja ładuje
kapłan-troche słaby ale grunt że na dystans
kawalerzysta-kawalerzyści i paladyni są super!!!!!! paladyn ma magiczną ręke
anioły-najlepsze jednostki |
dnia 29 marzec 2008 o 15:50
      dupa sylwan to takie sraki ze kura nie hce gzebac dupa sraka pisci susaka   |
dnia 31 marzec 2008 o 15:20
u mnie za to inkwizytorzy mają maskę   |
dnia 03 kwiecień 2008 o 21:58
Oceniam:
1.Chłop- do dupy ale jest ich dużo +3
2.Łucznik- fajna jednostka -5
3.Zbrojny- dobrze walczy ale mało chodzi +4
4.Gryf- mają super atak dodatkowy 5
5.Kapłan- nie jest zbyt mocny... 4
6.Kawalerzysta- może leczyć jednostki jak anioł -5
7. Anioł- dobrze leczy i walczy +5
Ocena zamku wynosi: -5 |
dnia 05 kwiecień 2008 o 17:04
oceniam:
chłop-beee wieśniak i tyle...
kusznik-bardzo dobry ale wszyscy sie za niego biorą
rycerz-jak rycerz dobra obrona, dużo hp i wielka tarcza
gryf-hmmmm on jest szybki i ma niezłą umiejętność!!! 
kapłan-guuu słaby w strzelaniu i niestrzelaniu ale dobre czary i dobra obrona
kawalerzysta-brak mi słuw jednym słowem porządni faceci i koń i kawalerzysta
anioł-super atak dobra obrona duzo hp wskrzeszenie sojuszników!!!!!super jednostka!!!!!!!!        |
dnia 08 kwiecień 2008 o 21:39
gryfy są moimi ulubionymi stworzeniami w piątce |
dnia 08 kwiecień 2008 o 21:52
archanioł jest zaje............ ale wole gryfy |
dnia 09 kwiecień 2008 o 19:27
gryfy są extra,apaladyni też są nieżli 
archanioły są coooool !!!!
chłopi to poprostu tłuści wieśniacy 
łucznik to silna jednostka,szczególnie ich specjalna zdolnośC!!!
zbrojnii są do du... 
kapłan taki se,ale czasami mnie ratuje z trudnych sytuacji |
dnia 12 kwiecień 2008 o 17:13
Niezłe jednostki a szczególnie Archanioły  |
dnia 15 kwiecień 2008 o 13:00
niektóre te jednostki są nieaktualne (przedpremierowe). Zalecam zmienić. |
dnia 15 kwiecień 2008 o 14:58
cios archanioła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
dnia 28 kwiecień 2008 o 20:11
CIEKAWE BO JA TEZ MIALEM WERSJE DEMO I JAKOS KAWALERZYSTA I PALADYM MIELI TEN SAM KOLOR CO W PELNEJ |
dnia 30 kwiecień 2008 o 18:56
Przystań jest za dobra - w 3 tygodnie możesz mieć 400 Krzyżowców... : / |
dnia 01 maj 2008 o 21:33
ciekawe jakim cudem jesli na tydzien przychodzi ich okolo 40 |
dnia 01 maj 2008 o 21:33
i to zlza ashy |
dnia 20 maj 2008 o 20:53
Mój ulubiony zamek Fakt, że dużo zależy od stylu gry, ale dla mnie najprzydatniejsi paladyni - w szarży i z odpowiedniom bohaterem niszczą wszystko na swojej drodze (mam screena 12 paladynów vs 13 diabłów rozwalili ich w jednym ataku) |
dnia 30 maj 2008 o 19:19
Super ...to mój ulubiony zamek!!![nekromanci są do niczego]
Oceny:
Chłop:3
Szeregowy:3+
łucznik:4+
Strzelec wyborowy:4
Zbrojny:4
Krzyżowiec:-5 [umie na tarczy ma gryfa]
Gryf:=5
Gryf królewski:[u mnie imperialny] 5
Kapłan:3
Inkwizytor:[u mnie ma hełm]4
Kawalerzysta: [u mnie ma niebieski kolor] 3+
Paladyn:-5
Anioł:-5
Archanioł:5+
średnia:4 |
dnia 12 czerwiec 2008 o 17:59
Nie lubię tego zamku. Ale Archanioły są fajne. I wyglądają też fajnie ) |
dnia 21 czerwiec 2008 o 20:15
super to tylko anioły i gryfy . reszta do bani  |
dnia 29 czerwiec 2008 o 12:04
Ja gram 2 dni i mam dopiero inkwizytora |
dnia 29 czerwiec 2008 o 12:22
juz mam Archanioła ... Hura /... Armia przystani jest najlepsza ... dzisiaj zdobylem Neropolie o 10 rano . |
dnia 29 czerwiec 2008 o 15:53
1 - w dużej grupie silni ogólnie fajni i płacą kasę mało ale zawsze coś ale mają mało obrony więc łatwo ich wytępić 3 
2 - bardzo silni jak jest ich dużo to wygraną mamy w kieszeni 5
3 - mocne ataki ulepszeni mają więcej obrony 2 
4 - fajne jak się rozpędzą zadają większe obrażenia 5 
5 - mocni jak są w grupie to bardzo trudno ich zabić , mocni przeciwnicy 6 
6 - szarża to ich żywioł bardzo silni i fajnie wyglądają 6 
7 - super szkoda gadać mocni 6+  |
dnia 29 czerwiec 2008 o 15:56
3 - jeśli chodzi o to zbrojni słabiaki ale krzyżowcy mocni |
dnia 01 lipiec 2008 o 16:33
Sazami dnia 29 czerwiec 2008 o 12:04
Ja gram 2 dni i mam dopiero inkwizytora
ekh w dwa dni masz inkwizytora???
ja w 10 minut (mowie powaznie)
na nastepny raz sprobuj armia nekropolis zdobyc przystan :smilewink |
dnia 05 lipiec 2008 o 12:46
Przystań jak zwykle banał nic specjalnego  |
dnia 06 lipiec 2008 o 18:01
Przystań-najbardziej normalne miasto w całej grze.  |
dnia 06 lipiec 2008 o 22:22
Nowlasnie i to jest nudne |
dnia 08 lipiec 2008 o 15:11
SSSSUPERR!!!!!!!!!!!!!!!!! ale czy krzyżowcy nie powinni być silniejsi od gryfów królewskich ?????????????????????  |
dnia 09 lipiec 2008 o 16:39
No akurat w heroes 5 umeśleli sobie ze gryfy bedą lepsze no i zmienili kolejność  |
dnia 14 lipiec 2008 o 16:05
moje ulubione jednostki  |
dnia 25 lipiec 2008 o 15:45
Oceny:
Nie będę owijać w bawełnę więc krótko
1.Chłop: Duża liczebność 3
2.Łucznik: Strzela 5
3.Rycerze: 4
4.Gryf: 5
5.Kapłan: 5
6.Gostek na koniu: 6
7.Anioł: 6
Ocena dla zamku: 6 |
dnia 07 sierpień 2008 o 13:26
Niezła ta przystań.Jedyny minus to że kapłani nie mogą rzucać czarów  |
dnia 16 sierpień 2008 o 12:29
przystań- 
sylvan- 
akademia- 
inferno- 
loch- 
nakropolis-  |
dnia 06 wrzesień 2008 o 23:14
Footmeni i Pentaksy nadają się jedynie, do przemienienia je w wyższe jednostki xD
Reszta jest ok, w szczególności Paladyni, Strzelcy i Gryfy Ulepszone. |
dnia 27 wrzesień 2008 o 12:40
kacper66 nie wiem o co ci chodzi. Nekropolis jest extra. Fakt że może słabi, ale są fajni. |
dnia 01 październik 2008 o 21:32
>Acridos wrote:
>Czy to będzie Przystań, Nekropolia czy jakikolwiek inny, chodzi raczej o umiejętne wykorzystanie zalet każdej frakcji a nie o ich siłę. Dla przykładu,Przystań może wykorzystać trening do zmiany jednostek niskiego poziomu na wyższy, ale ma swoje ograniczenia. Nie można ze zbrojnych zrobić gryfów. Nekropolia może zmieniać jednostki innych frakcji w nieumarłe odpowiedniki ich poziomu, ale nie może wykorzystać tego na jednostkach mechanicznych, golemy i gargulce. Sylvan ma gildię mścicieli która umożliwia wybór ulubionego wroga do trzech rodzajów. Loch
daje dzięki odpowiedniej budowli możliwość widzenia żywiołów wpływających na jednostki co daje możliwość zadawania dodatkowych obrażeń a także wykorzystać krwawy ołtarz do zwiększania tygodniowego przyrostu kosztem własnych jednostek. W inferno można poświęcić własne jednostki by otrzymać doświadczenie. Akademia umożliwia dzięki kuźni artefaktów tworzenie ich dla własnych oddziałów by zwiększać ich możliwości w boju. Ih wadą jest koszt ich produkcji i to że każda jednostka może posiadać prawdopodobnie tylko jeden taki przedmiot.
Jak widać każda frakcja ma swoje wady i zalety.
A powiedz nam jaki zamek lubisz najbardziej bo ja tam wiem swoje Sylvan rządzi |
dnia 16 październik 2008 o 12:21
anioł archanioł i seraf są zaje...... jak dla mnie |
dnia 18 październik 2008 o 12:55
a tam, przystan jest do dupy, w nekropolii jest prawie zawsze czar "widmowe zastepy" ktore daje ta sama jednostke, i zadaje ona tyle samo obrazen, a jak sa to duchy, to masz przesrane, bo maja unik + unik z zaklecia a jeszcze te szkielety ciagle sie robia w jednym sejvie mam ich 2k a ich wogole nie kupuje |
dnia 18 październik 2008 o 12:57
widmo strachu: ale za to inki moga zucac czary ;P |
dnia 24 październik 2008 o 22:11
moja punktacja zamków 1-6 to
1. Przystań 5+ Archanioły są zaje.......
2.Sylwan 4+ Dobrzy łucznicy ale słaba obrona
3.Loch 5- Atak świetny lecz słaby przyrost
4.Nekropoli 4- poziom 2 i 7 jest słaby ale reszta super
5.Akademia 3+ gargulce są twarde ale tandetne kolos ma mało życia
6.Inferno 3-- ulepszenia to tandeta jedynie podpalenie jednostki ale za to arcydiabeł i arcydemon robią wrażenie. |
dnia 26 październik 2008 o 09:24
Ja wam powiem tylko tyle że gdyby w przystani był bohater kmicic albo wołodyjowski to można było by uznać to miasto za najlepsze.Więc z łaski swojej nie mówcie mi że archanioły to kozaki.Ładnie wyglądają ale staty pożal się boże.Krzyżowcy powinni zostać na swoim miejscu i dalej siekać podwójnie a nie machać jakąś tarczą z plastiku.Ładnie się prezentuje jako miasto i w czasie walki też ładnie wygląda ale to się zrobiło nudne że wśród ludzi kręci się cała historia.Jak by nie mogli dać naprzód akademi albo nekropoli.Gryfy są brzydkie!!!!!
|
dnia 23 listopad 2008 o 16:40
archanioły są świetne! |
dnia 23 listopad 2008 o 16:44
to mój ulubiony zamek |
dnia 24 listopad 2008 o 14:28
miałem ponad 160 archaniołów |
dnia 25 listopad 2008 o 10:29
dla mnie suuuuuuuuuuuuuper moje ulubione jednostki |
dnia 14 grudzień 2008 o 15:12
Najgorsza z nacji. Nigdy nie cierpiałam nacji ludzi, nieważne w której części. Zawsze jest tak samo odrażająca. Oto to co mi się w nich podoba:
1. Muzyczka w mieście
2. Wskrzeszanie przez Archanioły
3. Wygląd Gryfów Królewskich
Reszta do bani. |
dnia 18 grudzień 2008 o 18:07
A dla mnie super rasa.Nie najlepsza ale fajna.A najlepsze to Archanioły bo jak ci ktoś umrze to go wkrzesisz.Paladini też nie głupi a cała reszta też zasługuje na pochwałe. |
dnia 14 styczeń 2009 o 18:13
Chłop/Szeregowy-Praktycznie bezużyteczny,lepiej nie ulepszać w Szeregowych, tylko trzymać w Zamku aby generowali pieniążki,w zasadzie to jedyne do czego się nadają.
Łucznik/Strzelec Wyborowy-I tu zaczyna się zabawa.Powyżej 200 mogą zrobić naprawde poważne straty.
Zbrojny/Krzyżowiec-Bardzo dobra jednostka jeśli ją dobrze wykorzystamy.Jeśli walczymy z jakimiś jednostkami dystansowymi, które mają tendencje do ruszania się jako pierwsze, polecam wystawić tylko Zbrojnych-praktycznie zerowe straty.
Gryf/Gryf Królewski-Gdyby nie umiejętność pikowania byłoby fatalnie.Zdecydowanie za słaba jednostka jak na ten poziom,a ich ograniczony zasięg(żeby z taktyką nie dochodzić w pierwszej turze...)sprawia, że nie nadają się do blokowania jednostek dystansowych.
Kapłan/Inkwizytor-zaklęcia dobre,ale obrażenia oj..
Kawalerzysta/Paladyn-Pozwole sobie stwierdzić, że to najlepsza jednostka Przystani.Niesamowite leczące ręce,Ogromne obrażenia z szarży,duży zasięg-Rewelacja
Anioł/Archanioł-Dobrze zgrani z Paladynami tworzą duet nie do pokonania.Zarazem same w sobie Archanioły zadają pokaźne obrażenia. |
dnia 24 luty 2009 o 20:18
Upgrade w dzikich Hordach:
Chłopi,Szeregowi,Osiłki
łucznik,Strzelec Wyborowy,Kusznik
Zbrojny,Krzyżowiec,Fanatyk(ci ostatni są świetni)
Gryf,Gryf Królewski,Gryf Bojowy
Kapłan,Inkwizytor,Mroczny Kapłan(czy jakoś tak)
Kawalerzysta,Paladyn,Czempion
Anioł,Archanioł,Seraf(ten ostatni ma czar Boska Zemsta) |
dnia 27 czerwiec 2009 o 13:22
Ja przelazłem całą trzecią misję w kampani ludzi mając tylko 731 zbrojnych którzy walili po 5000 lub więcej. Stało się tak bo nie chcący ulepszyłem wszystkich łuczników, łuczników wyborowych, chłopów i szeregowych na zbrojnych . |
dnia 08 lipiec 2009 o 12:22
:/ |
dnia 08 lipiec 2009 o 16:31
Po kolei ulepszenia w Dzikich Hordach
1 jednostki:Chłop,Szeregowy,Osiłek
2 jednostki:Łucznik,Sztrzelec Wyborowy,Kusznik
3 jednostki:Zbrojny,Krzyżowiec,Fanatyk
4 jednostki:Gryf, Gryf Królewski,Gryf Bojowy
5 jednostki:Kapłan,Inkiwizytor,Mroczny Kapłan
6 jednostki:Kawalerzysta,Paladyn,Czempion
7 jednostki(najfajniejsze z wyglądu):Anioł,Archanioł,Serafin(ma zawaliste zaklecie).
Screeny świetne.A zbrojni i Anioły wymiatają.Wogóle Przystań najlepsza |
dnia 08 lipiec 2009 o 16:32
Archangel sory nie zauważyłem twojego komentarza. |
dnia 01 sierpień 2009 o 21:35
yyy...jednak wolę alternatywne ulepszenie jednostek Przystanii.  |
dnia 29 sierpień 2009 o 11:57
Najlepsza rasa po Sylwanie...
Elfy są Najlepsze |
dnia 10 listopad 2009 o 11:13
Ludzie są super![ale najlepsze są elfy]
Jak nimi grałem to miałem 102 archanioły!
Ile mnie to kosztowało! |
dnia 12 listopad 2009 o 15:14
przystań NAJLEPSZA
poziom 1 dobrzy jak jest ich ponad 500
poziom 2 świetni
poziom 3 genialni z przyspieszeniem i bez niego
poziom 4 genialni dzieki bitewny pikowanie
poziom 5 czary slabe oni silni
poziom 6 potęrzni jak diabli świetni
poziom 7 cudownie silni pod każdym względem |
dnia 08 grudzień 2009 o 00:00
Oceniam w skali 1-10
1.Chłopy : Najtańsza jednostka w grze ale także najsłabsza mimo wszystko gdy jest ich dużo jako tako dają radę a i złoto wpłacają do Skarbca lecz najlepsze zastosowanie do szkolenie na łuczników . Daje : 5-
2.Łucznicy : Wspaniałe jednostki na które trzeba rzucić boską siłę i wymiatają ulepszenie w hordach jest genialne , lecz mogły by mieć troche więcej Hp . Daje : 8+
3. Krzyżowcy : Mocna jednostką , umie przywalić a i żywotność duża acz trochę niskie obrażenia nawet boska siła mało da ... i wolna też jest . Daje : 7-
4.Gryfy : Wspaniała jednostka bo Boskiej sile jadą równo , wysoka inicjatywa i prędkość bitewne pikowanie acz żywotność średniawa. Daje : 9
5.Kapłani : Już nie tak wspaniałe jednostki acz czarują i strzelają mimo wszystko małe obrażenia i spore życie . Daje : 7
6.Palladynii : Wspaniała jednostka , szybka, wysoka inicjatywa i obrażenia, leczące dłonie,duże HP, szarża . To jest jednostka pozbawiona wad . Daje : 10
7.Archanioły : Wskrzeszają,niezła inicjatywa i prędkość, obrażenia równe acz wysokie, HP też sporawe, wysoka Atak i Obrona jedyna wada to to że trochę droga jest siedziba dlatego daje : 9+
Ogólnie Przystań to mocny zamek , jednostki wzmocnione magią światła są potężne i praktycznie nie do pokonania, dodając jeszcze fantastyczną zdolność jaką jest trening , duży przyrost , dobry budynek jakim jest stajnia i Średniawy bohater . Daje : 9 |
dnia 08 grudzień 2009 o 14:59
Ja nie przepadam za przystanią . Ma drogie budynki, choć drogie jednostki. Oto moja ocena w skali od 1 do 6
Poziom 1-Najsłabsze i najtańsze jednostki w Heroes 5. Jedyna przydatna umiejętność to to, że są podatnikami. Ocena: 3
Poziom 2- Nie mają ciekawych umiejętności, jedynie to, że strzelają jest dobre. Ocena 4
Poziom 3-Słabe, wolne. Jedynie obrona robi swoje. Rzadko kiedy korzystam z tej jednostki. Ocena 4
Poziom 4-Bardzo dobra jednostka! Zwłaszcza druga forma. |
dnia 12 styczeń 2010 o 20:36
brakuje jednostek czerwonej przystani!!! |
dnia 19 styczeń 2010 o 13:58
Archanioł jest super!!! |
dnia 21 styczeń 2010 o 20:53
słaby ten zamek jedynie anioł jest fajny i wszystko tu drogie! |
dnia 28 styczeń 2010 o 10:59
moje naj lepsze jednostki |
dnia 01 luty 2010 o 08:16
jednostki
chłop;(
łucznik
zbrojny
gryf
kawalerzysta
anioł |
dnia 01 luty 2010 o 08:18
przepraszam do chłopa nie zrobiłem chłop |
dnia 21 luty 2010 o 16:33
Nie zbytnio lubię ten zamek :/
Nuuudneee jednostki (jak dla mnie xD)
Jedyna "nie nudną" i dosyć ciekawą jednostką tego zamku jest gryf xDDD
A reszta-be xP
Ogólna ocena zamku, to 6/10 |
dnia 27 luty 2010 o 21:56
bardzo fajny zamek według mnie
Chłop-słaba jednostka ale nadrabia to liczebnością a do tego można ją wyszkolić na łucznika więc jest dosyć przydatna. Jest jeszcze podatnikiem ale ta umiejętność nie jest za bardzo przydatna.
łucznik-dosyć fajna jednostka strzelająca przydatna w każdej bitwie. Umiejętność deszcz strzał przydaje się jeśli wrogowie stoją blisko siebie.
zbrojny-dobra wytrzymała jednostka a do tego umiejętność ciosu tarczą jest bardzo dobra gdyż ogłusza przeciwnika.
gryf-dobra jednostka latająca z powodu wysokiej inicjatywy. Nieograniczony kontratak też jest bardzo przydatny.
kapłan-jeśli ma się jej sporą grupkę to dobra jednostka strzelająca. Dobrze znosi też ciosy.
kawalerzysta-dobra jednostka posiadająca umiejętność szarża która jest niesamowicie przydatna w czasie walki.
anioł-dobra jednostka latająca i wytrzymała. Sam jednak uważam że anioł ma trochę za mało umiejętności. |
dnia 11 marzec 2010 o 12:30
Moim zdaniem Przystań rządzi |
dnia 21 marzec 2010 o 08:56
HEROES 5 4EVER PRZYSTAŃ WYMIATA A te postacie namalowane nad tymi dwoma to jest drugi poziom rozwoju każdej postaci w heroes 5 dzikie hordy  |
dnia 23 marzec 2010 o 11:26
fajne miasto jednostki też nawet niezłe ale żeby mieć dobrą armię to przynajmniej 2k strzelców wyborowych, ok. 200 paladynów,500 krzyżowców lub zbrojnych,no i oczywiście archoniołów jak najwięcej i nie jest tak źle |
dnia 23 marzec 2010 o 11:31
no ale oczywiście najlepiej mieć wszystkiego jak najwięcej. A tak wogule to wszystkie jednostki są spoko oprócz chłopów i gryfów |
dnia 09 kwiecień 2010 o 07:13
przystań żońdzi !!!!!!!!!!! |
dnia 24 kwiecień 2010 o 21:06
Jeśli chodzi o nację ludzi, to patrząc z perspektywy IV i III nie byłem ani szczególnym wrogiem, ani zajadłym zwolennikiem. W V jednak moje notowania odnośnie jednostek Przystani wzrosły. Są one karne (z wyjątkiem chłopów), z wysokim morale i nieźle się tłuką. Miasto przepięknie dopracowane. Bohaterowie moim zdaniem zanadto nie błyszczą, ale umiejętność treningu jednostek między poziomami jest bardzo użyteczna.
Moje zdanie odnośnie jednostek:
Chłopi - jednostka słaba, licha, mierna, jej wartość to wytrenować do łuczników.
Łucznicy / kusznicy - typowe strzelaki, na swój poziom całkiem dobre. Jedni walą obszarowo, drudzy celnie. Zabójczy na krótkich dystansach, szczególnie w dużej ilości.
Zbrojni - Takie średniaki wśród jednostek III rzędu. Nieźle się bronią, czasem ogłuszają
Gryfy - mała obrona, ale za to niesamowicie mobilne z dobrym uderzeniem i jeszcze te bitewne pikowanie, cud - miód jednostka
Kapłani - siłą rzeczy przyrównywane do liszy. Niezłe, w końcu "strzelaki", ale nie roztrzygające
Kawalerzyści - potrafią nieźle przywalić po rozpędzie, generalnie nieźle się tłuką, paladyni do tego leczą. Jeden z silniejszych punktów Przystani
Anioły - waleczne i niebezpieczne. Sieką wszystko, co złe, a do tego skutecznie wskrzeszają, trzeba się bać. |
dnia 25 kwiecień 2010 o 18:24
oceniam jak w szkole i ulepszone jednostki
szeregowy-cienias,ale w sumie czego oczekiwać od chłopa a że jestem dziś pobłażliwy dam mu 3
strzelec wybrowy-gdyby nie niskie hp było by 5- a tak to 4
krzyżowiec-dobry ale za wolny 4
gryf królewski- oczekiwałem po nim więcej ale 5- mu się należy
inkwizytor gdyby nie czary dałbym 3 a tak to 4 z małym minusem
paladyn ta jednostka to strzał w dziesiątkę 5
archanioł-świetna jednostka nie dość że zabójczy to jeszcze potrafi wskrzeszać |
dnia 25 kwiecień 2010 o 18:25
jak wy robicie te uśmieszki odpowiedzcie plis |
dnia 29 kwiecień 2010 o 21:28
moja ocena zamków na szybko a i jeszcze twierdzy nie oceniam bo nie grałem tym miastem
1 miejsce sylwan
2 miejsce forteca
3 miejsce loch
4 miejsce nekropolis
5 miejsce inferno
6 miejsce heaven
7 miejsce akademia
dziękuję teraz idę spać xd |
dnia 19 czerwiec 2010 o 12:56
ten zamek jest spox!!!!wymiata plac ćwiczeń można z chłopa zrobić kawależyste,tylko trzeba dużo kasy 
a lukisz 123 uśmieszki się robi tak:
najpierw dajesz : a potem jeszcze )..... (tylko masz je złączyć)....  |
dnia 19 czerwiec 2010 o 12:57
 |
dnia 06 sierpień 2010 o 22:51
1 miejsce: przystan
2 miejsce: sylvan
3 miejsce: nekropolis
4 miejsce: inferno
5 miejsce: loch
6 miejsce: akademia |
dnia 15 wrzesień 2010 o 14:21
świetne wykonanie jednostek, kapłani i inkwizytorzy w stylu kapłanów Sigmara z Warhammera i bardzo dobrze bo bardzo dobrze wyglądają, dobry pomysł z chłopami jako podatnikami i upgradem szeregowymi jako lekka piechota, bo w poprzednich częściach się zakręcili czy ma być chłop czy pikinier. Miecz anioła trochę przesadzony ale w tych czasach tego typu udziwnienia to norma. |