Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Machiny wojenne

Machiny Wojenne w Heroes III

 

 

Machiny wojenne w każdej części sagi HoMM mają wielkie znaczenie - pomagają naszym herosom podczas bitew a nawet decydują o wynikach potyczek...

Możemy je wspomagać umiejętnościami: balistyką, artylerią i leczeniem...

 

 

Wygląd Opis Parametry Koszt
Katapulta to typowe urządzenie oblężnicze. Pomaga w walce o zajęcie zamku przeciwnika. Gdy ją stracimy, nie mamy możliwości jej zakupu. Rozwinięta "Balistyka" powala na dwukrotny ostrzał, co powoduje szybsze zniszczenie murów. Atak: 10
Obrona: 10
Strzały: 24
Obrażenia: 0
Wytrzymałość: 1000
Brak
Wóz z amunicją zapewnia naszym strzelcom zapasy amunicji. Atak: 0
Obrona: 5
Obrażenia: 0
Wytrzymałość: 100
Koszt: 1000 złota
Namiot medyka jest niezwykle przydatny w walce. Leczy nasze jednostki. Rozwinięte "Leczenie" pozwala na pełniejsze uzdrowienie oddziału a dodatkowo można go wybrać! Atak: 0
Obrona: 0
Obrażenia: 0
Wytrzymałość: 75
Koszt: 750 złota
Zadaniem balisty jest zadawanie obrażeń jednostkom przeciwnika. Rozwinięta "Artyleria" pozwala na dwukrotny ostrzał wojsk wroga. Możemy wybierać cel. Niezawodna i  przydatna podczas bitew! Atak: 10
Obrona: 10
Strzały: 24
Obrażenia: 4-6
Wytrzymałość: 250
Koszt: 2500 złota

Komentarze
kacper66 dnia 24 luty 2009 o 16:01
jestem pierwszy haha machiny niewiele pomagają chyba że katapulta
Penelopa132 dnia 17 czerwiec 2009 o 12:51
Namiot medyka jest nawet niezły. Ale niestety szybko można go stracić.
Marbas Lucyferowicz dnia 28 czerwiec 2009 o 00:28
jedyny pożytek w 100% z machin jest dopiero w WoGu, bo umiejetności wszystkich machin są w jednym talencie a nie podzielone z osobna. no ze nie wspomne o nowszym WoGu gdzie mozna miec kilka balist a namioty moga wskrzeszaćsmiley
Loynis dnia 02 luty 2010 o 20:16
wszystko jest potrzebne tylko że nie zauważacie tego,katapulta niszczy mury,namiot medyka leczy nasze jednostki,balista zabiera po jednym z pierwszego poziomu,ale jeśli ma się mistrz balistykę i christiana może zabrać nawet 6 z pierwszego poziomu,a wóz?Gdy ma się strzelców czasami jest potrzebny.
abcdee dnia 24 kwiecień 2010 o 17:06
dobrze się sprawdza wóz z amunicjo
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 40% [2 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 60% [3 Głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry