Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Obiekty na mapie przygody - Siedliska

Obiekty na mapie przygody




Siedliska

Ołtarz Żywiołów
W tej budowli można rekrutować Żywiołaki.

Obóz Uchodźców
Niektóre stworzenia z wysokich poziomów mogą być tutaj rekrutowane.
>>Zwykle rekrutowane mogą być stworzenia z 4, 5, 6 poziomu plus ich podstawowe ulepszenia, czasami Duchy/Widma. Nie ma natomiast jednostek neutralnych, Krasnoludów, Orków i ulepszeń alternatywnych.

Warsztat Gremlinów
Przyrost Gremlinów w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można je tutaj rekrutować.


Parapet Gargulców
Przyrost Kamiennych Gargulców w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można je tutaj rekrutować.

Odlewnia Golemów
Przyrost Żelaznych Golemów w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można je tutaj rekrutować.

Wojskowy Posterunek Akademii
Przyrost jednostek Akademii z wysokich poziomów jest równy ich przyrostowi w mieście gracza. Można tutaj rekrutować te jednostki.
>>Można rekrutować w tej budowli nieulepszone jednostki Akademii z 4, 5, 6 i 7 poziomu. Gracz, który będzie miał zamiar przejąć ten posterunek z rąk innego gracza będzie musiał pokonać jednostki, które się tu rekrutuje. Ilość jednostek do pokonania zależy od ilości ich przyrostu w tej budowli.

Szkoła Niewidzialnej Dłoni
Przyrost Zwiadowców w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Krwawa Arena
Przyrost Krwawych Dziewic w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można je tutaj rekrutować.

Labirynt
Przyrost Minotaurów w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Wojskowy Posterunek Lochu
Przyrost jednostek Lochu z wysokich poziomów jest równy ich przyrostowi w mieście gracza. Można tutaj rekrutować te jednostki.
>>Można rekrutować w tej budowli nieulepszone jednostki Lochu z 4, 5, 6 i 7 poziomu. Gracz, który będzie miał zamiar przejąć ten posterunek z rąk innego gracza będzie musiał pokonać jednostki, które się tu rekrutuje. Ilość jednostek do pokonania zależy od ilości ich przyrostu w tej budowli.

Koszary Obrońców
Przyrost Obrońców w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Koszary Włóczników
Przyrost Włóczników w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Niedźwiedzia Zagroda
Przyrost Jeźdźców Niedźwiedzi w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Wojskowy Posterunek Fortecy
Przyrost jednostek Fortecy z wysokich poziomów jest równy ich przyrostowi w mieście gracza. Można tutaj rekrutować te jednostki.
>>Można rekrutować w tej budowli nieulepszone jednostki Fortecy z 4, 5, 6 i 7 poziomu. Gracz, który będzie miał zamiar przejąć ten posterunek z rąk innego gracza będzie musiał pokonać jednostki, które się tu rekrutuje. Ilość jednostek do pokonania zależy od ilości ich przyrostu w tej budowli.

Chłopska Chata
Przyrost Chłopów w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Wieża Łuczników
Przyrost Łuczników w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Koszary
Przyrost Piechurów w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Wojskowy Posterunek Przystani
Przyrost jednostek Przystani z wysokich poziomów jest równy ich przyrostowi w mieście gracza. Można tutaj rekrutować te jednostki.
>>Można rekrutować w tej budowli nieulepszone jednostki Przystani z 4, 5, 6 i 7 poziomu. Gracz, który będzie miał zamiar przejąć ten posterunek z rąk innego gracza będzie musiał pokonać jednostki, które się tu rekrutuje. Ilość jednostek do pokonania zależy od ilości ich przyrostu w tej budowli.

Tygiel Diablików
Przyrost Diablików w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można je tutaj rekrutować.

Wieża Demonów
Przyrost Rogatych Demonów w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można je tutaj rekrutować.

Psiarnia
Przyrost Piekielnych Ogarów w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można je tutaj rekrutować.

Wojskowy Posterunek Inferno
Przyrost jednostek Inferno z wysokich poziomów jest równy ich przyrostowi w mieście gracza. Można tutaj rekrutować te jednostki.
>>Można rekrutować w tej budowli nieulepszone jednostki Inferno z 4, 5, 6 i 7 poziomu. Gracz, który będzie miał zamiar przejąć ten posterunek z rąk innego gracza będzie musiał pokonać jednostki, które się tu rekrutuje. Ilość jednostek do pokonania zależy od ilości ich przyrostu w tej budowli.

Cmentarz
Przyrost Szkieletów w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można je tutaj rekrutować.

Nawiedzona Mogiła
Przyrost Zombie w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można je tutaj rekrutować.

Ruiny
Przyrost Duchów w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można je tutaj rekrutować.

Wojskowy Posterunek Nekropolii
Przyrost jednostek Nekropolii z wysokich poziomów jest równy ich przyrostowi w mieście gracza. Można tutaj rekrutować te jednostki.
>>Można rekrutować w tej budowli nieulepszone jednostki Nekropolii z 4, 5, 6 i 7 poziomu. Gracz, który będzie miał zamiar przejąć ten posterunek z rąk innego gracza będzie musiał pokonać jednostki, które się tu rekrutuje. Ilość jednostek do pokonania zależy od ilości ich przyrostu w tej budowli.

Barak Goblinów
Przyrost Goblinów w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można je tutaj rekrutować.

Placówka Centaurów
Przyrost Centaurów w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Namiot Wojowników
Przyrost Wojowników w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Wojskowy Posterunek Twierdzy
Przyrost jednostek Twierdzy z wysokich poziomów jest równy ich przyrostowi w mieście gracza. Można tutaj rekrutować te jednostki.
>>Można rekrutować w tej budowli nieulepszone jednostki Twierdzy z 4, 5, 6 i 7 poziomu. Gracz, który będzie miał zamiar przejąć ten posterunek z rąk innego gracza będzie musiał pokonać jednostki, które się tu rekrutuje. Ilość jednostek do pokonania zależy od ilości ich przyrostu w tej budowli.

Domek na Drzewie
Przyrost Driad w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Arena Wojenna
Przyrost Tancerzy Ostrzy w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Gildia Strzelców
Przyrost Myśliwych w tej budowli równy jest ich przyrostowi w mieście gracza. Można ich tutaj rekrutować.

Wojskowy Posterunek Sylvanu
Przyrost jednostek Sylvanu z wysokich poziomów jest równy ich przyrostowi w mieście gracza. Można tutaj rekrutować te jednostki.
>>Można rekrutować w tej budowli nieulepszone jednostki Sylvanu z 4, 5, 6 i 7 poziomu. Gracz, który będzie miał zamiar przejąć ten posterunek z rąk innego gracza będzie musiał pokonać jednostki, które się tu rekrutuje. Ilość jednostek do pokonania zależy od ilości ich przyrostu w tej budowli.


by Oliwsen

Komentarze
Des Perado dnia 28 grudzień 2008 o 18:08
ile błędów w nazwach
tata659 dnia 20 luty 2009 o 18:27
no
kacper66 dnia 24 luty 2009 o 17:17
fakt
kristoverek dnia 24 luty 2009 o 18:12
- jeśli to jest tygiel diablików to ja jestem cenzura
thornix dnia 21 kwiecień 2009 o 14:07
co sie rekrutuje w żywiołakach jakie żywioły?
Lord Godryk VII dnia 08 lipiec 2009 o 12:29
ŻAL MI WAS! Tak narzekacie a sami pewnie nie zrobilibyście lepiej.
Inteus dnia 08 lipiec 2009 o 16:38
Thornix wszytkie da sie wyrekrutować a propo pokręcił troche w Domku Na Drzewie są Myśliwi a nie Driady a i tak powinny być nimfy.
Lord_Mergoth dnia 12 marzec 2010 o 10:32
No te lepsze niż te z bitew morskich
Gelu1234 dnia 17 lipiec 2010 o 17:39
Jak od gargulców to się nazywa parapet to ja mam na imię Doniczkasmiley
Inferno10 dnia 03 sierpień 2010 o 09:45
Ołtarz ywiołow jest tylko w dodatkach czy normalnym Heroes V??
Bandaro dnia 14 wrzesień 2010 o 17:01
Parapet gargulców? Teoretycznie dobrze zrobione, ale zanim twórca zabrał się do roboty musiał sobie trochę wypić...
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 100% [2 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry