Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Kampania Akademii
Król upada Kampania  Przystani

Kampania  Akademii:

Misja pierwsza: Arogancki Mag                                                                                                                                  

Zehir, syn Cyrusa, chce pomścić śmierć ojca poprzez zabicie Markala. Teraz, gdy został Arcymagiem Srebrnych Miast i zakończył naukę ma okazję, by to zrobić. Pierwszym jego celem jest odbicie z kościstych rąk Nieumarłych miasta Kadashman. Po zdobyciu miasta wyrusza dalej... 

Misja druga: Wyzwolenie

Zehir ma szanse na wyzwolenie miast Ligii. Nekromanci chcą mu w tym, za wszelką cenę, przeszkodzić. Młody Czarodziej musi nauczyć się magii Sar - Elama. Jedynym sposobem, bo tego dokonać, jest zniszczenie armii szkieletów broniącej Srebrne Miasto Al - Safir i wybudowanie tam szkoły magicznej. Po wyzwoleniu pozostałych miast, Zehir atakuje Lorekeep, dawną kryjówkę Markala. Po wygranej bitwie przybywa do niego posłaniec Elfów. Narxes, mag towarzyszący Zehirowi, wątpi w prawdziwość informacji o naznaczeniu Izabeli. Golan jednak ignoruje go i informuje Zehira o rytuale, który musi na królowej odprawić, by nie wydała na świat Mesjasza Demonów. Zwój z zapisem ceremonii posiada Findan. Czarodziej wierzy w prawdomówność posłańca. 

Misja trzecia: Triumwirat

Zehir musi zapobiec złu, które wkrótce wyda Izabela. Uważa za swój i Findana obowiązek porwanie królowej i odprawienie na niej rytuału, a to oznacza przebicie się przez ziemie Imperium Gryfów. Pierwszym zadaniem Zehira jest odbicie miasta Westwall, mogą mu w tym pomóc rebelianci pod dowództwem Lorda Calldwel`a. Jednak, nie pójdą za czarodziejem, potrzebują kogoś znajomego, takiego jak uwięziony niedaleko Godryk... 

Po uwolnieniu Godryka, Zehir nadal penetruje podziemia, jednak rycerz udaje się do wyjścia. Udaje mu się przekonać jednostki z garnizonu, by przeszły na jego stronę. Jest zaskoczony siłą dyplomacji. Z pomocą nowych oddziału podbija Gryphon Hill - jedno z miast Imperium. W kolejnym garnizonie konwersacja nie przynosi oczekiwanego efektu, więc Godryk jest zmuszony stoczyć walkę. Po jego przejściu zajmuje trzy kolejne miasta - Virgil, Millidfeld oraz Chillbury Podczas przeprawy przez górską przełęcz, tuż po odzyskaniu Millfield. napotyka Findana, który oświadczy, że Markal został zapędzony w kozi róg i mają jedyną szansę na pokonanie go. Jednak najpierw muszą zniszczyć trzy potężne relikty, które są w posiadaniu Nekromanty: Czarny Kryształ (nieskończone źródło mocy magicznej), Przeklęty Garnizon (ciągle dostarcza nowe jednostki) oraz Łzę Asy, którą wypaczył do swych celów. Dzielą się tymi zadaniami i ruszają w bój.

Śmierć Markala jest nieuchronna, artefakty zostały zniszczone. Trzech herosów niszczy nieumarłe legiony Nekromanty. Findan i Godryk chcą go zabić tradycyjnie, jednak Zehir robi to magicznie, tak by Markal nie mógł się wskrzesić. 

Misja czwarta: Sojusz

Trzech potężnych bohaterów zawarło sojusz, by zapobiec złu, które ogarnia świat. Ich nadrzędnym celem jest odprawienie rytuału na Izabeli. 

Na trakcie do Tolonguard spotykają mroczne elfy z Ygg-Chall. Findan zdaje się zapomnieć o Harmonii i proponuje atak, jednak inicjatywę przejmuję Godryk, w skutek czego dochodzi do porozumienia. Czarnoksiężnik Realag również zna tekst przepowiedni i chce odprawić rytuał na Izabeli. 

W końcu znajdują królową. Jest w opłakanym stanie, sama chce poddać się ich woli. Podczas rozmowy uświadamia sobie, że Realag to Agrael, demon, który zabił Nikolaja. Mimo tego, że czarnoksiężnik wyznaje jej miłość, nadal uważa go za potwora. 

Nadszedł czas prawdy. Zehir przygotował wszystko do rytuału. Podczas trwania ceremonii ujawnia się prawdziwa twarz Shadyi. Okazuje się, że Biara cały czas udawała elfkę. Sukkubus porywa królową i ucieka do Sheogh, jednak gubi Serce Gryfa. Zehir jako utalentowany Czarodziej używa go, by przenieść siebie i towarzyszy do piekieł... 

Misja piąta: Nadzieja Zehira

Zehir, Godryk, Findan i Realag. Czwórka herosów pędzi prosto w ognie Sheogh, by odnaleźć Izabelę. Jednak na przeszkodzie stoi im Cytadela Biary. Gdy każdemu z nich udaje się przedrzeć przez ogromne zastępy pomiotów piekielnych, spotykają Sukkubusa. Realag chce ją od razu zabić, jednak Biara chwyta się ostatniej deski ratunku - obiecuje zaprowadzić ich do królowej. 

Kolejnym ich krokiem jest dotarcie do Władzy Demonów, który więzi Izabelę. By udać się do jego twierdzy muszą zniszczyć magiczną barierę. Następnie Realag rozkazuje Biarze doprowadzić się do królowej. Jednak Sukkubus tylko się śmieje. Wtedy przybywa sam Kha-Beleth razem z zakładniczką. Proponuje Czarnoksiężnikowi układ: odda mu Izabelę, ale zachowa dziecko i Realag zabije swoich towarzyszy. Mimo wszystko mroczny elf nie zgadza się, Izabela nie jest warta całych jego życiowych poświęceń. Czterech bohaterów atakuje potężnego przeciwnika, ale ten ucieka, mówiąc, że wygrali tylko bitwę, lecz nie wojnę. Kolejnym ich problemem jest sama królowa. Jako nosicielka Mesjasza Demonów może stanowić poważne zagrożenie. Zahir przekonuje wszystkich, że warto ją zabrać do Srebrnych Miast. Tamtejsi Arcymagowie utrzymają ją w ryzach. Po tych słowach tworzy portal i wszyscy udają się za nim. 

Jakiś czas później Izabela wraz z Godrykiem przechadza się po świątyni w Tolonguard. Oceniają jakich napraw trzeba będzie dokonać. Rycerz, jako oddany sługa Elratha, ma na myśli tylko remonty, jednak opętana królowa chce stworzyć nową religię na cześć swojego boga... 

 

 

 

 

 

 

Opracowała: Saph

Komentarze
dawideczek dnia 09 luty 2010 o 23:45
Czerwona Przystań FOREVER!!!
Czaromax dnia 02 maj 2010 o 14:20
tak to by się zgazało w h5 dzike powstaje nowa wiar czerwonej krwi CZERWONEJ JAK KREW
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry