Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Kampania Sylvanu
Król upada Kampania  Przystani

Kampania  Sylvan:

Misja pierwsza: Uchodźcy                                                                                                                                  

Szykuje się wojna. Alaron chce jej za wszelką cenę zapobiec. Lord Caldwell przybywa do niego umocnić więź między Irollan, a Imperium. Ludzie proszą elfy o pomoc, nieumarli pod wodzą Wampirycznego Lorda Nikolaja nie dają im żyć. Elficki król pozwala im zająć niezamieszkaną ziemię, tuż przy granicy, której Findan ma strzec. Głównym celem elfów jest utrzymać stolicę - Syris - Thalla, jednak demony ją atakują. Dowodzi nimi Biara, której po klęsce udaje się uciec. Oprócz tego, armie trupów cały czas najeżdżają garnizony. 

W tym samym czasie, Izabela i Markal docierają do Auli Bohaterów. Nekromanta przygotowuje wszystko do ożywienia króla. W końcu udaje mu się przyzwać duszę Nikolaja. Jednak sam król jest wściekły. Wyrwano go od Elratha i nigdy już tam się nie znajdzie. Teraz ciąży na nim przekleństwo. Izabela oczekiwała swojego ukochanego, zamiast niego ma wampira, który pragnie zabijać, oraz marionetkę w rękach Markala. Jest zrozpaczona i załamana, Nekromanta przejmuje władzę. 

Misja druga: Szmaragdowe Smoki

Alaron wzywa do siebie Findana i zleca mu misję - musi odnaleźć szmaragdowe smoki, które opuściły Irollan , gdy Alaron, razem z Cyrusem, nie wspomógł Aleksieja, ojca Nikolaja, w potrzebie u bram Sheogh. Findan wybiera się do Płonących Piasków, miejsca, gdzie po raz ostatni widziano te majestatyczne stworzenia, bez których państwo elfów upadnie. Zajmuje miasto demonów, w jego lochach odkrywa uwięzionego smoka, który nakazuje mu szukać obelisków wskazujących kryjówki pobratymców. Elf szukając kamieni, podbija pozostałe miasta pomiotów piekielnych. Po wyplewieniu demonicznego zła, smoki powracają. A Findan, uzbierwszy ich dwadzieścia, wraca, by strzec Syris - Thalla. 

Misja trzecia: Obrona

Przybywa na miejsce za późno. Nekromanta Raven podbił stolicę. Po trudnej walce odbija ją spowrotem. Zadaniem Findana jest stworzyć potężny garnizon w Syris - Thalla, tak by mógł odeprzeć ataki. Czeka go też kolejne wyzwanie. Musi odnaleźć dwóch pojmanych bohaterów Talanara oraz Vinraela. W tym czasie Alaron nakazuje mu odnaleźć Tieru, potężnego druida. To ostatnie słowa króla, po nich odchodzi do Sylanny.

Misja czwarta: Archipelag

Po wypełnieniu obowiązków Findan wyrusza na poszukiwania Tieru. Mądry druid znajduje się gdzieś na wyspie pośród mgły... Oprócz tego elf musi znaleźć cztery krasnoludzkie artefakty ulokowane w podziemiach. Po przemierzeniu wielu wysp i jaskiń Findan staje przed ważnym zadaniem: musi ochronić Tieru przez demonami. Jednak nie udaje mu się to, Biara morduje druida i zabiera Serce Gryfa. 

Elf przybywa na miejsce i zastaje tam widmo Tieru, które głosem staruszka zaczyna... narzekać na Alarona. Po wyrzuceniu swoich żali wyjawia przed strzelcem pilnie strzeżoną tajemnicę: Izabela została naznaczona, jej dziecko ma być Mesjaszem Demonów. Findan otrzymuje kolejny cel: musi odzyskać zwój z instrukcją, opisującą wykonanie rytuału na królowej, aby nigdy nie wydała na świat dziecka. Potrzeba tylko potężnego maga, aby ów rytuał odprawił... 

Widmo odchodzi, elf wyrusza na poszukiwania Biary. Gdy udaje mi się złapać sukkuba, jest zmuszony do przysięgi, że jej nie zabije, a wtedy odzyska zwój. Demonica oddaje zapisane karty i znika. 

Misja piąta: Wampirzy Lord 

Elfom już prawie całkowicie udało się odzyskać terytorium swojego państwa. Jednak od południowego wschodu nadciąga przerażająca armia Nikolaja. Findan, wrócił już do Irollan. Odwiedza jasnowidza, ten bardzo angażuje się poszukiwania artefaktów, obiecuje mu za nie feniksy - niezbędne do zabicia Wampirzego Lorda. Elf nie ma zbyt dużego wyboru, musi poszukiwać potężnych przedmiotów i zbierać wojsko na konfrontację z upadłym królem. Po odnalezieniu artefaktów, wymienia ja na feniksy. Wtedy zaczyna się koniec... Findan atakuje Nikolaja. Król jest świadomy zła jego wyrządził, chce by elf go zabił. Nie jest to łatwe zadanie, jednak chwilę później Wampirzy Lord ginie po raz ostatni w ogniu feniksów z ręki byłego sojusznika... 

 

 

 

 

 

Opracowała: Saph

Komentarze
Lord_Mergoth dnia 10 maj 2010 o 16:29
E tam... Lepsze od Sylvanu są prawie wszystkie inne rasy
bezio123 dnia 29 lipiec 2010 o 15:30
DRUGI! :-)
Michal787 dnia 02 wrzesień 2010 o 19:06
Zależy czy umiesz się nimi tak dobrze rozwinąć jak innymi frakcjami
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 75% [3 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 25% [1 Głos]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry