Uwaga! To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych. Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy. Zapraszamy na aktualną wersję strony.
Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania. Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów. Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci. Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu. CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :) Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Dark Messiah - Bronie i czary
Dark Messiah - Bronie i czary
Lista niektórych broni i czarów występujących w grze Dark Messiah. Więcej z nich można zobaczyć w samej grze.
Miecze
Długi Miecz
Długi Miecz jest podstawową bronią strażników Stoneheim.
Jedwabny Miecz Nagi
Ostro wykończone ostrze Jedwabnego Miecza Nagi daje dużą szansę na zadanie podwójnych obrażeń w czasie ataku.
Tasak
Tasak jest prostą, acz ciężką i potężną bronią. Jest faworyzowana przez orcze hordy ze wschodu, które niezwykle cenią trwałość i solidność ostrza.
Pożeracz Dusz
Nekromanci potrafią łapać dusze wrogich nieboszczyków do tworzenia Ghouli. Mogą je również związać z dowolnym artefaktem lub bronią. Pożeracze Dusz są tworzone właśnie na ten cel - dusze umarłych, będąc uwięzionymi w takiej broni służą pod każdym względem swojemu panu, który posiada owy miecz.
Sztylety
Zatrute Sztylety
Zatrute Sztylety zwane potocznie "Smoczymi Sztyletami" są starożytnym artefaktem pochodzącym z cywilizacji Shantiri rządzoncęj niegdyś ziemiami Heresh.
Sztylety Burzy
Sztylety Burzy są pod wpływem energii elektrycznej, która zadaje dodatkowe obrażenia w czasie ataku.
Laski
Drewniana Laska
Drewniana Laska jest bronią, która raczej potrafi skutecznie ogłuszyć przeciwnika niż go zabić. Idealna, jeśli jest się w tłumie.
Laska Bitewna
Laska Bitewna nie ma co prawda żadnych szczególnych właściwości, gdyż została stworzona do bezpośredniej walki wręcz.
Laska Odwracania Zaklęć
Laska Odwracania Zaklęć może uchronić swojego właściciela przed zaklęciem rzuconym na niego i obrócić je na rzucającego.
Łuki
Łuk
Łuk jest podstawową bronią do ataku na odległość.
Łuk z Liną
Lina obwiązana dookoła Łuku chroni go przed uszkodzeniem. Owa Lina jest również przydatna jeśli chodzi o spinaczkę itd.
Pozostałe
Maczuga
Wiele Goblinów uwielbia tą broń, nie wiadomo jednak dlaczego.
Tarcza Goblina
Zwykła, podstawowa tarcza.
Czary
Strzała Ognia
Wystrzela ognisty pocisk przypominający strzałę, bezpośrednio do wroga. Czar jest niezwykle użyteczny w przypadku dużej ilości wrogów.
Moc Adrenaliny:
Pozwala rzucić serię Ognistych Strzał, zadając większe obrażenia.
Ognista Pułapka
Pozwala wyczarować ogniste pułapki, które wybuchają gdy wróg na nie wejdzie. Czar jest niezykle popularny wśród magów, ale też i wśród zabójców.
Moc Adrenaliny:
Ognista pułapka zadaje więcej śmiercionośnych obrażeń.
Kula Ognia
Wystrzeliwuje kulę ognia, która zadaje spore obrażenia nawet dużej liczbie wrogów. Punkty many w czasie rzucenia tego zaklęcia nie tracą zbytnio swoich ilości.
Moc Adrenaliny:
Zwiększa zasięg kuli ognia i ilość obrażeń jakie zadaje.
Inferno
Tworzy ogromne płomienie, które niszczą wszystko w swoim zasięgu. Rzucający owe zaklęcie kontroluje ogień swoimi palcami.
Moc Adrenaliny:
Czar zwiększa znacznie swój zasięg i obrażenia.
Duchowa Tarcza
Tworzy niewidzialną tarczę dookoła rzucającego czar. Wszystkie magiczne ataki ofensywne i klątwy zostaną odparte i zwrócone przeciwko ich właścicielom.
Moc Adrenaliny:
Brak.
Mroczna Wizja
Pozwala wypatrzeć magiczne właściwości przedmiotów, oraz widzieć w ciemnościach.
Moc Adrenaliny:
Brak.
Zamrożenie
Zamraża jednostkę, uniemożliwiając jej wykoanie wszekich akcji. Tworzy również na dowolnym fragmencie terenu śliskie podłoże.
Moc Adrenaliny:
Jednostka jest solidnie zamrożona; wyjątkowe ataki są w stanie zadać jej obrażenia.
Urok
Hipnotyzuje dowolną wrogą jednostkę i czyni ją marionetką rzucającego czar oraz sojusznikiem. Nie wszystkie jednostki mogą jednak zostać zahipnotyzowane.
Moc Adrenaliny:
Brak.
Telekineza
Pozwala unieść w powietrze dowolne przedmioty. Czar jest niezwykle przydatny w przypadku uruchamiania na odległość wielu mechanizmów.
Moc Adrenaliny:
Czar pozwala podnieść i rzucić wszystkie stworzenia przypominające człowieka, jednak nim nie będące (Orki, Gobliny itd).
Uleczenie
Tworzy wokół czarującego materię, która leczy jego wszystkie możliwe rany.
Moc Adrenaliny:
Brak.
Piorun
Tworzy piorun, który może odbić się od pobliskich ścian i porazić nieopodal stojących wrogów.
Moc Adrenaliny:
Tworzy łańcuch piorunów, rażąc w ten sposób więcej wrogich jednostek.
Osłabienie
Zmniejsza siłę i atak wrogiej jednostki powodując, że zadaje ona mniej obrażeń niż zwykle.
Moc Adrenaliny:
Pozwala osłabić większą ilość wrogów.
Źródło: http://darkmessiahgame.uk.ubi.com
Komentarze
Arantir i Sandrodnia 03 grudzień 2008 o 16:22
brakuje mnustwo przedmiotów prawie nic tu niema!!!!!!!
mati93dnia 04 grudzień 2008 o 21:21
dokładnie
tyle broni co miałem ja to te tutaj stanowią baaaardzo małą część
np. sztyletów są tu tylko 2 pary a w grze są
gutting kriss, shadowsteel daggers, daggers, poison kriss, daggers of the dragonfang, lighting daggers, daggers of frost,
tak więc sami widzicie ile tu brakuje
a ponadto napisali tam zatrute sztylety ( w wersji angielskiej poison kriss) a to wcale nie sa zatrute sztylety tylko gytting kriss
niedość że za mało to jeszcze z błędami
mati93dnia 04 grudzień 2008 o 23:02
i mieczy jest mało i łuków jest mało i nawet innech przedmiotów jest mało
łłłłłłeeeeeeeeee co to ma być normalnie
łuków jest co najmniej sześć a jeśli chodzi o miecze to jeszcze brakuje czterech
jak można zapomniec o najbardziej wymiatającej broni(sword of the dragonclaw) ????
Arantir i Sandrodnia 16 grudzień 2008 o 20:08
przynjmniej czrów nie brakuje choć są błedy w nazwach
mati93dnia 16 grudzień 2008 o 21:37
nooo przynajmniej czarów nie brakuje
a ty ile zdobyłeś łuków w grze??? Pytam bo jestem ciekawy czy są jakieś inne niż te które miałem ja
mati93dnia 16 grudzień 2008 o 21:38
i mieczy i tego wszystkiego innego?????
Arantir i Sandrodnia 09 styczeń 2009 o 13:53
Z mieczy to iałem tak: kródki miecz,długi miecz,ostrze nagów, miecz ucznia, tasak, ulepszone ostrze naów, chłeptacz dusz, miecz ognia, smoczy pazur a z łuków to: łuk, łuk ucznia, elficki łuk, długi łuk,linowy łuk ,zatruty łuk, lodowy łuk,łłuk odnistej furi i smoczy rug zaś z kiji to: Drewniany kij, bojowy kij, kij ucznia, kij władcy odnia, laske odwracania zaklęć,ki stalowego cienia i smoczom kość
Korneldnia 03 luty 2009 o 12:53
Nic tu niema gdzie okrągła tarcza , metalowa tarcza , maczuga z kolcami , sztylety , krótki miecz ,................ XD
jareQdnia 24 marzec 2009 o 12:36
A co macie napisane na początku ?
Lista niektórych broni i czarów występujących w grze Dark Messiah.
Czytajcie dokładnie a później się wypowiadajcie
LPoGEdnia 20 sierpień 2009 o 08:01
sanktuarium raczej nie odbija tylko chroni, wystarcza to by bylo swietna wrecz umiejetnoscia. (starcza na trzy strzały z balisty). nie podoba mi sie np opis chłeptacza mimo że swiadczy pozytywnie o kreatywnosci autora. niewiem do konca ale widzialem osobe ktora nie smakowala w samych tych opisach, własciwosci broni (tzn obrazenia) przydalo by sie dodac i moze przy nagłówku 'kije' wdziabać różnice od mieczy.
pioter222dnia 23 sierpień 2009 o 18:57
mnie tam starczy
han solodnia 12 styczeń 2010 o 20:23
fajny jest jedwabny miecz
michskladdnia 02 luty 2010 o 17:30
Ja pierdzielę! tu jest ok. 10% broni z gry!
Kumpel Bezia123dnia 02 sierpień 2010 o 21:39
Nawet Duży Wybór Jest Tych Czarów I Broni, Ale Przydało By Się Ich Więcej
bezio123dnia 02 sierpień 2010 o 21:42
Znawca się znalazł.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.