Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes II - Magia




KSIĘGA ZAKLĘĆMagia jest nieodłącznym komponentem gry, dzięki niej można zwiększyć swoje szansę podczas walki oraz szybko prze teleportować się do miasta. Rzucanie zaklęć pochłania punkty magii - im wyższy poziom zaklęcia tym więcej jest potrzebnych punktów magii. By nauczyć się czarów bohater potrzebuje Księgi Czarów oraz musi wejść do Gildii Magów, aby nauczyć się czarów wyższych niż 2 poziom i trzeba posiadać "Mądrość".


Zaklęcia Poziomu 1

Tarcza
Opis: Zmniejsza o 50% obrażenia otrzymywane z dystansu.

Błogosławieństwo
Opis: Jednostka zadaje maksymalne obrażenia w walce.

Leczenie
Opis: Usuwa działanie wszystkich negatywnych zaklęć i przywraca 5 punktów życia na każdy poziom mocy bohatera.

Rozproszenie Magii
Opis: Przerywa działanie wszystkich zaklęć rzuconych na jednostkę.

Przyśpieszenie
Opis: Zwiększa szybkość jednostki o 2 punkty.

Spowolnienie
Opis: Zmniejsza ilość punktów ruchu jednostki o 50%.

Magiczna Strzała
Opis: Tworzy magiczną strzałę, która uderza w wybrany cel, zadając obrażenia 10 x moc bohatera.

Żądza Krwi
Opis: Zwiększa atak jednostki o 3 punkty.

Kamienna Skóra
Opis: Zwiększa obronę jednostki o 3 punkty.

Pokaż Zasoby
Opis: Pokazuje lokalizację i rodzaj wszystkich zasobów na mapie.

Pokaż Kopalnie
Opis: Pokazuje lokalizację i typ wszystkich kopalni na mapie.




Zaklęcia Poziomu 2

Błyskawica
Opis: Tworzy pocisk energii, który zadaje obrażenia 25 x moc bohatera.

Drgawki Śmierci
Opis: Zadaje wszystkim żywym jednostkom obrażenia 5 x moc bohatera.

Oślepienie
Opis: Oślepiona jednostka nie może się ruszyć ani atakować, jeśli sama zostanie zaatakowana, kontratakuje zadając 2 razy mniej obrażeń niż normalnie.

Promień Zimna
Opis: Wysysa ciepło danej jednostki, zadając obrażenia 20 x moc bohatera.

Zabójca Smoków
Opis: Wybrana jednostka otrzymuje premię 5 punktów ataku, podczas walki ze smokami.

Stalowa Skóra
Opis: Zwiększa obronę jednostki o 5 punktów.

Promień Osłabienia
Opis: Zmniejsza obronę jednostki o 3 punkty.

Przywołanie Łodzi
Opis: Przywołuje najbliższą łódź. Aby zaklęcie zadziałało, bohater musi znajdować się w sąsiedztwie wody.

Pokaż Artefakty
Opis: Pokazuje lokalizacje wszystkich artefaktów na mapie (nie dotyczy artefaktów zakopanych).

Nawiedzenie
Opis: Sprawia, że kopalnię nawiedzają duchy w ilości 4 x moc bohatera. Kopalnia zaprzestaje wydobycia.

Wizje
Opis: Pokazuje dokładną ilość neutralnych armii i przewiduje jak się one zachowają (czy zaatakują, czy uciekną).




Zaklęcia Poziomu 3

Krąg Zimna
Opis: Zadaje obrażenia 10 x moc bohatera wszystkim jednostkom znajdującym się wokół celu, ale nie czyni szkody jednostce znajdującej się w centrum.

Antymagia
Opis: Zapewnia odporność na magię.

Kula Ognia
Opis: Zadaje obrażenia 10 x moc bohatera wszystkim jednostkom w polu rażenia.

Ożywienie Martwych
Opis: Wskrzesza zabite jednostki nieumarłych. Ilość przywróconych punktów życia zależy od mocy bohatera, 50 x moc bohatera = ilość przywróconych punktów życia.

Trzęsienia Ziemi
Opis: Powoduje uszkodzenia murów zamku.

Teleportacja
Opis: Teleportuje wskazaną istotę na dowolne niezajęte miejsce na polu bitwy.

Fala Śmierci
Opis: Zadaje obrażenia 10 x moc bohatera wszystkim żywym jednostkom na polu bitwy.

Grupowe Rozproszenie
Opis: Przerywa działanie wszystkich zaklęć rzuconych na Twoje oddziały.

Grupowa Klątwa
Opis: Wszystkie wrogie jednostki atakują z minimalną skutecznością.

Grupowe Błogosławieństwo
Opis: Wszystkie Twoje jednostki będą zadawać maksymalne obrażenia.

Grupowe Przyśpieszenie
Opis: Zwiększa szybkość wszystkich Twoich jednostek o 2 punkty.

Paraliz
Opis: Sparaliżowana jednostka nie może podjąć żadnej akcji, jeśli zostanie zaatakowana, nie może kontratakować, ale działanie czaru kończy się.

Święte Słowo
Opis: Zadaje wszystkim nieumarłym jednostkom obrażenia 10 x moc bohatera.

Pokaż Miasta
Opis: Pokazuje lokalizację wszystkich miast na mapie.

Pokaż Bohaterów
Opis: Pokazuje lokalizację wszystkich bohaterów na mapie.

Identyfikacja Bohatera
Opis: Pokazuje dokładne statystyki oraz liczebność armii wrogiego bohatera.




Zaklęcia Poziomu 4

Burza Żywiołów
Opis: Zadaje obrażenia 25 x moc bohatera wszystkim jednostkom na polu bitwy.

Seria Błyskawic
Opis: Seria błyskawic uderza w pierwszą jednostkę zadając obrażenia 40 x moc bohatera, w drugą jednostkę zadając 1/2 obrażeń, w trzecią zadając 1/4 obrażeń a następnie w czwartą zadając 1/8 obrażeń.

Uderzenie Ognia
Opis: Ulepszona wersja Kuli ognia, zadaje obrażenia 10 x moc bohatera, a pole rażenia wzrasta do 18 pól.

Szał Bitewny
Opis: Sprawia, że jednostka atakuje na najbliższy oddział.

Święte Zawołanie
Opis: Zadaje obrażenia 20 x moc bohatera wszystkim nieumarłym jednostkom na polu bitwy.

Grupowe Leczenie
Opis: Usuwa działanie wszystkich negatywnych zaklęć rzuconych na Twoje oddziały i przywraca każdemu stworzeniu do 5 punktów życia na poziom mocy bohatera.

Grupowa Tarcza
Opis: Zmniejsza o 50% obrażenia jakie otrzymują twoje odziały w wyniku ataków z dystansu.

Grupowe Spowolnienie
Opis: Zmniejsza punkty ruchu wszystkich przeciwników o 50%.

Deszcz Meteorów
Opis: Zadaje obrażenia 25 x moc bohatera wszystkim jednostkom w polu rażenia.

Wskrzeszenie
Opis: Wskrzesza zabite jednostki do końca walki. Liczba przywróconych punktów życia zależy do mocy bohatera.

Ustaw Strażnika Ziemi
Opis: Wzywa żywiołaki ziemi, które pilnują kopalni przed wrogimi oddziałami. Ich ilość = 4 x moc bohatera.

Ustaw Strażnika Powietrza
Opis: Wzywa żywiołaki powietrza, które pilnują kopalni przed wrogimi oddziałami. Ich ilość = 4 x moc bohatera.

Ustaw Strażnika Ognia
Opis: Wzywa żywiołaki ognia, które pilnują kopalni przed wrogimi oddziałami. Ich ilość = 4 x moc bohatera.

Ustaw Strażnika Wody
Opis: Wzywa żywiołaki wody, które pilnują kopalni przed wrogimi oddziałami. Ich ilość = 4 x moc bohatera.

Brama do Miasta
Opis: Teleportuje bohatera do najbliższego należącego do niego miasta, o ile nie jest ono okupowane przez innego bohatera.

Pokaż Wszystko
Opis: Cała kraina staje się widoczna.




Zaklęcia Poziomu 5

Armagedon
Opis: Rani wszystkie jednostki znajdujące się na polu bitwy, zadając obrażenia 50 x moc bohatera.

Hipnoza
Opis: Pozwala przejąć kontrolę nad wrogą jednostką o ile jej punkty życia nie są większe niż 25 x moc bohatera.

Hipnoza
Opis: Pozwala przejąć kontrolę nad wrogą jednostką o ile jej punkty życia nie są większe niż 25 x moc bohatera.

Prawdziwe Wskrzeszenie
Opis: Na stałe wskrzesza zabite jednostki, ilość przywróconych punktów życia zależy od mocy bohatera.

Lustrzane Odbicie
Opis: Tworzy iluzję jednej z Twoich jednostek, walczy ona tak samo jak oryginalna, ale po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń znika.

Przywołanie Żywiołaka Ziemi
Opis: Przyzywa żywiołaki ziemi, które będą walczyć po twojej stronie podczas bitwy. Ich ilość to 3 x moc bohatera.

Przywołanie Żywiołaka Ognia
Opis: Przyzywa żywiołaki ognia, które będą walczyć po Twojej stronie podczas bitwy. Ich ilość to 3 x moc bohatera.

Przywołanie Żywiołaka Wody
Opis: Przyzywa żywiołaki wody, które będą walczyć po Twojej stronie podczas bitwy. Ich ilość to 3 x moc bohatera.

Przywołanie Żywiołaka Powietrza
Opis: Przyzywa żywiołaki powietrza, które będą walczyć po Twojej stronie podczas bitwy. Ich ilość to 3 x moc bohatera.

Brama Między Wymiarami
Opis: Pozwala bohaterowi przenieść się w pobliskie miejsce.

Miejski Portal
Opis: Teleportuje bohatera do dowolnego posiadanego miasta, o ile nie stacjonuje w nim inny bohater.




Komentarze
BolekSzukaLolka dnia 31 lipiec 2007 o 14:29
Bardzo ładnie podoba mi się
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 20:33
Extra smiley
lol772 dnia 07 sierpień 2007 o 08:40
jak ich dużo
smola8 dnia 18 sierpień 2007 o 14:02
Szkoda że nie wszystcy bochaterowie mają księgi czaruw.I muszą ją kupować za 500 złotych smiley
lol772 dnia 30 sierpień 2007 o 13:36
no ale też szkoda że tam jest malo złota na poczatek
Tiger999 dnia 19 październik 2007 o 16:50
Ja mam heroes 2 i heroes5 demo
Academi fan dnia 30 grudzień 2007 o 23:03
pierwszy mój heroes od niego wszystko się zaczęło
Rutger dnia 11 luty 2008 o 19:50
ja też od II zaczynałem
czesiomaro dnia 27 kwiecień 2008 o 15:25
i ja... smiley
dragon0 dnia 30 maj 2008 o 20:06
To jakaś głupota
I tak wole bić sie w ręcz
Milandia dnia 12 czerwiec 2008 o 17:45
Ja tam zaczęłam od III.
widmo strachu dnia 20 sierpień 2008 o 12:11
ja również od 2
tata659 dnia 03 wrzesień 2008 o 22:48
a ja od 3 do 5
Ilidan Stormage dnia 03 listopad 2008 o 14:02
Fajnie te czary na tych papierkach wyglądają xD
igi111 dnia 27 maj 2009 o 19:04
u mnie są fajne czary od 1-3 poziomu
Lupus dnia 10 listopad 2009 o 20:14
"pokaż wszystko"jest super!
Jygoslaw dnia 01 lipiec 2010 o 22:34
Moj pierwszy heroes to była V ale demówka smiley
bezio123 dnia 23 lipiec 2010 o 10:56
Ja zacząłem od 3 ale grałem we wszystkie części. smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry