Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Ogólnie - Ashan
Ashan - świat Might and Magic, której akcja jest tam umiejscowiona to Heroes of Might and Magic V oraz Dark Messiah of Might and Magic.

CHRONOLOGIA  ASHAN


CZASY MITYCZNE:

Rok nieznany: „Mit o Tworzeniu”
Pustka. Kosmiczny wybuch. Narodziny bliźniaczych smoków: Chaosu (Urgash) i Porządku (Asha).

Rok nieznany: „Stworzenie Świata oraz narodziny Smoków Żywiołów”
Smok Porządku tworzy świat oraz daje życie Smokom Żywiołów.

Rok nieznany: „Stworzenie Pierwotnych Ras”
Pierwotne rasy zostają stworzone, by służyć Smokom Żywiołów.

Rok nieznany: „Wojna między pierwszymi bliźniakami: Koniec Czasów Mitycznych”
Czasy Mityczne kończą się wojną pomiędzy smoczymi bliźniętami. Walka toczy się poza wszelką rzeczywistością.
Smok Chaosu zostaje wygnany, jednak udaje mu się zachować życie. Zostaje uwięziony w ognistym jądrze planety, natomiast jego poplecznicy zostają odesłani poza świat materialny.
Smok Porządku, osłabiony walką, osadza swe ciało wewnątrz księżyca, by tam odpocząć i uleczyć rany.

WIEK ANTYCZNY:

Rok nieznany: „Pierwotne Wojny”
Anioły rozpoczynają swoją krucjatę.
Pierwotne rasy cierpią straszliwe męki, na skutek ogromnego zniszczenia.
Pierwsze cywilizacje Elfów oraz ich królestwa, zostają całkowicie zmiecione z powierzchni ziemi.
Pierwotne Smoki zostają zapomniane, natomiast Smoki Żywiołów wciąż trwają w wielkim uwielbieniu i powszechnej czci.
Demony korzystając z chaosu, jaki zalał cały świat, planują pierwsze podboje. Kryjąc się w niezamieszkałych krainach, powoli umacniają się w sile.

POCHODZENIA ORAZ POWSTAWANIE KRÓLESTW:

„ROK SIÓDMEGO SMOKA”

0 RSS : „Pojawienie się Siódmego Smoka”
Sar-Elam, pierwszy czarodziej, dociera telepatycznie do umysłu Smoka Porządku. Ten, uczy go podstaw materii i ducha oraz pokazuje mu, najwyższe pokłady mocy. Bogatszy o nową wiedzę, Sar-Elam staje się Siódmym Smokiem.

3 RSS : „Narodziny Imperium Falcona”
Falcon Wspaniały, jednoczy królestwa Ludzi.
Przepowiednia głosi, że granica królestwa Falcona będzie tak długa, jak długa jest linia obiegająca świat.

28-40 RSS : „Ogniste Wojny: Pierwszy najazd Demonów”
Wielki czarodziej Sar-Elam, znany jako Siódmy Smok, poświęca samego siebie w Wielkiej Wojnie, niwecząc plany Demonów. Sar-Elam odsyła Demony potężnym zaklęciem, zapobiegając w ten sposób ich ponownemu przybyciu.
Większość Aniołów ginie podczas Wojny.
Ocalali Ludzie znajdują schronienie na terenach Imperium Falcona. Odwracają się od wiary w Smoka Powietrza – Sylatha, a zwracają się w stronę Smoka Światła - Elratha.
Do czasu Ognistych Wojen, niewiele było wiadomo o Elfach. To jednak one, jako pierwsze odważyły się stawić czoła Demonom. Ponad to, Elfom udało się utrzymać granicę, w czasie, gdy Siódmy Smok, przygotowywał się do rzucenia ostatecznego zaklęcia. Mimo to, żaden człowiek nie zapamiętał poświęcenia Elfów oraz ich wkład w Ogniste Wojny.

48 RSS : „Imperium Falcona staje się – Świętym Imperium Falcona”
Brian Falcon zakładając „Wolne Miasta”, całą władzę powierza Kościołowi Smoka Światła. Ludzkie królestwa jednoczą się pod jednym sztandarem, przyjmując nazwę „Święte Imperium Falcona”. Większość Ludzi porzuca wiarę w Sylatha, przenosząc się na terytoria „Wolnych Miast”.

50-260 RSS : „Lata Uzdrowień: Założenie Irollan”
Był to czas przywracania porządku po Ognistych Wojnach oraz wprowadzania harmonii między rasami.
Większość elfickich lasów zostało spalone przez Demony, ziemie zniszczone, a wody zatrute.
Gdy tylko wojna dobiega końca, Elfy wracają na swoje ziemie, przeżywając ten czas na rekonwalescencję przyrody: zasadzaniu roślin, oczyszczaniu wód oraz wydalaniu Demonów ze swych ziem.
W ten oto sposób, rodzi się królestwo Irollan.

62 RSS : „Rozłam”
Następuje podział między uczniami Sar-Elama, którzy nie zgadzają się ze sobą, w przypadku podążania za naukami Siódmego Smoka.
Sar-Antor zakłada „Bractwo Jasnowidzów”. Uzdrowiciele, balsamiści i znachorzy, którzy oddają swą cześć Ashy.
Sar-Badon zakłada stowarzyszenie „Smoczych Rycerzy”, którzy skupiają się przede wszystkim na szukaniu równowagi między ciałem a duchem.
Sar-Shazzar, najbardziej utalentowany uczeń Sar-Elama, daje początek pierwszym, śmiertelnym czarodziejom. Zakłada „Siedem Miast” (pierwsze królestwo Magów) na południowych pustyniach.

67 RSS : „Przepowiednia o demonicznym Mesjaszu”
Sar-Shazzar głosi przepowiednię o demonicznym Mesjaszu, który pewnego dnia ucieknie ze swego więzienia i ześle na świat krwawy zamęt.

74 RSS : „Tajemnicza śmierć Sar-Shazzara”
Sar-Shazzar umiera podczas snu. W trakcie przenoszenia jego zwłok do mauzoleum, jego ciało rozpada się, pozostawiając po sobie jedynie proch.

104 RSS : „Smoczy Rycerze stają się „Tajemnym Porządkiem””.
Sar-Badon, na łożu śmierci, rozkazuje Smoczym Rycerzom opuścić świat i poświęcić się naukom Siódmego Smoka, by użyć jej w razie kolejnego ataku Demonów.
Smoczy Rycerze już nigdy więcej, nie byli widziani na świecie.

330 RSS : „Pierwsze Zaćmienie: Wojna Krwawego Księżyca – Stworzenie Orków”
Całkowite zaćmienie księżyca prowokuje hordy Demonów do ucieczki z więzienia. Na ich czele staje Władca Demonów, który prowadzi je przez wszystkie krainy. W końcu rozdzielone armie spotykają się pod jednym sztandarem i tam, wpadają w zasadzkę, gdzie zostają całkowicie rozgromione.
Demony nareszcie zostają pokonane: Władca obalony, a ocalałe bestie z powrotem zesłane do piekielnych więzień. Na ich straży stają Smoczy Rycerze.
Magowie z Siedmiu Miast, w trakcie wojny, rozpoczynają eksperymenty z krwią Demonów, wszczepiając ją ludzkim niewolnikom i kryminalistom. Tak powstaje nowa rasa – Orki.
Ich powiększająca się populacja wkrótce atakuje i pokonuje Demony.
Podczas drugiej wojny Demonów, Orki napadają na Imperium Falcona, by zdobyć wolność oraz, by móc założyć własne siedliska.

461 RSS : „Odkrycie Nekromancji”
Belketh, uczeń Sar-Shazzara, odkrywa ścieżkę prowadzącą do Nekromancji.
Nekromancie eksperymenty rozpoczynają się w Siedmiu Miastach.

467-504 RSS : „Kampania Orków”
Rebelia Orków z Siedmiu Miast, rozprzestrzenia się po ziemiach Imperium. Sprzeciwiają się swoim twórcom, jak i smoczym bogom. Orki ogłaszają swoją niezależność.
Imperium szybko odpowiada na atak wroga – wydalając Orki ze swych ziem i siłą nawracając je na smoczą wiarę.
Walki są niezwykle brutalne.
Ocalałe Orki rozprzestrzeniają się na wszystkie krainy, włączając południowe pustynie, północno-wschodnie stepy oraz wschodnie wyspy Barrier.
Wielki sztorm zatapia flotę Imperium, która była przygotowana do najazdu na wyspę Orków. Imperium Falcona odczytuje ten znak od Smoków, jako ostateczne zakończenie Kampanii Orków.

512 RSS : „Stworzenie ludzkich bestii”
Ludzkie bestie (minotaury, centaury, harpie…) zostają stworzone, jako służba i strażnicy w Siedmiu Miastach. Ich zadaniem było zastąpić Orki.

528 RSS : „Secesja Tuidhany”
Trzeci król Elfów, Arniel, postanawia mianować się Najwyższym Królem wszystkich elfich plemion. Pragnie w ten sposób wprowadzić radykalną monarchię.
Tuidhana, władczyni jednego z plemion, występuje przeciwko Arnielowi, ogłaszając niepodległość swojego ludu i odcinając się od władzy zjednoczonego królestwa Elfów.

540 RSS : „Wojna Popiołów – Narodziny Mrocznych Elfów”
Ludność Świętego Imperium Falcona, dostrzega w Tuidhanie nowego wroga. Zaatakowana władczyni, z nadzieją, wysyła prośbę o pomoc do Najwyższego Króla, Arniela. Ten jednak odmawia jej udzielenia pomocy.
Wkrótce po tym, Arniel wraz z sojuszniczymi wojskami Imperium, naciera na lud Tuidhany.
Rozpoczyna się Wojna Popiołów.
Zdesperowana Tuidhana, zawiera pakt z ocalałymi Starożytnymi. Warunkiem spokoju i bezpieczeństwa, było przejście władczyni, jaki i jej ludu na wiarę w Malassę, Smoka Ciemności. Tylko wtedy Starożytni mogli ofiarować jej potęgę, której pragnęła.
Tuidhana godzi się na warunki umowy, a jej poddani dają początek nowej rasie Mrocznych Elfów.
Wojna kończy się zwycięstwem Tuidhany, dzięki błogosławieństwu Malassy. Po raz kolejny władczyni, ogłasza niepodległość swego ludu i zakłada nowe królestwo.

548 RSS : „ Pokój podczas Nowej Wiosny”
Święte Imperium Falcona oraz król Arniel akceptują niepodległość królestwa Mrocznych Elfów.
Następuje pokój, który miał być zerwany, w momencie przekroczenia granic przez Mroczne Elfy.

564 RSS : „Drugie Zaćmienie – Powstanie Monarchy Demonów”
Całkowite zaćmienie księżyca.
Bractwo Jasnowidzów przewiduje wszystkie wydarzenia, dzięki czemu Smoczy Rycerze mogą szybciej podjąć odpowiednie działania.
Mimo to, niewielkiej grupce demonów, udaje się uciec na powierzchnię ziemi.
Imiona pierwszych dzieci Urgasha – Lordów Demonów – zostają zapomniane. Jedynym Władcą Demonów zostaje, Mal-Beleth, który obejmuje niepodzielną władzę nad piekielnym ludem w Sheogh.

566 RSS : „Dzień Ognistych Łez – Śmierć Tuidhany”
Ognisty deszcz spada na stolicę Elfów. Najwyższy Król Arniel ginie w płomieniach, wraz ze swoją świtą.
Brythigga, Matka Drzew i bóstwo Elfów, również umiera w ognistym deszczu.
Mroczne Elfy zostają oskarżone o śmierć syna Arniela – Vaniela.
Elfy dokonują zemsty, w której to bez litości uśmiercani są poddani Tuidhany, jak i później ona sama.
Miejsce, w którym niegdyś stała Brythigga, zostaje usunięte z map.
Nowa Matka Drzew, zostaje wybrana i osadzona we wnętrzu lasów Irollan.
Elfy, już nigdy więcej nie wspominały, obcym rasom, o swoim bóstwie.

585 RSS : „Zdemaskowanie Demonów i ich udziału w Dniu Ognistych Łez”
Smoczy Rycerze przynoszą dowody Elfom, że ognisty deszcz spowodowany był działaniem Demonów.
Wysłannicy z Irollan wyruszają do królestwa Mrocznych Elfów, by zaoferować im schronienie oraz, by prosić ich o wybaczenie.
Prośby i przeprosiny Elfów z Irollan zostają odrzucone.

610-660 RSS : „Powstanie Nekromantów”
Nekromanci po przygotowaniu swych sił i gromadzeniu armii, nacierają na Siedem Miast.

717 RSS : „Trzecie Zaćmienie – Polowanie na Smoki”
Podczas kolejnego zaćmienia księżyca, Demonom udaje się uciec na powierzchnię ziemi.
Szukają twierdzy Smoczych Rycerzy, by dokonać na nich swoją krwawą zemstę.
To wydarzenie, było dla wszystkich owiane tajemnicą i nie zostało zarejestrowane przez żadne kroniki.

CZASY WSPÓŁCZESNE:

„ROK SIÓDMEGO SMOKA”

751-770 RSS : „ Czystka Nekromantów – Wojna domowa w Siedmiu Miastach”
Wzrastająca wiedza i moc Nekromantów, powoduje uczucie zazdrości u Magów z Siedmiu Miast, którzy rozpoczynają między sobą walki o dominację, raniąc przy tym zwykłych obywateli.
Podczas trwania wojny domowej, antyczne miasta niszczeją, a ziemie doszczętnie pustoszeją.

756 RSS : „Śmierć Vaniela”
Po śmierci Vaniela, władzę w Irollan obejmuje Alaron, który szybko nawiązuje korzystne stosunki z pozostałymi rasami.
Alaron wspomaga Magów ze Srebrnych Miast w ich wojnie z Nekromantami, stając się ich sojusznikiem.

771 RSS : „Założenie Srebrnej Ligii”
Ocalali Magowie z Siedmiu Miast, tworzą Srebrną Ligę (drugie królestwo Magów) na południowych ziemiach.
Nekromanci natomiast zasiedlają wschodnie doliny Heresh.

813-822 RSS : „Wojna Pokonanych Najeźdźców”
Nekromanci pragną rozgromić nowo powstałą Srebrną Ligę, lecz Magowie, jako pierwsi uderzają na wrogów, pokonując ostatecznie Nekromantów i niszcząc ich królestwo w Heresh.

843 RSS : „Czwarte Zaćmienie – Ostatni Lot Falcona”
Podczas czwartego zaćmienia księżyca, Demony uderzają na stolicę Imperium Falcona, wyrzynając w pień całą rodzinę królewską.
Gdy tylko Demony zostają ponownie wygnane, rozpoczyna się walka, pomiędzy możnymi rodami, o prawo do tronu.
Zwycięża Duke Ivan Gryf, który zmienia nazwę królestwa na „Święte Imperium Gryfów”.

951 RSS : „Piąte Zaćmienie – Wojna Szarego Sojuszu”
Armie Demonów stają do walki z siłami Ludzi oraz ich sprzymierzeńców: Elfów i Magów.
Imperator Aleksiej Gryf, ściga Demony po same czeluście piekielne Sheogh, gdzie tam, zostaje zabity. Jego dusza jednak zostaje uratowana, przez legendarnego wojownika i wieszcza Tieru, po czym ten osadza ją w artefakcie znanym, jako „Serce Gryfa”.
Syn Aleksieja, Nikolaj, wstępuje na tron Imperium w wieku sześciu lat.
Połączony sojusz Ludzi, Elfów i Magów ze Srebrnych Miast, skutecznie pokonuje wrogie oddziały Demonów.
Wojna kończy się sukcesem Szarego Sojuszu, niestety ogromnym kosztem – śmiercią Imperatora Aleksieja.

969 RSS : „Szóste Zaćmienie – Wojna Królowej Izabeli”
Po raz kolejny armie Demonów, pod wodzą Kha-Beletha, wyruszają na stolicę Imperium.
Ta wojna znana będzie, jako Wojna Królowej Izabeli i będzie głównym tematem przewodnim kampanii w piątej części „Heroes of Might and Magic”.

Opracowała i przetłumaczyła: Hathostet


 


Komentarze
kamil1996 dnia 08 wrzesień 2008 o 16:11
extra w końcu poznałem historie ashan
widmo strachu dnia 24 wrzesień 2008 o 17:25
A KRASNOLUDY???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
adam_1711 dnia 17 październik 2008 o 15:05
Mam pytanie. Czy te wydażenia we wszystkich trzech kontynentach mają jakąś spójność. Dokładniej powiedzcie mi jakie wydarzenia byly pierwsze a jakie ostatnie (chodzi mi o wszystkie 3 kontynenty). Prosze o wypowiedź.
Ptakuba dnia 27 październik 2008 o 19:01
O ile się nie mylę, na początku było kosmiczne jajo, z którego wykluła się Asha i Urgash.
RedPhoeniX dnia 08 grudzień 2008 o 11:25
Bardzo ciekawa historia, ale jak pisał "widmo strachu" nie ma wzmianki o powstaniu krasnoludów. Teraz miałem w końcu okazję dowiedzieć się o historii Ashan.
bodzio9555 dnia 02 styczeń 2009 o 18:56
Krasnoludy pewnie były jednymi z pierwszych ras, tylko pozostawały neutralne. Pewnie Arkhat(nie wiem jak to się pisze)jest smokiem ziemi. W końcu elrat i arkat są braćmi.(finałowa scenka 3 misji, 4 kampani w dzikich hordach.
Arantir i Sandro dnia 07 styczeń 2009 o 12:11
ale fajna ta mapkasmiley znalazłem tam nawet stonhemn miasto z dark messiah
Arantir i Sandro dnia 13 styczeń 2009 o 20:46
A tak wogule to w artykule o mrocznych elfach starozywtni byli nazwani Beznamiętna. No i jeszcze w kampani Kunyak i artykółach o mistach stare imperium było nazywane imperium sokołów a nie falcona nie wiem gdzie jest dobrze??? A tak to wszystko super i fajana historia
Arantir i Sandro dnia 13 styczeń 2009 o 20:59
A Grimheim na mapce to kamiene Aule????
Lady_Biara dnia 25 styczeń 2009 o 16:26
przetłumaczyła? raczej wzięła ze strony cd projekt, tam to jest smiley ale ok.
Xana dnia 29 styczeń 2009 o 20:39
poprostu extra. Ja bym lepiej tego nie opisał. Wcześciej o tym w ogóle nie wiedziałem. i że komuś się chce to pisać. Extra historia:)
DruidAlaron dnia 28 kwiecień 2009 o 16:37
Super Mapka i Extra Historie smileysmileysmiley!! Ale mnie ciekawi miasto Karthal, może to nowa rasa, która wkrótce ukaże się w nowym dodatku smiley
Ireth dnia 01 maj 2009 o 18:12
fajnie, że ktoś to zgromadził w jedno miejsce smileyP Co do tego, że krasnoludy były neutralne to mam wątpliwości-przecież miały wojnę z mrocznymi elfami!!! ;P
Net12 dnia 22 lipiec 2009 o 14:44
Super!!! Ciekawe co to byli za starożytni, bo jak ci co w poprzednich częściach M&M to jednak Antagarich, Enroth i Ashan są jednak z tego samego uniwersum.
Net12 dnia 22 lipiec 2009 o 14:46
A co to za Atria i RANAAR???
TomcioXXD dnia 28 lipiec 2009 o 11:42
niezłe tylko troche długa ta historia
Eduardo111 dnia 30 sierpień 2009 o 12:11
Fajne. Ale wydaje mi się że HOMMV to takie troche dla dzieci. Jak w to gram nie czuje takiego dreszcyku emocji jakiego doznaje grając np: w HOMM III
Eduardo111 dnia 30 sierpień 2009 o 12:14
Szkoda. Mogli zrobić kontynuacje HOMM V kontynuacje HOMM IV ale ze wszytkimi opcjami takim jak w HOMM V.
Eduardo111 dnia 30 sierpień 2009 o 12:14
Szkoda. Mogli zrobić kontynuacje HOMM V kontynuacje HOMM IV ale ze wszytkimi opcjami takim jak w HOMM V.
hohland dnia 11 wrzesień 2009 o 18:41
Dokładnie a krasnoludy??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kacper66 dnia 30 grudzień 2009 o 16:47
suuuper mapka
Aldaor dnia 13 styczeń 2010 o 18:31
a co to Ranaar, jeśli moge spytac? a poza tym, fajna historia.
adi_12_12 dnia 25 marzec 2010 o 12:23
według mnie to krasnoludy po pierwszym zaćmieniu ukryły sie w górach na północy kraju gdzie walczyły z mrocznymi elfami o terytorium
Hadrian dnia 15 kwiecień 2010 o 07:43
Eh, a co dalej, jeszcze powinno być z heroes V, kuźni i dzikich hord,
a nie kończy się na tej wojnie. Mogą też być wydarzenia z DM. A i jeszcze o krasnoludach smiley
Raelag - mroczny elf dnia 14 maj 2010 o 18:46
Zajefajne!Wreszcie wiem więcej o HoMM,bo grałem tylko w Heroes 5

A teraz wiem wszystko (no prawie) smiley

Szacun dla Hathostet
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 64% [7 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 27% [3 Głosów]
Dobre Dobre 9% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry