Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Fabuła Kampanii Winds of War - Co Za Dużo, To Niezdrowo

Heroes IV : Fabuła Kampanii "Winds of War"

"Co Za Dużo, To Niezdrowo"

Yrats Sippih stwierdził niedawno, że mieszkańcy Channon wystarczająco długo niszczyli jego ukochane lasy. Czas, aby sami zaznali cierpień, na które codziennie skazywali setki roślin! Sippih zamierza podbić stolicę ich państwa i zakończyć tę rzeź raz na zawsze.

„Yrats Sippih to Strażnik Arbor’al. Ma dość niszczenia jego ukochanych lasów i postanawia podbić ludzkie imperium Channon, aby położyć temu kres. Najpierw jednak musi przekonać swój lud, że to rzeczywiście jedyny sposób na osiągnięcie założonego celu.”

Wojna się rozpoczęła! Yrats Sippih postanowił wreszcie ukrócić samowolę ludu Channon. Czas, aby ci rzeźnicy roślin zapłacili za swoje zbrodnie! Pierwszym krokiem do zwycięstwa będzie zjednoczenie druidów zamieszkujących tę część lasu i nauczenie ich podstawowych metod walki z wrogiem.

„Przekonawszy do swej sprawy druidów z Arbor’al, Yrats rusza na Channon. Po drodze dowiaduje się jednak o zagrożeniu, jakie ludzie sprowadzili na Świętą Dolinę. Nie można dopuścić do jej zniszczenia, trzeba więc ruszyć na odsiecz.”

Święta Dolina Druidów, leżąca po drodze od Rylos, stolicy Channon, została otoczona przez ludzkie i barbarzyńskie armie. Nie możesz pozwolić na to świętokradztwo! Pokonaj wrogie wojska, aby nigdy już nie ośmieliły się profanować swoją obecnością tego świętego miejsca!

„Dolina została uratowana, a Yrats Sippih może się skoncentrować na walce z Channon. Centrum lokalnego handlu jest miasto Ginvil, budowa którego pochłonęła żywot wielu roślin i zwierząt…Yrats nie może na to pozwolić – musi wyzwolić tę krainę od ucisku kamienia, zanim uderzy na stolicę Rylos. Ludzie zapłacą za swe wynaturzenia!”

Od stolicy Channon, Rylos, dzieli cię już jedynie ufortyfikowane miasto Ginvil. Miejsce to napawa cię odrazą. Wiele setek drzew zakończyło swój żywot, aby ludzie mogli wybudować swoją twierdzę. Zdobądź Ginvil, aby pokazać tym nędznym istotom, czym naprawdę jest gniew natury!

Zakończenie:

„Tereny wokół Ginvil zostały wyzwolone, a ludzie wygnani. Nic już nie przeszkodzi Yratsowi w uderzeniu na stolicę Channon. Rylos legnie w gruzach, a las odzyska należne mu miejsce!”

Opracowała: Hathostet


Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry