Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Kampania Necropolis
Król upada Kampania  Przystani Triumf Nieumarłych.

Kampania  Necropolis:

Misja pierwsza: Pokusa                                                                                                                                  

Imperium Gryfów jest wciąż zdruzgotane po śmierci Nikolaja. Młoda królowa wyraźnie sobie nie radzi. Ambitny nekromanta postanawia wykorzystać sytuację do swoich celów. Chce zostać sojusznikiem Izabeli, powody tej decyzji są znane tylko jemu. Aby porozmawiać z Izabelą musi dotrzeć do Imperium Gryfów przez ziemie nieprzyjaznych mu magów. W konwersacji ze zmarłą matką Nikolaja, ustala, że królowa zrobi wszystko, by tylko zobaczyć ukochanego pod jakąkolwiek postacią. 

Markal przekrada się niepostrzeżenie przez krainę magów i dociera do Imperium. Trwa tam wojna domowa, nekromanta rozbija oddziały rycerza o imieniu Glen, zyskując tym samym przychylność Izabeli. W czasie audiencji Markal ujawnia jej swój zamysł przywrócenia króla do świata żywych dzięki mrocznej sztuce nekromancji. Aby bardziej przekonać do siebie królową powołuje się na znajomość z Fioną, matką Nikolaja. Izabela pod jego wpływem podejmuje decyzje. Zgadza się na warunki postawione przez nekromantę. Żeby ożywić króla potrzebują czterech artefaktów, które skradł Cyrus. Oznacza to starcie armii Imperium i wojsk Srebrnych miast. 

Misja druga: Atak

Godryk nie ukrywa swojej wściekłości na wieść o tym, że Izabela sprzymierzyła się z Markalem. Nie ufa nekromancie, który kiedyś opętał Fionę. Królowa przekonuje rycerza argumentem o zemście na Cyrusie. Godryk nadal jest przeciwny, ale rusza za nią, aby dochować przysięgi złożonej umierającemu królowi. Ich trasa prowadzi do Lorekeep, dawnego miejsca kultu nekromancji. Muszą odbudować miasto, aby zdobyć miasto magów. Po obaleniu Hikm odnajdują tam pierwszy z artefaktów - Amulet Nekromacji. Izabela, by mieć jakąś władzę nad Markalem, każe Godrykowi przechować przedmiot, który nadal jest nieprzychylnie nastawiony do planów nekromanty. 

Misja trzecia: Inwazja

Markal musi zająć trzy pozostałe Srebrne Miasta, aby zdobyć Kij Piekieł, Pelerynę Cienia Śmierci oraz Pierścień Nieskruszonych. Przychodzi mu to z trudem, jednak zabija przywódców i zabiera artefakty. 

Misja czwarta: Królobójstwo

Nekromanta musi znaleźć Cyrusa w świecie stworzonym przez Pierścień, aby pokonać go i zdobyć ostatni artefakt. Kieruje nim także chęć zemsty za zabicie jego mentora - Sandro. Potężny arcymag wysyła tytany, po to, by ułatwić sobie ucieczkę. Jednak nekromanta pokonuje tę i inne przeszkody, w końcu odnajduje Cyrusa. Po walce na śmierć i życie, z której wyznawca Ashy - Pająka wychodzi cało, odbiera magowi Pierścień. Izabela jest bardzo zadowolona z jego poczynać, natomiast Godryk coraz bardziej się denerwuje. 

Misja piąta: Decyzja Agraela 

Markal jest już prawie gotów do stworzenia Stroju Wampira i przywrócenia Króla do życia. Jedyne, co mu pozostało, to odebrać zbuntowanemu Godrykowi amulet. Aby tego dokonać planuje porwanie jego córki i  wymienienie jej na artefakt. Freydę znajduje nieopodal miasta Izabeli, porywa ją i odwozi na tortury w Lorekeep. Jednostki przystani uciekają od królowej, aby wspomóc Godryka. Niepokorny rycerz wysyła anioły, które mają zatrzymać Markala. Sprytnemu nekromancie udaje się je pokonać oraz zdobyć Skrzydła Anioła, dzięki którym dostanie się do Hikm, gdzie zabarykadował się Godryk. Po finałowej walce, Markal zabiera amulet. Wzburzona Izabela każe zakuć Godryka w kajdany, przeciwstawia się jednak nekromancie, który chce go zabić. Później Markal musi tylko dostać się do Auli Bohaterów, gdzie król miał wiecznie spoczywać. 

 

 

 

 

Opracowała: Saph

Komentarze
Lord_Mergoth dnia 22 marzec 2010 o 12:34
Niezla kampania choć można w niej trochę się pogubić
markonekro1994 dnia 18 kwiecień 2010 o 16:42
Fajna kampania z najlepszym zamkiem
Raelag222 dnia 22 kwiecień 2010 o 14:14
Decyzja Agraela? Chyba Władca Heresh!
bezio123 dnia 29 lipiec 2010 o 15:25
Doszedłem do 2 misji tej kampanii i komp odmówił współpracy. Zepsuł się na tyle, że musiałem instalować i przechodzić od nowa i teraz nie mogę przejść 3 misji w 2 kampanii. (żal pl)
bezio123 dnia 02 sierpień 2010 o 15:37
Zgadzam się z Raelagiem222, ale nie zgadzam się z markonekro1994. (kampania fajna, ale zamek słaby)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [2 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry