Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Kuźnia Przeznaczenia - Kampania III - Zadanie Ylayla'i

Kampania " Zadanie Ylayla'i" w Heroes of Might and Magic V - Kuźnia Przeznaczenia

Misja Pierwsza: Szpieg

Cele misji:

  • Znajdź miejsce rytuału
  • Ylayla musi przeżyć
Cele poboczne:
  • Odwiedź wyrocznię
  • Zabij istoty wskazane przez chatkę maga

Zaczynasz w podziemiach(1). Podczas tej misji nie spotkasz nawet najmniejszego oporu ze strony czegokolwiek. Z łatwością pokonasz każdego kto stanie ci na drodze.Wyjdź na powierzchnie i maszeruj na zachód główną drogą zbierając skrzynie ze skarbami i zamieniając je na doświadczenie(moja bohaterka ma 10/11 poziom). Odwiedź po drodze jasnowidza a następnie wszystkie napotkane chatki maga. Gdy dojdziesz do zagrodzonej drogi przez elfy odbij w lewo do zejścia do podziemi. Teraz dojdź do(2) by ominąć straże i wyjść na ląd. Teraz Skieruj się to(3). Obok tego miejsca będzie odprawiany rytuał. Misja łatwa, krótka oraz zakończona sukcesem

Misja Druga: Przełom

Cele misji:

  • Miń pierwszy garnizon graniczny w ciągu dwóch tygodni
  • Miń drugi garnizon graniczny w ciągu trzech tygodni
  • Miń trzeci garnizon graniczny w ciągu czterech tygodni
  • Ylayla musi przeżyć
Zaczynasz na południowym wschodzie mapy. Jedyne co musisz w tej misji to dojść na przeciwległy koniec mapy pokonując trzy garnizony. Nic prostszego. Rusz na przód. Odwiedzaj każdy zakątek mapy, każdy surowiec zbierz, każde siedlisko zajmij. W tej misji liczy się nawet najmniejsza jednostka oraz najmniejszy surowiec. Walcząc uważaj na zbyt duże straty. Gdy z łatwością pokonasz pierwszy oraz drugi garnizon będziesz miał połowę misji za sobą. Teraz tylko pozostaje zdobyć trzeci. A zatem. Wszystkie surowce zamień na złoto. Te zbieraj jeszcze z innych źródeł. Z siedlisk i posterunków zbierz armię. Po trzech tygodniach ulepsz armię w forcie a następnie zaatakuj ostatni garnizon. Nie powinno to sprawić problemu. Właśnie masz za sobą drugą misje kampanii mieszanej.

Misja Trzecia: Spotkanie

Cele misji:

  • Znajdź portal wiodący do sekretnego miejsca odosobnienia Raelaga
  • Córka Malassy musi przeżyć
  • Ylayla musi przeżyć
Cele poboczne:
  • Zbierz osiem smoczych artefaktów
  • Zwróć artefakty smoka do chatki mędrca

Ta misja może wydawać się długa i męcząca ale tak na prawdę nie zajmuje wiele czasu. Zaczynasz na południowym zachodzie(1) z zamkiem i swoim terytorium ogrodzonym garnizonami. Te silne nie są ale powstrzymają wroga na jakieś dwa, trzy tygodnie. Zacznij misje od zdobycia wszystkich kopalni dookoła zamku. Zamek rozwijaj. Przejmij siedliska stworzeń lochu. Po wspomnianych trzech tygodniach garnizon powinien przełamać któryś z wielu wrogów. Gdyby tak sie jednak nie stało sprawa wygląda lepiej. Po odczekaniu w swoim zamku 4 tygodni od kiedy zacząłeś grę wyjdź z zamku a do niego zakup bohatera. Odczekaj następne dwa tygodnie i armie którą zrobisz daj na ochronę zamku. Swoją ekspansje mapy rozpocznij od tej strony gdzie wróg zajął już garnizon koło twoich włości. Jeśli tego nie zrobił zacznij marsz odwrotnie niż idą w zegarze wskazówki zegara. Udaj sie w prawo. Na pierwszy cel postaw sobie demony(3). Prawdopodobnie one będą najsilniejsi na mapie zaraz po tobie i mogą podbijać inne nacje. Podbij zamek inferno. Zrób w nim bohatera i odczekaj dwa tygodnie by zrobić dla niego armie. Następnie zdobądź kopalnie dookoła miasta. Gdy się z tym uporasz skieruj się na północ. Teraz będziesz niszczył wrogie mroczne elfy(4). Są one na północ od zamku inferno(zielony gracz). Podbij zamek, kopalnie, siedliska oraz posterunek. Zrób bohatera i odczekaj dwa tygodnie aż armia będzie gotowa. W każdym zamku jaki masz rekrutuj armie. Teraz powinieneś zaatakować brązowego. Najpewniej to on sie teraz najszybciej rozwija. Dlatego pomiń go i wróć do zamku by uzupełnić armię. Nie wracaj jednak tędy skąd przyszedłeś tylko zahacz po drodze o miasto Imperium Gryfów i podbij je(2). Tu również odczekaj dwa tygodnie, zdobądź okoliczne kopalnie. Teraz wróć już do zamku by uzupełnić armię. Tak wzmocniony zaatakuj krasnoludy na północy(5). Pokonasz ich bez trudu. Gdy oczyściłeś mapę z wrogów, wszystkie kopalnie są twoje, mapa odkryta i masz sporą armie wydawać by się mogło że na tym koniec. Niestety nie. Teraz musisz pozbierać smocze artefakty. Pilnują ich walczące między sobą jednostki lochu i fortecy. Pokonaj jednego z nich a drugi sam zniknie. Zbierz artefakt i znajdź pozostałe siedem. Gdy masz komplet udaj się do jasnowidza(6). Oddaj mu smocze artefakty a on przeniesie cię do końcowego fragmentu mapy(7). Wejdź w portal przed tobą i udaj się do Raelaga. Obejrzyj filmik i... zakończ misje.

Misja Czwarta: Obrona

Cele misji:

  • Ylayla, Raelag, Izabel muszą przeżyć
  • Nie pozwól by wróg zajął to miasto
  • Ylaya musi znaleźć kryjówkę smoków i wyprosić ich wsparcie
  • Pokonaj armię Thralsai
Witaj w przedostatniej misji kuźni przeznaczenia. Pewnie teraz myślisz że to jakaś straszna misja gdzie potrzeba wielkiej armii i sporo surowców. I tu sie mylisz. Armia potrzebna mała i surowców prawie zero. Zaczynasz w podziemiach (1) z trzema bohaterami dobrze Ci znanymi z tej części oraz z podstawowego homm5. Całą armie jaką masz z trzech bohaterów podziel na w miarę równe dwie części. Przykładowo Izabeli daj archanioły, całą armie Raelaga a Ylaya'i daj armię z siedlisk, z zamku oraz tą co ma. Izabele skieruj do garnizonu po lewo(4) a elfkę na prawo(3) zaś Raelag niech siedzi w zamku. Zamek ulepszaj. Gdy dojdziesz do garnizonu oddaj armie jaką mają bohaterki i daj ją garnizonom. Ylaya'i zostaw jedynie 6 minotaurów. Nią wyjdź na powierzchnię i udaj się do (1 niebieskie). Po drodze zbierz inne minotaury jakie są na powierzchni. Nie potrzebujesz tu wielkiej armii gdyż minotaury będą tylko stać a zabijać będzie bohaterka czarami oraz balista. Gdy dojdzie do starcia potworów minotaury nie powinny zginąć. Izabelą zbieraj armie z zamku i roznoś ją do garnizonów. Z siedliskami rób to samo. Zamku nie musisz na max rozbudować bo to jest niepotrzebne. Ylayą zejdź do podziemi(6). Udaj się drogą na północ i raz jeszcze wyjdź na powierzchnię po drodze zbierając armię. Jeśli masz problemy z surowcami na przeciwko zamku(5) są kopalnie i posterunek lochu. Ylayą ulepsz swoje wojska (2niebieskie) i udaj się na przód. Gdy dojdziesz do klucznika obejdź go dookoła(3niebieskie). Gdy tak sie stanie rusz na południe(4niebieskie). Pokonaj smoki i zejdź podziemie. Udaj się teraz na południe(2) by zebrać smoki. Liczba smoków 183 wystarczy to pokonania licznej armii wroga dlatego nie pisałem żebyś robił w zamku jakieś wielkie rzeczy. Raelagiem i Izabel wyjdź na powierzchnie i niech tam czekają. Nie muszą mieć armii. Ylaya niech czeka w zamku na przyjście Thralsai i niech stoczy walkę z nim. Gwarantuje że mając smoki pokonasz go w mgnieniu oka. Sugeruje żebyś na potrzeby ostatniej misji rozbudował jak sie da wieże maga bo czary się przydadzą. Tym mocnym akcentem zakończyłeś misję.

Misja Piata: Rozstanie

Cele misji:

  • Dotrzyj do Horncrest w tydzień
  • Pomóż obronić Horncrest
  • Zajmij Tor Hrall w dwa miesiące
  • Ylaya, Isabel, Freyda, Wulfstan i Duncan muszą przeżyć
Cele poboczne:
  • Powstrzymaj ataki Demonów

Uwaga!!! Z powodów technicznych (płyta HoF mi siadła) mapa została pobrana z internetu ale jest w 100% dobra. Proszę sie nie sugerować literkami ani małymi cyframi. Ich znaczenie zostało zastąpione tradycyjnym oznaczeniem(takim jak oznaczam każdą mapę) i opisane w poradniku. Przepraszam za utrudnienia, Khaziu Misja ta jest z pozoru trudna aczkolwiek można ją przejść. Mam nadzieje że mapa będzie łatwa do odczytania przez każdego mimo problemów technicznych. a zatem zaczynamy...

Zaczynasz w podziemiach na północnym zachodzie(1). Nie masz czasu na wszelkie postoje i inne takie bo masz tylko tydzień na dotarcie do Horncrest. Drogę oczyszczaj Ylayą a Izabela niech podąża za nią i zbiera surowce jakie sie pojawią. Po drodze miniesz dwa garnizony (5 i 6) ale nie przechodź przez nie bo stracisz niepotrzebnie armie a dalej wykończą cię demony. Wyjście z podziemi znajduje sie na południowym zachodzie(2). Między garnizonami po przeciwległej stronie drogi znajduje się portal za bramą strażnika(3). Przeniesie cie on do (4) zamku lochu(7). Gdy wyjdziesz na ziemie rusz czym prędzej do zamku(8) i zobaczysz że zamek jest oblegany. Czym prędzej musisz przerwać oblężenie. Gdy uporasz się z tym problemem pod swoją kontrole dostaniesz zamek Horncrest oraz innych bohaterów jakimi kierowałeś w Kuźni Przeznaczenia. Mapa ta jest ci dobrze znana gdyż dwa razy grałeś na tej lokacji. Zatem zdobądź pilnowane kopalnie i odkryj teren. Co jakiś czas będą Cie nachodziły potężne armie demonów z podziemi. Proponowałbym walczyć z nimi Ylayą. Zanim jednak pójdziesz w bój daj jej część armii Freydy. Ile armii dasz zależy ile armii ci zostało u bohaterki. Garnizon(13) i zamek(14) odpuść sobie gdyż garnizonu pilnuje uwaga - 10000 egzekutorów. Wydawało by sie że to jednak słaba jednostka ale nie przejdziesz. Mi się udało pokonać straże ale straty były a duże żeby można było podbić zamek, walczyć z demonami i zakończyć misje. Ale jeśli chcesz go zdobyć to polecam walczyć Ylayą albo Wulfstanem(umiejętności o które pisałem w kampanii Wulfstana będą kluczowe w tej misji i walce finałowej). Koniecznie daj któremuś z nich jednostki strzelające - kusznicy, inkwizytorzy oraz kapłani run. Zakładam że nie walczyłeś z garnizonem. Ylayą walcz z demonami. Gdyby jej armia sie stopiła uzupełniaj ją systematycznie. Wspomniany zamek lochu nie będzie potrzebny gdyż nie ma na to czasu. By dojść do Tor Hrall (11) musisz przejść znajome dwa garnizony(9 i 10). Z królem Tolgharem walcz tylko Wulfstanem gdyż inny bohater nie ma szans na wygraną. Taką armią powinieneś pokonać króla: 255 strzelców wyborowych, 38 paladynów, 71 inkwizytorów, 178 krzyżowców, 61 jeźdźców czarnych niedźwiedzi, 21 piorunów, 35 patriarchów run. Aczkolwiek zamiast niedźwiedzi możesz dać gryfy do armii. Używaj run zmartwychwstania kiedy stracisz za wiele wojska. W ogóle staraj się walczyć runami. Magią mroku koniecznie osłabiaj wroga i spowalniaj a magią światła wspomagaj swoich. Ważne jest abyś użył czaru grupowe przyspieszenie i spowolnienie. Będzie to ważne posunięcie. Miej z sobą machiny oblężnicze. Kapłanem run zrób ścianę ognia na strzelające jednostki przeciwnika. U gryfa używaj pikowania. Inkwizytorem i kusznikami atakuj każdego po kolei. Tzn. jeśli atakujesz smoki to atakuj je aż zabijesz a nie potem atakujesz kogo innego. Ale radziłbym zacząć atak od strzelających jednostek. Piorunem, krzyżowcami i paladynami chroń swoich dystansowców. Pamiętaj również aby przed walką zapisać. Jeśli uda ci sie już wygrać to moje gratulacje. Właśnie zakończyłeś całą Kuźnie Przeznaczenia.

Poradnik do tej misji chciałbym "zadedykować" Cepkowi gdyż on najbardziej mi pomógł przejść tą misje za pierwszym razem oraz Oliwsen która też pomogła. Dziękuje wam :)

Autor: Khaziu


Komentarze
kamil1996 dnia 25 sierpień 2008 o 18:49
może w końcu przejdę ostatnią misje smiley
Khaziu dnia 25 sierpień 2008 o 19:47
Podoba się? ale uwaga... szansa na magie mroku to tylko 2% smiley
macS dnia 26 sierpień 2008 o 14:35
Eee nie wiem jak u ciebiie ale u mnie pokonanie garnizonu z 10000 egzekótorów nie było takie trudne, wzmocniony grad meteorytów + sczęście + siła czarów ok. 36 i szło szybko, wcale nie odniosłem dużych strat a zamek bez problemu podbiłem.
macS dnia 26 sierpień 2008 o 14:47
a i jeszcze jedno, mała pomyłka : "z królem Tolgarem walcz tylko Wulfstanem bo inni nie mają szans " bzdura ja walczyłem Yaylay'a mniejszą armią i wygrałem bez problemu.
Khaziu dnia 28 sierpień 2008 o 08:30
Zależy też jaką masz Ylayle. Bo Freyda albo inni bohaterowie przystanie nie mają szans jak Wulfstan albo Elfka. Ale ja wole walczyć Wulfem bo jest łatwiej i prościej wygrać.
Co do garnizonu to sie zgadza. Ofensywne najlepsze czary i jednostki dystansowe. Można jeszcze inaczej to rozwiązać. Czarem. Teleportuj się na drugą strone i gotowe. Jedna wada. Trzeba to robić gdy chce sie wracać i tak w kółko.
macS dnia 28 sierpień 2008 o 12:01
Moja Yalyla z artefaktami :
Atak - 32
Obrona - 8
Siła czarów - 39
Wiedza - 18
Morale - 2
Szczęście - 5

Więc była mocna, a co do Freydy to racja w prawdzie ma dobre staty ale bez magi zniszczenia/mroku to ją czarno widzę.
Khaziu dnia 28 sierpień 2008 o 18:18
Nawet niezła. Spoko. Szkoda że w tej misji orków nie ma xD. Mój Gotai bez dodatków miał 51 ataku smiley
macS dnia 28 sierpień 2008 o 21:05
O jacie smiley mój coś koło 43 ale obrony też miał sporo koło 39. Za to nikt nie miał lepszego Findana (bez artefaktów) :
Atak- 36
Obrona - 32
Siła czarów - 32
Wiedza - 23
Morale - 0
Sczęście - 3

Wampirzy Lord z nim to była bułka z masłem. Ale Zehir też był przepakowany :
Atak - 20
Obrona - 10
Siła Czarów - 46
Wiedza - coś koło 37
Morale - 3
Sczęście - 3
Uran12 dnia 31 sierpień 2008 o 16:03
ja też miałem dobrego findana:
Atak - 25
Obrona - 55
Siła czarów - 36
Wiedza - 35

A co do tego jaki bohater powinien walczyć z królem krasnoludów to ja wygralęm Shadyą. Waliłem tylko wzmocnonymi zaklęciami i wygrałem. Chyba z 6 minotaurów mi zostało. Walczyłem armią tą, którą się ma na początku, troche straciłęm. A całą misje zrobiłem może w 3 tygodnie.
Uran12 dnia 31 sierpień 2008 o 16:04
jaką shadyą Ylayą czy jakoś tak sora za pomyłke
Lunarion dnia 03 wrzesień 2008 o 09:29
Wieczna Chwała ci za ten poradnik smiley smiley
widmo strachu dnia 16 wrzesień 2008 o 14:25
2 razy misja obrona??????
Asha dnia 27 wrzesień 2008 o 14:40
No raczej nie Shadyą, bo Shadya była zła smiley xD Pozdro dla was smiley I dla Khaziu za fajny poradnik ;P
piotrj dnia 12 listopad 2008 o 19:07
u mnie tholgar ma aż 1300 strażników 46 władców burz 18 smoków
131 niedżwiedzi 78 patriachów 280 harcowników i 128 berserkerów
kamil1996 dnia 29 listopad 2008 o 18:03
w końcu mi się udało tylko że Zamiast piorunów wziełem archanioły (miałem ich 11) trudno było ale udało się no i przeszedłem wszystkie części herosa smiley smiley
mihau dnia 15 styczeń 2009 o 16:47
Piszcie, że można wygrac tylko Wulfstanem albo Ylayą, a mi się udało Izabelą. smiley
nowy1997 dnia 01 marzec 2009 o 11:03
a ja czekałem cały czas w zamku był tydzień czarnego smoka później anioła izabell miała dyplomacje i się przyłączali do mnie i wyszło że issabel ma 200 czarnych smoków i 250 archaniołów
Stonn dnia 08 marzec 2009 o 19:10
Wlasnie. W ostatniej misjii jest zly podpis powinno byc Misja Piata: Rozstanie o ile sie nie myle. W ostatnia plansze jeszcze nie gralem, bo ilosc bohaterow i ogrom planszy mnie powalil, zrobie ja jutro xD . Nie mam sil dzisiaj na taki wysilem. Dziwi mnie ze wiekszosc z was najpierw zagrala w TotE a nie w HOF. Coz, fajna ta plansza ze wszystkimi sie naraz gra.
Stonn dnia 09 marzec 2009 o 13:41
A ja jakos bezproblemowo pokonalem tych 10 000 Egzekotorow. Coz a jaki kasek 80 000 dosw. xD caly level. Stracilem zaledwie 5 matron cienia. Coz, ciagle wzmocniony deszcz meteorytow i wzialem wszystkie jednostki strzelajace i mialem 5 szczescia i azczescie wojownika tez mialem, wiec co sie dziwic. : ]
Khaziu dnia 03 kwiecień 2009 o 14:19
dzięki za wyłapanie błędu w ostatnim ;)
czart dnia 21 kwiecień 2009 o 20:54
Khaziu mam problem z królem Tholgarem walczę Wulstafem ze skilami które podałeś prawie taką samą armią [trochę inaczej zbudowaną] i prawie go rozwaliłem [zostało mu 20 5 jednostki i 100 3 jednostki więc proszę o pomoc
Lukis123 dnia 01 maj 2009 o 10:55
Khaziu w pierwszej misji masz tak napisane "Wyjdź na powierzchnie i maszeruj na zachód główną drogą" a powinno być tak "Wyjdź na powierzchnie i maszeruj na wschód główną drogą" bo gdzie tam na zachód można iść ?;p jedynie za mapę xD
menelag dnia 27 czerwiec 2009 o 17:31
ta elfka nazywa sie YLAYA a nie YLAYLA
Visca dnia 23 sierpień 2009 o 11:54
soryy ale moze mi ktos pomoc z pierwsza misja tej kampani? smiley w poradniku pisze ze łatwa i wogole... ale ja nie moge odwiedzic wszystkich chatek maga i pokonac te wszystkie stwory bo mam zbyt małą armie...dochodze w prawdzie do miejsca gdzie miał odbywac sie ten rytuał ale nic tam nie ma.. nie wiem o co kaman bez kitu ...pomóżcie smiley ......!!
Visca dnia 23 sierpień 2009 o 12:25
ała... nie no spoko ,juz zkminłem co trzeba zmotac ehhe smiley
niedoceniony dnia 28 sierpień 2009 o 08:24
Tor Hrall da się zdobyc nie tylko Wulfstanem lub Ylayą,ale także Izabelą.Ylaya zdobyła garnizony(ale nie ten z renegatami)a Wulfstan wyczyścił podziemia.Izabela zbierała wojska a potem zabrała od Freydy inkwizytorów,paladynów i aniołów.

Szeregowych szkoliłem na strzelców.

Jednak był problem z kontratakiem.Prawie zawsze nie mogłem odpowiada na atak..A kapłani runów bez przerwy rzucali ,,Odbijanie pocisku".

Ale się udało.Zostało mi 109 inkwizytorów i sfora strzelców.
wositelec1989 dnia 30 sierpień 2009 o 20:45
Dzięki waszym radom udało mi się dzisiaj po raz pierwszy pokonać króla krasnoludów za pomocą Izabeli. Ylaya miała zdecydowanie za słabe czary, a wojska Przystani traciły u niej morale oraz inicjatywę, poza tym były znacznie słabsze w obronie i ataku. Wulfstanem straciłem prawie wszystkie oddziały krasnoludów, zostały mi tylko trzy Berserkery, więc porywać się z takim oddziałem na Króla Krasnoludów nie było najmniejszego sensu. Dopiero właśnie Izabela dała wysokie morale i wysoką inicjatywę moim jednostkom. Miałem ponad 250 strzelców wyborowych, 400 szeregowych, 300 krzyżowców, 15 paladynów, 7 aniołów, 50 inkwizytorów. Używałem tylko czarów Przyspieszenie i Wytrzymałość na poszczególne jednostki, a tylko raz użyłem czaru Łaska. Wygrałem bitwę dość szybko, mając ocalałe około 100 krzyżowców, 100 strzelców wyborowych i nietknięty oddział inkwizytorów.

Dodam tylko, że solucja z obrazkami z pewnego serwera o grach wcale mi nie pomogła, a jedynie wprowadzała mnie w błąd. Nie atakowałem na garnizon z 10 000 Egzekutorów, ale ominąłem go czarem Natychmiastowa Podróż, sterując Wulfstanem i zdobywając potem zamek oraz pobliskie kopalnie.

Dziękuję bardzo za pomoc i radę dotyczącą wykorzystania zdolności Izabeli.
wositelec1989 dnia 30 sierpień 2009 o 20:50
Nawiasem mówiąc, chciałbym jeszcze dodać, że dziękuję graczowi o nicku "niedoceniony" o poradę dotyczącą szkolenia szeregowych na strzelców, których następnie przeszkalałem na strzelców wyborowych. Niestety nie starczyło funduszy, aby wyszkolić wszystkich, ale zawsze lepsze to niż nic. Dzwoniłem też wcześniej do mojego kolegi, który podpowiedział mi, że oddziały można dzielić na mniejsze, za pomocą przesuwania ich z jednej kratki w drugą i trzymając Shift, a ja niestety o tym wcześniej nie wiedziałem. Hehe xD Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Khaziu dnia 01 wrzesień 2009 o 21:31
czart - wiem że późno pisze i może już sobie poradziłeś, ale jeśli nie, to jak masz zapisaną grę przed walką, zacznij jeszcze raz i wyciągnij błędy z poprzedniej potyczki.

Lukis - w sumie.... xD

A tak poza tym, może być?
Wladca Ashan dnia 10 listopad 2009 o 18:17
Piąta misja nie do przejscia.
Podziwiam was.Może sam to przejdę.
Qurog1996 dnia 06 grudzień 2009 o 19:50
Spoko poradnik Khaziu
SeRaFiNeK dnia 07 grudzień 2009 o 23:45
A to i ja się pochwalę swoim Zehirem z Artefaktami :

Zehir [Czarodziej] - 33lvl

Atak : 27
Obrona : 17
Siła Czarów : 42
Wiedza : 46
Morale : 1
Szczęście : 7

Co najgorsze nie podeszła mi Magia Zniszczenia ...

[Z dzikich hordów ten Zehir]
Lord Andre dnia 16 grudzień 2009 o 20:09
Hej Khaziu uratowałeś mi życie dzięki temu poradnikowi
Lord Andre dnia 16 grudzień 2009 o 20:11
a tak w ogule to ja przeszedłem 5 misje Dankanem
Lord Andre dnia 03 styczeń 2010 o 17:43
EJ PISZĘ SPECJALNIE DURZYMI LITERAMI RZEBYŚCIE ZWRACALI NA TO UWAGĘ KHAZIU TY NAPISAŁEŚ JAKĄ TY MASZ ARMIE A JAKĄ ARMIE MA THOLGAR TO NIE MOGŁEŚ POWIEDZIEĆ BYŁBYM CI WDZIĘCZNY JAK BYŚ TO POWIEDZIAŁ
niedoceniony dnia 04 styczeń 2010 o 17:51
wositelec1989, bardzo proszę.
szczodry dnia 05 styczeń 2010 o 11:28
cześć. czy w ostatniej misji też tak macie, że docieracie do zamku, przerwac oblężenie byłony łatwo, ale krok z tyłu jest demon? U mnie tak jest i moge pokonac albo jednego albo drugiego.
arantir dnia 11 styczeń 2010 o 20:29
Ja zająłem Tor Hrall Ylaya i miałem same jednostki przystani.
kuba1111 dnia 23 styczeń 2010 o 16:14
Lord Andre pomożesz mi jestem w 2 misji zbieram wojska napadam na 1 garnizon znowu zbieram wojska i napadam na 2 garnizon tam mie pokonujom
Lord Andre dnia 04 marzec 2010 o 13:00
kuba1111 pszepraszam że ci nie odpowiadałem ale dawno nie właziłem na tawernę wracając do misji słuchaj kiedy będziesz atakował 1 garnizon to zaczekaj z 2 tygodnie i pozbieraj armie z posterunków wtedy zaatakuj jak pokonasz 1 gar to zbieraj kolejne posterunki i tak do trzeciego garnizonu opłaca też wziąc szybką walkę
Lord Andre dnia 04 marzec 2010 o 13:03
a i jeszczę coś jak będziesz w piątej misji i ją przejdziesz to powiedz mi każdy szczegół
Lord Andre dnia 05 marzec 2010 o 15:57
a jeszcze jedno kuba1111 sory że ci nie pomogłem w Bunt Wulfstana ale jak już mówiłem dawno nie wchodziłem na tawernę
Raelag222 dnia 04 kwiecień 2010 o 12:06
Ja zająłem Tor Hrall Izabelą i miałem same jednostki Haven.
Dougalion dnia 08 kwiecień 2010 o 12:23
ej Khaziu a czemu nic nie napisałeś o mieście krasnoludów w czwartej misji ;] żeby tam dojśc trzebawyjśc z podziemi i iśc do pierwszych podziemi tam je ominąc i iśc na południe na sam dół po lewej stronie przed podziemiami na wschodnio-południowej stronie jest kartograf a miasto krasnoludów w podziemiach
Lord Andre dnia 15 kwiecień 2010 o 19:20
Kurdę wam łatwo mówic jak macie wersję Polską ja mam Angielską i to trochę udrudnia mi grę
kuba123 dnia 26 kwiecień 2010 o 19:20
jestem dopiero w pierwszej misji ale w Zadaniu Ylayla'i
Lord Andre dnia 05 maj 2010 o 19:44
nie możesz przejśc pierwszej misj w zadaniu Ylayla'i
Hyacyntus dnia 21 maj 2010 o 20:04
Mam pytanie: Przeszedłem, 1 misję, ale nie zrobiłem zadań dodatkowych. Zabiłem tylko jeden oddział. Wiem, że odkrywa się mapa. Co tam mogę znaleźć???
kuba1111 dnia 11 czerwiec 2010 o 16:50
Lord andre sory ja też niewchodziłem dawna na tawerne widzisz była buża i walneła w kompa i sie spalił i mam nowego i wiesz musiałem instalować od nowa i od nowa przechodże ale odezwe sie jak przejde do tej misji smiley
kuba1111 dnia 15 czerwiec 2010 o 16:26
przepraszam dawno a nie dawna
Jaca1997 dnia 10 lipiec 2010 o 14:06
Ja miałem tylko 166 czarnych smoków i 20 cienia walczyłem raelagiem I wygrałem bez problemu
sersmo dnia 12 lipiec 2010 o 14:11
Powie ktoś gdzie jest korona ze szponów smoka w III misji? Z góry dzięki smiley
sersmo dnia 12 lipiec 2010 o 14:13
Już znalazłem, miałem u innego bohatera xD
xong dnia 09 sierpień 2010 o 12:18
nie prawda że tylko Wulfstan albo Elfka można pokonać ja pokonałem króla Freyda i to 100 razy latwiej niz Wulfstanenm.Bez magi mroku jedynie magia światła i wskrzeszenie nieumralych.A takze 12 archaniołow którymi wskrześiłem sobie strzelców i bez problemu wygrałęm
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 47% [8 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 41% [7 Głosów]
Dobre Dobre 6% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 6% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry