Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V -Specjalizacje miast - Forteca

Specjalizacje miast




Forteca (HoF)

Asbrand
Szczęście dopisuje mieszkańcom miasta Asbrand za każdym razem - w czasie pokoju i w czasie wojen. Tajemnica tkwi w potężnym magicznym artefakcie - Starożytnym Ostrzu Runów, który według legend jest tworem ognistego oddechu Arkatha, jako dowód łaski i ochrony swoich wiernych.
>>Wszystkie oddziały strzegące tego miasta uzyskują 1 punkt szczęścia.

Berngeyr
Miasto Berngeyr znane z dzikiego terenu, położone jest na samym krańcu królestwa Grimheim. Mieszkańcy trenują zamieszkałe tutaj kolonie niedźwiedzi jako wierzchowce krasnoludzkich wojowników, dzięki którym potęga armii jest znacznie większa.
>>Zwiększa przyrost jednostki 3 poziomu o 1 tygodniowo.

Eirik
Miasto Eirik znane jest wśród krasnoludów z dostatku informacji, gdyż mieszka tutaj wielu szpiegów i złodziei. W zamian za informacje, mieszakńcy Eirik pozwalają owym szpiegom gościć w tych stronach.
>>Gildia Złodziei dostarcza dwa razy więcej informacji.

Fjori
Mity i legendy często głoszą wiele fałszywych informacji. Nie zmienia to jednak faktu, że krasnoludzcy Kapłani Run są posłańcami głoszącymi słowo Arkatha, który czuwa nad domami i kopalniami osadzonymi głęboko w górach. Jego łaska daje mieszkańcom spore ilości rudy, dlatego Fjori jest w nia nad wyraz bogate.
>>Magazyn Zasobów dostarcza miastu pewne ilości rudy dziennie.

Freywar
Wielu krasnoludzkich wojowników walczy wręcz swoimi potężnymi młotami, jednak żołnierze miasta Freywar są tego wyjątkiem. Tutaj główną rolę odgrywa armia Włóczników, których długie i ostro zakończone włócznie zadają spore obrażenia wrogom. Ze względu na dużą ich ilość, każdy generał z Freywar ma Włóczników w swoich szeregach.
>>Zwiększa przyrost jednostki 2 poziomu o 1 tygodniowo.

Frostfred
Ośnieżone miasto Frostfred jest położone w miejscu, gdzie mroźne wiatry w okrutny sposób dają o sobie znać. Mieszkańcy Frostfred są jednak przyzwyczajeni na taki klimat, czego nie można powiedzieć o wrogach chcących przejąć to miasto - jako jedyni potrafią utrzymać swoją broń przy rozszalałych wichurach i zadać nimi bolesne obrażenia, patrząc jak nieprzyjaciel kona od ataku i mroźnego klimatu.
>>Wszystkie wrogie oddziały atakujące miasto otrzymują -2 punkty ataku.

Geirmir
Ziemie miasta Geirmir są jedynym miejscem, w którym żyją Mamuty. Krasnoludzcy bohaterowie traktują te prastare stworzenia jako swoje wierzchowce, toteż ich cena jest wyjątkowo duża, a sprzedaż każdego z nich daje miastu duże zyski.
>>Dostarcza miastu 250 sztuk złota dziennie.

Gudmund
Czarne ptaszyska osiedlające się w mieście Gudmund są nieszczęściem dla wszystkich Wodzów. Każdego roku chmara ptaków przylatuje tutaj wyrządzając szkody, dlatego wielu krasnoludów stara się wybić te zwierzęta co do jednego. Do takiego czynu potrzebna jest co prawda dobra amunicja, tak więc kuźnie w Gudmund produkują wozy z amunicją, by mieszkańcy mogli się wreszcie pozbyć szkodników.
>>Kuźnia produkuje wozy z amunicją po mniejszej cenie.

Hring
Ludność miasta Hring wbrew pozorom ma większą wartość niż sama budowla. W czasie wojen z Mrocznymi Elfami populacja mieszkańców okropnie spadła, dlatego każdy z nich jest o wiele więcej wart niż jakakolwiek ilość złota. To jest właśnie powód, dlaczego wykształcono tutaj wielu medyków, tworzących Namioty Medyczne i sprzedając je po minimalnej cenie.
>>Kuźnia buduje namioty medyka po mniejszej cenie.

Hrottar
Tysiące lat temu wielu mieszkańców miasta Hrottar zdecydowało się opuścić to puste miejsce, osiedlając się na innych ziemiach. Gdy nastały czasy wojny i pozostała część mieszkańców miała zamiar odejść, potężne trzęsienie ziemi spowodowało, że na zewnątrz osunęło się mnóstwo świetlistych kamieni. Krasnoludzki lud zmienił zdanie i pozostał w mieście budując je przy pomocy surwców. Miasto zostało odbudowane w błyskawicznym czasie i jako jedyne słynie teraz z licznych pokładów klejnotów.
>>Dostarcza miastu 2 klejnoty tygodniowo.

Hyrkjolf
Miasto Hyrkjolf znane jest z zamieszałych tu wojowników, którzy zdecydowali się być Berserkerami. Skały Furii znajdujące się niedaleko miasta, są świątynią, gdzie mogą przychodzić tylo wojownicy - Berserkerzy. Nie wszyscy co prawda mogą podołać temu warunkowi, jednak każdy Berserker robi co może, by stać się jednym z tych najsilniejszych. Dlatego też w mieście nigdy nie braknie takich wojowników.
>>Zwiększa przyrost jednostki 4 poziomu o 1 tygodniowo.

Icegerd
Mury miasta Icegerd są lodowymi górami, które otaczają miasto. Będąć mieszkaniem krasnoludzkich rebeliantów, zginęło pod tymi górami wielu wojowników. Ci rebelianci, którym już całkiem skończyło się jedzenie i amunicja, dołączyli do krasnoludzkiej osady, a król Tolghar w zamian za ten czyn wybudował tutaj miasto, za którego mury robiły właśnie te góry.
>>Mury obronne są bardziej wytrzymałe (50 punktów wytrzymałości więcej).

Jarveq
Bezlitosny, brutalny, okrutny - takimi właśnie epitetami jest często opisywany sport jaki ma miejsce w mieście Jarveq. Jest to nic innego jak walki rozmaitych stworzeń zamieszkujących ośnieżone regiony - od psów i niedźwiedzi, po yeti. Takie widowisko jednak ma swoja cenę, dlatego miasto bogaci się tego typu wydarzeniu, mając również pewność, że w mieście znajduje się sporo walecznych stworzeń do obrony garnizonu.
>>Dostarcza miastu 250 sztuk złota dziennie.

Knud
Niektórzy wiedzą, że miasto Knud jest centrum spotkań szpiegów i wymiany informacji. Krasnoludy korzystają z takich usług jednak w tajemnicy - wolą trzymać języki za zębami, niż je stracić.
>>Gildia złodziei dostarcza dwa razy więcej informacji.

Kolvard
Krasnoludzkie wojska, które uznają walkę wręcz z wrogiem są znacznym przeciwieństwem wojowników miasta Kolvard. Strażnicy miasta brutalnie strzeżą jego bram pod każym względem, rzucając w nieprzyjaciela serią włóczni i za każdym razem owy zwyczaj zyskuje większą popularność.
>>Wieże strzelnicze zadają więcej obrażeń oddziałom atakującym miasto (25% uszkodzeń dodatkowo)

L'etolf
Przez wiele lat krasnoludy z pozostałych regionów nie mogły zrozumieć dlaczego mieszkańcy miasta L'etolf hodują białe wilki i tym podobne zwierzęta. Wszystko wyjaśniło się, kiedy przyszły wojenne czasy. Zwierzęta te za każdym razem przychodziły z pomocą do swoich panów, kiedy ci zaczęli przegrywać. Ich przerażający skowyt już nie raz zmusił wroga do odwrotu.
>>Wszystkie wrogie oddziały atakujące miasto otrzymują -1 punktów morali.

Merasgar
Cenione przez krasnoludy jak metal nadzwyczajnego gatunku, klejnoty stały się drogocenną rzeczą. Żadna rasa nie potrafi tak pięknie szlifować i wyrabiać błyskotek jak mieszkańcy Kamiennych Sal, a w szczególności miasta Merasgar. Zaopatrzone w wiele kopalni klejnotów, ma zapasy tego surowca na długie lata.
>>Dostarcza miastu 2 klejnoty tygodniowo.

Ongeir
Oryginalne centrum szkolenia i treningu Ognistych Smoków zostało zniszczone, kiedy to w czasie wojny z Mrocznymi Elfami strażnicy i trenerzy Smoków zostali zabici, a bestie uwolnione. Okazało się jednak, że nie wszyscy zginęli, a smoki nie odeszły na zawsze. Ten łut szczęścia pozostał w pamięci wielu krasnoludów, dlatego każdy, który odwiedzi miasto Ongeir zdąży usłyszeć o tym jakże wspaniałym wydarzeniu.
>>Wszystkie oddziały broniące miasta otrzymują 1 punkt szczęścia.

Rungerd
Chodzą legendy, że gdzieś w północnych, zalesionych terenach krainy Grimhem ukryte jest złoto. Wielu krasnoludów zaprzecza tym plotkom, jednak w głębi duszy wierzą, że owa złota góra jest gdzieś w pobliżu ich miasta. Przez długi czas wycinali lasy w poszukiwaniu skarbu - nie znaleźli go co prawda, ale w zamian za to mają pod dostatkiem drewna.
>>Magazyn zasobów dostarcza miastupewne ilości drewna dziennie.

Skeld
Brama garnizonu miasta Skeld przypomina po trochu tarczę, którą osłaniają się Obrońcy, mieszkający tutaj. W czasie wojny z Mrocznymi Elfami armia w mieście Skeld nie składała się z niczego innego jak z Obrońców. Ci, jako żywa tarcza walecznie bronili garnizonu przez sługami cieni.
>>Zwiększa przyrost jednostki 1 poziomu o 2 tygodniowo.

Steynjar
Każdy krasnolud ma w sobie choć trochę natury skąpca. Mieszkańcy miasta Steynjar nie są tego wyjątkiem - swego czasu wielu z nich okupowało dla własnych celów markety handlujące kamieniami. Zmieniło się to jednak, od kiedy król zdecydował wydobywanie rudy na potrzeby królestwa.
>>Magazyn zasobów dostarcza miastu pewne ilości rudy dziennie.

Svadlund
Kamienie z gór, klejnoty ze wzgórz, bronie z fabryk - to właśnie można znaleźć w mieście Svadlund. Zamiast poruszać się karawanami po terenach pełnych rabusiów, krasnoludy wykorzystują własne bezpieczne podziemne tunele do zdobywania i dostarczania surowców z odległych terenów. Dzięki temu miasto bogaci się i jest w stanie sprzedawać towary po mniejszych cenach.
>>Targowisko oferuje dwa razy więcej zasobów ( tak jak w przypadku posiadania dwóch takich targowisk).

Thorbjar
Zamarznięte wodospady nieopodal miasta Thorbjar są niezwykle pięknym widokiem. Odbijając promienie słońca emanują niespotykanym blaskiem, który urzeka wielu krasnoludów przychodzących tutaj by nacieszyć oczy. Nie wszyscy jednak wiedzą o jednej rzeczy - w głębi góry, po której spływał niegdyś zamarznięty wodospad znajdują się liczne złoża skutego lodem kryształu.
>>Dostarcza miastu 2 kryształy tygodniowo.

Tor Hrall
Położone w centrum Grimheim, miasto Tor Hrall jest głównym skupiskiem targowym dla wszystkich tych, którzy chcą wymienić swoje towary z mieszkańcami Kamiennych Sal. Sprzedając rzeczy po niskiej cenie, wiele sprzedawców cieszy się dużym zainteresowaniem jeśli chodzi o kupno ich przedmiotów.
>>Targowsko oferuje dwa razy węcej zasobów (tak jak w przypadku posiadania dwóch takich targowisk).

Torgerd
Mieszkańcy miasta Torgerd uchodzą za najmniej życzliwych i najbardziej tajemniczych krasnoludów w całym Grimheim. Każdy odwiedzający, który po długich negocjacjach dostanie się za mury miasta, może być pewnien, że każdy tutaj będzie na niego podejrzliwie zerkał. Nikt nie wie, co tak naprawdę ukrywa miasto Torgerd, jednak nikt z pewnością nie chciałby być jednym z ich wrogów, którym solidnie zbudowani strażnicy z wielką chęcią skręciliby kark.
>>Wszystkie oddziały broniące miasta otrzymują 2 punkty obrony.

Ulfson
Wieże strzelnicze miasta Ulfson są wzmocnione magią runiczną, która należy do Kapłanów Run. Błogosławione przez moc Arkatha i wzmocnione dodatkowymi gorącymi oparami wydostającymi się z ognistego wnętrza miasta, wieże zadają swoim wrogom bolesne obrażenia również i od ognia.
>>Wieże strzelnicze zadają więcej obrażeń (25% obrażeń więcej).

Vemsdal
Miasto Vemsdal było pierwszą stolicą krasnoludów, kiedy walczyli. Ta wojna, w której zginęło wielu dzielnych wojowników skończyła się zwycięstwem krasnali, którzy zdecydowali się osiedlić gdzie indziej. W ten sposób Vemsdal stało się miastem bohaterów - wielu z nich służąc w imieniu jego dobra może być pewnien otrzymania łask od boskiego Arkatha.
>>Oszczędza 10% złota przy rekrutowaniu bohaterów.



by Oliwsen

Komentarze
widmo strachu dnia 02 wrzesień 2008 o 15:58
Szkoda że nie można wybierać miast
kuba1111 dnia 27 styczeń 2010 o 08:18
wielka Szkoda
Wlazio68 dnia 02 kwiecień 2010 o 07:57
Wielka szkoda
Dosiadacz Modliszek dnia 12 kwiecień 2010 o 22:12
Jaka straszna szkoda.
Mietek Spod Biedronki dnia 03 sierpień 2010 o 19:48
PIĄTY! echh, ale za to fajny opis fajnego miasta!
bezio123 dnia 26 sierpień 2010 o 10:08
Przestaniecie się żalić?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 25% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 75% [3 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry