Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Specjalizacje miast - Inferno

Specjalizacje miast




Inferno

Ur-Alzevoth
Kiedy demony przybyły za pomocą zdobytych łajb wroga do miasta Ur-Alzevoth, miasto te stało się portem budującym wszelkie łodzie, by móc szerzyć dalej swoje piekielne horyzonty.
>>Stocznia buduje łodzie po mniejszej cenie (500 sztuk złota+5 drewna).

Ur-Chardros
Miasto Ur-Chardros zostało zbudowane jako demoniczna kuźnia, przeznaczona do produkcji legendarnych zbroi. Takie opancerzenia niby nie wyglądają na wyjątkowe, jednak każdy demon strażnik uzbrojony w coś takiego może siać mord i zniszczenie gdzie tylko zechce.
>>Wszystkie oddziały broniące miasta otrzymują 1 punktów ataku i obrony.

Ur-Drask
Jak w każdym demonicznym mieście, miasto Ur-Drask na swoją budowę wykorzystuje drogocenne zasoby. Jednak jako jedyne, posiada w pobliskich jeziorach kamienie, których piękno warte jest niewyobrażalne ilości złota.
>>Dostarcza miastu 2 klejnoty tygodniowo.

Ur-Estaroth
Położone niezbyt blisko naturalnych źródeł magmy i ognia, rezydencje miasta Ur-Estaroth czerpią zapasy drewna pobrane z innych regionów. Co prawda ilości zdobytego drewna są niezbyt zaskakujące, jednak miasto tak czy inaczej słynie właśnie z pokładów drewna.
>>Magazyn zasobów produkuje dodatkowo pewną ilość drewna.

Ur-Gehenna
Demoniczne legendy obracają się głównie wokół potężnej postaci Urgasha oraz spalonych, piekielnych ziem pełnych lawy i ognia. Demoniczni nadzorcy całe dnie spedzają na wykopaliskach rudy, przywożąc do fabryk ich pokaźne ilości brył.
>>Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo pewne ilości rudy.

Ur-Gorthol
Ur-Gorthol było jedną z twierdz Władcy Demonów zanim został pojmany i uwięziony w Sheogh. Do dziś jednak tworzy się tutaj amunicje, które służyły za ulubione zabawki Władcy - czyli narzędzia do polowania na swoich wrogów i mordowania ich.
>>Kuźnia produkuje Wozy z amunicją po mniejszej cenie.

Ur-Henoch
Legendarny demoniczny wojownik Az-Henoch, nie nazwał tego miasta swoim imieniem lecz tym, co zostawił dookoła jego murów - zmasakrowane i zakrwawione ciała poległych wrogów wzbudząjące trwogę w każdym, kto ośmieli się zaatakować Ur-Henoch.
>>Wszystkie wrogie oddziały atakujące miasto otrzymują -1 punktów morali.

Ur-Ischin
Ur-Ischin znane jest z dużego ognistego jeziora leżącego niedaleko miasta. Diabliki zamieszkujące tamtejszy region mają zwyczaj spędzać dużo czasu właśnie w tym jeziorze, a ze względu na dużą ilość tych stworzeń zaczęto szkolić je do walki.
>>Zwiększa przyrost jednostki 1 poziomu o 2 tygodniowo.

Ur-Kharg
Legenda mówi, że miasto Ur-Kharg było miejscem, gdzie chaotyczny Urgash stworzył z ognia pierwszego demona. Jak przystało na święte miejsce, wielu demonicznych fanatyków strzeże tego miejsca przed wrogimi rękoma.
>>Zwiększa przyrost jednostki 2 poziomu o 1 tygodniowo.

Ur-Korsh
Kiedy Elfy czują się zagrożone, a ich honor jest pod znakiem zapytania, są zdolne zrobić wszystko by temu zapobiec. To główny powód ich ofiary w postaci licznych kryształów, które składają demonom, w zamian za bezpieczeństwo własnych ziem.
>>Dostarcza miastu 2 kryształy tygodniowo.

Ur-Kurgan
To, co zapamiętali demoniczni strażnicy miasta Ur-Kurgan, to wielka i długotrwała potyczka, w której ich dobytek został całkowicie zniszczony. Kiedy miasto zostało odbudowane, straznicy całą nienawiść przelali na jego obronę. Teraz, każdy nieprzyjaciel, który ośmieli się zaatakować miasto zostanie ostrzelony potężnymi seriami ognistych pocisków.
>>Wieże strzelnicze zadają więcej obrażeń (25% więcej obrażeń)

Ur-Mangor
W centrum miasta Ur-Mangor znajduje się monument, na którym wiele lat temu po długotrwałych torturach zginął demon medyk. Z tego wydarzenia słynie miasto, dlatego można tutaj zakupić wyjątkowe Namioty Medyka.
>>Kuźnia produkuje Namioty Medyka po mniejszej cenie.

Ur-Melphas
Demon architekt, którego imię nosi miasto Ur-Melphas, spłonął właśnie w tym miejscu. Wrogowie znając go jako jednego z najlepszych, wymordowali jego uczniów i zniszczyli jego warsztat, w którym pracował. Do tej pory żaden demon nie znalazł lepszego architekta ani lepiej zaprojektowanych murów obronnych.
>>Mury obronne miasta sa bardziej wytrzymałe na ataki (dodatkowe 50 punktów wytrzymałości).

Ur-Nebyrzias
Tak jak miasto Ur-Gorthol, Ur-Nebyrzias również zaliczało się do twierdz Władcy Demonów, w którym jego poddani tworzyli rozmaite bronie przeznaczone do zamiłowań morderczych władcy.
>>Kuźnia produkuje Wozy z amunicją po mniejszej cenie.

Ur-Raag
Mówią, że nie ma nic gorszego, jak demon naśladujący drugiego demona. Miasto Ur-Raag jest tego dobrym przykładem. Pewnien demoniczny lord ze złości na swoich rówieśników zesłał na swoje miasto klątwę, by każdy przeciwnik, który zbliży się do miata został przeklęty. Ta klątwa trwa do dziś.
>>Wszystkie wrogie oddziały atakujące miasto otrzymują -1 punktów szczęścia.

Ur-Rioch
Z pewnością nikt nie zechciałby mieszkać w mieście Ur-Rioch - mieście notorycznych podatków i eksmisji, z czego wiele demonów tuła się bez celu po świecie. Również niewolnicy piekielnych lordów nie mają łatwego życia - poddawani torturom i zmuszani do ciężkiej pracy czynią ogromne korzyści, w których pieniądze dostarczane są do skarbca władcy demonów.
>>Dostarcza miastu dodatkowe 250 sztuk złota dziennie.

Ur-Shangor
Z dużą ilością utalentowanych wojowników i żołnierzy walka staje się być łatwa, jednak co zrobić z pozostałymi. W mieście Ur-Shangor taki problem nie istnieje - starannie zbudowane klatki na przetrzymywanie piekielnych ogarów i cerberów daje możliwość zwiększenia armii o kolejne stwory żądne walki.
>>Zwiększa przyrost jednostki 3 poziomu o 1 tygodniowo.

Ur-Sphaal
Demony zawsze kierują się swoimi własnymi prawami i chodzą własnymi ścieżkami, a miasto Ur-Sphaal nie jest tego wyjątkiem - tutaj wszystko i każdy jest na sprzedaż. To miasto tłoku i wrzasku, w którym każda rzecz bądź każdy niewolnik sprzedawany jest po pewnej cenie.
>>Targowisko oferuje większą ilość zasobów (tak jak w przypadku posiadania dwóch targowisk)

Ur-Tarsh
Tak jak przystało na demoniczne standarty, smród, hałas i ohydne jedzenie czynią miasto Ur-Tarsh jednym z najgorszych. Z każdym dniem nawet zatwardziali wojownicy rozpaczliwe szukają wyjścia z tego odrażającego miejsca, jednak opuszczenie go nie jest takie proste.
>>Oszczędza 10% złota przy rekrutowaniu bohaterów.

Ur-Vesphaal
Ur-Vesphaal najpierw było rezydencją poprzednika Kha-Beletha, teraz jest mauzoleum gdzie spoczywa jego ciało. Od kiedy Kha-Beleth zabił go i przejął władzę nad miastem, do jego armii dołączyły całkiem inne jednostki - sukkuby. Od teraz to miasto robi za ich rezydencję.
>>Zwiększa przyrost jednostki 4 poziomu o 1 tygodniowo.

Ur-Vramin
Każdy, kto odwiedzi miasto Ur-Vramin pierwszy raz, dostrzeże na bramie miasta wielkie ucho - jesto to symbol szpiegów, którzy zamieszkują owe miasto. Z tego właśnie słynie, bo każdy szpieg dostarcza dużo informacji na temat tego, co się dzieje w świecie Ashan.
>>Gildia Złodziei dostarcza dwa razy więcej informacji.



by Oliwsen

Komentarze
masster11 dnia 04 czerwiec 2009 o 17:38
co to ma być ?? :/ :?
masster11 dnia 04 czerwiec 2009 o 17:39
każdy ta wie!!
masster11 dnia 04 czerwiec 2009 o 17:40
przynajmniej zapalony gracz!! smiley
Kocham Piwo dnia 22 sierpień 2010 o 19:08
CZWARTY! Ale miasto jest całkiem niezłe! Najfajniejsze są arcydiabły!
Mikred dnia 18 wrzesień 2010 o 21:23
duzo osob tu zagladasmiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry