Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Specjalizacje miast - Akademia

Specjalizacje miast




Akademia

Al-Safir
Al-Safir jest stolicą Srebrnych Miast, zdobytą przez armie Nieumarłych. Potężne zaklęcia ochroniły co prawda je przez klątwą Markala, jednak potężne mury niegdyś miasta Czarodzei służą teraz Nekropolii.
>>Wszystkie oddziały strzegące tego miasta uzyskują 2 punkty ataku i obrony.

Anwaar
Pustynne miasto Anwaar jest często nazywane "Miastem Świateł". Dachy licznych budynków miasta pokrywają ozdoby z kwarcu i złota, skupiając na sobie ogromną ilość światła. Jest to na tyle dobre, ponieważ oślepiające światło już nieraz uchroniło budowle od ataków strzeleckich wroga.
>>Wszystkie wrogie oddziały atakujące miasto otrzymują -1 punktów ataku i obrony.

Azhar
Niedaleko miasta Azhar znajduje się portal wiodący na ziemie demonów, dlatego Czarodzieje bezustannie pilnują tego portalu. Jednak strażnicy magicznego przejścia mają również swoją tradycję - za każdym razem tworzą niewielkie oddziały, które posyłają do demonicznych ziem. Zapuszczając się w gorące czeluście, wracają z wyprawy z całkiem pokaźnymi ilościami zdobytej rtęci.
>>Dostarcza miastu 2 uncje rtęci tygodniowo.

Fidaa
Szkoły i akademie w mieście Fidaa są czymś więcej niż tylko szkołami magii - bardzo często kształcą uczniów, którzy potem doskonale sprawdzają się jako waleczni wojownicy. Każdego roku ową szkołę kończy spora ilość młodych wojowników, dlatego miasto dba o liczne zasoby złota.
>>Oszczędza 10% złota przy rekrutowaniu bohaterów.

Hadiya
Parę lat temu elfickie oddziały przybyły, by wspomóc strażników miasta Hadiya w jego obronie przed armią Nieumarłych. W pamięci za ten czyn, Czarodzieje i Druidzi wspólnie osłaniali ochronnymi zaklęciami nagrobki umarłych żołnierzy. Teraz zaś źródła Kryształu, by skutecznie ochraniały martwe ciała przed czarną magią Nekromantów.
>>Dostarcza miastu 2 Kryształy tygodniowo.

Hikm
Port miasta Hikm słynie z dużych ilości łodzi dobrej jakości - to właśnie tutaj można zakupić wyjątkowo wytrzymałe łodzie, dzięki którym poszukiwanie wysp i skarbów jest najmniejszym problemem. Skarbiec miasta bezpośrednio jest łączony ze zdobyczami takich łodzi, dlatego zakup jedej z nich jest o wiele tańszy.
>>Koszt każdej wybudowanej łodzi jest mniejszy o połowę (500 sztuk złota + 5 drewna)

Janaan
W czasie wojny Skruszonego Berła, Czarodzieje Srebrnych Miast mieli poważny problem - martwe ciała ich żołnierzy stanowiły świeżą porcję dodatkowej armii dla ich wroga. Z tego względu zaczęli masowo tworzyć Namioty Medyczne, dzięki którym zmniejszą ilość ran i obrażeń swoich wojsk, osłabiając w ten sposób armie przeciwnika.
>>Kuźnia tego miasta produkuje Namioty Medyków po mniejszej cenie.

Johara
Johara słynie ze sporej ilości kowali i majstrów produkujących przeróżne dziecięce zabawki lub bronie dla wojska. Wielu ludzi przychodzi tu obejrzeć prace techniczne, które odbywają się pod czujnym nadzorem Gremlinów.
>>Zwiększa przyrost jednostki 1 poziomu o 2 tygodniowo.

Kadashman
Miasto Kadashman straciło ogromną ilość swojej potęgi i świetności od kiedy zostało przeklęte w czasie inwazji Nieumarłych. Tracąc swoją naturalną magię, stało się twierdzą dla Nekromantów.
>>Wieże strzelnicze miasta zadają więcej obrażeń wrogim oddziałom (25% uszkodzeń dodatkowo)

Mutazz
Kiedy to miasto zostało zbudowane, jego architekt założył się z potężnym Czarodziejem Cyrusem, iż mury tego miasta wytrzymają nawet najsilniejsze ataki Tytanów. Umieszczając pewnien artefakt w mury, architekt wyszedł z zakładu zwycięsko.
>>Mury Miasta są trudniejsze do rozbicia (mury, brama i wieża uzyskują dodatkowe 50 punktów wytrzymałości)

Nawal
Jeśli złodzieje i rabusie mieliby wybrać miasto jako swój azyl, Nawal okazałby się idealny. Od czasu kiedy Dziewiąty Krąg został pozbawiony swojej potęgi, złodzieje rabują coraz więcej i cześciej - przy całkowitym jego upadku wszyscy ludzie, wiadomości i artefakty mogłyby całkowicie zniknąć.
>>Gildia Złodziei dostarcza dwa razy więcej informacji (tak jak dwie gildie naraz)

Nudhar
Wiele rezydencji w Srebrnych Miastach, Imperium Gryfa i Irollanie zatrzymuje swe złoto w depozytach miasta Nudhar. Powód szerokiego zainteresowania nimi jest wysoki dochód i całkowite bezpieczeństwo złota. To czyni Nudhar jednym z najpopularniejszych miast w Srebrnych Miastach.
>>Dostarcza miastu dodatkowe 250 złota dziennie.

Omran
Miasto Omran jest znane z pewnego, rzadko spotykanego wydarzenia - walk Golemów gladiatorów. Widząc szeroki zakres umiejętności Golemów, które są trenowane na owe festiwale, można być pewnym, że zaopatrzenie miasta w takich wojowników jest więcej jak wysokie.
>>Zwiększa przyrost jednostki 3 poziomu o 1 tygodniowo.

Qays
Miasto Qays jest granicą pomiędzy Srebrnymi Miastami a krainą Heresh. W rezultacie niezliczona ilość Magów strzeże garnizonu tego miasta, będąc cały czas w gotowości, gdyby Nekromanci zaatakowali.
>>Zwiększa przyrost jednostki 4 poziomu o 1 tygodniowo.

Sihaam
Wieże strzelnicze miasta Sihaam roją się od grubo uzbrojonych Gremlinów, specjalistów od mechanicznej broni. Wielu Magów rozumie na czym polega sens takiej grupy strzeleckiej, jednak wszystkie przemyślenia i decyzje zachowują dla siebie, tworząc w ten sposób swoje własne bronie awaryjne.
>>Wieże strzelnicze zadają więcej obrażeń oddziałom atakującym miasto (25% uszkodzeń dodatkowo)

Tarfah
Mieszkańcy miasta Tarfah nie potrzebują drewna, by się ogrzać - energię dostarczają im wyloty termalne, znajdujace się dookoła miasta. Ludzie w ten sposób muszą ciągle uważać, gdzie chodzą, zaś drewno jest głównym surowcem, jaki można tutaj znaleźć.
>>Magazyn zasobów produkuje dodatkowo 1 drewno dziennie.

Thagib
Wojna Szarego Sojuszu z Demonicznym legionem nie oszczędziła również i Srebrnych Miast. Strażnicy Thagib zakończyli długotrwałą bitwę ostrzałami z balisty, dlatego też do dziś produkują masowo te jakże pożyteczne machiny wojenne.
>>Kuźnia produkuje Balisty po mniejszej cenie.

Tharaa
Hałaśliwe i zatłoczone miasto Tharaa jest centrum targowym, gdzie wielu kupców przyjeżdża, by sprzedać swe towary. Nic dziwnego zresztą, że najwięcej tanich towarów znajduje się właśnie tutaj.
>>Targowisko oferuje większą ilość zasobów (tak jak w przypadku posiadania dwóch targowisk)

Yafiah
Miasto Yafiah jest miejscem, gdzie legendarny Sar-Shazzar został mianowany Smoczym bóstwem powietrza i przyjetym w otchłań niebios. W centrum miasta stoi monument ku jego czci, dlatego strażnicy starają się jak mogą, by obronić miasto przed wrogimi atakami.
>>Wszystkie oddziały broniące miasta otrzymują dodatkowo 1 punkt morali.

Yasaar
Miasto Yasaar słynie z ogromnej ilości trzęsień ziemi. Powodem tego jest nadzwyczajna metoda uzyskiwania rudy przez tamtejszych Magów - za pomocą zaklęć wywołują silne trzęsienia ziemi, dzięki którym wydobywają świeże bryły rudy.
>>Magazyn zasobów produkuje dodatkowe ilości rudy.

Yumn
Miasto Yumn zamieszkuje ogromna liczba hazardzistów, dlatego wydaje się jakby szczęscie było tutaj niemal codziennie. Wielu ludzi wierzy, że wrzucenie złotej monety do fontanny przyniesie im owe szczęscie, jednak liczne najazdy wroga na miasto zdaje się być niespodzianką jaką przyniósł im los.
>>Wszystkie oddziały broniące miasta uzyskują 1 punkt szczęścia dodatkowo.

Zakiv
To kwitnące miasto jest centrum Srebrnych Miast, odbudowanym po inwazji Nieumarłych. Czarodzieje zamiast pojedynczego zaklęcia ochronnego rzucają serię takich zaklęć, co czyni miasto Zakiv jednym z najpotężniejszych.
>>Wszystkie oddziały broniące miasta otrzymują dodatkowe 2 punkty ataku i obrony.

Ziyad
Tak jak wybór doskonałego drewna do budowy stolika, tak odpowiednia budowa Kamiennych Gargulców pozwala Czarodziejom miasta Ziyad na całkowite bezpieczeństwo. Tworząc mury z tymi istotami dookoła miasta, mają większe szanse na skuteczną obronę garnizonu.
>>Zwiększa przyrost jednostki drugiego poziomu o 1 tygodniowo.



by Oliwsen

Komentarze
77psmk dnia 05 czerwiec 2009 o 22:17
cool
Mietek Spod Biedronki dnia 03 sierpień 2010 o 18:46
DRGUI! A co do miasta jest to moje najulubieńsze miasto chyba!
Całkiem fajnie opisane jest wszystko!
Michal787 dnia 06 wrzesień 2010 o 17:27
Fajne jest Qays. Też muszę przyznać że fajnie opisanesmiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 83% [5 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 17% [1 Głos]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry