Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Kuźnia Przeznaczenia - Kampania I - Dylemat Freydy

Kampania "Dylemat Freydy" w Heroes of Might and Magic V - Kuźnia Przeznaczenia

Misja Pierwsza: Rebelianci

Cele misji:

  • Zniszcz obozowisko rebeliantów Lorda Caldwella
  • Zniszcz obozowisko rebeliantów arcybiskupa Randalla
  • Freyda i Laszlo muszą przeżyć
  • Wyprowadź oddziały przystani z okrążenia
Cele poboczne:
  • Druidzi elficcy
  • Przejmij wszystkie chatki wieśniaków
  • Wyeliminuj wszystkie jednostki rebeliantów

Witaj w pierwszej misji Kuźni Przeznaczenia. Zaczynasz na południowym wschodzie mapy(1). Udaj się traktem na północ zabijając wszystkie jednostki przystani oraz zajmując osady chłopów, łuczników, zbrojnych i zamki przystani. Gdy dojdziesz do skrzyżowania drug Freydą udaj się do (2), którego wejścia strzegą enty, zaś Laszlo do jasnowidza (5). Gdy uratujesz nowe jednostki przystani a Laszlem wykonasz misję udaj się zabić Randalla(3). Następnie przejdź drogą na północy (na wchód od obozowiska) i pozbieraj chatki chłopów. Teraz zniszcz Lorda Caldwella. Na tym zakończy się ta misja.

Misja Druga: Podejrzenie

Cele misji:

  • Zniszcz wszystkie chłopskie chatki
  • Wyeliminuj miasta rebeliantów
  • Freyda i Laszlo muszą przeżyć
Cele poboczne:
  • Uratuj niewinnych chłopów

Misje zaczynasz na południowym zachodzie(1). Udaj się drogą na północ.Dojdź do pierwszego zamku i zniszcz go(2). Następnie odbij w prawo i na południe by zniszczyć kolejny zamek(3). Po drodze zabijaj jednostki przystani i zbieraj czerwonych chłopów oraz inne czerwone jednostki. W (7) masz możliwość pozyskania kuszników oraz ulepszyć swoje dotychczasowe jednostki. Teraz udaj się na główny szlak. Gdy dojdzie do rozwidlenia udaj się w lewo paląc przy okazji chatki chłopów. Udaj się znów w lewo i spal zamek(4), a następnie znów na północ by spalić chatkę. Wróć do pierwszego rozwidlenia i odbij w prawo tym razem. Przejdź przez most i idź dalej tą samą drogą aż dojdziesz do ostatniego już zamku(5). Po spaleniu go udaj się na południe do (6). Spal co sie da a gdy to nastąpi stoczysz banalną walkę z demonami. Misja druga zakończyła się sukcesem.

Misja Trzecia: Duncan

Cele misji:

  • Zdobądź wszystkie miasta rebeliantów
  • Pojmij Duncana
  • Freyda musi przeżyć
Zaczynasz na południowym wschodzie(1). Masz do zdobycia 3 zamki i sporo kopalni. Zacznij od miasta po środku mapy(2). Gdy je zdobędziesz dołączy do ciebie grupka inkwizytorów. Zdobądź kopalnie dookoła. W każdej pozostaw straż. Około 30 chłopów na jedną wystarczy. Napisze jak obsadzać kopalnie - 30 chłopów, 10 fanatyków, 10 kuszników. Nie muszą być razem w jednej. Wystarczy jednej kopalni dać po jednej jednostce. Jednostki z siedlisk najlepiej również dawać na ochronę kopalni. Teraz udaj się na północny wschód(3). Tu również zdobądź miasto i kopalnie a te potem obstaw garnizonem. Tu dołączą do ciebie paladyni. Teraz rusz na południowy zachód do ostatniego miasta(4). Uczyń z niego swoją stolice. To w nim zdobądź najwyższy poziom miasta i pozyskuj jednostki. Kopalnie dookoła obsadź ludźmi. Teraz zejdź do podziemi i zdobądź kopalnie złota. Jest ona bliżej wejścia na północy mapy.Gdy zdobędziesz mniej więcej 15 czempionów rusz na zamek Duncana(5) pokonując wcześniej garnizon(6). Nie zapomnij również w swoim zamku przeszkolić chłopów na kuszników. Bardziej sie przydadzą. Walka nie będzie trudna. Gdy ją wygrasz pojawi się film i komunikat obwieszczający zakończenie misi trzeciej.

Misja Czwarta: Negocjacje

Cele misji:

  • Porozmawiaj z garnizonem krasnoludzkim
  • Spełnij żądania krasnoludów
  • Freyda musi przeżyć
  • Dotrzyj do Tor Hrall
  • Opuść terytorium krasnoludów
  • Zbieraj zasoby by spełnić wymagania klucznika
Cele poboczne:
  • Znajdź nagolenniki Kranoludzkich królów
  • Zajmij się Hydrą
  • Wyeliminuj rebeliantów

Zaczynasz na południowym zachodzie(1). Rozejrzyj się po okolicy w celu pozyskania kopalni oraz jednostek przystani - nowych jednostek. Zdobądź je oraz kopalnie i udaj się do garnizonu(2). Następnie uzbieraj armię i rusz na zamek wroga(3). Zdobądź kopalnie dookoła niego i uzbieraj armię jaką podają w celach misji o zapłacie dla garnizonu. Gdy ją uzbierasz udaj się przez garnizon prosto do Tor Hrall miasta granicznego krasnoludów(4). Po niestety nieudanych negocjacja przerwanych przez niekompetentnego Laszlo musisz uciec z krainy(8). W tym celu musisz biec krętą drogą i zbierać armie przystani - normalną. Od zamku krasnali udaj się do portalu(9). Potem zdobądź nagolenniki koło skarbca krasnoludów. Następnie pokonaj wilki na południe od tego miejsca. Gdy sie z nimi uporasz idź na południe a następnie podążaj drogą cały czas. Zbieraj armię. Gdy dojdziesz do miejsca gdzie droga zakręca - miejsce dalej niż za feniksami - znajdź obrońce. Pogadaj z nim i udaj się zabić hydrę. W nagrodę wchodząc do kopalni możesz używać jej i jej odpowiednika do teleportacji (5 i 6). Wyjdź na główną drogę i rusz na południe. Gdy dojdziesz do klucznika odwiedź go. Zbierz surowce i kup klucz. Cofnij się do rozwidlenia i skręć w prawo. Idź dalej drogą zbierając jednostki. Gdy dojdziesz do smoków pokonaj je. A następnie przejdź przez garnizon zejdź do podziemi i podejdź do portalu. Tak oto zakończyłeś misję.

Misja Piąta: Wybór

Cele misji:

  • Przejmij kontrole nad miastem portowym i udaj się do Talonguard
  • Freyda musi przeżyć
  • Duncan musi przeżyć
  • Uwolnij Duncana
To zdecydowanie najdłuższa, najnudniejsza i najcięższa misja w całej kampanii. Zaczynasz w (1). Idź na wschód i zdobądź zamek. Następnie zejdź do podziemi i idź cały czas drogą aż znajdziesz wyjście. Wejdź w nie i przygotuj się na walkę z Klausem. Pokonaj go i rusz na pierwszy zamek(2). Kup sobie paru bohaterów by zwiedzali teren a Freydą zdobywaj okoliczne kopalnie i siedliska. W miarę szybko zdobądź posterunki wojskowe gdyż tylko z nich możesz brać anioły. Po upływie 2 miesięcy rusz uratować Duncana(3). Niech on wróci do zamku a Freyda niech penetruje okolice. Podczas gdy uciążliwi będą bohaterowie czerwonego gracza. Jedyną zaletą ich armii nie jest jej wielkość a balista która jest naprawdę bardzo mocna. Może zrobić z twojego wojska armię partyzantów zamiast armii ofensywnej. Ulepszaj wszystkie cztery(4,5 - nowe zamki) zamki jak tylko sie da. Zgromadź armię i daj ją Freydzie. Tak wzmocniona niech ruszy na garnizon miasta portowego(7). Gracz czerwony ma jeszcze jeden zamek(6) ale jego nie musisz mieć. Gdy przebrniesz przez garnizon w którym walka nie sprawi trudności mimo wielkiej armii rusz na zamek. Pokonaj straż i uzupełnij armię gdy masz jej niedobór. Zbuduj stocznie a w niej statek. Wsiądź do niego i przygotuj się na łatwą walkę końcową. Po niej standardowo film i koniec misji. Nie rozpisałem sie w tej misji bo w sumie nie ma tu żadnych większych zmagań poza walką.

Autor: Khaziu


Komentarze
Khaziu dnia 24 sierpień 2008 o 17:42
Zapraszam do ocen poradnika do pierwszego dodatku homm5
kamil1996 dnia 25 sierpień 2008 o 09:46
Khaziu jest błąd bo w pierwszej misji nie ma zadania

Przenieś miasto Zehira na miejsce odprawienia rytuału

przydało by się to poprawić

i w 5 misji nie ma tez zadania spełnij żądania krasnoludów
Krzyzowiec5 dnia 27 sierpień 2008 o 13:06
Poradnik jest bardzo dobry,w pierwszej misji zrobiłem dokładnie to samo,nie czytając poradnika
Khaziu dnia 28 sierpień 2008 o 08:24
Tak. Dziękuje za tą informacje na temat błędu. Nie wiem czemu tak jest ale już sie za to biore.
widmo strachu dnia 02 wrzesień 2008 o 15:54
Jak mam przejść 4 misję, skoro za feniksami nie ma żadnego obrońcy
(szukałem go pół godziny).
widmo strachu dnia 04 wrzesień 2008 o 16:40
Dobra, jakoś znalazłem. Nic nie było o zabiciu wilków!!! smiley
widmo strachu dnia 01 październik 2008 o 16:24
W misji 3 nie ma celu uratuj niewinnych chłopów
Trixyy dnia 11 styczeń 2009 o 12:34
Jak mam zabić hordę Archaniołów w pierwszej misjii na drodze prowadzącej do Cardwella?
Agrael1997 dnia 23 styczeń 2009 o 18:17
omiń je skrótem na początku misji
mucha95 dnia 28 styczeń 2009 o 11:37
Najłatwiejsza kampania w całej grze.
Markal1996 dnia 31 styczeń 2009 o 10:25
Nie chce się czepiać , ale w pierwszej misji jest bląd ortograficzny w wyrazie "drug"
Soulfain dnia 07 luty 2009 o 14:07
A ja mam problem z ostatnią misją, gdy podbijam zamek '2' zabija mnie czerwony bohater. Możecie coś doradzic ?
Soulfain dnia 07 luty 2009 o 15:41
Już nieaktualne, poradziłem sobie
Pabloo0_0 dnia 14 marzec 2009 o 20:57
Hejka Wszystkim Jestem W kampanii 5 ,Wybór' I nie wiem jak Przejść tą Misje.Pomocy nawet z Poradnikiem.Mam zbierać armie i pójść uratować Duncana czy jak.Ktoś już to Przeszedł.??
Pabloo0_0 dnia 16 marzec 2009 o 20:22
Już sobie poradziłem!!!
ZiomuS dnia 10 kwiecień 2009 o 08:51
Mam pytanie. Jak sie dzieli na mniejsze oddziały? np.: 60 chłopów zamienić na 30 chłopów i 30 chłopów.
DAXTER dnia 11 kwiecień 2009 o 19:43
klikasz na chłopa i wciskasz Shift i przekierowujesz na inną kratkę
ZiomuS dnia 14 kwiecień 2009 o 08:24
aha dzieki
Cliverek dnia 22 czerwiec 2009 o 18:25
W misji 5 Zbierać cały czas wojska i zniszczyć Garnizon a potem wybudować statek i ruszyć na walkę?
kris675 dnia 28 czerwiec 2009 o 12:55
powinieneś napisać jaki jest ostatni film w 5 misji ale skoro tego nie zrobiłeś to ja napiszę najlepszy kawałek.
Freyda: Jeszcze kiedyś się spotkamy ramię w ramię na polu bitwy.
Duncan:Tak uważasz? Ja tam wolę parę innych miejsc w których moglibyśmy się spotkać ramię w ramię.
Freyda: Najpierw sprawy najważszniejsze. Musimy odbudować imperium
Duncan: No tak. Ale imperium potrzebuje potomków, a to oznacza...
Niezły kawałek co?
raelag320 dnia 14 lipiec 2009 o 21:47
świetny poradnik Khaziu naprawdę
niedoceniony dnia 29 sierpień 2009 o 12:18
Dlaczego chłop na początku misji 3 się spalił?
Khaziu dnia 01 wrzesień 2009 o 21:54
A tego nie wiem xD widać jest "piromanem" i przesadził z ogniem xD

Tak na poważnie.... nie mam pojęcia.
raelag320 dnia 16 październik 2009 o 20:16
CO DO TEGO CHŁOPA tak jest gra napisana serio
arturek83 dnia 02 listopad 2009 o 15:59
Mam pytanie do Was

doszly nowe postacie, jak mam je zrobic, jestem obecnie w czwartej misji, i nie wiem, ze przerobic moich ludzi na tych czerwonych??
arturek83 dnia 02 listopad 2009 o 16:09
Mam pytanie do Was

doszly nowe postacie, jak mam je zrobic, jestem obecnie w czwartej misji, i nie wiem, ze przerobic moich ludzi na tych czerwonych??
SeRaFiNeK dnia 04 grudzień 2009 o 22:30
Arturek nie da się .
Qurog1996 dnia 06 grudzień 2009 o 19:35
Siema smiley smiley smileyja jeszcze nie mam Heroes 5 Kuznia Przeznaczenia ale sobie kupię .Jak narazie widzę to banał. Teraz jestem w 10 misji w Dzikich Hordach . Jest narazie łatwa ale boję się następnej misji Gotajem (ostatnia w "Cześć Ojcom"smiley pozdrawiam Michała Śleziń. kuz. Lukas Fabe. smiley smiley
Qurog1996 dnia 06 grudzień 2009 o 19:38
Dzikie Hordy są o wiele trudniejsze od Kuzni która też nie jest taka łatwa . Będe próbował przejść 4 misji Agraelem Pozdro smiley Hordy RZĄDZĄ
SeRaFiNeK dnia 07 grudzień 2009 o 23:39
Qurog poszukaj w Download tam powinien być mod do Dzikich Hord że możesz mieć kampanie z podstawki i kuźni w dzikich .
Qurog1996 dnia 11 grudzień 2009 o 14:22
Dzięki SeRaFINeK , naktórej kampani jesteś? smiley
Laszlo1998 dnia 13 grudzień 2009 o 16:38
jeżeli chodzi o palacych się chłopów to chodzi o to że oni wyznawali wiarę w demony, Laszlo i Alaryk chcieli ich spalić a Freyda uznawała że niektórzy chłopi sa niewinni a dokładniej egzekutorzy których musisz uratować
Laszlo1998 dnia 13 grudzień 2009 o 21:07
Z całym szacunkiem Khaziu ale dobr rzecz jest zdobyć zamek 6 w którym gdy go zdobyłem od razu były anioły i zamek, a że miałem dwa posterunki przystani to przyrost aniołów wynosił 4
Lord Andre dnia 22 grudzień 2009 o 14:43
Hej Laszlo jak ty się dostałeś do tego zamku wiesz ja się mordowałem nad tą misją chyba 13 razy bo niestety mam wersję angielską cały czas się zastanawiałem po co jest ta stocznia i w końcu wlazłem do tego statku i proszę WINN
kuba1111 dnia 12 styczeń 2010 o 15:56
ta piąta misia jest trudna może ktos mi coś doradzi bo niewiem
kuba1111 dnia 12 styczeń 2010 o 16:18
daj ktoś jakiś komentarz
kuba1111 dnia 12 styczeń 2010 o 16:44
[url][/url][img][/img]



koza z was bo nie dodajedze komentarzy
kuba1111 dnia 12 styczeń 2010 o 16:46
Lord Andre dnia 15 styczeń 2010 o 18:52
Hej kuba jeśli nie możesz przejeść tej misji to dam ci radę w każdym zamku ukryj sobie boha i czekaj freydą bądź w tym zamku na południowym zachodzie i zbieraj armie i rusz na zamek po lewej
kuba1111 dnia 16 styczeń 2010 o 07:47
sprubuje
kuba1111 dnia 16 styczeń 2010 o 14:57
pomogło Lord Andre
han solo dnia 17 styczeń 2010 o 19:21
ta misia jest trudna,męcząca i nudna!!!!!!
Lord Andre dnia 18 styczeń 2010 o 20:53
Han solo korzystaj z moich rad które napisałem wcześniej
Lord Andre dnia 18 styczeń 2010 o 21:09
kuba dziękuje że mogłem pomuc j
kha-belet222 dnia 27 styczeń 2010 o 18:15
dobrze że niema kodów do kużni przeznaczenia bo było by za łatwosmileysmileysmiley
kuba1111 dnia 28 styczeń 2010 o 12:39
masz racie kah-belet
dawideczek dnia 15 luty 2010 o 17:44
kris675 dobrze że to napisałeś. W ogóle Duncan ciąfle roni jakieś aluzje. I inny fragment:
Duncan: ..., przepraszam, ale jej dworskie maniery ostatnio po* * *dły.
Freyda: Wiesz, czasem przypominasz mi moją matke.
Duncun: Widocznie za mało dawała ci klapsów.
dawideczek dnia 15 luty 2010 o 17:46
znaczy "po* * *dły"
Lord_Mergoth dnia 12 marzec 2010 o 10:11
Kampania ta jest trochę trudna, a szczególnie po początku. Przechodziłem ją przez kilka dni
Jaca1997 dnia 10 lipiec 2010 o 13:37
Dobrze jest zdobyć zamek nr 6 bo tam można zbudować ołtarz światła
Crmayz dnia 15 lipiec 2010 o 08:59
W ostatniej kampanii podbiłem zamek 6, a nie 5, lecz to chyba bez różnicy.
Lisowic dnia 05 wrzesień 2010 o 18:03
@Crmayz
Ogólnie nie opłaca się zajmować innych zamków niż (2) na początku, póki nie uwolni się Duncana, bo i tak są to zamki rebeliantów, poza zamkiem(6) Chillbury, ale i jego opłaca się zająć tak jak zwiedzić podziemia, bo można na ciekawe rzeczy natrafićsmiley.
Inferno10 dnia 24 wrzesień 2010 o 16:57
Z czego ja mam rekrutować Czempionów w misji 3??
Lisowic dnia 24 wrzesień 2010 o 18:02
@Inferno10
Jednostek ,,Czerwonej przystani" się w kuźni przeznaczenia nie rekrutuje, mogą się do ciebie przyłączać na mapie, ale tylko i wyłącznie w ten sposób - tylko fanatycy mają tak że po przeciągnięciu jednostek przystani do ich armii zmieniają się na czerwonesmileysmiley.
Inferno10 dnia 24 wrzesień 2010 o 20:10
Ale pisze że trza 15 Czempionów,skąd?!
AgRaelag dnia 26 wrzesień 2010 o 17:49
Czy w 4 misji to trzeba pokonywać te 21 magmowych smoków pilnujących tego zejścia do podziemi na którym kończy się misja ??
slavicca dnia 28 wrzesień 2010 o 10:27
Trzeba
chyba że masz czar szybkiej podróży
Ja pokonałem je bez większych problemów
Masz zresztą na mapce jednostki przystani(te dobre jednostki) które się do Ciebie przyłącza
Największy problem miałem w tamtej misji z pokonaniem feniksów
ale używając hipnozy i szału zminimalizowałem swoje straty.
Później się okazało że mogłem je obejść i z nimi nie walczyć;d
AgRaelag dnia 28 wrzesień 2010 o 15:37
a aj jak się da bo własnie na nich straciłem 90% wojska
slavicca dnia 29 wrzesień 2010 o 15:29
Tam gdzie są feniksy to jest rozdwojenie dróg i idąc w dół ominiesz je bez konieczności walki.
Oczywiście ta druga droga też jest obstawiona (w moim przypadku był tłum tych co patykami rzucają)
Nie walczyłem z nimi gdyż uporałem się z feniksami
Lisowic dnia 01 październik 2010 o 11:23
@Inferno10
Gdzieś ty taki cel znalazł w trzeciej misji, przecież tam masz tylko do przejęcia miasta Rebeliantów i pokonanie Duncanasmiley.
Inferno10 dnia 01 październik 2010 o 18:30
W poradniku: nie ruszaj na zamek Duncana póki nie uzbierasz 15 czempionów ,tylko skąd??
Lisowic dnia 02 październik 2010 o 11:33
@Inferno10
Faktyczniesmiley, ale Khaziu zapewne się pomylił, na pewno miał na myśli 15 Paladynów, bądź Kawalerzystów, bo o ile pamiętam w 3 misji przyłączają się raz do ciebie Czempioni, ale chyba koło 7 nie wiem.
Także nie martw się, stwórz armię z zamków Rebelii i uderz na Duncana, a tym małym błędem się nie przejmujsmiley.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 35% [7 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 40% [8 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 10% [2 Głosów]
Słabe Słabe 15% [3 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry