Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Fabuła Kampanii Podstawowej - Pół-Martwy

Heroes IV : Fabuła Kampanii Podstawowej

"Pół-Martwy"

Kiedy jego świat został zniszczony, Gauldoth stracił wszystko, wliczając w to znaczną część swego człowieczeństwa. Kiedy potężne zaklęcie nie poszło tak jak trzeba, istnienie Gauldotha stało się ciągiem sprzeczności. Połowa jego ciała żyje, a druga połowa jest nieumarła. Gdy konieczność zmusza Gauldotha do zagarnięcia dla siebie części nowego świata, jego przeznaczenie splata go z wrogą istotą z innego wymiaru zdecydowaną zniszczyć wszelkie życie we Wszechświecie.

„Czy potrafisz przeżyć lata nie rozmawiając z inną istotą ludzką? A co powiesz na niezliczone miesiące szukania pożywienia w leśnym runie i spania w błotnistych jamach? Poczytalność jest jak pająk trzymający się swej drżącej nici, nieświadomy zbliżających się do niego palców, które go łapią, chwytają i wpychają do mych ust…”

Znaczną część swojego życia w nowym świecie Gauldoth spędził ukrywając się niczym zwierzę w nietkniętych ludzką stopą leśnych ostępach. Schwytany przez kilku farmerów i skazany na spalenie na stosie, ratuje się ucieczką w ostatniej chwili. Jednak od tej pory gniew i zgorzknienie zaczynają wypierać ludzkie uczucia. Gauldoth powołuje własną armię i rozpoczyna kampanię, której najwyższym celem jest wiedza…i zemsta.

„W skali Wszechświata jesteśmy pojedynczym oddechem. Stwierdzenie, że nasze istnienie nie ma znaczenia, to dla nas komplement. Ale gdy Wszechświat każe ci być częścią swego planu, lepiej się trzymaj i spakuj manatki, ponieważ zanim się obejrzysz, będzie koniec jazdy!”

Z niepokojącej wizji Gauldoth dowiaduje się, że jego Mistrz nie zginął podczas Rozliczenia. Postanawia odnaleźć przejście do piekielnego wymiaru, w którym ma nadzieje odnaleźć człowieka, któremu zawdzięcza życie.

„Dlaczego nikt nie widzi korzyści płynących ze zniszczenia? Lub zła w procesie tworzenia? Las nie może przetrwać bez budulca wytworzonego przez niszczycielską siłę ognia. A jeśli się mylę, to dlaczego woda – ta siła napędowa stworzenia – jest jednocześnie najbardziej niszczycielskim żywiołem na świecie?”

Próbując przywrócić dawne moce swojego Mistrza, Gauldoth podejmuje się z pozoru niewykonalnego zadania – zamierza aktywować wszystkie pięć Punktów Mocy. Jednak w obliczu rebelii demonów, opuszczanie Królestwa Nekross może nie być najlepszym pomysłem.

„Więc po co to wszystko, skoro jestem jedynie nic nie znaczącym pyłem we Wszechświecie?

Wiedza! Poznać Wszechświat to tak jakby wznieść się poza jego granice. Zniszczenie i stworzenie, dobro i zło, wielki plan, w którym są one jedynie maskami, przybieranymi przez nas, by zrozumieć to, czego nie jesteśmy w stanie pojąć. Oto moja dłoń. Pokaż mi swoje tajemnice. Nie boję się!”

Potężny wampir imieniem Malvich, do niedawna sojusznik Nekross, ściągnął na siebie gniew Kalibarra. Gauldoth zostaje wysłany przez swego Mistrza z misją specjalnego znaczenia: ma nie tylko zabić krwiopijcę, ale również zdobyć jego najcenniejszy skarb – niezwykłą Laskę z Martwego Drzewa.

„Robak ma tylko jeden cel. Jeść, aby przeżyć. Gdy gryzie i zjada zbutwiałą ziemię lub gnijące ciało, zjada je i gryzie, by wypełnić swe jedyne przeznaczenie. Jeść, aby przeżyć.

Ale trzymam teraz takiego robaka w moich palcach. Zwija się, próbując się uwolnić. O czym myśli. Czy gdy wsadzę go do ust i będę gryźć jego różowe mięso, zrozumie, że NIGDY nie powinno się pokładać swej wiary w tylko jednej idei?”

Gauldoth jest zmuszony zdradzić swojego ukochanego Mistrza, gdy dowiaduje się, że lisz służy okrutnemu bogu śmierci, który zamierza zniszczyć wszelkie przejawy życia w nowym świecie. Za trzy miesiące, gwiazdy znajdą się w dogodnym położeniu, i Kalibarr będzie w stanie stworzyć Tchnienie Śmierci, potężny artefakt, zdolny w mgnieniu oka pozbawić życia tysiące istot. By ocalić siebie i cały świat, Gauldoth musi go powstrzymać.

Zakończenie:

„Usiłowałem zrozumieć Wszechświat, który pozwala na zniszczenie całej planety. Kto wygra ten wieczny konflikt – zniszczenie czy tworzenie? Wiem jedynie na pewno, żeby nigdy nie pokładać swej wiary tylko po jednej stronie. Jeśli chcesz przeżyć, trzymaj się środka.

Wszyscy inni są fanatykami.

Jestem Gauldoth Na Wpół Martwy. Twój zbawca.”

Opracowała: Hathostet


Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry