Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Fabuła Kampanii Podstawowej - Elwin i Shaera

Heroes IV : Fabuła Kampanii Podstawowej

"Elwin i Shaera"

Elwina i Shaerę połączyła miłość od pierwszego wejrzenia. Ale Shaera ma też innego adoratora, który nie cofnie się przed niczym, by ją zdobyć. Tak oto zaczyna się tragiczna historia, która rzuca elfy Aranornu w wir domowej wojny.

„Chociaż Elwin miał reputację hulajduszy, pociągała mnie jego śmiałość. Sam nawet nie wiedział, jaki drzemie w nim potencjał. Zobaczyłam to jednak na własne oczy, gdy zgubiliśmy się w lesie, a wokół nas pełno było wszelakich bandytów i potworów. Pewnie nigdy przedtem tak się nie bał, ale bardziej interesowało go moje samopoczucie. Cały czas próbował mnie rozśmieszyć. Zawsze będę go za to kochać.”

Misja dyplomatyczna na wybrzeże Złotego Morza niemalże zmienia się w katastrofę. Elwinowi i Shaerze z ledwością udaje się ujść z życiem, ale wkrótce spostrzegają, że zgubili się w dzikiej części Aranornu. Elwin musi odnaleźć drogę do domu, ale ten przywykły do dworskiego życia elf musi najpierw nauczyć się, jak przeżyć w głuszy i jak dowodzić żołnierzami, żeby w ogóle mieli jakieś szanse na wydostanie się z tej niebezpiecznej okolicy.

„Jak Dwór Elfów mógł wybrać mojego ukochanego do wykonania tak niebezpiecznej misji? To jakiś absurd, szczególnie zważywszy na to, ilu weteranów zgłosiło się na ochotnika – wliczając w to mego ojca. Jeśli chodzi o Elwina, to zbladł jak ściana, gdy Lord Harke poprosił go, by samodzielnie stawił czoła białym tygrysom. Och, wróć do mnie ukochany! Nie mogę cię teraz stracić!”

Pomimo tego, że jest wielu bardziej kompetentnych elfów, Dwór Elfów wybiera Elwina do wykonania ważnej misji zawiązania przymierza z mądrymi białymi tygrysami. Bez wiedzy Elwina zostało to zaaranżowane przez potężnego Lorda Harke’a, który pragnie usunąć go z drogi w walce o względy Shaery przez wystawienie go na niebezpieczeństwo porażki lub śmierci.

„Rozumiem obawy mego ojca. Pamiętam czasy kiedy śmiał się, turlając się ze mną po trawie, kiedy śpiewał dla mojej mamy. Bardzo ją kochał, może nawet tak bardzo, jak my kochamy się z Elwinem. A później ją stracił. Rozumiem jego smutek, ale czemu nie widzi mej miłości do Elwina?”

Elwin wyrusza na wyprawę, aby dowieść ojcu Shaery, że jest godzien jego córki. Zostaje jednak zdradzony przez Lorda Harke’a. Oczerniony i uznany za przestępcę przez Dwór Elfów, Elwin walczy z wojskami wiernymi Lordowi Harke’owi, jednocześnie pracując nad artefaktem, który ujawni kogo naprawdę kocha Shaera.

„To na pewno był smutny i trudny okres dla mego ukochanego. Gdybym była na jego miejscu, chybabym tego nie przeżyła. Ale mimo, iż stanął przeciw niemu cały Aranorn (razem ze mną), Elwin zachował siłę. Czemu mnie nie porzucił, chociaż na to zasłużyłam? Nigdy się tego nie dowiem.”

Za ataki na miasta elfów, Dwór Elfów Aranornu uznaje Elwina za przestępcę. Ale Elwin nie może się teraz zatrzymać. Jego jedyną nadzieją na dowiedzenie własnej niewinności jest schwytanie Mirilassa i zmuszenie go, żeby wyjawił wszystko, co wie. Jednocześnie Elwin pragnie także uwolnić Shaerę z posiadłości Lorda Harke’a i pokazać jej Zwierciadło Prawdziwej Miłości, które zdejmie z niej zaklęcia nałożone przez Harke’a.

„Żałuję teraz, że milczałam gdy płynęliśmy przez Śnieżne Jezioro, ale byłam zła na ukochanego, za to, iż ukrył mnie, a sam wyruszył zmierzyć się z Lordem Harke. Czemu znowu mnie zostawił po tym, co razem przeszliśmy? Ale Elwin został Królem Elfów, a Aranorn potrzebował go bardziej niż kiedykolwiek.”

W Aranorn szaleje wojna domowa, a Lord Harke odnosi zwycięstwo za zwycięstwem. Aranorn ma jeszcze jedną szansę na pokonanie wroga, więc Rada Elfów wybiera Elwina na króla, który poprowadzić ma ich zdziesiątkowaną armię. Z ojcem Shaeri u boku, Elwin musi znaleźć sposób na pokonanie najzdolniejszego wodza, jakiego plemię Elfów kiedykolwiek wydało na świat. Dopiero potem będzie mógł wrócić w ramiona ukochanej kobiety.

Zakończenie:

„Wielu wątpi w mądrość decyzji Elwina, który pozwolił Harke’mu przeżyć. A co jeśli ucieknie? Znowu mógłby wywołać wojnę domową w Aranorn. Wciąż wielu jest elfów czujących do niego sentyment, niezależnie od tego, co zrobił. Mam nadzieję, że się mylą, i że Elwin nigdy nie będzie żałować tego aktu łaski.”

Opracowała: Hathostet


Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry