Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Fabuła Kampanii Podstawowej - Chwała Dni Minionych

Heroes IV : Fabuła Kampanii Podstawowej

"Chwała Dni Minionych"

Czas Rozliczenia i niezliczone stulecia wojen doprowadziły ludy barbarzyńców na skraj całkowitego zniszczenia. Tylko jeden człowiek ma odwagę ich uratować, zmusić ich do zmiany i powrotu do od dawna zapomnianych wartości. Jeśli Barbarzyńcy mają przetrwać, muszą na pierwszym miejscu postawić swą społeczność i powrócić do dawnych tradycji. Ale czy Waerjak zdąży ich do tego przekonać?

"Wiem, że teraz tego nie pojmujesz Waerjaku, ale z czasem zrozumiesz. Tak, jesteśmy barbarzyńcami. Tak, jesteśmy urodzonymi wojownikami. Ale wojownik nie jest zabójcą. Jest obrońcą! Musisz szanować życie, a jeszcze większym szacunkiem darzyć swą zdolność jego odbierania. Jeśli tego nie zrobisz, będziesz zwykłym mordercą.”

Pozbawiony plemiona wojownik Waerjak zdaje sobie sprawę, że jeśli ludy Barbarzyńców nie zaprzestaną wzajemnych wojen i mordów, na zawsze znikną z powierzchni ziemi. Dlatego wraz z przybranym ojcem, Tarnumem powraca po latach tułaczki na łono swego ludu, by połączyć rozrzuconych po świecie Barbarzyńców w prawdziwą, spójną społeczność. Zjednoczeni, będą mieli szansę przeżycia.

„Nie, naszą siłą nie są mięśnie, czy żelazne ostrza! Z wiekiem i chorobą mięśnie słabną. Żelazo rdzewieje na deszczu i topi się w ogniu. Naszą siłą jest wspólnota! Razem możemy zdobywać jedzenie dla naszych dzieci, tworzyć wspaniałe dzieła sztuki i pokonać wrogów. Wspólnota jest wieczna!”

W ciągu zaledwie kilku miesięcy panowania Waerjak dowiódł, że Barbarzyńcy mogą żyć dostatnio i szczęśliwie bez wojen. Jego niewielkie królestwo należy teraz do najbogatszych państw na całych Ziemiach Plemiennych. Właśnie dlatego też przyciągnęło chciwy wzrok wodzów, którzy zwietrzyli łakomy kąsek. Waerjak musi więc stoczyć wojnę w słusznej sprawie i dowieść, że potrafi obronić swój lud przed nową groźbą.

„Waerjaku, czy widzisz to stado górskich psów idące przez dolinę? Widzisz, jak ten ranny odczołguje się od reszty? Wie, że spowalnia stado. Tak długo, jak jest z nimi, utrzymują jego tempo. Nie zmuszą go do odejścia, ponieważ go kochają, więc sam zostaje z tyłu. Umrze, aby pozostali przetrwali. To często przychodzi z trudem, ale stado jest najważniejsze.”

Dowiedziawszy się, że Vogel Karkołamacz pojmał jego przybranego ojca Tarnuma, Waerjak staje przed ogromnym dylematem. W tym samym czasie, w innym państewku ościennym wódz Hundric trzyma w niewoli setki barbarzyńskich kobiet i dzieci, zmuszając je do niewolniczej pracy przy tworzeniu nowej armii. Waerjak nie zdoła ocalić i ojca, i pojmanych współplemieńców.

„Chcę ci coś pokazać Waerjaku. Patrz, to para kopulujących pająków oraz skorpion – stworzenia jednakowo jadowite. Widzisz, jak skorpion z łatwością zabija pająka, ponieważ jest taki mały? A teraz, pajęczyca rozwścieczona stratą partnera, rzuca się na skorpiona. Zabija go, ale jakim kosztem? Kosztem własnego życia. Taka ślepa nienawiść jest groźna i do niczego nie prowadzi!”

Już tylko jeden wódz przeszkadza Waerjakowi w zjednoczeniu plemion barbarzyńskich i zapewnieniu im przetrwania. To ten sam, który zamordował jego ojca, Waerjak żywi więc do Vogla Karkołamacza szczególną nienawiść. Choć pogrążony w rozpaczy, musi zapanować nad uczuciami, by pokonać najgroźniejszego wroga.

Zakończenie:

„Do tej pory wszystko, czego pragnąłem, to możliwość wejścia do Raju i odpoczynku, ale czuję, że ci ludzie stali się mą wspólnotą. I nie chodzi mi tylko o Barbarzyńców, ale o Palaedran, Elfy i wszystkich innych. Ochraniam ich już od tak dawna, że chyba zawiódłbym ich swym odejściem. W tym nowym świecie wciąż potrzeba bohaterów.”

Opracowała: Hathostet


Komentarze
Lady Ninde dnia 08 październik 2008 o 19:11
Najpiękniejsza z kampanii... i Tarnum. Szkoda go. Może wreszcie znalazł spokój?
niedoceniony dnia 16 wrzesień 2009 o 08:19
Zgadzam się.I ta filozoficzna mowa.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry