Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Fabuła Kampanii The Shadow of Death - Eliksir Życia

Heroes III : Fabuła Kampanii "The Shadow of Death"

"Eliksir Życia"

Scenariusz 1: „Egzamin” (Gelu)

Leśna Straż to oczy i uszy Erathii. Idziemy zawsze tam, gdzie najbardziej nas potrzebują, a są to zwykle miejsca, w które trudno dotrzeć zwykłym oddziałom bojowym. Jesteśmy duchami lasu, które widzą wszystko i niosą cichą śmierć jednym, niedostrzegalnym strzałem. Dobrze spisywałeś się podczas treningu, Gelu. Teraz przyszedł czas na ostateczny sprawdzian. Odbędzie się w małej kotlince obok Gaia’s Crest. Oczyść ten rejon z wrogów, aby umocnić swą pozycję w szeregach Leśnej Straży. Powodzenia.

Scenariusz 2: „Bandyci” (Gelu)

Plotki głoszą, że Pierścień Żywotności, najważniejszy składnik Eliksiru Życia, znajduje się w rejonie Shantanna na południu AvLee. W tej misji kluczową rolę gra czas: widziano jak Rycerz Śmierci spotkał się z bandytami, którzy od dawna terroryzują ten rejon. Sądzimy, że wynajął ich, by ubieli nas w poszukiwaniach.

Scenariusz 3: „Dolina Smoczych Panów” (Gelu)

Pierścień Życia, drugi składnik eliksiru, jest ukryty w dolinie Dagrond. Mieszka tam elficka szlachta, dysponująca wielką władzą. Owi elfowie są opiekunami kilku stad złotych i zielonych smoków. Ci Smoczy Panowie zawsze byli lojalni wobec AvLee, lecz obawiamy się, że jeden z nich został przekupiony przez nekromantów. Jeśli ten zdrajca dostanie pierścień przed tobą, stanie się zbyt potężnym przeciwnikiem.

Scenariusz 4: „Nocna kradzież” (Gelu)

Ostatni artefakt potrzebny do stworzenia Eliksiru Życia znajduje się w zmartwiałych rękach Władcy Wampirów, Vokiala. Mówi się, że Fiolka Żywej Krwi pozwala mu wyżywić się bez konieczności uciekania się do bardziej drastycznych sposobów pozyskiwania świeżej krwi. Można by rzec, że ten artefakt utrzymuje zło na wodzy, ale mimo to – musimy go zdobyć. Musisz odebrać fiolkę wampirowi. I pamiętaj, że nie każde zadanie należy wykonywać przy użyciu bezpośrednich środków. Mądrze wykorzystaj to, czego nauczyłeś się w czasie treningu. Bądź czujny.

Finałowa mowa Gelu:

Stworzyłem Eliksir Życia i ocaliłem AvLee przed nekromantami z Deyji, zasługując tym sobie na wysoką pozycję w Leśnej Straży. Mam nadzieję, że również w przyszłości będę miał zaszczyt bronić tej przepięknej krainy, którą tak bardzo pokochałem.

Opracowała: Hathostet


Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry