Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes II - Fabuła Kampanii - Kampania Archibalda

Heroes II : Fabuła Kampanii

"Kampania Archibalda"

Scenariusz 1:

Dziękuję za wstąpienie do mnie na służbę. Przekonasz się, że potrafię być bardzo szczodrym panem dla mych wiernych wasali, czego nie mogę powiedzieć o tych tchórzach, którzy odmówili, złożenia mi przysięgi wierności. To ja jestem Królem! Nie Roland! Nikt nie może odmówić mi posłuszeństwa! A teraz ruszaj! Przygotowałem pewną sumę złota, aby dać srogą nauczkę lordom w okolicy mego zamku. Zniszcz ich, i zdaj mi raport za pomocą magicznego amuletu, który Ci wysłałem.

Scenariusz 2:

Świetna robota, mój drogi generale. Chyba wywarliśmy wrażenie, nie sądzisz? Lordowie mieszkający w pobliżu z pewnością okażą się lojalni, choć ci z dalekich stron ciągle się wahają. Wydaje mi się jednak, że potrzebny będzie kolejny pokaz siły. Krashaw, to zamarznięte pustkowie na północ stąd, żyje tam kilka plemion barbarzyńców, których nie chciało się podbijać memu ojcu. Gdyby połączyli swe siły, mogliby być bardzo potężni, ale na całe szczęście nigdy nie udało im się do tego doprowadzić. Wysyłam Cię z rozkazem podbicia i zjednoczenia tych plemion. Będą stanowić doskonałą piechotę w walce z rebelią mego brata.

Scenariusz 3 i wstęp do 4 misji:

Muszę podjąć pewną decyzję. Zauważyłem, że Roland zawarł przymierze z królem Krasnoludów. Jestem pewien, że potrafisz dostrzec potencjalne zagrożenie, jakie może oznaczać ten sojusz dla mnie…dla nas. Jednocześnie otrzymałem błaganie o pomoc z Gildii Nekromantów. Wygląda na to, że Gildia Czarodziei zaatakowała swych dawnych rywali, sądząc, że wojska królewskie zajęte są czymś innym. Pytanie, mój generale, brzmi następująco: Czy powinniśmy zniszczyć przymierze Krasnoludów, czy też ratować Gildię Nekromantów?

Wstęp do scenariusza 5:

• Jeśli gracz zdecydował się na misję 3:

Gratulacje. Udało Ci się za jednym zamachem osłabić wrogich nam Czarodziei i wzmocnić naszych przyjaciół, Nekromantów. Nekromanci przesyłają nam wyrazy dozgonnej wdzięczności i powiadają, że przez okres twej służby u mnie, zawsze będziesz mieć do dyspozycji jednego z członków Gildii. A teraz muszę Cię wysłać na ważną misję związaną z baronami doliny Lorendale. Dwóch z nich otwarcie wyraziło swe poparcie dla mojego brata buntownika, nie mogę tego tolerować. Musisz zebrać armię, korzystając z zamków mych lojalnych stronników. Nie zawiedź mnie.

• Jeśli gracz zdecydował się na misję 4:

Świetnie się spisałeś, generale. Król Krasnoludów był tak wzburzony wynikami twojej akcji, że przesyła mi pełen nienawiści list. Posłuchaj: „Do Archibalda Ironfista, Mordercy oraz nikczemnego Uzurpatora. Życzymy Ci, abyś na wieki wieków palił się w ogniu wiecznego potępienia! Modlimy się, aby twojego generała, którego już zawsze będziemy nazywać Pogromcą, spotkał ten sam los.” Jakież to urocze! Król Ogrów również przysłał list w tej kwestii. Wygląda na to, że jest zadowolony z wyników kampanii. Zaproponował trwały sojusz oraz chce przysłać nam wojska. A teraz muszę Cię wysłać na ważną misję związaną z baronami doliny Lorendale. Dwóch z nich otwarcie wyraziło swe poparcie dla mojego brata buntownika, nie mogę tego tolerować. Musisz zebrać armię, korzystając z zamków mych lojalnych stronników. Porażkę przyjmę z niezadowoleniem.

• Oferta Rolanda:

Generale, tu Roland, twój prawowity król. Mam dla ciebie propozycję. Przejdź na moją stronę. Obaj wiemy, że popełniasz błąd walcząc dla mego nikczemnego brata. Na pewno służba u niego, powoduje u ciebie wyrzuty sumienia, i co z tego masz? Pieniądze? Również mogę Ci je dać. Proponuję Ci nie tylko bogactwo, ale godność i zaszczyty oraz cel w życiu. Dołącz do mnie i stań po stronie sprawiedliwości. A więc, co na to powiesz?

Scenariusz 6, jeśli gracz nie zdradza Archibalda:

Mój sługa, Nekromanta, podsłuchał twoją rozmowę z moim bratem. Dokonałeś mądrego wyboru. Roland nie mas szans na zwycięstwo, a ty, razem z nim, trafiłbyś pod topór kata. Ale nie obawiaj się. Jeżeli nadal będziesz mi dobrze służyć, nadam Ci tytuł książęcy w letnim zamku mego brata. A teraz do pracy. Chłopi, którzy uprawiają moje pola, przygotowują bunt, za wszystkim stoją ludzie Rolanda. Twoim zadaniem będzie zdławienie rebelii i schwytanie ich przywódców. Wysyłam lorda Corlagona, który pomoże Ci w walce.

Scenariusz 7 i wstęp do misji 8:

Kara wymierzona chłopom, to przykład naprawdę wspaniale wykonanej roboty. Naszym kolejnym posunięciem będzie podbicie ziem lordów w pobliżu zamku Rolanda. Choć można tego dokonać w konwencjonalny sposób, czarnoksiężnik będący moim głównym doradcą, twierdzi, że wielce przydatna może okazać się pomoc króla Smoków. Niestety, smoki dobrowolnie nie staną po naszej stronie. Co radzisz, mój generale? Czy lepiej przypuścić natychmiastowy atak na wasali Rolanda, czy też może najpierw podbić smoki?

Scenariusz 8 (animacja otworzy się, jeśli gracz zdecydował się na misję 7):

Doskonale. Król Smoków już z nami współpracuje, i trzymam go na krótkiej smyczy. Dostarczy dodatkowe oddziały dla naszych armii i sprawi, że napotkane jednostki wroga dołączą do ciebie. Kontynuuj ofensywę przeciwko wasalom Rolanda.

Scenariusz 9 i wstęp do 10 misji:

Szybkość, z jaką udało Ci się pokonać wrogich lordów sprawia wrażenie, że przyszło Ci to z łatwością. Może następnym razem trochę zwolnij, żeby dać im jakąś szansę. Nadszedł czas przygotowań do ostatecznego ataku na Rolanda. Moi doradcy mają sprzeczne opinie: Jedni twierdzą, że powinniśmy skupić się na zebraniu armii potrzebnej do pokonania Rolanda, podczas gdy inni proponują wyruszyć na poszukiwanie Najwspanialszego Artefaktu. Ponieważ to ty dowodzisz, decyzja należy do ciebie.

Scenariusz 11:

Zbliża się nasza najświetniejsza godzina! Siły mego brata wycofały się do prowincji wokół jego zamku, a ten głupi Roland kuli się ze strachu w swym letnim pałacu, czekając na nasze uderzenie. Siły do tej ostatecznej bitwy są już zebrane, więc ruszaj! Zmiażdż rebelię i przyprowadź mi mego brata w kajdanach!

Finałowa mowa Archibalda:

No cóż Rolandzie, wygląda, że to ja zwyciężyłem w naszej małej grze. Ale nie martw się. Nie tylko zdecydowałem darować Ci życie, ale mianuję Cię królem Zachodniej Wieży. Będziesz władcą potężnego imperium, którego wszystkie szczeliny i zakamarki poznasz…w kilka minut. Może kiedyś przyjdę i odwiedzę twój wspaniały dwór, jeśli nie będziesz akurat przyjmować delegację szczurów i pająków.

Opracowała: Hathostet


Komentarze
Aldaor dnia 06 styczeń 2010 o 19:46
Co to za "najwspanialszy artefakt" ???
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 100% [2 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry