Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Fabuła Kampanii Podstawowej - Prawdziwe Ostrze

Heroes IV : Fabuła Kampanii Podstawowej

"Prawdziwe Ostrze"

Lord Lysander zebrał pozostałości po królestwie Erathii i stworzył nowe królestwo Palaedry, ale największe zagrożenie stanowi dla niego rycerz, który twierdzi, iż jest ostatnim ocalałym potomkiem rodu Gryphonheart. Lysander w głębi duszy wie, że ten człowiek kłamie, więc w towarzystwie przyjaciół wyrusza na wyprawę, by odkryć prawdę o pochodzeniu uzurpatora.

„Od ponad dwudziestu lat jestem lojalnym adiutantem Lorda Lysandera. Moje imię nie jest ważne, gdyż historia nie pamięta o ludziach takich, jak ja. Jednak Lysander to co innego. Od chwili gdy zobaczyłem go po raz pierwszy, wiedziałem, że zmieni obraz świata.”

Palaedra pogrążona jest w chaosie, odkąd Sir Worton, rycerz podający się za spadkobiercę Gryphonhearta i prawowitego władcę królestwa, na oczach ludu dobył z pochwy ostrza Gryphonhearta. Czynu takiego mógł dokonać jedynie prawdziwy Gryphonheart. Lord Lysander utrzymuje władzę w Palaendrze, lecz zbuntowany rycerz zyskuje coraz więcej zwolenników. Część szlachty już się doń przyłączyła, zajmując przy tym cztery palaedrańskie kopalnie złota, które pozwolą Sir Wortonowi zbudować nową armię.

„Pewien mądry człowiek napisał kiedyś, „Przeznaczenie wymaga ofiar. Książę, który chce zostać królem musi najpierw przejść po trupie własnego ojca.” Nie zdawałem sobie sprawy, jak prawdziwe jest to stwierdzenie, dopóki nie zaczęliśmy szukać Wyroczni Świtu. Zastanawiam się, jaka będzie cena tej wiedzy?”

Lysander opuszcza Palaedrę, by odnaleźć tajemniczą Wyrocznię Świtu, być może jedyną szansę, by dowieść oszustwa Sir Wortona. Dzika kraina, którą teraz przemierza, jest jednak pełna niebezpieczeństw, większość armii pozostała zaś na straży królestwa. Czy zdoła pokonać stojących na jego drodze łotrzyków i potwory? Czy podoła próbom, jakie wyznaczy mu Wyrocznia?

„Ten świat potrafi być przerażający i śmiertelnie groźny, ale chowanie głowy w piasek, nie jest wyjściem. Nie każdy był w stanie to zrozumieć, więc gdy wkroczyliśmy na separatystyczne terytorium, znane jako Koło, Lord Lysander spodziewał się kłopotów. Ale nawet on nie wiedział, jak ciężka będzie walka.”

Zagadka Wyroczni Świtu zawiodła Lysandera do Koła. Nazwa tej niepodległej krainy wywodzi się od licznych kół młyńskich, zbudowanych na brzegach tutejszych rzek. Baronowie Koła uparcie izolują się od innych państw i nie zważają na los Palaedry, jeśli jednak Lysander chce odkryć prawdę o pochodzeniu Sir Wortona, musi stawić im czoła i znaleźć przysłowiową igłę w stogu siana.

„Jednym z największych zaszczytów, jakie mogą spotkać rycerza jest otrzymanie tytułu miecznika. Od tej chwili czuwasz przy swoim królu, zarówno jako strażnik, jak i sługa – lecz znaczysz znacznie więcej. Jesteś raczej niczym ojciec. Dlatego wielką tragedią jest dla miecznika, gdy król umiera na jego oczach.”

Lysander jest coraz bliższy rozwiązania zagadki Wyroczni Świtu i wypełnienia zadania. Rozpoczyna bowiem poszukiwanie legendarnego miecznika imieniem Kentaine. Lysander musi odzyskać Prawdziwe Ostrze Gryphonhearta, aby uchronić Palaedrę przed dostaniem się w podłe ręce Wortona. Tylko wtedy będzie mógł powrócić do swego królestwa i pozbyć się uzurpatora.

„Pod nieobecność Lysandera, Sir Worton zajął większość Palaedry. Teraz ten robak miał za sobą potęgę całego kraju. Jednak naszą najpotężniejszą bronią przeciw niemu nie był miecz, magiczny artefakt, czy nawet armia. Była nią prawda.”

Powróciwszy do Palaedry, Lysander zastaje kraj pogrążony w wojnie domowej. Worton i jego poplecznicy zajęli stolicę i znaczną część królestwa, tylko nieliczni stawiają jeszcze opór. Lud Palaedry jest jednak po stronie Lysandera, gdyż Kentaine i Desette oznajmili, iż Worton jest ich synem, nie zaś prawowitym dziedzicem tronu. Przyszłość Palaedry spoczywa w rękach Lysandera.

Zakończenie:

„Oto opowieść o tym, jak Lysander został nowym królem z rodu Gryphonheart. Właściwie jest to także historia o tym, jak poznałem mą żonę…ale już przecież mówiłem – jestem tylko prostym człowiekiem, mężem, ojcem i przyjacielem…”

Opracowała Hathostet


Komentarze
adekmaster dnia 17 kwiecień 2009 o 16:56
hej gram w tą kampanię i w pierwszym scenariuszu wybiłem wszystkich, odwiedziłem fioletowego klucznika i nie mogę otworzyć tej bramy na południowym-wschodzie tylko ona dzieli mnie od zwycięstwa.Pliz pomóżcie
Seba913245 dnia 03 luty 2010 o 16:21
Huh...
Więc jestem w ostatniej misji...
kacper66 dnia 26 wrzesień 2010 o 19:16
ja myśle że tą opowieść opowiada Christian chociaż nie wiem do końca
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 100% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry