Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Umiejętności




Umiejętności w Heroes of Might and Magic III pomagają bohaterom praktywcznie we wszystkich aspektach. Jedne pomagają w zdolnościach magicznych a drugie m.in w podróżowaniu czy zwiększaniu ataku. Ogólnie wszystkie mają na celu poprawienie siły i mocy bohatera.


Poziom: Magia Powietrza
Pozwala na rzucanie czarów Magii Powietrza ze zmniejszonym kosztem. Koszt jest zmniejszony o ilość punktów many odpowiadającą poziomowi czaru.
Podstawowy
Pozwala na rzucanie czarów Magii Powietrza z zaawansowanym efektem.
Zaawansowany
Pozwala na rzucanie czarów Magii Powietrza z efektem eksperta.
Eksperta


Poziom: Łucznictwo
Zwiększa o 10% rany zadawane przeciwnikom przez twoich łuczników.
Podstawowy
Zwiększa o 20% rany zadawane przeciwnikom przez twoich łuczników.
Zaawansowany
Zwiększa o 30% rany zadawane przeciwnikom przez twoich łuczników.
Eksperta


Poziom: Płatnierz
Zmniejsza o 10% rany zadawane twoim jednostkom podczas walki.
Podstawowy
Zmniejsza o 25% rany zadawane twoim jednostkom podczas walki.
Zaawansowany
Zmniejsza o 50% rany zadawane twoim jednostkom podczas walki.
Eksperta


Poziom: Artyleria
Daje herosowi kontrolę nad balistą, daje jej dwa strzały oraz 50% szans na zadanie podwójnej ilości ran.
Podstawowy
Balista ma 75% szans na zadanie podwójnej ilości ran.
Zaawansowany
Balista za każdym razem zadaje podwójną ilość ran.
Eksperta


Poziom: Balistyka
Daje herosowi kontrolę nad Katapultą. Ma ona 60% szans na trafienie wyznaczonego celu i 50% szans na jego całkowite zniszczenie. Dopóki ściany zamku są całe szanse na trafienie wieżyczek lub mostu są poniżej 60%.
Podstawowy
Balista ma 75% szans na zadanie podwójnej ilości ran.
Zaawansowany
Balista za każdym razem zadaje podwójną ilość ran.
Eksperta


Poziom: Dyplomacja
25% potworów, które normalnie by uciekły przed twoją armią przyłączają się do ciebie. Koszt poddania sie innemu herosowi zmniejsza się o 20%
Podstawowy
50% potworów, które normalnie by uciekły przed twoją armią przyłączają się do ciebie. Koszt poddania sie innemu herosowi zmniejsza się o 40%
Zaawansowany
100% potworów, które normalnie by uciekły przed twoją armią przyłączają się do ciebie. Koszt poddania sie innemu herosowi zmniejsza się o 60%
Eksperta


Poziom: Sokoli Wzrok
Heros ma 40% szans na przyswojenie sobie czaru poziomu niższego od 3 spośród zaklęć rzucanych przez przeciwnika w czasie walki.
Podstawowy
Heros ma 50% szans na przyswojenie sobie czaru poziomu niższego od 4 spośród zaklęć rzucanych przez przeciwnika w czasie walki.
Zaawansowany
Heros ma 60% szans na przyswojenie sobie czaru poziomu niższego od 5 spośród zaklęć rzucanych przez przeciwnika w czasie walki.
Eksperta


Poziom: Magia Ziemii
Pozwala na rzucanie czarów Magii Ziemi ze zmniejszonym kosztem. Koszt jest zmniejszony o ilość punktów many odpowiadającą poziomowi czaru.
Podstawowy
Pozwala na rzucanie czarów Magii Ziemi z zaawansowanym efektem.
Zaawansowany
Pozwala na rzucanie czarów Magii Ziemi z efektem eksperta.
Eksperta


Poziom: Finanse
Daje dziennie 125 złota.
Podstawowy
Daje dziennie 250 złota.
Zaawansowany
Daje dziennie 500 złota.
Eksperta


Poziom: Magia Ognia
Pozwala na rzucanie czarów Magii Ognia ze zmniejszonym kosztem. Koszt jest zmniejszony o ilość punktów many odpowiadającą poziomowi czaru.
Podstawowy
Pozwala na rzucanie czarów Magii Ognia z zaawansowanym efektem.
Zaawansowany
Pozwala na rzucanie czarów Magii Ognia z efektem eksperta.
Eksperta


Poziom: Pierwsza Pomoc
Daje herosowi kontrolę nad Namiotem Pierwszej Pomocy, który leczy do 50 punktów trafienia.
Podstawowy
Namiot leczy do 75 punktów trafienia.
Zaawansowany
Namiot leczy do 100 punktów trafienia.
Eksperta


Poziom: Inteligencja
Zwiększa o 25% maksymalną liczbę punktów many.
Podstawowy
Zwieksza o 50% maksymalną liczbę punktów many.
Zaawansowany
Zwiększa o 100% maksymalną liczbę punktów many.
Eksperta


Poziom: Dowodzenie
Zwiększa o 1 morale armii.
Podstawowy
Zwiększa o 2 morale armii.
Zaawansowany
Zwiększa o 3 morale armii.
Eksperta


Poziom: Nauka
Zwiększa o 5% ilość punktów doświadczenia otrzymywanych przez herosa.
Podstawowy
Zwiększa o 10% ilość punktów doświadczenia otrzymywanych przez herosa.
Zaawansowany
Zwiększa o 15% ilość punktów doswiadczenia otrzymywanych przez herosa.
Eksperta


Poziom: Logistyka
Zwiększa o 10% ilość punktów ruchu herosa na lądzie.
Podstawowy
Zwiększa o 20% ilość punktów ruchu herosa na lądzie.
Zaawansowany
Zwiększa o 30% ilość punktów ruchu herosa na lądzie.
Eksperta


Poziom: Szczęście
Zwiększa o 1 szczęście armii.
Podstawowy
Zwiększa o 2 szczęście armii.
Zaawansowany
Zwiększa o 3 szczęście armii.
Eksperta


Poziom: Mistycyzm
Regeneruje dziennie 2 punkty many.
Podstawowy
Regeneruje dziennie 3 punkty many.
Zaawansowany
Regeneruje dziennie 4 punkty many.
Eksperta


Poziom: Nawigacja
Zwiększa o 50% ilość punktów ruchu herosa na wodzie.
Podstawowy
Zwiększa o 100% ilość punktów ruchu herosa na wodzie.
Zaawansowany
Zwiększa o 150% ilość punktów ruchu herosa na wodzie.
Eksperta


Poziom: Nekromancja
Zwraca 10% zabitych w walce przeciwników jako szkielety.
Podstawowy
Zwraca 20% zabitych w walce przeciwników jako szkielety.
Zaawansowany
Zwraca 30% zabitych w walce przeciwników jako szkielety.
Eksperta


Poziom: Atak
Zwiększa o 10% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoją armię.
Podstawowy
Zwiększa o 20% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoją armię.
Zaawansowany
Zwiększa o 30% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoją armię.
Eksperta


Poziom: Znajdowanie Drogi
Zmniejsza o 25% stratę punktów ruchu przy poruszaniu się po ciężkim terenie.
Podstawowy
Zmniejsza o 50% stratę punktów ruchu przy poruszaniu się po ciężkim terenie.
Zaawansowany
Zmniejsza o 75% stratę punktów ruchu przy poruszaniu się po ciężkim terenie.
Eksperta


Poziom: Odporność
Zwiększa o 5% odporność magiczną twoich jednostek.
Podstawowy
Zwiększa o 10% odporność magiczną twoich jednostek.
Zaawansowany
Zwiększa o 20% odpornośc magiczną twoich jednostek.
Eksperta


Poziom: Nauka Czarów
Pozwala na wymianę czarów poniżej poziomu 3 pomiędzy herosami.
Podstawowy
Pozwala na wymianę czarów poniżej poziomu 4 pomiędzy herosami.
Zaawansowany
Pozwala na wymianę czarów poniżej poziomu 5 pomiędzy herosami.
Eksperta


Poziom: Odkrywanie
Zwiększa o 1 hex pole widzenia herosa.
Podstawowy
Zwiększa o 2 hexy pole widzenia herosa.
Zaawansowany
Zwiększa o 3 hexy pole widzenia herosa.
Eksperta


Poziom: Talent Magiczny
Zwiększa o 5% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoje czary.
Podstawowy
Zwiększa o 10% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoje czary.
Zaawansowany
Zwiększa o 15% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoje czary.
Eksperta


Poziom: Taktyka
Pozwala herosowi na rozmieszczenie armii przed walką w promieniu 3 hexów od herosa.
Podstawowy
Pozwala herosowi na rozmieszczenie armii przed walką w promieniu 5 hexów od herosa.
Zaawansowany
Pozwala herosowi na rozmieszczenie armii przed walką w promieniu 7 hexów od herosa.
Eksperta


Poziom: Magia Wody
Pozwala na rzucanie czarów Magii Wody ze zmniejszonym kosztem. Koszt jest zmniejszony o ilość punktów many odpowiadającą poziomowi czaru.
Podstawowy
Pozwala na rzucanie czarów Magii Wody z zaawansowanym efektem.
Zaawansowany
Pozwala na rzucanie czarów Magii Wody z efektem eksperta.
Eksperta


Poziom: Mądrość
Pozwala na rzucanie czarów poziomu 3.
Podstawowy
Pozwala na rzucanie czarów poziomu 4.
Zaawansowany
Pozwala na rzucanie wszystkich czarów.
Eksperta


Opracował: Lisu

Komentarze
BolekSzukaLolka dnia 31 lipiec 2007 o 20:54
no, łądnie, elegancko piknie
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 18:29
Yhy, nom smiley
Ilidan Stromage dnia 02 październik 2007 o 20:39
spx smiley
cox dnia 10 grudzień 2007 o 02:24
Gites smiley
Sinitar 66 dnia 22 grudzień 2007 o 13:02
Fajne smiley
SEBUCH dnia 03 luty 2008 o 00:48
Dużo tych buziek smiley
ksuper dnia 12 maj 2008 o 15:30
kupa buziek ale gupi pomysł z tymi działaniami
dragon0 dnia 23 maj 2008 o 17:08
Nie opłaca się....
szczur20 dnia 09 czerwiec 2008 o 20:40
w WoW odkrywanie daje przyrost bandytow i szybko mamy spora armie bo to spory przyrost gdyby tylko przyrastaly blekitne smoki smiley
bastion527 dnia 23 wrzesień 2008 o 20:48
chyba w WoGsmiley
hohland dnia 22 październik 2008 o 13:16
yhy
masster11 dnia 05 czerwiec 2009 o 09:44
the best ale fajne te umiejętności !! smiley
Penelopa132 dnia 17 czerwiec 2009 o 12:43
Yhy,super,fajnie,spoks? Ludzie rozwińcie te swoje wypowiedzi. Litości. Co do magi w Heroes III moją ulubioną umiejętnością jest Inteligencja,Magia Ziemi,Magia Ognia,Łucznictwo,Dyplomacja,Sokoli wzrok. Wiem dużo tego. smiley
bauaser-kun dnia 14 wrzesień 2009 o 21:28
nekromacja... i boski psikus w HOMM III. Można wskrzeszać nieumarlych ze wszystkich typów jednostek, nawet z żywoiołaków, golemów i innych nieumarłych.. po prostu kocham kiedy ze setki szkieletów wskrzesza si ę dwa do sowjej armii.
SmokCienia dnia 24 styczeń 2010 o 09:13
żal mi was magia ognia jest najgorsza a najlepsza magia ziemi jak nie wierzycie mi przejdźcie do CZARY smiley
SmokCienia dnia 24 styczeń 2010 o 09:14
do MAGIA znaczy się
Lajka dnia 30 styczeń 2010 o 03:14
1 Magia Ziemi
2 Magia Powietrza
3 Magia Ognia
4 Magia Wody



Chętnych zapraszam do wspólnej grysmiley
GG.1438362
Loynis dnia 02 luty 2010 o 20:22
taktyka,nauka,inteligencja,mądrość,znajdowanie drogi,dowodzenie,mistycyzm,dyplomacja,to są te umiejętności które powinien mieć każdy heros.
lecil dnia 16 sierpień 2010 o 20:24
mnie najbardziej wkurza chatka wiedźmy-jak daje mi nekromanję D:
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry