Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Miasta - Budowle Nekropolii
Opis budynków miasta Nekropolis  w
Heroes of Might and Magic V.
 

Budynki podstawowe


Rada Osady

Koszt: brak

wymagania: brak

  Rada Osady dostarcza królestwu 500 szt. złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki.
 

Rada Miasta

Koszt: 2000

wymagania: 6 poziom miasta, Krypta, 
Rada Osady

  Ulepszona Rada Osady.
Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 szt. złota dziennie.
 

Ratusz

Koszt: 5000

wymagania:  Poziom Miasta 9, Rada Miasta.

  Ulepszona Rada Miasta.
Ratusz dostarcza królestwu 2000 szt. złota dziennie.

 

Kapitol

Koszt: 10000

wymagania: Poziom Miasta 15, Ratusz.

  Ulepszony Ratusz.
Kapitol dostarcza królestwu 4000 szt. złota dziennie.
 

Fort

Koszt: 5000 5   5

wymagania: Poziom Miasta 3

  Fort dodaje mury obronne dookoła miasta.

Cytadela

Koszt: 5000  5    5

wymagania: Poziom Miasta 9, Fort

 

Cytadela
Ulepszony Fort.
Cytadela zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50%, dodaje wieżę strzelniczą i pole minowe broniące
miasta podczas oblężenia.

 

Zamek

Koszt: 5000 10   10

wymagania: Poziom Miasta 12, Cytadela

 

Ulepszona Cytadela.
Budowa Zamku zapewnia dwie dodatkowe wieże strzelnicze, umacnia mury i podwaja tygodniowy
przyrost istot.

 

Karczma

Koszt: 500  5   

wymagania: brak

  Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1.
 

Targowisko

Koszt: 500 5   

wymagania: brak

  Targowisko
Mając targowisko możesz kupować i sprzedawać surowce (współczynniki wymiany są tym lepsze, im
więcej masz targowisk).
 

Magazyn Zasobów

Koszt: 5000 5   

wymagania: Targowisko

  Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę siarki.
 

Kuźnia

Koszt: 1000 5   

wymagania: Poziom Miasta 3

  Kuźnia dostarcza twojej armii Balisty. Inne machiny wojenne są dostępne za potrójną cenę.

 

Stocznia

Koszt: 2000 20   

wymagania: Poziom Miasta 12

  Stocznia pozwala na budowę łodzi.

Budynki magiczne

 

 
Gildia Magów 1 poziomu

Koszt: 2000
 5   5

wymagania:  3 poziom miasta

 
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia pierwszego poziomu.
 
Gildia Magów 2 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
1  1    1   1

wymagania: Gildia Magów 1 poziomu.

 
Ulepszona Gildia Magów 1 poziomu.
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia drugiego poziomu.

Gildia Magów 3 poziomu

Koszt: 1000  5   5  
2 2   2  2

wymagania: Gildia Magów 2 poziomu.

 
Ulepszona Gildia Magów 2 poziomu.
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Gildia Magów 4 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
3  3    3   3

wymagania: Gildia Magów 3 poziomu.

  Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 2 zaklęcia czwartego poziomu.
 

Gildia Magów 5 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
5 5    5   5

wymagania: Gildia Magów 4 poziomu.

  Ulepszona Gildia Magów 4 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się wniej 2 zaklęcia piątego poziomu.
 

Kolumna Kości

Koszt: 1000  5

wymagania: Poziom Miasta 6, Gildia Magów Poziom 1

  Dodaje 150 punktów Czarnej Energii każdemu Nekromancie, który odwiedzi miasto oraz podnosi umiejętność Nekromancji bohatera o 10%.
 

Przeklęta Świątynia

Koszt: 2000   5

wymagania: Poziom Miasta 9

  Obniża morale o -2 każdej wrogiej jednostce atakującej miasto; w czasie bitwy w garnizonie umarłe jednostki zostaną przemienione w nieumarłe, pod warunkiem że wcześniej zostały wybudowane budowle z nimi.
 

Rozkopane Groby

Koszt: 500    5   

wymagania: Poziom Miasta 6, Cmentarz.


Zwiększa przyrost Szkieletów i Szkieletów Łuczników o 6 tygodniowo.

Smoczy Nagrobek

Koszt: 3000   10

  10

wymagania: Poziom Miasta 15, Smoczy Grobowiec.

 

Zwieksza przyrost Kościanych Smoków i Widmowych Smoków o 1 tygodniowo.

 

Krypta Zagubionych Dusz

Koszt: brak

wymagania: brak

  Budowla Graala. Krypta Zagubionych Dusz dostarcza dziennie 5000 sztuk złota miastu, podnosi przyrost wszystkich stworzeń w mieście o 50%, podnosi skuteczność Nekromancji o 50 % oraz dodaje każdemu Nekromancie 150 punktów Czarnej Energii. Do wybudowania jest potrzebna Łza Ashy.

 
 
 
 

Budynki rekrutacyjne

 

 

 
Cmentarz

Koszt: 300   5 

wymagania: brak
    
Cmentarz pozwala rekrutować Szkielety. .

Szkieletornia

Koszt: 900    5   

wymagania: Cmentarz
   
Ulepszony Cmentarz.
Szkieletornia pozwala rekrutować Szielety Łuczników.
 

Krypta

Koszt: 800   5

wymagania:   3 Poziom Miasta, Rada Osady

  Krypta pozwala rekrutować Zombie.
 

Niszczejąca Krypta

Koszt: 2000   
5   3

wymagania: Poziom Miasta 3, Krypta.

 
Ulepszona Krypta.
Niszczejąca Krypta pozwala rekrutować Zombie Plagi.
 

Ruiny 

Koszt: 1000   5   
5  3

wymagania: Poziom Miasta 6, Fort

  Ruiny pozwalają rekrutować Duchy.
 

Nawiedzona Wieża

Koszt: 2000    5   5   5  

wymagania: Poziom Miasta 6, Ruiny.

  Ulepszone Ruiny. Nawiedzona Wieża pozwala rekrutować Zjawy. .
 

Posiadłość 

Koszt: 1500   10      10   5

wymagania: Poziom Miasta 9, Karczma

  Posiadłość pozwala rekrutować Wampiry.
  

Wampirzy Pałac

Koszt: 4000   10      10  5   
   5

wymagania: Poziom Miasta 9, Posiadłość.

  Ulepszona Posiadłość.
Wampirzy Pałac pozwala rekrutować Wampirzych Lordów.
 
Sala Przeklętych

Koszt: 2000    10   10    2   
   2  2  2

wymagania: Poziom Miasta 9, Kolumna Kości.

 
Sala Przeklętych pozwala rekrutować Lisze.
 
Mauzoleum

Koszt: 6000    10   10    3   
   3  3  3

wymagania: Poziom Miasta 9, Sala Przeklętych.

  Ulepszona Sala Przeklętych.
Mauzoleum pozwala rekrutować Arcylisze.
 

Opuszczony Dwór 

Koszt: 4000    10   10  

 10

wymagania: Poziom Miasta 12, Przeklęta Świątynia.

  Opuszczony Dwór pozwala rekrutować Upiory.
 

Opuszczona Katedra

Koszt: 8000    10   5   5    10

wymagania: Poziom Miasta 12, Opuszczony Dwór

  Ulepszony Opuszczony Dwór. Opuszczona Katedra pozwala rekrutować Widma.
 

Smoczy Grobowiec

Koszt: 6000 20    20  20

wymagania: Poziom Miasta 15, Zamek

  Smoczy Grobowiec pozwala rekrutować Kościane Smoki.
 
Smocze Cmentarzysko

Koszt: 8000 10    20  15

wymagania: Poziom Miasta 15, Smoczy Grobowiec.

  Ulepszony Smoczy Grobowiec.
Smocze Cmentarzysko pozwala rekrutować Widmowe Smoki.
 
 
 
 
 
by Oliwsen

Komentarze
zielny serafin z dzungli dnia 18 sierpień 2008 o 11:59
znów pierwszy a ten zamek lubie
erykstrozyk10 dnia 28 wrzesień 2008 o 13:39
ja też
wojtys34 dnia 04 październik 2008 o 13:30
A ja uwielbiam
thornix dnia 21 kwiecień 2009 o 14:47
a ja kocham smiley
Pegaz dnia 26 maj 2009 o 12:56
bardzo lubię ten zamek
Inteus dnia 08 lipiec 2009 o 16:22
Bydunki nie tak się nazywają i szczere dość screeny lol cmentarz wygloda spoko ale juz szkieletornia to jak na słońcu. i nazwy jednostek tez gościu pokręcił.Nekropolis jest spox.
Nekromanta95 dnia 13 lipiec 2009 o 16:34
Wypas smiley
Nekropolis rządzii! ;D
wilk111 dnia 17 listopad 2009 o 11:54
budynki mają inne nazwy a nekropolia wymiata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wilk111 dnia 17 listopad 2009 o 11:56
zapomniałem koszt budynków też inny
markonekro1994 dnia 19 kwiecień 2010 o 20:13
Ten zamek jest najlepszy.Najbardziej przypadł mi do gustu.Uwielbiam też jednostki nieumarłe w szczególności wampiry,lisze i widmowe smoki
Zbrojny dnia 19 sierpień 2010 o 14:39
Ożywieńcy a nie zombie. Zombie anie Zombie plagi
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [3 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry