Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Miasta - Budowle Sylvanu
Opis budynków miasta Sylvan  w
Heroes of Might and Magic V.
 

Budynki podstawowe


Rada Osady

Koszt: brak

wymagania: brak

  Rada Osady dostarcza królestwu 500 szt. złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki.
 

Rada Miasta

Koszt: 2000

wymagania: 3 poziom miasta 
Rada Osady

  Ulepszona Rada Osady.
Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 szt. złota dziennie.
 

Ratusz

Koszt: 5000

wymagania:  Poziom Miasta 9, Rada Miasta.

  Ulepszona Rada Miasta.
Ratusz dostarcza królestwu 2000 szt. złota dziennie.

 

Kapitol

Koszt: 10000

wymagania: Poziom Miasta 15, Ratusz.

  Ulepszony Ratusz.
Kapitol dostarcza królestwu 4000 szt. złota dziennie.
 

Fort

Koszt: 5000 5   5

wymagania: Poziom Miasta 6

  Fort dodaje mury obronne dookoła miasta.

Cytadela

Koszt: 5000  5    5

wymagania: Poziom Miasta 9, Fort

 

Cytadela
Ulepszony Fort.
Cytadela zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50%, dodaje wieżę strzelniczą i pole minowe broniące
miasta podczas oblężenia.

 

Zamek

Koszt: 5000 10   10

wymagania: Poziom Miasta 12, Cytadela

 

Ulepszona Cytadela.
Budowa Zamku zapewnia dwie dodatkowe wieże strzelnicze, umacnia mury i podwaja tygodniowy
przyrost istot.

 

Karczma

Koszt: 500  5   

wymagania: brak

  Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1.
 

Targowisko

Koszt: 500 5   

wymagania: brak

  Targowisko
Mając targowisko możesz kupować i sprzedawać surowce (współczynniki wymiany są tym lepsze, im
więcej masz targowisk).
 

Magazyn Zasobów

Koszt: 5000 5   

wymagania: Targowisko

  Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę siarki.
 

Kuźnia

Koszt: 1000 5   

wymagania: Poziom Miasta 3

  Kuźnia dostarcza twojej armii Balisty. Inne machiny wojenne są dostępne za potrójną cenę.

 

Stocznia

Koszt: 2000 20   

wymagania: Poziom Miasta 12

  Stocznia pozwala na budowę łodzi.

Budynki magiczne

 

 
Gildia Magów 1 poziomu

Koszt: 2000
 5   5

wymagania:  3 poziom miasta

 
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia pierwszego poziomu.
 
Gildia Magów 2 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
1  1    1   1

wymagania: Gildia Magów 1 poziomu.

 
Ulepszona Gildia Magów 1 poziomu.
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia drugiego poziomu.

Gildia Magów 3 poziomu

Koszt: 1000  5   5  
2 2   2  2

wymagania: Gildia Magów 2 poziomu.

 
Ulepszona Gildia Magów 2 poziomu.
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Gildia Magów 4 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
3  3    3   3

wymagania: Gildia Magów 3 poziomu.

  Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 2 zaklęcia czwartego poziomu.
 

Gildia Magów 5 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
5 5    5   5

wymagania: Gildia Magów 4 poziomu.

  Ulepszona Gildia Magów 4 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się wniej 2 zaklęcia piątego poziomu.
 

Gildia Mścicieli

Koszt: 1000  5

wymagania: Poziom Miasta 9, Chaty Myśliwskie

  Bohater odwiedzający miasto z wybudowaną Gildią Mścicieli uczy się umiejętności Piętna Zemsty; stworzenie wybrane jako ulubiony wróg otrzymuje od bohatera większe obrażenia w czasie bitwy.
 

Posiadłość Mścicieli

Koszt: 2000

wymagania: Poziom Miasta 9, Gildia Mścicieli

  Ulepszona Gildia Mścicieli. Podnosi skuteczność umiejętności Piętna Zemsty o 10% zadając tym samym więcej obrażeń ulubionym wrogom.
 

Mistyczne Źródło

Koszt: 5000    5   

wymagania: Poziom Miasta 9, Targowisko.


Dostarcza miastu losowych zasobów na początku każdego tygodnia.

Fontanna

Koszt: 1000   10

wymagania: Poziom Miasta 12, Mistyczne Źródło.

 

Jednostki stacjonujące w mieście otrzymują 2 punkty Szczęścia.

 

Kwitnący Gaj

Koszt: 500    5 5

wymagania: Poziom miasta 3, Mistyczne Drzewa

  Zwiększa przyrost Driad i Sylfid o 4 tygodniowo.

  
Sadzawka

Koszt: 3000    10

wymagania: 15 Poziom Miasta, Gaj Drzewców

  Sadzawka zwieksza przyrost wszystkich Drzewców i Entów o 1 tygodniowo.

  
Córka Sylanny

Koszt: brak

wymagania: brak

  Budowla Graala. Córka Sylanny dostarcza dziennie 5000 sztuk złota miastu, podnosi przyrost wszystkich stworzeń w mieście o 50% oraz dodaje 2 punkty Szczęścia każdemu bohaterowi gracza. Do wybudowania jest potrzebna Łza Ashy.

 
 
 
 

Budynki rekrutacyjne

 

 

 
Mistyczne Drzewa

Koszt: 300   5 

wymagania: brak
    
Mistyczne Drzewa pozwalają rekrutować Driady. .

Mistyczny Gaj

Koszt: 900    5   

wymagania: Mistyczne Drzewa
   
Ulepszone Mistyczne Drzewa.
Mistyczny Gaj pozwala rekrutować Sylfidy.
 

Taras Ćwiczebny

Koszt: 1100   5

   5

wymagania:   3 Poziom Miasta

  Taras Ćwiczebny pozwala rekrutować Tancerzy Ostrzy.
 

Arena Ćwiczebna

Koszt: 2000   
5   2

10

wymagania: Poziom Miasta 3, Taras Ćwiczebny.

 
Ulepszony Taras Ćwiczebny.
Taras Ćwiczebny pozwala rekrutować Tancerzy Wojennych.
 

Chaty Myśliwskie 

Koszt: 1500   5   
12  

wymagania: Poziom Miasta 6

  Chaty Myśliwskie pozwalają rekrutować Łowców.
 

Kwatery Łowieckie

Koszt: 2000    15      5      

wymagania: Poziom Miasta 6, Chaty Myśliwskie.

  Ulepszone Chaty Myśliwskie. Kwatery Łowieckie pozwalają rekrutować Wielkich Łowczych. .
 

Kamienny Pierścień 

Koszt: 1500   10    3   
   3    

wymagania: Poziom Miasta 9, Gildia Magów Poziom 1

  Kamienny Pierścień pozwala rekrutować Druidów.
  

Kamienny Krąg

Koszt: 4000   10    5   
   5

wymagania: Poziom Miasta 9, Kamienny Pierścień.

  Ulepszony Kamienny Pierścień.
Kamienny Krąg pozwala rekrutować Starszych Druidów.
 

Polana Jednorożców 

Koszt: 2000    5
 5   5  5

wymagania: Poziom Miasta 9

  Polana Jednorożców pozwala rekrutować Jednorożce.
 
Ogród Jednorożców

Koszt: 6000    5   5    5   
   10  

wymagania: Poziom Miasta 9, Polana Jednorożców.

  Ulepszona Polana Jednorożców.
Ogród Jednorożców pozwala rekrutować Srebrne Jednorożce.
 

Zagajnik 

Koszt: 4000    15   5  5    3  

wymagania: Poziom Miasta 12.

  Zagajnik pozwala rekrutować Drzewców.
 

Zagajnik

Koszt: 8000    10   7  5    5  

wymagania: Poziom Miasta 12, Zagajnik

  Ulepszony Zagajnik. Pozwala rekrutować Enty.
 

Smoczy Ołtarz

Koszt: 8000 5    5   15    15  

wymagania: Poziom Miasta 15

  Smoczy Ołtarz pozwala rekrutować Zielone Smoki.
 
Smocza Świątynia

Koszt: 10000 5    5   10    10  

wymagania: Poziom Miasta 15, Smoczy Ołtarz.

  Ulepszony Smoczy Ołtarz.
Smocza Świątynia pozwala rekrutować Szmaragdowe Smoki.
 
 
 
 
 

by Oliwsen


Komentarze
Trixyy dnia 11 styczeń 2009 o 16:21
Pomylone dużo nazw...;/
Duren156 dnia 19 styczeń 2009 o 17:39
:/ To miasto dla zadąsanych Kwiaciarzy DAJE 0!!!
Milandia dnia 19 styczeń 2009 o 21:05
A phi! wypraszam sobie! To moje ulubione miasto poza ttym - to byli nadąsania nie zdąsani kwiaciarze
Trixyy dnia 30 styczeń 2009 o 15:19
Dużo nazw pomylonych, a po za tym, "Driad i Syfid" ?
oliwsen7 dnia 08 marzec 2009 o 08:40
Powtarzam jeszcze raz, nazwy mogą się nie zgadzać z nazwami z polskiej wersji gry, bo przetłumaczyłam je z oryginału w języku angielskim nie biorąc pod uwagę wersji polskiej. xP
Penelopa132 dnia 17 czerwiec 2009 o 12:15
Nie szkodzi Oli ale i tak Sylvan jest bombowy. Zawsze pozostanie moim najukochańszym miastem bez względu nawet jeśli ma dziwne wg.niektórych osób nazwy.
Inteus dnia 07 lipiec 2009 o 20:17
lepiej wyglądają budynki w Przystani ale tu też sa świetne a poza tym Trixyy ma rację.
Inteus dnia 07 lipiec 2009 o 20:18
lepiej wyglądają budynki w Przystani ale tu też sa świetne a poza tym Trixyy ma rację.
Lord_Mergoth dnia 13 marzec 2010 o 13:51
Zgadza się Inteus. To prawda, że budynki Pzystani są lepsze choć Sylwan nie jest taki zły.
markonekro1994 dnia 19 kwiecień 2010 o 20:21
Nie prezentuje się tak dobrze jak Nekropolis choć i tak fajny.Minusem może być słaby bonus grala w tej nacji
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 78% [7 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 11% [1 Głos]
Słabe Słabe 11% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry