Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"

Kampania "Na ratunek" w Heroes of Might and Magic V - Tribes of the East

Misja Pierwsza: Mroczne ścieżki i postępki

Cele misji:

  • Zehir musi przeżyć
  • Wyeliminuj wrogi klan mrocznych elfów
  • Zdobądź informacje o królowej Izabeli
Cele poboczne:
  • Pozbądź się zabójców
  • Pomóż krasnoludowi Thorodowi znaleźć artefakt.

Witaj w ostatniej już kampanii ToTe. Tym razem będziesz kierował poznanym wcześniej Zehirem. Zaczynasz na powierzchni. Idź na południe. Pogadaj z dżinem i zdobądź zamek akademii. Teraz przywołaj jednostki i rozejrzyj sie po okolicy. Zamek systematycznie ulepszaj. A armią jaką masz od czarodzieja możesz spokojnie zejść do podziemi. Zejdź doń i zdobądź kopalnie złota oraz odwiedź zabójców. Teraz za zadanie otrzymasz pozbycie sie ich. Musisz to uczynić w walce gdyż zwolnienie jednostek zakończy sie walką. Przemieszczaj sie drogą na północ zdobywając wszystko dookoła. Gdy dojdziesz do garnizonu udaj sie w prawo. Zdobądź kopalnie i pierwszy z trzech zamków wroga. Po jego zdobyciu udaj sie na wschód od niego a następnie na południe. Pokonaj lichą straż w garnizonie, odwiedź krasnoluda i rozejrzyj sie po okolicy. Teraz udaj sie z powrotem do zamku. Co jakiś czas przyzywaj golemy ale nie co tydzień bo stracisz cenne doświadczenie. Uzupełnij armie i rozbuduj zamek jak sie da. Nie wychodź z niego dopóki nie będzie cały gotowy i nie będziesz miał wojska bardziej konkretniejszego niż wcześniej. Gdy zebrałeś armie zejdź do podziemi, dojdź do garnizonu i udaj sie tym razem w lewo. Zdobywaj wszystko po drodze łącznie z wrogim zamkiem i kopalniami. Upewnij sie że nie ma wroga w okolicy i rusz dalej do przodu. Kopalnie podbijaj. Gdy wyjdziesz na "prostą" kieruj sie na wschód aż do zamku wroga. Pokonaj go i obejrzyj animacje. Gratuluje, misja pierwsza za tobą.

Misja Druga: Zerwanie zasłony

Cele misji:

  • Zehir musi przeżyć
  • Znajdź łzę Ashy
  • Znajdź miejsce a potem odpraw rytuał
  • Przenieś miasto Zehira na miejsce odprawienia rytuału
  • Znajdź kapłana i inkwizytora którzy pomogą odprawić rytuał
  • Duncan musi przeżyć
  • Freyda musi przeżyć
  • Pokonaj bohatera inferno i zniszcz jego miasto
Cele poboczne:
  • Zniszcz miasto inferno

Długa misja że hoho. Najpierw zaczynasz z Zehirem na południowym wschodzie wraz ze swoim zamkiem(1). Zaraz na początku zaatakuje Cie wrogi bohater. Jako premie na początek wybierz dżiny. Armie wroga przyłącz do siebie(zrobi sie to automatycznie po około 3,4 turach walki więc nie atakuj na razie wroga). Potem zobaczysz że pod twój miecz dołączą jednostki przystani zaś wróg pochwyci demony do walki z tobą. wygrasz bez problemu. Po zakończonej walce udaj sie do zamku a ten rozbuduj. Gromadź armię.Po wizycie w mieście zbadaj okolice i zdobądź kopalnie i obeliski. Do połowy misji nie napotkasz na większe niebezpieczeństwo więc zamek pozostaw nawet bez opieki. Na dołączające dżiny zgadzaj sie tylko wtedy gdy wiesz że nie stracisz poziomu doświadczenia. To że stracisz X doświadczenia nie jest ważne byle tylko poziom sie nie zmieniał na niekorzyść. Cała wyspa i kopalnie powinny być zdobyte a druidzi pozbierani i umieszczeni w rytuale. Gdy tego dokonałeś przenieś swój zamek na północ(2). Koło niego jest miejsce wspomnianego rytuału. Zgromadź pokaźną armię i zejdź do podziemia (7). Odwiedź stocznie(8) i badaj okoliczne wody. Łza ashy znajduje sie w 9(dokładniejszej lokalizacji nie podam gdyż nie chce psuć zabawy z obeliskami). Natomiast jeśli chodzi o (10) to jest to tylko żart twórców a nie błąd w grze i od razu dodam że tam dostać sie nie można. Gdy łza będzie w twoim posiadaniu udaj sie do miejsca rytualnego. Pokonaj demony gdy sie pojawią. Po odsłonięciu zasłony demonów udasz sie do(3). I tak kończy sie połowa tej oto misji. Nie oddawaj łzy Duncanowi gdyż tobie bardziej sie przyda w późniejszych etapach gry. Po obejrzeniu filmiku gramy dalej. Freydą rusz na zamek wroga(5) a Duncanem po zamek przystani(6). Gdy Freyda zniszczy wrogi zamek niech dołączy do Duncana. Armie Duncana oddaj Freydzie a jemu daj armie z garnizonu. Bohater który do ciebie dołączył niech da jednostki Izabeli(gdy będą tam fanatyczne niech ma je Duncan). Duncanem zwiedzaj teren i zdobywaj kopalnie i siedliska. Żeby zdobyć zamek(4) nie potrzeba wielkiej armii ale żeby przebrnąć przez garnizon zdobyć zamek a później pokonać bohatera inferno(o ile ten którego masz pokonać nie jest w zamku) to armia musi być gigantyczna. Wiedząc jaką armię masz mieć zacznij ją budować. Każda jednostka sie liczy. W finałowej batalii ma znaczenie kolejność z jaką będziesz zabijał demony. Gdy ja walczyłem wrogi bohater miał Mumie zamiast cerberów toteż było trudniej go pokonać. Zatem jeśli są mumie w jego armii to kolejność z jaką dobrze byłoby zabijać jest następująca: Zabijamy w kolejności - Mumie/Ogniste ogary - Sukkubusy - koszmary - impy - czarci lordowie - diabły - rogate demony. Czemu taka kolejność zamiast od razu zabić diabły? Już tłumacze. Gdy zabijesz 200 koszmar albo 1000 impów to mumia przywoła ich do życia. Sukkubus może uwieść twoją najsilniejszą jednostkę i będzie ciężko. Diabły znalazły sie prawie na końcu gdyż z całej demonicznej świty są najmniej groźni. Mam nadzieje że uda Ci sie pokonać demony i przejdziesz do już przedostatniej misji w ToTe. Powodzenia.

Misja Trzecia: Wezwanie smoka

Cele misji:

  • Zehir musi przeżyć
  • Wulfstan musi przeżyć
  • Hangvul musi przeżyć
  • Zehir musi odnaleźć krasnoludzkiego boga-smoka
  • Zabij Rolfa
Zaczynasz na południu z zamkiem krasnoludów(4). Zehirem rozejrzyj sie po okolicy i zdobądź co sie da. Mowa o kopalniach i obeliskach. Zrób 2 bohaterów gdy zdobędziesz okolice, daj im armie i postaw koło portali (5a,b) żeby wróg ci sie nie szlajał po terenie. Zehirem zdobądź zamek na północy (6).Gdy odkryjesz obeliski wykop łzę ashy. Będziesz miał już dwie. Jedną zachowaj na ostatnią misje gdyż sie przyda zaś drugą wybuduj w zamku akademii - przyspieszy proces tworzenia potężnej armii na walkę końcową. Gdy to uczynisz wyjdź na powierzchnię(8). Na śniegu udaj sie do (1) żeby ściągnąć swój zamek. Rób sobie wielką armie i rozbuduj zamek. Zwiedzaj teren. Gdy dojdziesz do (2) znajdziesz portal do Arkhata. Żeby sie tam dostać zdobądź klucz. Ten znajduje sie w (2) zdobądź go wróć i zabij Rolfa. Ma on sporą armię więc uważaj. Misja prosta, krótka i właśnie zakończyłeś przedostatnią misje. Dodam iż koło klucznika jest wejście do podziemi a tam jest żółty gracz. Jednak nic nie zdziałasz bo na przejściu stoi Hangvul a jego zabić nie można. Zatem tam nie masz czego szukać(7).

Misja Czwarta: Ostentacyjne wyjście

Cele misji:

  • Zehir musi przeżyć
  • Wulfstan musi przeżyć
  • Zajmij trzy kopalnie złota
  • Uwolnij ziemie wokół Talonguard
  • Wymuś przejście przez portal
  • Zniszcz magiczną barierę
  • Wyeliminuj mroczne elfy
  • Zajmij Talonguard
Cele poboczne:
  • Oczyść dwa krasnoludzie labirynty
  • Zniszcz przywódce demonów
  • Przyjmij najemników na służbę
  • Przyjmij najemników na służbę
  • Uwolnij grupę sprzymierzonych mantron cienia
  • Przyswojono czar Natychmiastowa podróż

Na początek wprowadzenie do tej jak ważnej bo przecież ostatniej misji. W tej misji będą do pobrania i następnie obejrzenia aż 4 powtórki z walk jakie stoczyłem. Cztery(Do jednej nie ma powtórki a dlaczego napisze później) walki które stoczycie z demonami i jedna finałowa z Biarą. Od razu mówię że grę można przejść bez kodów nawet na najwyższym poziomie. Walki toczone tutaj były na poziomie łatwym czyli tak jak zawsze dla słabszych graczy. Misja ta jest niezwykle długa więc radziłbym zapisywać cały czas bo jak po 2 godzinach gry coś sie stanie to trzeba będzie od nowa grać. Sam filmik na końcu gry jest ciekawy i wiele zmienia.To że misja jest długa świadczy jeszcze fakt że liczba celów misji jest bardzo, ale to naprawdę bardzo duża. Zatem co będę jeszcze sie wam tu mądrzył co i jak, do dzieła!!!...

Jako bonus weź żywiołaki powietrza. Co poniedziałek koniecznie przywołuj tytanów.Zaczynasz na północy mapy(1). Najpierw za cel postaw sobie zdobycie sobie krasnoludzkich labiryntów. Zanim sie rozpisze dodam iż warto szukać i podchodzić do jednostek Akademii gdyż mogą sie do ciebie przyłączyć. Do mnie sie akurat każdy przyłanczał. To samo tyczy sie żywiołaków powietrza jakie znajdziesz na mapie. Mogą dołączyć ale nie muszą. Gdy labirynty będą twoje rozejrzyj sie po okolicy. Gdy ją oczyścisz teraz rusz zdobyć kopalnie złota. Znajdują się one na wschodzi pod ziemią. Dojdziesz do nich główną drogą idącą na wschód. Przejdź przez most i gdy dojdziesz na skraj mapy odbij w lewo na południe. Pokonaj czarty i wejdź do podziemia(13). Po przejęciu kopalni przeniesiesz sie do (9) gdzie stoczysz pierwszą opisaną walkę. Walka Wulfstanem stoczona w ten sposób jest łatwa do przejścia(jako rade dodam iż gdy pojawi sie krasnolud i zacznie mowę kliknij na jego obrazek koło obrazka Zehira i gdy ten zacznie idź na zamek kliknij spację. Powinien sie zatrzymać. Co prawda nie możesz wyjść na powierzchnię ale za to możesz sie przygotować do walki i obmyślić strategię). Gdy pokonasz miasto demonów(niestety nie mam save po walce więc w razie porażek powtarzających sie nie mogę pomóc) portal niedaleko wejścia do kopalni będzie sprawny. Wejdź w niego. Wylądujesz na południowym zachodzie mapy. Teraz za cel masz pokonanie demona. Walkę stoczysz Zehirem ale będzie bardzo trudna gdyż armie masz praktycznie słabszą od niego. Jeśli robiłeś jak pisałem czyli każdą jednostkę akademii i żywiołaki powietrza starałeś sie przyłączyć do siebie powinieneś wygrać. Gdy dojdzie do walki z nim a jest on prawdopodobnie w (3) używaj dużo przywołania żywiołaków oraz feniksa i lustrzanego odbicia na tytanów. W ten sposób i chyba w tylko ten uda sie wygrać. Tu również nie mam zapisu po walce (po żadnej nie mam :) ). Po walce z nim miałem ledwo 5 tytanów. Z tym że zaraz miałem 9 bo nadszedł poniedziałek. Przejście na kolejny fragment mapy znajduje sie w (4). Po przejściu będzie kolejna walka,(10) walka Freydą z demonami. Wydawać by sie mogło że demony mają małą armie ale to tylko złudzenie. Po wygranej walce musisz Zehirem uzupełnić armię i to koniecznie. Złota powinieneś mieć sporo na tym etapie gdy. Udaj się zatem do (4), do jasnowidzów. Kup od nich wojsko. Potem udaj się do zejścia do podziemia na południu. Strzegą go demony. Pokonaj gadziny i zejdź do podziemia. Udaj sie do (15) po mantrony cienia. Wracając możesz udać się prosto zamiast wyjść na powierzchnię gdyż dalej są schowane liczne skarby i artefakty. Gdy te zbierzesz wyjdź na powierzchnię i wykonaj kolejne cele. Pokonaj 2 demony żeby zniszczyć barierę ognia(5). Tym razem walki będą proste o ile kupiłeś jednostki u jasnowidza. Pokonaj oba demony i nastąpi kolejna walka. Tym razem orkowie będą walczyć(12). Nie mam tu powtórki bo walka jest banalna. Zrób jak w przypadku Wulfstana - kliknij na Kujin i gdy będzie atakować kliknij spacje. Gdy sie zatrzyma przekaż wojsko Gotaiowi który ma aż 900 cyklopów!!!. Oddaj całą armie i artefakty. Zostaw jedynie dzikie cyklopy. Tak silnym Gotaiem(u mnie miał on bez żadnych artefaktów około 50 ataku!!! - poziom około 35) zaatakuj zamek. Mając 900 cyklopów ta walka będzie jedynie przyjemnością. Wygrasz na 100% . Teraz wejdź w portal niedaleko zniszczonej ściany ognia. Będzie on na wschód od ściany. Przeniesiesz sie na ostatni już fragment mapy na północny zachód. Dojdź do (6) i ściągnij zamek. Będziesz mieć w nim pewnie łzę Ashy. Teraz za cel będziesz miał pokonanie mrocznych elfów(14). Zejście do nich znajduje sie w (7). Na zachód od niego i na północ od zamku jest kartograf. Elfy nie są zbyt wymagającym przeciwnikiem. Gdy ich pokonasz będzie już ostatnia z 4 walk z demonami. Walka Ylayą będzie po walce Gotaiem najłatwiejsza. Gdy wygrasz udaj się Zehirem na północ od zamku elfów koło portalu. Tam jest kapliczka którą pilnują smoki. Pokonaj je i zdobądź czar. Armie Zehira zostaw w zamku elfów poza Tytanami. Wejdź w portal dwóch kierunków a ten przeniesie cie pod zamek Biary(8). Jednostki które pojawiły się przed nim powołaj pod broń. Teraz wróć przez portal do zamku elfów. Weź z powrotem swoją armie a zostaw nową. Teraz udaj się do zamku Akademii. Rekrutuj armię. 150 tytanów minimum. Gdy będziesz w miarę silny udaj się przez portal którym przeszedłeś pod zamek Biary do (2) gdzie był jasnowidz. Tam powinien znajdować sie artefakt który daje ci wszystkie czary magii światła. Może go nie być tam w takim wypadku będzie nie za wesoło. Pilnują go jednostki przystani. Gdy go zdobędziesz wróć do zamku po resztę armii. Jeśli będziesz miał 150 tytanów rusz na zamek Biary. Odwiedź koło jej zamku miejsce gdzie podwoisz manę oraz łabędzia. A bym zapomniał. Każdej jednostce przed walką dodaj artefakt. Ma on zawierać w sobie - ma zwiększać szczęście, inicjatywę oraz na dawać ochronę przed magią (mi dawał 81% - poziom Zehira 32). Gdy masz Armie, artefakty oraz odwiedziłeś miejsca o których pisałem czeka cię Walka z Biarą . Przed swoją walką obejrzyj moją walkę. Polecam. Gratulacje!!! Zakończyłeś właśnie ostatnią misje kampanii 4 a co za tym idzie ostatnią misje ToTe i przeszedłeś grę. Obejrzyj filmik i ciesz się z wygranej.

Autor, powtórki i mapy: Khaziu


Komentarze
Khaziu dnia 21 sierpień 2008 o 21:08
Piszcie co sądzicie o poradniku i jak sie powtórki podobają smiley
kamil1996 dnia 22 sierpień 2008 o 09:39
bardzo fajny poradnik zaraz chyba zacznę oglądać powtórki z twoich walk smiley
Khaziu dnia 22 sierpień 2008 o 16:21
Nom obejrzyj bo warto. A mam pytanie. Gdzie jesteś w homm5 w tej chwili?
kamil1996 dnia 23 sierpień 2008 o 10:54
w misji wampirzy lord w kampanii sylvanem
Khaziu dnia 23 sierpień 2008 o 12:11
ooo ^^ to przydadzą sie poradniki. Aktualnie jestem w połowie pisania do HoFa. Pierwszą kampanie mam za sobą. tylko czekać kiedy będzie na stronie
Zehir15 dnia 27 sierpień 2008 o 17:34
No Khaziu muszę przyznać, że nieźle to zrobiłeś smiley
macS dnia 28 sierpień 2008 o 21:08
Jak ktoś ma problem z zdobyciem zamku Inferno, bo ten bohater jest za mocny to można zrobić tak : jak się oddali od miasta wysłać zwykłego herosa z całą armią i zdobyć garnizon i zamek, po jego zdobyciu heros będzie błądził po mapie tydzień i zginie
Heroesiak dnia 30 sierpień 2008 o 19:44
Mam pytanie, czy powtórki były robione na heroiku czy na łatwym ?
Khaziu dnia 07 wrzesień 2008 o 15:25
Każda powtórka jest na łatwym żeby pomóc słabszym graczom.
Krzysztofek dnia 09 wrzesień 2008 o 17:54
a jakiego programu uzywacie do oglądania tych powtórek bo próbowałem wiele ale nied ziałają
Sammael dnia 11 wrzesień 2008 o 13:09
Mam pytanko. Czy w ostatniej misji też wylądował Wam latający spodek koło zamku?
kamil1996 dnia 13 wrzesień 2008 o 17:22
no mi też
Khaziu dnia 13 wrzesień 2008 o 21:52
wylądował. filmy musisz wrzucić do odpowiedniego katalogu z grą w moich dokumentach.
picek dnia 14 wrzesień 2008 o 17:35
To ty Khaziu napisałeś ten poradnik??
Jak by co dziękuję temu co to napisał przydał się bardzosmiley
Przeszedłem grę... Dziwnie się skończyło;/
Z tego co rozumiem ty już też przeszedłeś Khaziu??????
Nie weim tylko jak oglądnąć te powtórki z walk;/
KoCuR dnia 18 wrzesień 2008 o 18:26
a gdzie wrzucić te walki?smiley
Khaziu dnia 20 wrzesień 2008 o 10:52
Ja to napisałem. Hmmm widzę że sporo osób nie wie jak wrzucać powtórki z walk do gry i je odtworzyć. Za jakiś czas napisze tak.
PS. Dzięki za słowa uznania.
Khaziu dnia 20 wrzesień 2008 o 12:13
Czeka już do dodania smiley
picek dnia 21 wrzesień 2008 o 11:57
Może to się komuś nie spodoba ale jak dla mnie skończyło się tak jak by miała by być dalsza część...
adas7 dnia 26 wrzesień 2008 o 03:08
zajzałem tutaj bo w ostatniej misji nie umiem sobie poradzic w pierwszej walce wulfstanem, niestety w przedostaniej misji szkoliłem głównie zahira i mam słabe staty i nie moge pogonac demona na zamku (poziom heroic). Ale jest bug, jezeli go wogóle nie zaatakowac to mozna kontynuowac grę i tak znowu następny pojedynek zahirem, ten który opisywałes za bardzo trudny, przejde bez strat a na automacie z minimalnymi. Ale wulfem nie ma opcji mam staty połowe gorsze od przeciwnika i o ile przeszedłem wszytkie częsci herosów na imposible i heroic to tutaj nie widze wyjscia, musiałbym zagrac jeszcze raz i mocniej go wyszkolić w tej misji z zahirem. Aha i mozna nim wyjsc na powierzchnię, ale juz nie mozna wrócić smiley Jak chcesz to podeśle save jeżeli ktoś zmłóci wulfstanem tego demona to chyle czoła.
widmo strachu dnia 01 październik 2008 o 16:32
4 misja...
Khaziu dnia 02 październik 2008 o 08:09
możesz dać save bo jestem ciekaw smiley
Krzysztofek dnia 05 październik 2008 o 11:40
Mi się udało przejsc na poziomie normalny i naprawde powiem ze też miałem problemy z wulfstanem ale mi sie udało a najcieżej było z biara ledwo wygrałem ale sie udało.
picek dnia 05 październik 2008 o 16:31
Co ty mówisz biara była prosta i miałeś takie wrażenie ja ja, że skończyło się jak by miała być dalsza część???????
Khaziu dnia 07 październik 2008 o 08:02
Nie zdziwiłbym sie jakby Homm6 było kontynuacją Homm5.
Khaziu dnia 07 październik 2008 o 08:03
PS. http://www.homm5.info/viewpage.php?page_id=395 - jak oglądać powtórki smiley
Sorgal dnia 13 grudzień 2008 o 18:41
dlaczego nie ma mapy podziemi?
Kuros_666 dnia 17 grudzień 2008 o 20:20
Też grałem na normalnym. Jak ktoś ma problem z wygraniem obojętnie której walki w podziemiach, niech przed przybyciem danego bohatera zmniejszy szybkość ruchu własnych bohaterów po mapie na najniższą, gdy bohater się pojawi kliknąć na niego i gdy zacznie iść nacisnąć spację. Potem trzeba poczeka na przybycie Gotaia smiley Wtedy tylko wystarczy przekazać "kilka" cyklopów do słabszego bohatera i już smiley Idzie jak po maśle smiley Ale walka z Biarą wymiata smiley Balista zabijała mi jednym strzałem 3 tytany xP a była trójstrzałowa xD

Pozdro
bunio0107 dnia 26 grudzień 2008 o 19:01
Witam mam pytanie czy na poziomie łatwym jest możliwość przekazania armii na przykład Gotaiowi bo zrobiłem tak jak radziliście i nic się nie dzieje zresztą chciałem stoczyć bitwę Kujin ale niestety mam ją na bardzo niskim poziomie, jak również ma kiepską armię i można powiedzieć że jestem bez szans w walce. Jak macie jakieś rady to z góry dziękuję
bunio0107 dnia 26 grudzień 2008 o 23:20
Proszę jeżeli ktoś ma jakieś pomysły co do tego jak przekazać armię to proszę bo naprawdę próbowałem wszystkiego ale niestety nic nie pomogło. Robiłem to tak jak pisał Kuros_666 i niestety Kujin idzie bez zatrzymywania na zamek. Jeżeli macie jakiekolwiek pomysły to będę bardzo wdzięczny smiley
marin_rc dnia 29 grudzień 2008 o 20:19
witam! od dwoch tygodni utknalem na czwartej misji tej kampanii. dotarlem do walki Freydy i za cholere nie moge jej wygrac... obejrzalem zalaczony do poradnika replay z walki i mysle ze w takich warunkach moglbym spokojnie wygrac ale mimo ze moja Freyda jest na 24 poziomie w ksiedze zaklec nie mam czaru kara boska bez ktorego powoli przestaje wierzyc w szanse zdobycia zamku... graczom lubiacym wyzwania moge chetnie przeslac plik z gra zapisana przed zdobyciem zamku, ale nie wierze w mozliwosc wygrania tej bitwy... ktora misje musialbym powtorzyc zeby postarac sie o lepsze wyposazenie Freydy w czary??? pozdro!
Khaziu dnia 01 styczeń 2009 o 21:05
Marin... chyba tą gdzie grałeś Freydą i Duncanem ;P
Adele dnia 05 styczeń 2009 o 14:27
Poradnik bardzo fajny, ja korzystalam z tego na Celestial Heavens - polecam znajacym angielski. W kilku przypadkach prponuja tam alternatywne rozwiazania do tych powyzej, warto sprobowac smiley
Marin - jesli Freyda rzuci jakikolwiek czar z Ksiegi Swiatla, to kara boska zadziala na wybrana jednostke. Np. rzucasz wskrzeszenie na swoja jednostke, a wtedy kara boska dziala na jakas jednostke przeciwnika, ktora zadala ci obrazenia.

W walce z Biara wcale nie mialam duzych wojsk (im szybciej dojdziesz do Talonguard, tym mniejsze sily Biary, najlepiej zdazyc przed czwartym miesiacem), ale na szczescie kombinacja grupowych spowolnienia i dezorientacji, hipnozy, a pozniej slowa swiatla zrobily swoje smiley
kombaat dnia 19 styczeń 2009 o 23:55
MOŻNA zrobić małe OSZUSTWO. Proponuję wyjść Kujin na zewnątrz z 900 cyklopami od Gotaia i oddać je Zehirowi. Potem Zehir bez problemów wygrywa walkę z Biarą i mamy koniec gry bez konieczności rozwalania kolejnych zamków. Najlepiej wrzucić te cyklopy teleportacją za mury i regularnie robić im widmowe zastępy. Maczuga cyklopów to fajne narzędzie. :-)
kombaat dnia 20 styczeń 2009 o 00:25
@marin_rc, też miałem słabą Freydę. Przede wszystkim skup całe wojsko w jednym miejscu i czekaj, aż przeciwnik do Ciebie wyjdzie. rzucaj Freydą tylko czary magii światła, to będzie uderzać w atakujących Cię przeciwników całkiem mocno. Najpierw dostanie się Sukkubusom, a Ty wtedy zamuruj dostęp do Twoich strzelających. Pamiętaj, żeby bronić się w jednym miejscu i regularnie robić grupowe oczyszczenie, bo Demon będzie rzucał spowolnienie i dezorientację.
Sjanin dnia 24 styczeń 2009 o 15:16
Zaraz na początku pierwszej misji, po zejściu do podziemi, po krótkim filmiku ze spotkania wyświetla się napis "Cel niezrealizowany". Dotyczy to zdobycia informacji(skąd, od kogo?) na temat królowej Izabeli. Czy jest to jakiś błąd gry, czy może da się to zrealizować?
kancer37 dnia 29 styczeń 2009 o 20:25
mam ten sam problem co bunio, tzn. gdy grałem na poziomie normalnym, to wszystko było ok, ale teraz na ciężkim za nic nie mogę zatrzymać Kujin ani Gotaia- klikanie i spacja nic nie dają. Szkoda, bo do tej pory szedłem jak burza , a tu klapa... Kujin ze swoją cienką armijką, szkoda ...
Khaziu dnia 04 luty 2009 o 20:41
Sjanin to nie błąd. żeby zaliczyć cel trzeba go oblać tzn. nie można go zaliczyć. Ba, trzeba go nie zaliczyć. Tylko że autorzy trochę źle to zrobili.
Gosza80 dnia 18 luty 2009 o 21:32
W kampani Na ratunek w misji 2 szukam i szukam tej Łzy i powoli zaczynam się zniechęcać!! Gdzie ona powinna być dokładnie?
szczodry dnia 26 luty 2009 o 20:44
jakie siły trzeba mieć, żeby pokonać Biarę? Miałem 150 tytanów i wszystkie istoty co tydzień, ale przegrałem.
szczodry dnia 26 marzec 2009 o 11:07
dwa dni po tym wpisie wygrałem smiley
Mam za to inny problem i prosze o wyjaśnienie: w mojej grze jest 5 scenariuszy i tylko wspólny element to podstep Maahira. Czy ktos ma również moją wersję gry?? A jesli, to czy też przeszedł ktos wszystkie scenariusze?
Pomóżcie.
handofconan dnia 28 marzec 2009 o 01:43
Poradnik dobry ale jak się zdaje tylko i wyłącznie na łatwy poziom, właśnie dotarłem w ostatniej misji na ciężkim do walki Kujin, i po 5 próbach zaczynam wątpić... szczerze nie wydaje mi się abym kiedykolwiek ją wygrał ( numer ze spacją chyba przereklamowany jest smiley)
handofconan dnia 28 marzec 2009 o 02:55
hah wygrałem tę bitwe Kujin !!! A jednak da się na ciężkim bez spacji smiley Dla zainteresowanych save -http://www.wrzuta.pl/pliki/bz93Sovmpi/kujin - jeszcze ciepły smiley
Ireth dnia 27 kwiecień 2009 o 15:53
handofaconan nie dziwię się, że wygrałeś bo u Ciebie jedyną jednostką, która się bramowałą są rogate bestie! Ja gram na normalnym i u mnie wszystko się klonuje i tylko dlatego przegrywam!
metzgermeisterrt dnia 18 maj 2009 o 12:01
mam pytanie, czy istnieje jakiś mod , czy jak to tam sie nazywa, który udostępni mi wszystkie kampanie z trzech dodatków? Posiadam teraz jedynie Dzikie Hordy, które są samodzielną grą, bo inne części mi za dużo miejsca zajmowały.
czart dnia 24 maj 2009 o 12:56
Mam problem chce zatrzymać kujn ale się nie da wciskam spację i nic a jak kiedyś nią grałem to się zatrzymywała poza tym prawie wszystko mi się bramuje z wyjątkiem arcydiabłów i sukkubusów i nie wiem czy to nie błąd bo grałem na łatwym a gotai ma napisane że ma 1 goblina
czart dnia 25 maj 2009 o 18:17
Już pokonałem demona
czart dnia 25 maj 2009 o 18:17
Poradnik świetny
menelag dnia 06 czerwiec 2009 o 11:49
mialem nadzieje, ze w tej kampanii raelag wroci smiley
bo to moj ulubiony heros
szkoda, ze nie moznabylo Izabela walczyc smiley
Globoziom dnia 24 czerwiec 2009 o 23:24
Spoko poradnik tą kampanię przechodziłem tydzień ale udało mi się.
raelag320 dnia 01 lipiec 2009 o 19:08
MAŁE OSZUSTWO zatrzmujcie wszystkich bochaterów a przy Gotaiu (tak jak napisał kombaat) dajcie cyklopy Zehirowi wtedy walka z Biarą będzie łatwa !!!
raelag320 dnia 01 lipiec 2009 o 19:08
MAŁE OSZUSTWO zatrzmujcie wszystkich bochaterów a przy Gotaiu (tak jak napisał kombaat) dajcie cyklopy Zehirowi wtedy walka z Biarą będzie łatwa !!!
Inteus dnia 20 lipiec 2009 o 17:39
Ej co to za Spodek w ostatniej misji??a propo on nawet fajny bo jak wezmiesz tytanu burz Zehirem na początku tygodnia to on tez je ma
Khaziu dnia 22 lipiec 2009 o 11:06
Spodek to easter egg. Taki żart twórców.
Somar dnia 24 lipiec 2009 o 03:00
co do misji 3: Wezwanie smoka, wejscie do podziemi rzeczywiscie nie daje mozliwosci poruszania sie po tej czesci mapy, ale sporo nizej, niemal w prawym dolnym rogu mapy jest portal wejscia wlasnie w rejon tego zamku. w sumie nic to nie daje, zamek jest dosc mocno broniony (choc nie jakos strasznie), pozniej niego znajduja sie jakies 3 kopalnie + skarbiec krasnoludów oraz fort na wzgorzu no i wyjscie portalem w rejon pierwszego zamku krasnoludow ktorym sie zaczyna ta misja. ot, taka ciekawostka, ze jednak mozna tam dojsc, widac tam rowniez Ralfa z ktorym nie mozna walczyc, chyba ze przejdzie sie przez klucznika. na mapie ktora Autor poradnika zamiescil nie widac tego portalu, jest zasloniety mgla ktorej widocznie nie mial ochoty przemierzyc smiley pozdrawiam
Markal2 dnia 09 sierpień 2009 o 09:32
Ja Wolfstanem rozwaliłem najpierw najsłabszy zamek w podziemiach, a Zehirem korzystałem z portalu miast , aby wejść do podziemi i dzięki podziemnym korytarzom byłem w stane dotrzeć na karzdą wyspę :-)
raelag320 dnia 18 sierpień 2009 o 08:56
jeśli chdziło o ufo to ja nawet niewiem gdzie to jest ?????? o czym wy mówicie ??????? przeszłem do okoła całom mapę i gdzie on niema!
yasio90 dnia 27 sierpień 2009 o 18:17
Osobiście uważam, że mocno jest przesadzone twierdzenie, że potrzeba 150 tytanów, aby pokonać Biarę. Mi udało to się (na poziomie hard) z 25 tytanami+ 3 feniksy+74 rakshasa kshatra+160 magów bitewnych+530 golemów (magnetycznych)+350 kuszników i troszkę ponad 600 gremlinów. Co prawda udało mi się dopiero za trzecim podejściem i za pewne miałem sporo szczęścia, ale da radę. Czytałem też, że Biara otrzymuje główne posiłki w 4 i 5 miesiącu, więc, gdyby zaatakować ją wcześniej, jej armia prawdopodobnie będzie znacząco mniejsza (na podstawie celestianheaven)
mieciu001 dnia 02 wrzesień 2009 o 20:35
Opis jest świetny, bardzo mi pomógł, niezgadzam sie tylko co do podpowiedzi dotyczących ostatniej walki w grze, według mnie artefakty armii powinny mieć: incjatywe, premie do ataku i niszczenie zbroji przeciwnika, pozatym bardziel sie przydaje wolumin magii mroku, zwłaszcza zaklęcie hipnoza, miałem zaledwie 80 tytanów i pokonałem biare bez najmniejszego problemu
Zehir97 dnia 06 wrzesień 2009 o 12:07
Mam pytanie. W ostatniej misji, gdy Wulfstan atakuje zamek to zawsze zaczynają sukkubusy. Zwykły i władczyni niszczą mi harpunników, a uwodzicielski uwodzi mi Władcę burz, który niszczy mi wojo. Może mi ktoś powiedzieć co z tym robić? Będę bardzo wdzięczny.
Zehir97 dnia 12 wrzesień 2009 o 10:07
Już nie aktualne-wygrałem
Marbas199 dnia 13 październik 2009 o 19:59
do mnie w ostantencyjnym wejsciu sie przyaczylo 157 rogatych demonow!!!
raelag320 dnia 16 październik 2009 o 20:14
brawo marbas napewno jesteś nie pokonany (sarkazm) xD
surax dnia 26 październik 2009 o 21:32
Witam.

Aż się specjalnie zarejestrowałem, żeby przedstawić mój problem.

Mianowicie w IV misji, z serii "Na ratunek" pokonuje tego fioletowego krasnoluda, wchodzę do portalu mam filmik ze smokiem, i na tym koniec. Wszystkie cele zrealizowane, ale misja się nie kończy, nic nie mogę zrobić smiley Nawet spróbowałem wpisać na "zwycięstwo" a i tak lipa ;//

Spotkał ktoś się z takim problemem ??

Pozdrawiam
surax dnia 28 październik 2009 o 17:07
sry

mowa o misji III, ale widzę że i tak nikt nie wie co jest pięć.
Laszlo1998 dnia 21 grudzień 2009 o 23:13
ktoś wie co zrobić z powtórka walki z biara bo gdy naciskam link otwiera się jakaś strona i napis że plik jest niedostępny
Araj222 dnia 18 luty 2010 o 22:52
Bardzo dobry poradnik, dla wolących troszkę ułatwić sobie sprawę tej mapy mam radę. Gdy atakujemy gotai'em i kujin spróbujcie zatrzymać kujin w ten sposób nie zaatakujecie miasta i będziecie mogli wyjść gotai'em z jego armią a dokładnie z 900 cyklopami,przekażcie je zehirowi to ostatnia walka z biarą to łatwizna
Araj222 dnia 18 luty 2010 o 22:55
Ps nie wychodzcie z podziemi kujin ponieważ nie można zejść na dół
Druga metoda to poczekać parę tygodni aż archanioły,cyklopy i smoki powiększą swoją liczbę. POWODZENIA
Byniu dnia 11 marzec 2010 o 15:48
mam problem. Czy moze ktos mi powiedziec jak mam Wulfstanem wygrac z demonami. W ostaniej kampanni misji 4
Byniu dnia 11 marzec 2010 o 15:50
na poziomie normal
Korweta dnia 13 marzec 2010 o 16:21
(Do tych którzy stwierdzili że skończyło się tak jakby miał być dalszy ciąg) Macie rację, ponieważ dalszy ciąg jest w grze Dark Messiah i tam kończy się dopiero całość fabuły z Heroes 5.
Byniu dnia 17 marzec 2010 o 19:05
?
SeRaFiNeK dnia 19 marzec 2010 o 17:36
Przecież walka Wulfstanem to istna poezja smiley
Używaj dużo runów i napewno najbardziej ci się przydadzą Magmowe Smoki więc jak ma Wulfstan czar teleportu to weź te smoki teleportuj za mury i niech raban zrobią smiley
Byniu dnia 23 marzec 2010 o 22:08
Już nie aktualne
Byniu dnia 28 marzec 2010 o 17:16
mam problem z Biarą moze ktos mi powiedziec jak mam ja pokonac bo mam tylko 40 tytanow nie liczac reszty wojska a w opisie jest napisane ze mam ich uzbierac minimum 150 wiec to bedzie troche trwało zanim je uzbieram
Byniu dnia 29 marzec 2010 o 20:51
jest jakis inny sposub np: porzyczenie armi od Gotaia ?
Byniu dnia 30 marzec 2010 o 20:58
juz opanowałem i zeczywiscie gra sie konczy jakby miła byc nastepna czesc a tak ogólnie dzieki za poradnik bardzo sie przydał
hebrot dnia 03 kwiecień 2010 o 14:04
ja akurat nie miałem 900cyklopów ale przekazałem armie gotaiowi i wygrałem
Byniu dnia 05 kwiecień 2010 o 09:10
wczoraj sprubowałem zatrzymac Kujin przed walka i przekazałem armie Gotajowi ale bez 750 cyklopow i 30 dzikich cyklopow i 30 krwawych cyklopow wiec chodze sobie Zehirem po mapie i robie to co wczesniej tylko ze szybciej. ZABIJAM DEMONY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dougalion dnia 10 kwiecień 2010 o 20:59
moja armia 501 tytanów 150 rakszaszy inne to te zprzed miasta przed atakiem i zostało mi 1 archanioł 10 tytanów na trudnym!
Pietrek dnia 23 kwiecień 2010 o 09:52
Wielkie dzięki za ten poradnik bez niego nie przeszedłbym ostatniej misji smiley
hebrot dnia 24 kwiecień 2010 o 21:02
wystarczy 140 tytanów burz widmowe zastępy i hipnoza !!!
Wapirzy Lord dnia 04 lipiec 2010 o 11:10
JA nie mogę zatrzymać spacją Kujin i Gotaia więc nie mogę przekazać armii a wtedy trochę trudno walczyć
Jaca1997 dnia 06 lipiec 2010 o 16:40
Mam ten sam problem nikt nie pomorze
DarkDragon dnia 08 lipiec 2010 o 11:59
Dzięki twoim poradnikom przeszedłem wiele misji są naprawde dobre!
Dougalion dnia 23 lipiec 2010 o 11:17
można też dużo klikac myszką w inne miejsce by się zatrzymali Wampirzy Lordzie
Kujin dnia 26 lipiec 2010 o 14:12
w 4 misji łza ashy znajduje sie pod ziemia czy na powierchni bo mam odkryty caly obraze i nie moge zkojazyc miejsca
Dougalion dnia 26 lipiec 2010 o 22:05
na powieszchni smiley
Junior Heros dnia 10 sierpień 2010 o 22:43
Według mnie walka o Talonguard trochę uciążliwa, ponieważ Biara wciąż rzucała Grupową Dezorientację- to trochę przedłużyło walkę. Poza tym w garnizonie zamiast Arcydiabłów i Arcydemonów były Archanioły i Paladyni- czy ktoś może się z tym spotkał?
Pozdrawiam
diego17w dnia 18 sierpień 2010 o 21:30
Ja przeszłem prawie całą gre ale ciekaw jestem jaką armie posiadaliście kiedy walczyliscie z Biarą ??
rev93 dnia 20 sierpień 2010 o 20:59
wiem że poradnik pisany 2 lata temu ale i tak napiszę pare uwag
po 1 za Chiny nie rozumiem po co wam jakieś woluminy magii? przecież w 3 i 4 misji jest mentor od cofania umiejętności, można wszystko tak wybrać żeby mieć Zehirem tajemną wszechwiedzę (daje wszystkie zaklęcia na poziomie mistrzowskim), to samo Wulfstanem, w 3 misji układamy umiejętności tak by mieć absolutną ochronę (każdy atak wroga jest pechowy), ja mając tą umiejętność nie miałem żadnego problemu w walce wulfstanem.
co do przywołania tytanów mam mieszane uczucia, 16k to sporo doświadczenia jak za 4 jednostki.
Tyska123 dnia 20 sierpień 2010 o 21:16
Ja po walce z ' Wulfstanem'' straciłam:
324 obrońców
300 harpunników
113 Patriarchów Run
70 władcy burz
135 niedzwidzi wojowników
25 wulkanicznych smoków
74 pogromców dlatego że spać mi się chciało i chciałam szybko skończyć tą walke xd i zasoby:
5 rudy,1 kryształ ,3 siarki,5 klejnotów najlepiejprzywracać smoki tym runicznym zaklęciem
Sidarion dnia 04 wrzesień 2010 o 09:25
Szaleni jesteście, bo chyba nie doprowadzaliście Wulfstana do końca, tak jak powinien być :p
Gear kapłana runów i na dodatek klasowa umiejętność i stracicie zaledwie 1/4 armii, aż się sam zdziwiłem, a ta 1/4 to było na poziomie heroicznym ;)
Później była Freyda i Duncan... Źle rozwinięte tutaj postacie miałem, ale nie chciało mi się tego naprawiać. Zrobiłem Freydą drogę do Gotaia, a później oddałem najlepsze oddziały Freydy Zehirowi, bo pamiętajcie jedno: Bohater z dołu może wyjść, ale bohater z góry nie może wejść : P Więc dalsza część mojego planu niecnego na heroiku. Gotai atakuje fortece, którą mieli wziąć ludzie :) Tylko nie próbuj atakować zamku, który przy Gotaiu był, bo stracisz najlepszą armię ;> Później atakujesz północną bazę, która należy do elfki, ale cóż. Zależy jak wolisz, bo elfką też rozwalić możesz, ale pięknie to wygląda jak miażdżysz nieprzygotowane hordy demonów na taki zmasowany atak ;P Na te dwie walki mój gotai na heroiku stracił tylko, aby nie skłamać do 50 jednostek ;d
I tak dużo ;P
Później następna część niecnego planu. Gotai dzieli swoją armię, gdzieś po równo, ale z przewagą po stronie jednej, aby oddać większą część cyklopów Kunyi ;>
Później ona daje zehirowi Cyklopu i chyba dzikie cyklopy, mówię o tych z maczugami, a jeśli nawet chcecie możecie dać tych zajmujących się od słowa wodza, bo to nawet dobry patent :)
Zehir z taką armią teraz będzie kolosem : P Choć trzeba uważać, bo morale mogą być niskie, ale po drodze zbieraj wszystkie te zabawki na morale, pomniki itp ;d
Wtedy armia będzie w pełni zmobilizowana. Polecam dać ok 450 cyklopów na pierwszą linię ognia z talentem wampiryzm, a na hipnozę daj na początku czarnego diabła i nim rozwal sukkuby, bo one mnie bardzo wkurzały ;d Gdy rozwalisz pocznij rozwalać oryginalne jednostki, czyli nie przywołane ;d Po ciekawej bitwie : P
Ty i Twoje mieszańce wygracie ;3
Sidarion dnia 04 wrzesień 2010 o 09:27
PS.
Na obrazku nie macie dokładnie tego co powinno być, bo nie macie pokazanej drogi do innych zamków pod ziemią, ale zaczynając od Freydy to jest na północ od bazy, po prostu baze omijasz i idziesz drogą : P Trafisz na schody wyjścia, która nie działają ;d I skręcasz w prawo i do Gotaia dojdziesz oraz do wyjścia niedaleko zehira, ale możesz też na północ iść aby spotkać się z zehirem i drogę odsłonić smiley Jak wolicie ! ;3
Sidarion dnia 04 wrzesień 2010 o 09:28
Do tych 150 tytanów minimum ;d Ja wyskoczyłem chyba z liczbą równą 0 smiley
Na heroiku smiley
Sidarion dnia 04 wrzesień 2010 o 09:30
rev93 jak dla Ciebie było problemem dać 16k doświadczenia za 4 jednostki ;d To na heroiku jest 24k doświadczenia smiley
Ale za to na wcześniejszej misji heroika, a mianowicie z Wulfstanem postać się wbija na 33/34 lvl ;d Już do 35 lvla nie doszedłem, bo to było trzeba mieć 2x tyle ile zdobyło się ogólnie doświadczenia już ;x Zgroza ! : D
Nuk0r dnia 05 wrzesień 2010 o 20:18
Mam pilne pytanie gdzie sie wstawia te zapisy z walk bo chcę popatrzeć na tą walkę z biarą ;D, Szybka odpowiedź mile widziana
Sidarion dnia 06 wrzesień 2010 o 15:59
Nuk0r weź mnie nie osłabiaj, bo bez filmików można wygrać bez problemu. Moja taktyka na łatwy poziom. Cała armia ciężka stoi pod ich murami, a w środku na hipnozie się wszystkie istoty tam zabijają ;) Efekt wspaniały, a Biara nie rzuca hipnozy na Twoje jednostki, a więc bez problemu się wygrywa. Ewentualnie możesz swoje jednostki uzbroić w wampiryzm, a wtedy to jest dosłowne zniszczenie ;3
Na poziomie heroicznym to najlepiej wziąć 500 cyklopów zwykłych i mieć 160 dzikich bodajże. Dbać hipnozę biary. W miarę trzymać hipnozę na najsilniejszym przeciwniku. Najlepiej jak 500 cyklopów dostanie wampiryzm, a efekt boski ;3 Nawet nie musisz miasta Zehira stawiać, bo jest zbędne w tej misji.
sandro99-00 dnia 08 wrzesień 2010 o 21:44
żaden z was nie miał racji. najpierw dajesz armie Zehirowi i próbujesz go nauczyć szału. póżniej dajesz na arcydemony
(w moim przypadku) i czarty tytanami rozwal łuczników a reszte załatwi czar szału. tylko potem miałem problem z biarą bo dawała cały czas implezje i dezoriętacje ale i tak było łatwo, mimo że poziom heroiczny jak zawsze XD. I tak zehir ma 35lvl i staty bez artów:

atak: 7
obron:3
siła czarów:67
wiedza:80

a tak propo koło zamku biary nie ma żadnego woliuma nawet na łatwym (nie no na łatwym był ale na reszcie to już nie!)
No i po H... wam ten wolium jak zechir morze poznać z zamków każdy czar a jak masz wszyskie magie to * * * że hej XD.
jak straciłem 75 cyklopów to wskrzeszenie przywróciło tyle samo!
I kolejne XD

i propo armi nie potrzeba jej wielkiej nawet na heroiku ja miałem 51 tytanów 270 pare cyklopów 169 rakszasa kszatria i jakieś + ale skonczylem z 8 kszatriami i 7 cyklopami!
SZACUN DLA TYCH CO PRZESZLI 5 misję na HEROIKU! no szacun i jasię tez tam wliczam spoooox
sandro99-00 dnia 08 wrzesień 2010 o 21:48
a i jeszcze jedno demony w kampaniach są słabe! nawet Veyer jakiś nie rosły a Biara: (cytat z filmu)
"To jest killer?! To jakaś popierdółka a nie killer!"
I Biara z Veyierem wliczają się do cytatu wraz z Kha-Belethem


Film pt.: "Killer"-polskiego reżysera z Cezarym Pazurą w roli głównej film może i stary ale polecam
Sidarion dnia 12 wrzesień 2010 o 11:26
Na heroiku biara ma item który daje odporność na szał^^
Więc nie wymyślaj, że tak można z łatwością szałem rozwalić, bo to byłą pierwsza myśl jaka mi do głowy przyszła ;x
Później się wkurzyłem to wysłałem moje 450 cyklopów do środka ich bazy na wampiryku i szale ^^

Moje pozostałości ;d
To było ponad 300 cyklopów zwykłych, 160 dzikich smiley
Tytan mi ani jeden nie został, bo jak miałem ich 6 na początku walki smiley
To co się dziwić smiley
A reszta to były tylko jednostkowe ;d
Nic wielkiego ^^
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 79% [15 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 11% [2 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 5% [1 Głos]
Słabe Słabe 5% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry